NADZÓR INWESTORSKI dla zadania: „Budowa przyszkolnej krytej pływalni „DOLNOŚLĄSKI...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
NADZÓR INWESTORSKI dla zadania: „Budowa przyszkolnej krytej pływalni „DOLNOŚLĄSKI DELFINEK” wraz z rozbudową szkoły”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻmigród
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-19
  • ZamawiającyGmina Żmigród
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00051578
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
NADZÓR INWESTORSKI dla zadania: „Budowa przyszkolnej krytej pływalni „DOLNOŚLĄSKI DELFINEK” wraz z rozbudową szkoły”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmigród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojska Polskiego 2-3

1.5.2.) Miejscowość: Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713853057

1.5.8.) Numer faksu: 713853050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irl@zmigrod.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NADZÓR INWESTORSKI dla zadania: „Budowa przyszkolnej krytej pływalni „DOLNOŚLĄSKI DELFINEK” wraz z rozbudową szkoły”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45f2811f-b23a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001600/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 NADZÓR INWESTORSKI dla zadania: Budowa przyszkolnej krytej pływalni „DOLNOŚLĄSKI DELFINEK” wraz z rozbudową szkoły

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRL.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:Usługa Nadzoru Inwestorskiego, realizowana w ramach Zadania: Budowa przyszkolnej krytej pływalni pn. „Dolnośląski Delfinek” oraz sal lekcyjnych przy Szkole Podstawowej w Żmigrodzie na ul. Sienkiewicza (dalej Zadanie), polegać będzie na nadzorze technicznym i merytorycznym przez cały okres realizacji Zadań tj. zarządzaniu zadaniem inwestycyjnym, organizacji, nadzorze, koordynacji i zakończeniu całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Zadania. Oznacza to co najmniej pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, kontroli zgodności wykonanych przez Wykonawcę robót projektów z PFU, kontroli zgodności wykonywanych robót m. in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontroli zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń finansowych Zadania oraz uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym. Szczegóły zawiera SWZ oraz OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400.000,00 zł.2. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej :- 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego / Inżyniera Kontraktu/ Inwestora Zastępczego dla Inwestycji (zadania/Projektu) dotyczących obiektu użyteczności publicznej zakwalifikowanego wg PKOB do grupy 126, a wartość wskazanej Inwestycji (zadania/Projektu) wynosiła co najmniej 5 000 000 zł brutto,- 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego/ Inżyniera Kontraktu/ Inwestora Zastępczego dla Inwestycji (zadania/Projektu) nad wykonaniem robót budowlanych polegających na budowie (w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 1333. zwanej dalej „ustawą Prawo budowlane”) lub przebudowie (w rozumieniu art. 3 pkt. 7a ustawy Prawo budowlane) basenu krytego, w którego skład wchodził basen pływacki o minimalnej objętości 150 m3, a wartość wskazanej Inwestycji (zadania/Projektu) wynosiła co najmniej 12 000 000 zł brutto- przynajmniej jedna ze wskazanych Inwestycji (zadań/Projektów) realizowana była w systemie projektuj-buduj wg warunków kontraktowych FIDIC lub równoważnych.Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania poszczególnych usług wymienionych w jednym przedsięwzięciu (zadaniu/Projekcie) inwestycyjnym.Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:– Ekspert nr 1 – Kierownik Zespołu (Koordynator) – 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi oraz będąca członkiem określonego samorządu zawodowego na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako Kierownik Zespołu / Inżynier Rezydent / Inżynier kontraktu / Koordynator / Inspektor nadzoru/ Nadzór inwestorski w ramach co najmniej 2 (dwóch) Inwestycji (zadań/Projektów) dotyczących obiektów użyteczności publicznej o wartości sumarycznej Inwestycji (zadań/Projektów) co najmniej 12 000 000 zł brutto, z czego przynajmniej 1 (jedna) Inwestycja (zadanie/Projekt):• była o wartości co najmniej 5 000 000 zł brutto,• realizowana była w formule projektu - budujZamawiający dopuszcza możliwość wykazywania poszczególnych usług w jednym przedsięwzięciu (zadaniu/Projekcie) inwestycyjnym.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, Zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Kierownika Zespołu (Koordynatora) na umowę o pracę.– Ekspert nr 2 - Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych – 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będąca członkiem określonego samorządu zawodowego, na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, poprzez wykonywanie funkcji Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, na co najmniej 2 robotach budowlanych w ramach zakończonych Inwestycji (zadaniach/Projektach) dotyczących obiektów użyteczności publicznej o wartości sumarycznej Inwestycji (zadań/Projektów) co najmniej 12 000 000 zł brutto, z czego wartość przynajmniej 1 (jednej) Inwestycji (zadania/Projektu) wynosiła co najmniej 5 000 000 zł brutto;– Ekspert nr 3 - Inspektor nadzoru robót sanitarnych – 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będąca członkiem określonego samorządu zawodowego, na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, poprzez wykonywanie funkcji Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, na co najmniej na co najmniej 2 robotach budowlanych w ramach zakończonej Inwestycji (zadaniu/Projekcie) dotyczących obiektów użyteczności publicznej o wartości sumarycznej Inwestycji (zadań/Projektów) co najmniej 12 000 000 zł brutto, z czego przynajmniej 1 (jedna) Inwestycja (zadanie/Projekt):• dotyczyła zadania związanego z technologią wody • wartość Inwestycji (zadania/Projektu) wynosiła co najmniej 5 000 000 zł brutto . Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania poszczególnych usług w jednym przedsięwzięciu (zadaniu/Projekcie) inwestycyjnym.– Ekspert nr 4 - Inspektor nadzoru robót elektrycznych – 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci lub instalacji elektrycznych lub elektroenergetycznych oraz będąca członkiem określonego samorządu zawodowego, na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, poprzez wykonywanie funkcji Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci lub instalacji elektrycznych lub elektroenergetycznych, na co najmniej 2 robotach budowlanych w ramach zakończonych Inwestycji (zadaniach/Projektach) dotyczących obiektów użyteczności publicznej o wartości sumarycznej Inwestycji (zadań/Projektów) co najmniej 12.000 000 zł brutto;Szczegóły zawiera SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika do SWZ;b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór – Załącznik nr 3 do SWZ) wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór – Załącznik nr 4 do SWZ). Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór – Załącznik nr 5 do SWZ). Zobowiązanie potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz w szczególności określa:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.3. Dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż: 400 000,00 zł

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 PLN w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:1) w pieniądzu;2) w gwarancjach bankowych;3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Szczegóły zawiera SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-17

2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę opierzeń dwóch kominów- Brzeg Dolny
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę opierzeń dwóch kominów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI