Nadzór Inwestorski Inżyniera Projektu nad realizacją zadania: „Modernizacja przepławki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nadzór Inwestorski Inżyniera Projektu nad realizacją zadania: „Modernizacja przepławki dla ryb na stopniu wodnym Brzeg Dolny” w ramach projektu POIS.03.02.00-00-0009/17 pn: „Stopień Brzeg Dolny – roboty modernizacyjne na stopniu, Etap II”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-25
  • Numer ogłoszenia553555-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 553555-N-2020 z dnia 2020-06-25 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu: Nadzór Inwestorski Inżyniera Projektu nad realizacją zadania: „Modernizacja przepławki dla ryb na stopniu wodnym Brzeg Dolny” w ramach projektu POIS.03.02.00-00-0009/17 pn: „Stopień Brzeg Dolny – roboty modernizacyjne na stopniu, Etap II”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Oś Priorytetowa III- Zarządzanie zasobami, przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska. Rozwój Sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego, działanie 3.2- Rozwój transportu morskiego, śródlądowych dróg wodnych i połączeń multimodalnych, część B Umowa nr POIS.03.02.00-00-0009/17-00 z dnia 15.11.2017 r.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 378 800, , e-mail zamowienia.wroclaw@wody.gov.pl, , faks 713 285 048.
Adres strony internetowej (URL): https://www.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: https://www.wody.gov.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.wody.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.wody.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty tylko w formie papierowej.
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu adres: ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór Inwestorski Inżyniera Projektu nad realizacją zadania: „Modernizacja przepławki dla ryb na stopniu wodnym Brzeg Dolny” w ramach projektu POIS.03.02.00-00-0009/17 pn: „Stopień Brzeg Dolny – roboty modernizacyjne na stopniu, Etap II”
Numer referencyjny: WR.ROZ.2801.42.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego Inżyniera Projektu nad zadaniem pn.: „Modernizacja przepławki dla ryb na stopniu wodnym Brzeg Dolny” w ramach projektu POIS.03.02.00-00-0009/17 pn. „Stopień Brzeg Dolny – roboty modernizacyjne na stopniu, Etap II”, zgodnie z decyzją Wojewody Dolnośląskiego Nr 8/15 z dnia 28 kwietnia 2015 r. znak IF.AB.7840.2.15.2013.JT2 o pozwoleniu na realizację inwestycji, zmienionej decyzją Ministra Infrastruktury i Budownictwa znak DLI.III.6621.90.2015.PK-16; NK 137199/16 z dnia 15.09.2016 r., opisanych dokumentacją projektową: projektem budowlanym wykonanym przez DHV HYDROPROJEKT Sp. z o.o. w Warszawie oraz projektem wykonawczym wykonanym przez Elektrownie Wodne „ZENERIS” Sp. z o.o. w Poznaniu. Podstawowe prawa i obowiązki Inżyniera, wykonywane przez Nadzór Inwestorski na budowie, są związane z egzekwowaniem od Wykonawcy inwestycji prawidłowej realizacji robót, dostaw i usług zgodnie z dokumentacją projektową (PB, PW, STWiOR, Wytycznymi Techniczno-Eksploatacyjnymi Dostaw Urządzeń) oraz pozwoleniem budowlanym, przy uwzględnieniu obowiązków, zasad i wymagań określonych przede wszystkim:1) w Umowie Zamawiającego z Wykonawcą inwestycji.2) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki .zał. nr 02 do SIWZ - Wzór umowy; zał. nr 03 do SIWZ - Kosztorys ofertowy - Przedmiar Usług pełnienia Nadzoru inwestorskiego Inżyniera Projektu; zał. nr 04 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; zał. nr 05 do SIWZ - Projekt Wykonawczy TOM I + rysunki; zał. nr 06 do SIWZ - Projekt Wykonawczy TOM II + rysunki; zał. nr 07 do SIWZ - Projekt Wykonawczy TOM III + rysunki; zał. nr 08 do SIWZ - Projekt Wykonawczy TOM IV + rysunki; zał. nr 09 do SIWZ - Projekt Wykonawczy TOM V + rysunki; zał. nr 10 do SIWZ - Projekt Wykonawczy TOM VI + rysunki; zał. nr 11 do SIWZ - Projekt Budowlany + rysunki; zał. nr 12 do SIWZ - Zamienny projekt zagospodarowania terenu + rysunki; zał. nr 13 do SIWZ -Pozwolenie na Realizację Inwestycji nr 8/15 z 28 04.2015r.; zał. nr 14 do SIWZ -Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach nr KIRO.7624-D.Ś/10/2010/08 z 6.10.2010 r. zał. nr 15 do SIWZ - Pozwolenie wodno-prawne nr DM-W-I.7322.16.2013.RS z dnia19.08.2013 r. zał. nr 16 do SIWZ - Uzgodnienie RDOŚ nr WOOŚ.4242.10.2014.ŁCK.16 z dnia 23.04.2015 r. zał. nr 17 do SIWZ - Decyzja Ministra Budownictwa nr DLI.III.6621.90.2015.PK.16 z 15.09.2016r.Postępowanie przetargowe finansowane jest ze środków UE pn:Program infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Oś Priorytetowa III- Zarządzanie zasobami, przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska. Rozwój Sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego, działanie 3.2- Rozwój transportu morskiego, śródlądowych dróg wodnych i połączeń multimodalnych, część B. Umowa nr POIS.03.02.00-00-0009/17-00 z dnia 15.11.2017 r. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp.Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji niniejszej umowy do zatrudnienia we własnym lub przedsiębiorstwie Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (DU z 2018r., poz. 917 z późn.zm.), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją przedmiotu umowy: w zakresie wyspecyfikowanym w Skróconym opisie przedmiotu zamówienia (punkt 2 niniejszego dokumentu).W trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania – przez Wykonawcę lub Podwykonawcę – wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej.Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a/ żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,b/ żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów,c/ przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: 60 miesięcy.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71324000-5
71356100-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 291200,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usługi polegającego na sprawowaniu Nadzoru Inwestorskiego Inżyniera Projektu, polegających na powtórzeniu podobnych usług Inżyniera Projektu jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem, a całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy dla zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce między dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  18   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
18

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać posiadanie wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zamówienia w wysokości min. 30 tys. zł.W przypadku złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.Wykonawca winien wykazać się ubezpieczeniem OC w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość min. 0,2 mln zł.W przypadku złożenia polisy, w której wysokość ubezpieczenia Wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) zdolności techniczne: Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.2) zdolności zawodowe:Wykonawca usługi Nadzoru Inwestorskiego Inżyniera Projektu winien wykazać posiadane doświadczenie w wykonywaniu usług polegających na nadzorze inwestorskim prowadzonym przez Inżyniera Projektu (Kontraktu) nad realizacją co najmniej dwóch inwestycji zakończonych w ciągu ostatnich 10-ch lat od dnia otwarcia ofert, o wartości każdej co najmniej 1 000 000 zł, z zakresu budownictwa hydrotechnicznego na ciekach wodnych wymienionych w Rozporządzeniu Rady Ministrów nr 149 z dnia 17 grudnia 2002 r. w sprawie Śródlądowych wód powierzchniowych lub ich części stanowiących własność publiczną (Dz.U. nr 16 z dnia 16 lutego 2003 r.) lub podobne na terenie innego kraju wraz z dokumentami potwierdzającymi ( poświadczeniami ) należytego wykonania usługi.W przypadku wykazania zrealizowanych robót budowlanych, w których wartość wykonanych zadań wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potrzeb potwierdzenia spełnienia warunku, Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu, wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca usługi Nadzoru Inwestorskiego Inżyniera Projektu musi wykazać, że dysponuje osobami zdalnymi do wykonania zamówienia, tj.1) Inspektora Nadzoru w zakresie budowli hydrotechnicznych (osoba ta będzie pełnić funkcję Inżyniera Projektu i jego Rezydenta) oraz powinna posiadać:- wyższe wykształcenie techniczne z minimum 5-letnim stażem pracy w bezpośrednim wykonawstwie hydrotechnicznym na stanowisku Inspektora nadzoru, oraz - pełniła funkcje inspektora nadzoru przebudowy lub budowy co najmniej 2 obiektów hydrotechnicznych o wartości robót każdej co najmniej 1 mln. złotych, takich jak: jazy z zamknięciami ruchomymi lub śluzy żeglugowe na drogach wodnych min. II klasy lub zbiorniki wodne min. II klasy ważności lub elektrownie wodne o mocy zainstalowanej min. 3 MW, przepławek dla ryb, na rzekach o przepływie średnim (SSQ) w miejscu prowadzenia robót min. 15 m3/s,oraz - posiada uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej o specjalizacji śródlądowe lub morskie budowle hydrotechniczne, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 24.09.2014r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014r., poz. 1278), lub odpowiadających im ważnych uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Wyżej wymieniona osoba musi być zrzeszona we właściwej izbie samorządu zawodowego – (ustawa o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2001r. nr 5, poz. 42 z późn.zm.) lub wykonawca winien wykazać dysponowanie osobą, która spełnia warunki zawarte w art. 12a ustawy z dnia 07.07.1994r. – Prawo budowlane.2) Inspektora Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z minimum 5-letnim stażem pracy w bezpośrednim wykonawstwie na stanowisku Inspektora nadzoru oraz posiadającym uprawnienia do samodzielnych funkcji technicznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w budownictwie wydane na podstawie:- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 24.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014r., poz. 1278), lub odpowiadających im ważnych uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Wyżej wymieniona osoba musi być zrzeszona we właściwej izbie samorządu zawodowego – (ustawa o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2001r. nr 5, poz. 42 z późn.zm.) lub wykonawca winien wykazać dysponowanie osobą, która spełnia warunki zawarte w art. 12a ustawy z dnia 07.07.1994r. – Prawo budowlane.3) Inspektora nadzoru w specjalności mechanicznej w zakresie realizacji wyposażenia technologicznego budowli hydrotechnicznych wraz z napędami, który łącznie spełnia następujące wymagania:- posiada wyższe wykształcenie techniczne (inżynier lub mgr inżynier mechanik) lub średnie wykształcenie techniczne (technik mechanik).- ma co najmniej 5 letni okres doświadczenia związany z eksploatacją lub nadzorowaniem wykonania urządzeń i wyposażenia technologicznego obiektów hydrotechnicznych, np. jazów ruchomych lub śluz żeglugowych lub przepławek dla ryb.4) do obsługi geodezyjnej w ramach czynności Nadzoru Inwestorskiego minimum jednego geodety, posiadającego staż pracy min. 5 lat, posiadającego uprawnienia geodezyjne typu:- geodezyjna obsługa inwestycji, 5) do obsługi przyrodniczej w ramach czynności Nadzoru Inwestorskiego minimum jednego przyrodnika do prowadzenia nadzoru przyrodniczego ze stażem pracy min. 5 lat.Uwaga: Zamawiający informuje, że każda z wymienionych osób sprawujących nadzór nad robotami budowlanymi może pełnić tylko jedną funkcję tj. np. Inspektor Nadzoru ds. hydrotechniki nie może łączyć funkcji Inspektora Nadzoru ds. mechanicznych. Potwierdzenie spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy:1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;3) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 1a do FO.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1.ppkt 1 i 2.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2. ppkt 1 b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 3 stosuje się.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy:a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;b) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy:a) wykazu dostaw lub usług Nadzoru Inwestorskiego Inżyniera Projektu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi Nadzoru Inwestorskiego Inżyniera Projektu zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniub) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy:a) Załącznik nr 1a do formularz ofertowego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, (Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej);b) Załącznik nr 1b do formularza ofertowego - zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania Zamówienia (jeżeli dotyczy);c) Załącznik nr 1c do formularza ofertowego - oświadczenie o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne,d) Załącznik nr 1d do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu,e) Załącznik nr 1e do formularz ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, spełnienie warunków udziału w postępowaniu;f) Załącznik nr 1f do formularza ofertowego - „Doświadczenie Inspektora Nadzoru w zakresie budowli hydrotechnicznych”; 2. Wyceniony Przedmiar Usług pełnienia Nadzoru inwestorskiego Inżyniera Projektu;3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 7 600,00 PLN ( słownie: siedem tysięcy sześćset złotych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Inspektora Nadzoru w zakresie budowli hydrotechnicznych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej oraz zachowania rygorów w Umowie wskazanych.2. Zgodnie z postanowieniami SIWZ, poza innymi przypadkami wskazanymi w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, a w szczególności art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej Umowy, w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inżyniera Projektu, w zakresie wskazanym w niniejszym paragrafie.3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu mogą nastąpić pod następującymi warunkami:1) Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę Umowy,2) zmiany zostaną dokonane na piśmie w formie aneksu do Umowy,3) okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany zostaną wskazane w preambule aneksu do Umowy,4) konieczność dokonania zmian uzasadniona będzie, co najmniej jedną z okoliczności wskazanych w ust. 4 niniejszego paragrafu,5) zmiana nie stoi w sprzeczności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.4. Zmiana Umowy, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia umownego lub terminu obowiązywania umowy może nastąpić w przypadku zaistnienia, co najmniej jednej z następujących okoliczności:1) wystąpienia uzasadnionej konieczności zmiany któregokolwiek z terminów wskazanych w Umowie, w tym terminu wykonania przedmiotu Umowy, spowodowana zmianą terminów realizacji Projektu, Przedsięwzięcia lub zadań nimi objętych, okresu kwalifikowania wydatków lub okresu obowiązywania Umowy na dofinansowanie,2) dokonanie zmiany Umowy jest korzystne dla Zamawiającego, tj.:a) może obniżyć koszt realizacji Umowy lub Przedsięwzięcia,b) może przyczynić się do podniesienia bezpieczeństwa wykonania Przedsięwzięcia lub przedmiotu Umowy,c) może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania Przedsięwzięcia lub przedmiotu Umowy,d) może przyczynić się do usprawnienia i podniesienia efektywności wykonania przedmiotu Umowy,3) zmiany Umowy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego Umowy, numeracji jednostek redakcyjnych, śródtytułów lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty Umowy,4) w przypadku uchwalenia zmiany lub uchylenia przepisów powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i wspólnotowego oraz wytycznych, zaleceń i dokumentów programowych Funduszu Spójności, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia Umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian Umowy powodująca konieczność rozszerzenia przedmiotu umowy lub obowiązków nim objętych,5) w przypadku, gdy konieczność zmiany Umowy wynikać będzie z umów, wytycznych, zaleceń, decyzji lub innych dokumentów, którymi stroną lub autorem będą instytucje finansujące, w zakresie realizacji POIiŚ,6) w przypadku uchylenia, zmiany, cofnięcia lub stwierdzenia nieważności Decyzji Komisji Europejskiej o udzieleniu dofinansowania Projektu lub w przypadku zmiany, rozwiązania, odstąpienia, wygaśnięcia lub stwierdzenia nieważności Umowy na dofinansowanie.7) obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów Umowy, dla których została ona zawarta, a bez dokonania zmiany Zamawiający może doznać szkody,8) w przypadku zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości, na zasadach określonych w ustawie PZP.9) w przypadku zaistnienia innej istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy bez dokonania jej zmian nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w na etapie zawierania Umowy,10) zmian w przedmiocie lub terminie realizacji Przedsięwzięcia spowodowanych wprowadzeniem zmian w trybie nadzoru autorskiego sprawowanego przez Projektanta,11) zmian sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Inżyniera Projektu na skutek zmian zawartej przez Beneficjenta umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, ,12) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 kodeksu cywilnego i innych, które nie będą ingerować w określenie przedmiotu zamówienia, ani charakter Umowy,13) wystąpienia konieczności wprowadzenia Aneksu do Umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, niezbędnej do realizacji Umowy,14) zmian dotyczących wykonawców wspólnie wykonujących zamówienie, np. w formie konsorcjum, w tym dotyczących zmiany lidera konsorcjum lub podmiotu uprawnionego do wystawiania faktur VAT,15) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbędnym do uniknięcie lub usunięcie takich kolizji,16) wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w umowie. Taka sytuacja winna być odnotowana w dzienniku budowy oraz musi być udokumentowana stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zaakceptowanymi przez Zamawiającego. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju,17) zmiana osób, przy pomocy których Inżynier realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; Zamawiający nie dopuszcza do zmiany personelu na osoby o niższych kwalifikacjach lub doświadczeniu niż wykazano w warunkach udziału w przedmiotowym postępowaniu,18) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Inżynier wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym,19) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy/innego podmiotu, na którego zasoby Inżynier powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Inżynier jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca/podmiot lub Inżynier samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca/inny podmiot, na którego zasoby powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia objętego niniejszą Umową. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów w zakresie jaki wynika w szczególności z zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba, że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy,20) zmiany osób do przewidzianych do reprezentowania, nadzorowania lub koordynacji przedmiotu umowy po stronie Inżyniera lub Zamawiającego,21) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac:a) katastrofa budowlana,b) akcje ratownicze,c) siła wyższa,d) zajęcie nieruchomości, na której prowadzone są roboty,e) brak możliwości dojazdu oraz transportu na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych wykonywanymi i zleconymi przez podmioty zewnętrzne,f) protesty mieszkańców.W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania umowy jedynie o okres równy okresowi uniemożliwienia prowadzenia prac.23) wystąpią istotne wady dokumentacji projektowej, których usuniecie wstrzymuje wykonywanie robót. Taka sytuacja winna być odnotowana w dzienniku budowy oraz musi być udokumentowana stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zaakceptowanymi przez Zamawiającego. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju spowodowanego koniecznością usunięcia wad dokumentacji projektowej.5. Wynagrodzenie umowne netto za każdy dzień kalendarzowy wydłużenia okresu świadczenia usług w zakresie Nadzoru Inwestorskiego Inżyniera poza terminem umownym (ustalonym na dzień zawarcia niniejszej Umowy na podstawie Oferty), zostanie wyliczone na podstawie średniej arytmetycznej wynagrodzenia umownego netto (ustalonego na dzień zawarcia niniejszej Umowy na podstawie Oferty), podzielonej przez ilość dni kalendarzowych usług Inżyniera w okresie umownym (ustalonym na dzień zawarcia niniejszej Umowy na podstawie Oferty).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI