IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia |
20,00 |
Ilość wizyt na terenie budowy w okresie gwarancji i rękojmi wynikającej z umowy z wykonawcą robót budowlanych |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy. 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 PZP, w szczególności w następujących okolicznościach: 1) w przypadku konieczności skrócenia/przedłużenia terminu wykonania Umowy ze względu na przedłużenie lub skrócenia terminu wykonania Robót, nad którymi pełniony jest nadzór/ nadzór inwestorski, jeżeli doszło do tego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych powyżej, Strony dopuszczają zmianę terminu wykonania Umowy oraz wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Termin wykonania Umowy może ulec zmianie, to jest wydłużeniu lub skróceniu, w przypadku wydłużenia lub skrócenia terminu wykonywania Robót, o czas, o który skróceniu lub wydłużeniu uległ termin wykonywania Robót. Wynagrodzenie należne Wykonawcy może ulec zmianie tj. (1) zmniejszeniu w przypadku, gdy termin wykonania robót budowlanych ulegnie skróceniu, (2) zwiększeniu w przypadku, gdy termin wykonania Robót ulegnie przedłużeniu. W przypadkach opisanych w zdaniu poprzednim, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone/zwiększone o kwotę w wysokości określonej w § 6 ust. 3 pkt 1 Umowy z zastrzeżeniem, że jeżeli okres rozliczeniowy obejmie niepełny miesiąc kalendarzowy, wynagrodzenie będzie pomniejszane/zwiększane proporcjonalnie do kwoty miesięcznego wynagrodzenia, określonego w § 6 ust. 3 pkt 1 Umowy. W żadnym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie może przekroczyć 30 % wynagrodzenia wskazanego w 6 ust. 1 Umowy. Jeżeli po wyczerpaniu tej kwoty zaistnieje konieczność dalszego wykonywania usług w ramach niniejszej Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonywania bez dodatkowego wynagrodzenia. 2) w przypadku zaistnienia: a) konieczności uzyskania, niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; b) siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnych od obu Stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można było uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności (np. pożar, powódź, inne klęski żywiołowe, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania pogody, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej), c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy, w tym utratą finansowania, e) zmniejszenia zakresu robót budowlanych objętym nadzorem inwestorskim, f) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy na roboty budowlane; g) konieczności wykonania większej ilości wizyt w okresie gwarancji/ rękojmi niż wskazano w § 1 ust. 4 pkt 34) powyżej. We wskazanych powyżej przypadkach, Strony dopuszczają zmianę Umowy w zakresie świadczeń Stron, terminów wykonywania Umowy, wynagrodzenia Stron. Zakres świadczeń Stron zwiększy się lub zmniejszy w zakresie niezbędnym do spełnienia celu Umowy, jako który Strony rozumieją zapewnienie pełnego wsparcia Zamawiającego w zakresie nadzoru/ nadzoru inwestorskiego przy realizacji Robót objętych Umową z Wykonawcą Robót (a w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych w lit. d) i f), zakres świadczeń Stron może również zmienić się w zakresie odpowiednim do zmienionej sytuacji Zamawiającego). Jeżeli wskutek zmiany Umowy zakres świadczeń zmniejszy się lub zwiększy w sposób wpływający na termin realizacji Umowy, Strony zmienią termin Umowy w taki sposób, aby odpowiadał on zmienionemu zakresowi prac koniecznych do wykonania przez Wykonawcę. W przypadku zmiany terminu realizacji Umowy, Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w sposób przewidziany w ust. 2 pkt 1) powyżej. W przypadku zmiany zakresu świadczeń bez zmiany terminu realizacji Umowy, Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (zwiększenie lub zmniejszenie) tak, aby odpowiadało ono zmienionemu zakresowi świadczeń. 3. W razie zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku VAT na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę świadczenia, za wykonanie którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia przewidzianego w Umowie, wynagrodzenie może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku. 4. Każda ze Stron ma prawo złożyć drugiej wniosek o dokonanie zmiany. Wnioski Stron o dokonanie zmian w Umowie, powinny być składane na piśmie i zawierać projekt zmiany postanowień Umowy (Aneks), a jeżeli proponowana zmiana ma wpływ na wynagrodzenie – także kalkulację wpływu zmiany na koszty wykonania Umowy. Do wniosków należy załączyć dokumenty uzasadniające wprowadzenie zmiany. 5. Strona, która otrzymała wniosek, w terminie 10 dni roboczych od daty jego otrzymania, ma prawo żądać od drugiej Strony złożenia dodatkowych wyjaśnień (wyznaczając odpowiedni termin na ich złożenie), zakwestionować zasadność przedstawionego obliczenia lub treści aneksu do Umowy. Niezwłocznie po złożeniu wniosku o dokonanie zmiany, Zamawiający i Wykonawca w dobrej wierze przystąpią do negocjacji treści Aneksu. Jeżeli Strony osiągną porozumienie, podpiszą stosowny aneks do Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-04-09, godzina:
11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: