Nadzór inwestorski dla zadania pn. „Roboty budowlane w budynkach zlokalizowanych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nadzór inwestorski dla zadania pn. „Roboty budowlane w budynkach zlokalizowanych na terenie Zarządu Zlewni w Pile – RZGW w Bydgoszczy”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-19
  • Numer ogłoszenia612915-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612915-N-2020 z dnia 2020-11-19 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy: Nadzór inwestorski dla zadania pn. „Roboty budowlane w budynkach zlokalizowanych na terenie Zarządu Zlewni w Pile – RZGW w Bydgoszczy”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Adama Mickiewicza   15 , 85-071  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48 (52) 33 91 100, e-mail waldemar.baczynski@wody.gov.pl, faks +48 (52) 33 91 200.
Adres strony internetowej (URL): https://bydgoszcz.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.przetargi.wody.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://www.przetargi.wody.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski dla zadania pn. „Roboty budowlane w budynkach zlokalizowanych na terenie Zarządu Zlewni w Pile – RZGW w Bydgoszczy”
Numer referencyjny: BD.ROZ.2810.68.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „ Roboty budowlane w budynkach zlokalizowanych na terenie Zarządu Zlewni w Pile – RZGW w Bydgoszczy”. Zadanie zostało podzielone na części:– CZĘŚĆ 1 Budynek mieszkalny położony w Walkowicach 72, gm. Czarnków, – CZĘŚĆ 2 Budynek mieszkalny położony w Nowych Dworach 2, gm. Wieleń,– CZĘŚĆ 3 Budynek mieszkalny oraz budynek gospodarczy, położonych we Wieleniu (Folsztyn 19a), gm. Wieleń,– CZĘŚĆ 4 Budynek socjalno – warsztatowy położony w Drezdenku, ul. Portowa 21, gm. Drezdenko,– CZĘŚĆ 5 Budynek biurowo – warsztatowy położony w Drezdenku, ul. Portowa 21, gm. Drezdenko. 3.1 CZEŚĆ 1 Budynek mieszkalny położony w Walkowicach 72, gm. CzarnkówBudynek mieszkalny położony w Walkowicach 72, działka nr ewidencyjny 304, nr inwentarzowy 1/339/B. Budynek stanowi element zespołu stopnia wodnego „Walkowice nr 13” na rzece Noteć, wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych województwa wielkopolskiego pod nr 620/Wlkp/A (decyzja w sprawie wpisania do rejestru zabytków Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 7 lutego 2008 r., znak: WD-4151/4073/15R./2007/2008). Budynek murowany, parterowy z poddaszem, częściowo podpiwniczony, dach dwuspadowy. Wymagany zakres prac - roboty polegające na wymianie pokrycia dachowego wraz z wszelkimi obróbkami blacharskimi, zaimpregnowaniu konstrukcji dachu i zabezpieczeniu jej przed korozją biologiczną. 3.2 CZĘŚĆ 2 Budynek mieszkalny położony w Nowych Dworach 2, gm. WieleńBudynek mieszkalny położony w Nowych Dworach 2, nr ewidencyjny działki 375/2, nr inwentarzowy 1/308/B. Budynek stanowi element zespołu stopnia wodnego „Rosko nr 18” na rzece Noteć, wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych województwa wielkopolskiego pod nr 590/Wlkp/A (decyzja w sprawie wpisania do rejestru zabytków Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia z dnia 15 stycznia 2008 r., znak WD-4151/3562/6R./07/2008). Budynek mieszkalny, murowany, parterowy z poddaszem, podpiwniczony, dach dwuspadowy. Wymagany zakres prac - roboty polegające na naprawie uszkodzonego pokrycia dachowego. 3.3 CZĘŚĆ 3 Budynek mieszkalny oraz budynek gospodarczy, położony w Wieleniu (Folsztyn 19a), gm. Wieleń Budynek mieszkalny oraz gospodarczy z pomieszczeniami przynależnymi do lokalu mieszkalnego, położone we Wieleniu (Folsztyn 19a), nr ewidencyjny działki 199/2, nr inwentarzowy 1/347/B. Budynki stanowią element zespół stopnia wodnego „Wrzeszczyna nr 19” na rzece Noteć, wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych województwa wielkopolskiego pod nr 589/Wlkp/A (decyzja w sprawie wpisania do rejestru zabytków Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia z dnia 15 stycznia 2008 r., znak WD-4151/3562/5R./07/2008). Budynek mieszkalny, murowany, parterowy z poddaszem, częściowo podpiwniczony, dach dwuspadowy. Budynek gospodarczy, w części którego znajdują się pomieszczenia przynależne do lokalu mieszkalnego (korytarz i łazienka), murowany parterowy z poddaszem, dach dwuspadowy. Wymagany zakres prac - roboty polegające na wymianie pokrycia dachowego, zaimpregnowaniu konstrukcji dachu, zabezpieczeniu jej przed korozją biologiczną w budynku mieszkalnym i gospodarczym oraz naprawie i konserwacji podbitki dachowej w budynku mieszkalnym.3.4 CZĘŚĆ 4 Budynek socjalno – warsztatowy położony w Drezdenku, ul. Portowa 21, gm. DrezdenkoBudynek socjalno – warsztatowy położony w Drezdenku, przy ul. Portowej 21, nr ewidencyjny działki 97/4, nr inwentarzowy P-1/N-011. Budynek wykonany w technologii szachulcowej ścian, fundamenty betonowe i z cegły, ściany drewniane z wypełnieniem z cegły ceramicznej, strop drewniany, konstrukcja dachu krokwiowa dwuspadowa, pokrycie dachu dachówka ceramiczna, tynki wewnętrzne i zewnętrzne cementowo - wapienne. Budynek wyposażony w instalacje: wodno-kanalizacyjną, elektryczną, odgromową. Rok budowy 1920. Wymagany zakres prac - roboty polegające na wymianie pokrycia dachowego wraz z wszelkimi obróbkami blacharskimi, wymianie włazu kominowego, naprawie komina wraz z koroną komina, wymianie części konstrukcji drewnianej dachu (krokwie, łaty, słupy nośne), zaimpregnowaniu konstrukcji dachu i zabezpieczeniu jej przed korozją biologiczną. 3.5 CZĘŚĆ 5 Budynek biurowo – warsztatowy położony w Drezdenku, ul. Portowa 21, gm. Drezdenko Budynek biurowo – warsztatowy w Drezdenku, przy ul. Portowej 21, nr ewidencyjny działki 97/4,nr inwentarzowy P-1/N-010. Budynek murowany tradycyjnie, fundamenty betonowe, ściany z cegły ceramicznej strop drewniany, konstrukcja dachu krokwiowa jednospadowa, pokrycie dachu papa termozgrzewalna na deskach, tynki wewnętrzne i zewnętrzne cementowo wapienne. Wyposażenie w instalacje: wodno-kanalizacyjną, elektryczną, odgromową. Rok budowy 1948. Wymagany zakres prac - roboty polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych, wymianie stolarki okiennej, wymianie zaworów grzejnikowych na wewnętrznej instalacji c.o. (termomodernizacja budynku) oraz naprawie pokrycia dachowego.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71520000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 7.2.3.1 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o wartości umowy o roboty budowlane na minimum 50 000,00 zł, każda z nich oraz wykonał je w sposób należyty – warunek odnosi się do wszystkich części.7.2.3.2 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami (co najmniej 1 osoba) skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego:a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, udzielone w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o których mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333)oraz zrzeszonego we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117) – warunek odnosi się do wszystkich części;b) uprawnienia do wykonywania nadzoru inwestorskiego w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 282) – warunek odnosi się do części 1, 2 i 3;c) doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej jednej realizacji robót budowlanych o wartości umowy o roboty budowlane na minimum 50.000,00 zł – warunek odnosi się do wszystkich części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich UniiEuropejskiej, które wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i odktórych wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję w sprawie uznaniawymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych wbudownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustawą z 22 grudnia 2015 r. ozasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (tj.Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.) lub ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. Nr 63,poz. 394, z 2013 r. poz. 1650 oraz z 2014 r. poz. 1004), dopuszcza się także kwalifikacje równoważnedo przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawyPrawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub art. 20a ustawyz dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa orazurbanistów (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117). Uwaga: W przypadku podania wartości usług w walutachinnych niż wskazane przez Zamawiającego, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiającydokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez NBP z dniaopublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej izawodowej, wykonawcy wykazują łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału wpostępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzeniabraku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
10.4.1 wykaz usług (zał. nr 5 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 10.4.2 wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i aktualne zaświadczenie z PIIB. Wykaz osób zamieszczony jest w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowaw art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. Informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczeniewykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowaw art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawićdowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniuo udzielenie zamówienia (zał.nr 4 SIWZ). 2. OFERTA WSPÓLNA -Zamawiający, dopuszczamożliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej wrozumieniu art. 23 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następującewymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowyw sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Wszelka korespondencja prowadzona będzieprzez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzuoferty3) Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z któregowynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą. 4) W odniesieniu do warunkówokreślonych w pkt 7.2 SIWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawcówskładających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertęwspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.5 SIWZ. 5) Każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie Wykonawcy o brakupodstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 i 3 SIWZ),aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawcówubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZw zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniawarunki udziału w postępowaniu.6)Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jestdo wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 i 10.4 SIWZ składa każdy zWykonawców występujących wspólnie. 3.WYKONAWCA ZAGRANICZNY - 1)Jeżeli Wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentów, o których mowa w pkt 10.4 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, żenie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinienbyć wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Jeżeli wkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania maosoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 12.1 SIWZ,zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniemosoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miałdotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 12.1 SIWZodnoszące się do wymaganego terminu ważności dokumentu stosuje się. Pełnomocnictwo, określającezakres umocowania, musi być złożone w oryginale albo kopii poświadczonej notarialnie i podpisaneprzez osoby uprawnione do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, podmiotu, na któregozdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia publicznego albo podwykonawcy. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć, w oryginalealbo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, dokumenty, z których wynika uprawnienie osóbudzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
18.1 Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.18.2 Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.18.3 Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 8 Wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
4.9 Stosownie do art. 93 ust. 1 a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części przedmiotowego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. W przypadku unieważnienia na podstawie ww. przesłanki, Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budynek mieszkalny położony w Walkowicach 72, gm. Czarnków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania „ Roboty budowlane w budynkach zlokalizowanych na terenie Zarządu Zlewni w Pile – RZGW w Bydgoszczy” - CZĘŚĆ 1 Budynek mieszkalny położony w Walkowicach 72, gm. CzarnkówSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71520000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budynek mieszkalny położony w Nowych Dworach 2, gm. Wieleń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania „ Roboty budowlane w budynkach zlokalizowanych na terenie Zarządu Zlewni w Pile – RZGW w Bydgoszczy”. część 2 - Budynek mieszkalny położony w Nowych Dworach 2, gm. WieleńSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71520000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budynek mieszkalny oraz budynek gospodarczy, położonych we Wieleniu (Folsztyn 19a), gm. Wieleń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania „ Roboty budowlane w budynkach zlokalizowanych na terenie Zarządu Zlewni w Pile – RZGW w Bydgoszczy”.część 3 - Budynek mieszkalny oraz budynek gospodarczy, położonych we Wieleniu (Folsztyn 19a), gm. Wieleń Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71520000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budynek socjalno – warsztatowy położony w Drezdenku, ul. Portowa 21, gm. Drezdenko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania „ Roboty budowlane w budynkach zlokalizowanych na terenie Zarządu Zlewni w Pile – RZGW w Bydgoszczy”.Budynek socjalno – warsztatowy położony w Drezdenku, ul. Portowa 21, gm. DrezdenkoSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71520000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Budynek biurowo – warsztatowy połozony w Drezdenku, ul. Portowa 21, gm. Drezdenko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania „ Roboty budowlane w budynkach zlokalizowanych na terenie Zarządu Zlewni w Pile – RZGW w Bydgoszczy”.Budynek biurowo – warsztatowy połozony w Drezdenku, ul. Portowa 21, gm. Drezdenko Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71520000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę drewnianych elementów w pruskim murze - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę drewnianych elementów w pruskim murze. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa komputerów, laptopów wraz z wyposażeniem
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2020/2021
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bydgoszcz: DOSTAWA ELEKTRONICZNYCH KART PRZEDPŁACONYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Termomodernizacja budynku administracyjnego z łącznikiem”.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI