Nadzór inwestorski nad real.zad„RozbudowaDW295 poleg.na budowie mostu na rz.Brzeźnicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nadzór inwestorski nad real.zad„RozbudowaDW295 poleg.na budowie mostu na rz.Brzeźnicy z dojazd.w ok.Nowogród Bobrz.” real. w ramach „Budowa mostu na rz.Brzeźnica z dojazd.wciąguDW295 w ok.Nowog.Bob."
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-03-03
  • ZamawiającyWojewództwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00064873
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski nad real.zad„RozbudowaDW295 poleg.na budowie mostu na rz.Brzeźnicy z dojazd.w ok.Nowogród Bobrz.” real. w ramach „Budowa mostu na rz.Brzeźnica z dojazd.wciąguDW295 w ok.Nowog.Bob."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300

1.5.8.) Numer faksu: +48683280332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad real.zad„RozbudowaDW295 poleg.na budowie mostu na rz.Brzeźnicy z dojazd.w ok.Nowogród Bobrz.” real. w ramach „Budowa mostu na rz.Brzeźnica z dojazd.wciąguDW295 w ok.Nowog.Bob."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de6d9a4c-93d3-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w: a) Instrukcji korzystania
zminiPortalupodadresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja Uzytkownika Systemu
MiniPortalePUAP.pdf, b)Regulaminie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO -
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg
Wojewódzkich Al. Niepodległości 32 ,65-042 Zielona Góra . Pozostałe informacje znajdują się w SWZ
w rozdziale VI.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW-ZG-WZA-3320-15/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane, niniejszego OPZ oraz SWZ dla zadania związanego z realizacją umowy, która zostanie zawarta w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane pn.: „Budowa mostu na rz. Brzeźnica z dojazdami w ciągu drogi wojewódzkiej nr 295 w okolicy m. Nowogród Bobrzański"
W celu realizacji usługi, zostanie utworzony zespół nadzoru, w skład którego będą wchodzić: Inżynier Projektu oraz inspektorzy nadzoru poszczególnych branż:
1) mostowej,
2) drogowej,
3) sanitarnej (jeżeli zajdzie taka konieczność),
4) teletechnicznej,
5) elektroenergetycznej,
oraz wszelkimi innymi wykonywanymi robotami i usługami w ramach nadzorowanego zadania m. in.:
6) nadzór geodezyjny,
7) nadzór archeologiczny (jeżeli zajdzie taka konieczność),
prace związane z badaniami laboratoryjnymi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający
stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena, Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji
zamówienia - INSPEKTORA NADZORU ROBÓT MOSTOWYCH

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – Inspektora nadzoru robót mostowych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.W odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający wymaga:
1) posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 350 000,00 zł
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże minimalny poziom zdolności, tj.:
1) wykaże usługi* wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi* zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi* zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.:

* przez usługi Zamawiający rozumie wykonanie usługi (rozpoczętej i zakończonej) polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi (wraz z kontrolą rozliczenia budowy) nad realizacją co najmniej:

- 1 zadania polegającego na realizacji inwestycji w zakresie infrastruktury drogowej, której przedmiotem realizacji była budowa obiektu mostowego (z wyłączeniem kładek dla pieszych i obiektów tymczasowych) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła min. 20 mb i długości całkowitej obiektu min. 50 m
(Zamawiający nie uzna za spełniający warunek doświadczenia zawodowego zadania polegającego na ROZBUDOWIE obiektu mostowego)

oraz

- 1 zadania polegającego na budowie lub rozbudowie drogi klasy „Z” lub wyższej o długości min. 500 m (warunkiem koniecznym są roboty polegające na budowie lub rozbudowie drogi w zakresie jezdni).
Zadania mogą być wykonane jako jedna usługa lub jako oddzielne usługi.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie, tzn. jeden podmiot wykaże się usługą nadzoru nad realizacją 1 zadania w zakresie infrastruktury drogowej, której przedmiotem realizacji była budowa obiektu mostowego a drugi wykaże się realizacją usługi nadzoru nad 1 zadaniem w zakresie budowy lub rozbudowy drogi.


W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2) wykaże osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.

a) Inżyniera Projektu (Inżyniera Kontraktu)

W swoim doświadczeniu zawodowym Inżynier winien wykazać, że zrealizował min. 1 zadanie na stanowisku Inżyniera Projektu (Kontraktu) /Dyrektora Kontraktu od początku realizacji, do zakończenia i rozliczenia inwestycji przy realizacji budowy lub rozbudowy infrastruktury drogowej, elementem której była budowa obiektu mostowego (z wyłączeniem kładek dla pieszych i obiektów tymczasowych) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła min. 20 mb i długości całkowitej obiektu min. 50 m, zrealizowanej w ciągu ostatnich 10 lat.
(Zamawiający nie uzna za spełniający warunek doświadczenia zawodowego zadania polegającego na ROZBUDOWIE obiektu mostowego)

b) Inspektora nadzoru robót mostowych
Inspektor nadzoru robót mostowych musi posiadać uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania
robotami w zakresie mostów w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.

W swoim doświadczeniu zawodowym inspektor nadzoru robót mostowych winien wykazać, że zrealizował min. 1 zadanie na stanowisku Inspektora nadzoru robót mostowych lub kierownika budowy/ robót branży mostowej przy budowie drogowego obiektu mostowego (z wyłączeniem kładek dla pieszych i obiektów tymczasowych) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła min. 20 mb i długości całkowitej obiektu min. 50 m, od początku realizacji robót budowlanych do odbioru i rozliczenia końcowego robót, zrealizowanego w ciągu ostatnich 10 lat.
(Zamawiający nie uzna za spełniający warunek doświadczenia zawodowego zadania polegającego na ROZBUDOWIE obiektu mostowego)


c) Inspektora nadzoru robót drogowych
Inspektor nadzoru robót drogowych musi posiadać uprawnienia bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami w zakresie dróg w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.

Inspektor nadzoru robót drogowych winien wykazać się doświadczeniem zawodowym na stanowisku Inspektora nadzoru branży drogowej lub kierownika budowy / robót branży drogowej przy realizacji min. 1 zadania polegającego na budowie lub rozbudowie drogi klasy „Z” lub wyżej o długości min. 500m, od początku realizacji robót budowlanych do odbioru i rozliczenia końcowego robót, zrealizowanego w ciągu ostatnich 10 lat (warunkiem koniecznym są roboty polegające na budowie drogi lub rozbudowie w zakresie jezdni).

d) Inspektora nadzoru robót elektroenergetycznych - posiadającego uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane
e) Inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych posiadającego uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami w zakresie telekomunikacji, w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający odstępuje od wymogu składania dokumentów podmiotowych w tym zakresie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących
dokumentów:
1.1. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego w pkt 15.1.c)1) Instrukcji,
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących
zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3
miesięcy;
2.2.. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;
3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego
podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 1.1. wykonawca składa inne podmiotowe
środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez
zamawiającego warunki udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacj ekonomicznej lub finansowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta winna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty
2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3)pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4) oświadczenie Wykonawcy
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –
wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Potwierdza ono
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W
przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 16 ppkt 1.1 SWZ, przedstawia także
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty. W przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie w zakresie pkt 15 ppkt 1.d.1)
SWZ, zgodnym z treścią art. 117 ust. 3 ustawy pzp, z którego wynikać będzie, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr 3 do formularza oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie sześć tysięcy 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836, 1572).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w Banku SANTANDER BANK POLSKA SA nr rachunku 77 1090 1535 0000 0001 4912 9741 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZDW-ZG-WZA-3320-15/2022 na Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 295, polegająca na budowie mostu na rz. Brzeźnicy wraz z dojazdami w okolicy m. Nowogród Bobrzański” realizowana w ramach zadania „Budowa mostu na rz. Brzeźnica z dojazdami w ciągu drogi wojewódzkiej nr 295 w okolicy m. Nowogród Bobrzański”
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 19.3 Instrukcji przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej. Wadium należy złożyć wraz z ofertą, przed upływem terminu składania ofert. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.
6. Oryginał dokumentu należy złożyć jako osobny plik, obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy pzp.
8. Wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.
9. Wadium wniesione w gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczeniu składane przez konsorcjum firm winno być wystawione na wszystkich członków tego konsorcjum.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania znajdują się w SWZ w rozdziale I.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacje znajdują się w SWZ w rozdziale V.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców, którzy złożą oferty niepodlegające
odrzuceniu i uzyskają w kryteriach oceny ofert łączną punktację klasyfikującą ich na pozycjach
od 1 do 3

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przewidywany termin zakończenia świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego: do dnia 06.09.2023 r.
umowa na pełnienie nadzoru inwestorskiego jest powiązana z umową nr ZDW-ZG-WM-245/2021 na wykonanie robót budowlanych, która została zawarta w dniu 06.12.2021 r. na okres 20 miesięcy od daty podpisania. Czas potrzebny na realizację nadzoru wyznacza się o 1 miesiąc dłużej niż na roboty budowlane. Ze względu na to, że termin zawarcia umowy na nadzór nie jest do przewidzenia, nie ma możliwości podania terminu końcowego umowy zgodnie z ustawą Pzp. wobec określenia go jako o miesiąc dłużej niż o roboty budowlane i możliwością obliczenia upływu 20 miesięcy, na które została zawarta umowa na roboty budowlane konieczne jest wskazanie daty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego - Święty Wojciech
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego oraz budynku biurowo-socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI