Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Zachodnia Obwodnica Zielonek – z podziałem

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Zachodnia Obwodnica Zielonek – z podziałem na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-07-29
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00250561
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Zachodnia Obwodnica Zielonek – z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 4465 700

1.5.8.) Numer faksu: 12 44 65 702

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami wojewódzkimi

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367252869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 341 85 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zim.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiającymi działającymi wspólnie na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy PZP, w oparciu o ustalenia dokonane pomiędzy Gminą Miejską Kraków i Województwem Małopolskim w przedmiocie określenia zasad współpracy międzysamorządowej w zakresie przygotowania i realizacji przedsięwzięcia pn. Budowa zachodniej obwodnicy Zielonek w ciągu drogi wojewódzkiej nr 794 są Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie oraz Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie. Zamawiającym wyznaczonym do przeprowadzenia postępowania w sprawie udzielenia tego zamówienia w imieniu i na rzecz obu wskazanych wyżej Zamawiających jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Zachodnia Obwodnica Zielonek – z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8715b48f-9a15-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036515/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Zachodnia obwodnica Zielonek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.zdw.krakow.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=5451

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert (wraz z załączonymi do niej dokumentami, w tym m.in. oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP) - za pośrednictwem systemów miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Komunikacja w pozostałym zakresie - za pośrednictwem poczty e-mail (adres: postepowanie13.22@zdw.krakow.pl).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu wszelka komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej (drogą elektroniczną): a) systemów miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/ portal), b) poczty elektronicznej (adres e-mail: postepowanie13.22@zdw.krakow.pl). Szczegółowe informacje na temat trybu komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami zawarte są w cz. IV SWZ. Zamawiający wymaga, aby dokumenty składane w postępowaniu przez Wykonawców były opatrywane wymaganym podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) - zgodnie z informacjami określonymi w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w cz. VI SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w cz. VI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-13/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Zachodnia obwodnica Zielonek – z podziałem na części:
Część nr 1 – nadzór nad Zadaniem nr 1 (odcinek od ul. Pachońskiego w Krakowie do granicy Miasta Krakowa wraz z łącznikiem do ul. Glogera z DW 794 i rozbudową ul. Glogera)
Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi, pozyskanymi uzgodnieniami, warunkami technicznymi, decyzjami, dokumentacją projektową oraz zakresem zamówienia określonym umową z wykonawcą zadania pn. Zachodnia Obwodnica Zielonek – zaprojektowanie i wykonanie robót (w podziale na zadania) w zakresie obejmującym Zadanie nr 1 (odcinek obwodnicy od ul. Pachońskiego w Krakowie (km ok. 0+003,74) do granicy Miasta Krakowa (km ok. 1+014) wraz z łącznikiem do ul. Glogera z DW 794 i rozbudową ul. Glogera).
Zamówienie to obejmuje pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego robót branżowych w zakresie następujących branż budowlanych:
• branży mostowej (nadzór nad robotami mostowymi),
• branży konstrukcyjno-budowlanej (nadzór nad robotami ogólnobudowlanymi, w tym robotami wyburzeniowymi),
• branży elektrycznej i elektroenergetycznej (nadzór nad robotami dotyczącymi sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – sieć trakcyjna PKP, sieć elektroenergetyczna, oświetlenie uliczne),
• branży teletechnicznej i telekomunikacyjnej (nadzór nad robotami dotyczącymi sieci teletechnicznych, sieci światłowodowych, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych),
• branży dotyczącej urządzeń zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym.
Przedmiot zamówienia obejmuje również kontrolowanie rozliczeń finansowych w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa, jak również koordynację całości czynności i działań wymienionych Inspektorów nadzoru inwestorskiego – wymagane jest w tym kontekście ustanowienie koordynatora całego zespołu Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, którym może być albo jeden z tych Inspektorów (pełniąc taką dodatkową funkcję) albo inna osoba (osoba trzecia).
UWAGA! Niniejsze zamówienie (Część nr 1) obejmuje nadzór inwestorski w zakresie wszystkich wyszczególnionych wyżej branż (oraz jego wzajemną koordynację), toteż wymagane jest złożenie oferty obejmującej wszystkie wymienione nadzory branżowe.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: cena – 60 %, dodatkowe doświadczenie osób na stanowiska branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego – 40 %.
W kryterium dodatkowe doświadczenie osób na stanowiska branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego ocenie podlegać będzie wykazanie dodatkowego doświadczenia poszczególnych osób podanych na stanowiska Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży mostowej, branży konstrukcyjno-budowlanej, branży elektrycznej i elektroenergetycznej, branży teletechnicznej i telekomunikacyjnej oraz branży dotyczącej urządzeń zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym (tj. osób, o których mowa w cz. II pkt 3.1.4. ppkt 1 – 5 SWZ / dla Części nr 1) związanego ze sprawowaniem funkcji branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji zakończonych zadań obejmujących wykonanie robót określonego rodzaju / branży (tj. odpowiednio budowy, rozbudowy, odbudowy lub przebudowy drogowego obiektu mostowego o długości całkowitej (długości pomostu) minimum 20 m, robót ogólnobudowlanych, budowy, rozbudowy, odbudowy lub przebudowy sieci elektrycznej / elektroenergetycznej, budowy, rozbudowy, odbudowy lub przebudowy sieci teletechnicznej / telekomunikacyjnej, budowy, rozbudowy, odbudowy lub przebudowy urządzeń zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym) – ponad doświadczenie wymagane dla danej osoby w ramach warunku udziału w postępowaniu określonego w cz. II pkt 3.1.4. ppkt 1 – 5 SWZ / dla Części nr 1). Doświadczenie poszczególnych osób podanych na stanowiska Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży mostowej, branży konstrukcyjno-budowlanej, branży elektrycznej i elektroenergetycznej, branży teletechnicznej i telekomunikacyjnej oraz branży dotyczącej urządzeń zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym wykazywane w ramach przytoczonego warunku udziału w postępowaniu oraz w ramach niniejszego kryterium nie może się dublować (w ramach kryterium odnośnie poszczególnych osób można wykazać jedynie doświadczenie związane ze sprawowaniem funkcji branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego na innych zadaniach niż wskazywane w ramach warunku).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób na stanowiska branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Zachodnia obwodnica Zielonek – z podziałem na części:
Część nr 2 – nadzór nad Zadaniem nr 2 (odcinek od granicy Miasta Krakowa do węzła z Północą Obwodnicą Krakowa (POK))
Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi, pozyskanymi uzgodnieniami, warunkami technicznymi, decyzjami, dokumentacją projektową oraz zakresem zamówienia określonym umową z wykonawcą zadania pn. Zachodnia Obwodnica Zielonek – zaprojektowanie i wykonanie robót (w podziale na zadania) w zakresie obejmującym Zadanie nr 2 (odcinek obwodnicy od granicy Miasta Krakowa (km ok. 1+014) do węzła z Północą Obwodnicą Krakowa (POK)).
Zamówienie to obejmuje pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego robót branżowych w zakresie następujących branż budowlanych:
• branży elektrycznej i elektroenergetycznej (nadzór nad robotami dotyczącymi sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych),
• branży teletechnicznej i telekomunikacyjnej (nadzór nad robotami dotyczącymi sieci teletechnicznych, sieci światłowodowych, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych),
• branży gazowej (nadzór nad robotami dotyczącymi sieci, instalacji i urządzeń gazowych),
• branży wodociągowej i kanalizacyjnej (nadzór nad robotami dotyczącymi sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych),
Przedmiot zamówienia obejmuje również kontrolowanie rozliczeń finansowych w zakresie i odpowiedzialności określonych przepisami prawa, jak również koordynację całości czynności i działań wymienionych Inspektorów nadzoru inwestorskiego – wymagane jest w tym kontekście ustanowienie koordynatora całego zespołu Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, którym może być albo jeden z tych Inspektorów (pełniąc taką dodatkową funkcję) albo inna osoba (osoba trzecia).
UWAGA! Niniejsze zamówienie (Część nr 2) obejmuje nadzór inwestorski w zakresie wszystkich wyszczególnionych wyżej branż (oraz jego wzajemną koordynację), toteż wymagane jest złożenie oferty obejmującej wszystkie wymienione nadzory branżowe.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: cena – 60 %, dodatkowe doświadczenie osób na stanowiska branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego – 40 %.
W kryterium dodatkowe doświadczenie osób na stanowiska branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego ocenie podlegać będzie wykazanie dodatkowego doświadczenia poszczególnych osób podanych na stanowiska Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej i elektroenergetycznej, branży teletechnicznej i telekomunikacyjnej, branży gazowej oraz branży wodociągowej i kanalizacyjnej (tj. osób, o których mowa w cz. II pkt 3.1.4. ppkt 1 – 4 SWZ / dla Części nr 2) związanego ze sprawowaniem funkcji branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji zakończonych zadań obejmujących wykonanie robót określonego rodzaju / branży (tj. budowy, rozbudowy, odbudowy lub przebudowy sieci odpowiednio elektrycznej / elektroenergetycznej, teletechnicznej / telekomunikacyjnej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej) – ponad doświadczenie wymagane dla danej osoby w ramach warunku udziału w postępowaniu określonego w cz. II pkt 3.1.4. ppkt 1 – 4 SWZ / dla Części nr 2). Doświadczenie poszczególnych osób podanych na stanowiska Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej i elektroenergetycznej, branży teletechnicznej i telekomunikacyjnej, branży gazowej oraz branży wodociągowej i kanalizacyjnej wykazywane w ramach przytoczonego warunku udziału w postępowaniu oraz w ramach niniejszego kryterium nie może się dublować (w ramach kryterium odnośnie poszczególnych osób można wykazać jedynie doświadczenie związane ze sprawowaniem funkcji branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego na innych zadaniach niż wskazywane w ramach warunku).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób na stanowiska branżowych Inspektorów nadzoru inwestorskiego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie;
4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne poziomy zdolności:
WARUNEK ODNOSZĄCY SIĘ DO CZĘŚCI nr 1:
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje:
1) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY MOSTOWEJ, posiadającą:
• odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej (lub uprawnienia równoważne),
• doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży mostowej przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę drogowego obiektu mostowego o długości całkowitej (długości pomostu) minimum 20 m;
2) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ, posiadającą:
• odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub uprawnienia równoważne),
• doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego wykonanie robót ogólnobudowlanych;
3) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY ELEKTRYCZNEJ i ELEKTROENERGETYCZNEJ, posiadającą:
• odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej / elektroenergetycznej (lub uprawnienia równoważne),
• doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej / elektroenergetycznej przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci elektrycznej / elektroenergetycznej;
4) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY TELETECHNICZNEJ i TELEKOMUNIKACYJNEJ, posiadającą:
• odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej / telekomunikacyjnej (lub uprawnienia równoważne),
• doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej / telekomunikacyjnej przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci teletechnicznej / telekomunikacyjnej;
5) osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY DOTYCZĄCEJ URZĄDZEŃ ZABEZPIECZENIA I STEROWANIA RUCHEM KOLEJOWYM, posiadającą:
• odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności dotyczącej urządzeń zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym (lub uprawnienia
równoważne),
• doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży dotyczącej urządzeń zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę urządzeń zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym;
6) osobą, która pełnić będzie funkcję KOORDYNATORA zespołu Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, o których mowa w ppkt 1 – 5.
UWAGA!
- Warunki określone w ramach ppkt 1 – 6 (dla Części nr 1) muszą być spełnione łącznie.
- Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji branżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego spośród funkcji, o których mowa w ppkt 1 – 5, oraz pełnienia przez tę osobę tych funkcji łącznie w toku realizacji zamówienia, przy czym w takowej sytuacji odnośnie takiej osoby musi zostać wykazane spełnianie wszystkich wymagań dotyczących uprawnień i doświadczenia przypisanych do każdej z łączonych funkcji.
- Na stanowisko Koordynatora zespołu Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, o którym mowa w ppkt 6, może zostać wyznaczona jedna z osób wskazanych w ppkt 1 – 5 (tzn. jeden z Inspektorów branżowych – jako jego dodatkowa funkcja pełniona w toku realizacji zamówienia) albo inna osoba (osoba trzecia – spoza grona Inspektorów branżowych, o których mowa w ppkt 1 – 5).
WARUNEK ODNOSZĄCY SIĘ DO CZĘŚCI nr 2:
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje:
1) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY ELEKTRYCZNEJ i ELEKTROENERGETYCZNEJ, posiadającą:
• odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej / elektroenergetycznej (lub uprawnienia równoważne),
• doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej / elektroenergetycznej przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci elektrycznej / elektroenergetycznej;
2) osobą, która pełnić będzie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY TELETECHNICZNEJ i TELEKOMUNIKACYJNEJ, posiadającą:
• odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej / telekomunikacyjnej (lub uprawnienia równoważne),
• doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej / telekomunikacyjnej przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci teletechnicznej / telekomunikacyjnej;
3) osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY GAZOWEJ, posiadającą:
• odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności gazowej (lub uprawnienia równoważne),
• doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży gazowej przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci gazowej;
4) osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego BRANŻY WODOCIĄGOWEJ i KANALIZACYJNEJ,
posiadającą:
• odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności wodno-kanalizacyjnej (lub uprawnienia równoważne),
• doświadczenie w sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego branży wodociągowej i kanalizacyjnej przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę, rozbudowę, odbudowę lub przebudowę sieci wodno-kanalizacyjnej;
5) osobą, która pełnić będzie funkcję KOORDYNATORA zespołu Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, o których mowa w ppkt 1 – 4.
UWAGA!
- Warunki określone w ramach ppkt 1 – 5 (dla Części nr 2) muszą być spełnione łącznie.
- Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji branżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego spośród funkcji, o których mowa w ppkt 1 – 4, oraz pełnienia przez tę osobę tych funkcji łącznie w toku realizacji zamówienia, przy czym w takowej sytuacji odnośnie takiej osoby musi zostać wykazane spełnianie wszystkich wymagań dotyczących uprawnień i doświadczenia przypisanych do każdej z łączonych funkcji.
- Na stanowisko Koordynatora zespołu Inspektorów nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, o którym mowa w ppkt 5, może zostać wyznaczona jedna z osób wskazanych w ppkt 1 – 4 (tzn. jeden z Inspektorów branżowych – jako jego dodatkowa funkcja pełniona w toku realizacji zamówienia) albo inna osoba (osoba trzecia – spoza grona Inspektorów branżowych, o których mowa w ppkt 1 – 4).
UWAGA! W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę jednocześnie o udzielenie obu części zamówienia objętych niniejszym postępowaniem (wskazanych w cz. I pkt 2) Wykonawca może wykazać dysponowanie tymi samymi osobami na poszczególne stanowiska, o których mowa w pkt 1 – 6 (dla Części nr 1) i pkt 1 – 5 (dla Części nr 2), dla wszystkich części, na które składa ofertę – przy zastrzeżeniu, iż osoby te spełniają wymagania określone zgodnie z powyższym zarówno dla Części nr 1, jak i Części nr 2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – w zakresie określonym w cz. II pkt 2.1. SWZ. Przedmiotowe oświadczenie winno zostać złożone wraz z ofertą na formularzu udostępnionym w ramach SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – w zakresie określonym w cz. II pkt 3.1. SWZ. Przedmiotowe oświadczenie winno zostać złożone wraz z ofertą na formularzu udostępnionym w ramach SWZ. 2) WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca w przedmiotowym wykazie wskaże osoby w zakresie określonym w warunku wskazanym w cz. II pkt 3.1.4. (dla Części nr 1 / dla Części nr 2) SWZ oraz poda informacje ich dotyczące (w zakresie określonym w tym wykazie) niezbędne celem weryfikacji spełniania przez Wykonawcę tego warunku. Przedmiotowy wykaz winien zostać złożony na formularzu udostępnionym w ramach SWZ i w trybie tam wskazanym (na wezwanie Zamawiającego).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane wraz z ofertą (oprócz dokumentów wskazanych wyżej) - zgodnie z zapisami SWZ: a) oświadczenie wstępne dotyczące podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), b) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), c) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), d) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby (osób) reprezentujących Wykonawcę / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / podmiot trzeci (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewiduje się możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie dopuszczalnym zgodnie z regulacjami ustawy PZP oraz postanowieniami umownymi zawartymi w zał. nr 7.1. / 7.2. SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: systemy miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl) i ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Strona internetowa prowadzonego postępowania (na której zamieszczona jest SWZ, jak również będą zamieszczane zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem): https://www.zdw.krakow.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=5451. Odesłanie do przedmiotowej strony postępowania znajduje się również w ramach formularza postępowania utworzonego w systemie miniPortal(https://miniportal.uzp.gov.pl).
2. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest podzielone na części, których mają dotyczyć oferty częściowe (Część nr 1 i Część nr 2). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość spośród dwóch części zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania. Zamawiający nie stosuje zastrzeżeń i ograniczeń co do możliwości składania przez jednego Wykonawcę ofert częściowych oraz możliwości udzielenia jednemu Wykonawcy określonej liczby części zamówienia.
3. Termin wykonania zamówienia (w zakresie wszystkich części zamówienia stanowiących przedmiot niniejszego postępowania): przez okres realizacji robót budowlanych objętych nadzorem, tj. planowo do dnia 31.08.2023 r. Zaznacza się, iż termin wykonania zamówienia (Części nr 1 i Części nr 2) został określony wskazaną wyżej datą, jako że jest to uzasadnione obiektywną przyczyną – koniecznością dostosowania okresu świadczenia usług nadzoru będących przedmiotem niniejszego zamówienia do terminu realizacji robót, których mają one dotyczyć (określonego zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą zadania pn. Zachodnia Obwodnica Zielonek – zaprojektowanie i wykonanie robót (w podziale na zadania)).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l-Trzyciąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l. Konieczny przyjazd doradcy na miejsce montażu z uwagi na trudnodostępne miejsce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI