NADZÓR INWESTORSKI NAD PRZEBUDOWĄ DRÓG GMINNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
NADZÓR INWESTORSKI NAD PRZEBUDOWĄ DRÓG GMINNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeszno
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Leszno
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-28
  • Numer ogłoszenia590456-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590456-N-2020 z dnia 2020-09-28 r.

Gmina Leszno: NADZÓR INWESTORSKI NAD PRZEBUDOWĄ DRÓG GMINNYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leszno, krajowy numer identyfikacyjny 01327137000000, ul. Aleja Wojska Polskiego  21 , 05-084  Leszno, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48227258005, e-mail akolnierzak@gminaleszno.pl, faks +48227258552.
Adres strony internetowej (URL): www.leszno.bipgminy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.leszno.bipgminy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.leszno.bipgminy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier lub złożenie osobiste w Biurze Obsługi Interesanta
Adres:
Al. Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR INWESTORSKI NAD PRZEBUDOWĄ DRÓG GMINNYCH
Numer referencyjny: IZP.271.1.19.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „NADZÓR INWESTORSKI NAD PRZEBUDOWĄ DRÓG GMINNYCH”w następujących częściachCzęść I – Nadzór inwestorski nad zadaniem „Przebudowa ulicy Ogrodowej w Zaborowie”, Część II – Nadzór inwestorski nad zadaniem „Przebudowa ulicy Sokołowskiej w Lesznie”,Część III – Nadzór inwestorski nad zadaniem „Przebudowa ulicy Podleśnej w Grądach”.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego w wysokości nie większej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego np. wynikający z konieczności zmiany zakresu robót budowlanych, nad wykonaniem których Wykonawca pełni nadzór inwestorski.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy zakończenia dla następujących części:Część I – do dnia do dnia 22 grudnia 2020 r.,Część II – do dnia 30 czerwca 2021 r.,Cześć III – do dnia 30 września 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 2 usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru i/lub Inżyniera Kontraktu i/lub Inwestora Zastępczego dla zadań inwestycyjnych z zakresu drogownictwa obejmujących budowę i/lub przebudowę i/lub remont drogi o wartości robot budowlanych: dla Części I – nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy zł) każde, dla Części II – nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion) każde, dla Części III – nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) każde. 2) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru i/lub Inżyniera Kontraktu i/lub Inwestora Zastępczego nad zadaniem obejmującym budowę i/lub przebudowę kanalizacji deszczowej o długości:  dla Części II - co najmniej 300 mb każde,  dla Części III – co najmniej 600 mb każde.Zasobu wiedzy i doświadczenia nie można łączyć. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi być spełniony w całości, przez co najmniej jeden podmiot. W przypadku korzystania z zasobów podwykonawców lub podmiotów trzecich warunek ten w całości spełnia wykonawca lub podwykonawca lub podmiot trzeci.3) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co najmniej jedną, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót drogowych oraz koordynatora wszystkich branż, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (dla wszystkich Części)4) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co najmniej jedną, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (dla Część II i III).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2272)
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. (załącznik nr 4) Spełnienie warunku opisanego w pkt. 5.2. podpkt. 1) i/lub 2).2. Wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5).Spełnienie warunku opisanego w pkt. 5. 2. podpkt. 3) i/lub 4).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wszyscy Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (załącznik nr 6). Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Cześć I – Zamawiający nie przewiduje wadium  Cześć II – 1 500,00 (jeden tysiąc pięćset złotych) Cześć III – 2 500,00 (dwa tysiące pięćset złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert /dotyczy wadium wniesionego w pieniądzu, jak i tzw. formie papierowej/.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie inspektora nadzoru robót drogowych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Nadzór inwestorski nad zadaniem „Przebudowa ulicy Ogrodowej w Zaborowie"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad niżej opisanym zadaniem:1.Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje budowę odwodnienia oraz przebudowę jezdni, chodników i istniejących miejsc postojowych samochodów osobowych w miejscowości Zaborów, gmina Leszno, powiat warszawski zachodni, w zakresie:‒ roboty przygotowawcze – geodezyjne roboty pomiarowe, regulacja wysokościowa istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej, wycinka żywopłotu (krzewów) i roboty ziemne, ‒ budowa wpustu ulicznego z przykanalikiem, studni chłonnej odwodnienia, ‒ ustawienie krawężników na ławach betonowych z oporem i obrzeży chodnikowych, ‒ wykonanie trzyrzędowego ścieku odwodnienia, ‒ wykonanie warstwy filtracyjnej i odsączającej nawierzchni jezdni ulicy i miejsc postojowych, ‒ wykonanie podbudowy nawierzchni jezdni ulicy, chodników i nawierzchni ażurowej miejsc postojowych, ‒ wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,‒ wyrównanie terenu sąsiadującego i oczyszczenia obszaru robót z resztek budowlanych. 2. Zakres Zadania obejmuję następujące wielkości: ‒ powierzchnia przebudowywanej nawierzchni jezdni – 295 m²;‒ powierzchnia przebudowywanej nawierzchni chodnika – 5 m²;‒ powierzchnia przebudowywanej nawierzchni 20 miejsc postojowych – 250m2;‒ powierzchnia przebudowywanej nawierzchni 2 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych – 70 m².
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie inspektora nadzoru robót drogowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Nie dotyczy.


Część nr: 2 Nazwa: Nadzór inwestorski nad zadaniem „Przebudowa ulicy Sokołowskiej w Lesznie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad niżej opisanym zadaniem:1. Zadanie inwestycyjne obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 410444W – ulicy Sokołowskiej na odcinku o długości 374 m oraz przebudowę kanalizacji deszczowej drogi gminnej nr 410444W – ulicy Sokołowskiej, na działce nr ew. 625/1 i 648/1 obręb 0011 Leszno. Zadanie nie obejmuje przebudowy skrzyżowania z ul. Błońską oraz budowy włączenia kanalizacji deszczowej do istniejącej, zlokalizowanej w ul. Błońskiej (przedmiot odrębnego zamówienia).2. Przebudowa drogi gminnej obejmuje wykonanie następujących robót: ‒ roboty przygotowawcze - wznowienia trasy obiektów, robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni, regulacji wysokościowej istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej i robót ziemnych,‒ rozbiórka odcinka istniejącej kanalizacji deszczowej o długości 125 m i budowa nowej kanalizacji deszczowej na długości 339,20‒ ustawienie krawężników i oporników na ławach betonowych z oporem i obrzeży chodnikowych, ‒ wykonanie ścieku przykrawężnikowego trzyrzędowego, ‒ wykonanie warstwy filtracyjnej i odsączającej nawierzchni jezdni zjazdów, ‒ wykonanie wzmocnienia podłoża gruntowego z mieszanki kruszywa stabilizowanego cementem,‒ wykonanie podbudowy nawierzchni jezdni ulicy, chodników i zjazdów, ‒ wykonanie podbudowy betonowej dla progów zwalniających, ‒ wykonanie nawierzchni zjazdów i chodników z betonowej kostki brukowej, ‒ wykonanie nawierzchni jezdni ulicy i progów zwalniających z betonowej kostki brukowej, ‒ wyrównanie terenu sąsiadującego i oczyszczanie obszaru robót z resztek budowlanych, ‒ nawiezienie ziemi roślinnej i obsianie mieszanka traw nieutwardzonego terenu ulicy w granicach pasa drogowego. Wykaz powierzchni:‒ powierzchnia projektowanej nawierzchni jezdni 2050 m²,‒ powierzchnia projektowanej nawierzchni chodników 700 m², ‒ powierzchnia projektowanej nawierzchni zjazdów indywidualnych 480 m², ‒ powierzchnia projektowanego ścieku przykrawężnikowego dwurzędowego 150 m².
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie inspektora nadzoru robót drogowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Nie dotyczy


Część nr: 3 Nazwa: Nadzór inwestorski nad zadaniem „Przebudowa ulicy Podleśnej w Grądach"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad niżej wymienionym zadaniem:1) Wykonanie nawierzchni drogi.Jezdnia ul. Podleśnej charakteryzować się będzie szerokością wynoszącą 5,0 m, przekrojem jednojezdniowym z przeznaczeniem do ruchu dwukierunkowego (2x2,5 m) oraz jednostronnym pochyleniem porzecznym wynoszącym 2%.Nawierzchnię jezdni drogi gminnej oraz włączenia w ul. Górną i Al. Grabową zaprojektowano z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm. Jezdnia obramowana zostanie krawężnikiem betonowym 15x30 cm od strony chodnika oraz betonowym krawężnikiem najazdowym 15x22 cm na zjazdach od strony chodnika, zaś od strony pobocza zostanie ograniczona betonowym opornikiem drogowym 12x25 cm. Ulica. Podleśna składać się będzie z odcinków prostych oraz 2 łuków poziomych o R = 50 m. Chodniki zaprojektowano o szerokości 2,0 m z jednostronnym 1-2% pochyleniem poprzecznym. Od strony zewnętrznej chodnik należy obramować obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30 cm. Na projektowanych przejściach dla pieszych zastosowano betonowe płytki 35x35x5 cm o fakturze rozpoznawalnej przez osoby niewidome i słabowidzące. Zjazdy zaprojektowano o nawierzchni z betonowej kostki brukowej 8 cm. Przewidywane szerokości zjazdów indywidualnych wynoszą 3,0 – 4,0 m, zaś zjazdów publicznych 5,0 m. Zjazdy indywidualne, przy połączeniu z krawędzią jezdni posiadają skosy 1:1 oraz zostały obramowane, od strony zewnętrznej betonowym obrzeżem 8x30 cm. Zjazdy publiczne zostały obramowane betonowym krawężnikiem najazdowym 15x22 cm. Krawędzie zewnętrzne zjazdów publicznych zostały wyokrąglone łukiem R = 5 m. Projekt przewiduje wykonanie wlotu w ul. Górną oraz Al. Grabową. Szerokość wlotu w ul. Górną wynosi 5,0 m, zaś krawędzie jezdni wlotów zostały wyokrąglone łukami o promieniu R = 8 m. Szerokość wlotu w Al. Grabową wynosi 5,5 m, zaś krawędź wlotu została wyokrąglona łukiem o promieniu R = 6 m.2) Zestawienie zaprojektowanych powierzchni: powierzchnia jezdni – 4594 m2  chodnik – 1042 m2  zjazdy (kostka bet.) – 377 m2  zjazdy (kruszywo) – 30 m2  rampa dla pieszych – 25 m2  progi zwalniające – 32 m2  pobocze – 848 m2  zieleniec – 1055 m23)Zaprojektowana przebudowa istniejącej sieci gazowej położona jest na terenie zadania inwestycyjnego i zgodna z warunkami technicznymi (wydanymi przez PSD sp. z o.o. Oddział Zakład gazowniczy w Warszawie), obowiązującymi normami, normatywami i przepisami. W ul. Podleśnej położony jest gazociąg Ø90mm PE, który posadowiony jest na głębokości około 0,9m – 1,1 m. Konieczna jest przebudowa gazociągu z uwagi na jego kolizję z projektowanym układem drogowym. 4) Spływ wód opadowych zapewniony ma być poprzez zastosowanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych na projektowanych nawierzchniach. Wody opadowe zostaną ujęte do zaprojektowanej kanalizacji deszczowej poprzez ścieki uliczne z betonowej kostki brukowej do zaprojektowanych wypustów ulicznych Wp1 – Wp23. Konstrukcja jezdni ul. Podleśnej zostanie zabezpieczona przed nadmiernym wpływem wód gruntowych poprzez zastosowanie „drenu francuskiego”. Wody opadowe zostaną odprowadzone do istniejącego rowu melioracyjnego zlokalizowanego na działce nr ew. 38/1 obręb 0011 Leszno. Kanały deszczowe sieci o średnicach DN 400, DN 315mm zaprojektowano z rur PVC SDR34 klasy SN8 lite, łączonych na kielichy i uszczelki gumowe. Przyłącza kanałów deszczowych o średnicach DN 200mm zaprojektowano z rur PVC SDR 34, klasy SN8 lite, łączonych na kielichy i uszczelki gumowe.Elementy systemu musza bezwzględnie posiadać: Aprobate Techniczna ITB i IBDiM – rury, kształtki, studnie.Na uzbrojenie składają się: studnie kanalizacyjne z elementów łączonych przy pomocy uszczelek gumowych zgodne z PN-EN 1917: 2004 o średnicy Ø 1000mm, 1200mm przelotowe, połączeniowe, wykonane z betonu klasy C-40/50 (beton siarczanoodporny HSR), o nasiąkliwości do 5%, mrozoodporności F150 i stopniu wodoszczelności W8. Podstawę studni projektuje się, jako prefabrykowana dennice z kineta monolityczna wykonana jako jeden odlew z betonu samozagęszczalnego SCC w jednym cyklu technologicznym, wraz ze szczelnymi gniazdami przyłączeniowymi na dowolny rodzaj rury. Beton w całym przekroju elementu powinien być zwarty i jednorodny – również w kinecie. Minimalna grubość ścianki dennicy to 150mm.5)Występuje kolizja z istniejącymi urządzeniami telekomunikacyjnymi – kanalizacją kablową oraz rurociągiem kablowym z kablem światłowodowym ORANGE POLSKA S.A. W oparciu o warunki techniczne ustalono nowy przebieg urządzeń teletechnicznych poza projektowaną jezdnią w sposób niekolidujący z pozostałymi sieciami. Należy dokonać przebudowy studni kablowej S21 kolidującej z nowym układem drogowy poprzez wybudowanie studni SKR2 w poboczu drogi, nabudowanie studni SKR2 na kanalizacji dwuotworowej, między studniami wybudować nowy odcinek kanalizacji dwuotworowej. Na kanalizacji jednootworowej z kablem miedzianym nabudować studnię SKR1, od której wybudować kanalizacje jednootworową do studni S21Przebudowy kabla światłowodowego należy dokonać poprzez wybudowanie nowego odcinka rurociągu kablowego z rury 2xHDPE40/3,7 z zaciągnięciem rur do otworu wybudowanej kanalizacji do studni S21a na trasie rurociągu ułożyć z rurami kabel lokalizacyjny, który należy zakończyć w studni puszką hermetyczną. Na trasie rurociągu w połowie jego zakopania ułożyć taśmę ostrzegawczą. Istniejący kabel światłowodowy należy odpiąć w złączu rozgałęźnym w studni A28/12 przy ONU LESZNOWAR/J01 wyciągnąć do studni S21a, połączyć nowo wybudowany rurociąg z istniejącym i wdmuchać kabel z powrotem do złącza rozgałęźnego, w którym należy połączyć włókna zgonie z rozpływem przedstawionym na rys 3. W studni S21a połączyć rury rurociągu z rurami kanalizacji wtórej złączkami redukcyjnymi Przebudowywane kable doziemne rozdzielcze na przejściach przez ulicę należy układać w rurach osłonowych grubościennych HDPE 110 na głębokości min 1,2m od nawierzchni jezdni do górnej powierzchni rury, rura powinna wystawać min 0,5m od granicy krawężnika, końce rur należy uszczelnić przed zamuleniem.Na całej trasie długości układanych kabli doziemnych nad kablami należy ułożyć taśmę ostrzegawczą w kolorze pomarańczowym z napisem UWAGA! KABEL TELEKOMUNIKACYJNY. Taśma ostrzegawcza powinna być ułożona w połowie jego zakopania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Doświadczenie inspektora nadzoru robót drogowych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Nie dotyczy






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji dla adaptacji oraz projektu wnętrz budynku - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie kompletnej, kompleksowej i wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/adaptacji oraz projektu wnętrz budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI