Nadz. inwest. przy bud. budynków, uzbrojenia, zagospod. ter., pogł., wyposaż. nabrz....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nadz. inwest. przy bud. budynków, uzbrojenia, zagospod. ter., pogł., wyposaż. nabrz. ul. Dębogórsk. , w ramach POSRM – br. budowl., elektr., teletechn., sanit., drog., hydrotechn. – zam. w częściach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-08-02
  • ZamawiającyPolitechnika Morska w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-25
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00430622
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadz. inwest. przy bud. budynków, uzbrojenia, zagospod. ter., pogł., wyposaż. nabrz. ul. Dębogórsk. , w ramach POSRM – br. budowl., elektr., teletechn., sanit., drog., hydrotechn. – zam. w częściach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Morska w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 1-2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ar@pm.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadz. inwest. przy bud. budynków, uzbrojenia, zagospod. ter., pogł., wyposaż. nabrz. ul. Dębogórsk. , w ramach POSRM – br. budowl., elektr., teletechn., sanit., drog., hydrotechn. – zam. w częściach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57dc07eb-312e-4297-9138-5f4658954301

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00398913/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 POSRM – Nadzór inwestorski wielobranżowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin
2) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.
3) Dokumenty muszą zostać oparzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AR/262-19/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS DO WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

Część 1)
Nadzór inwestorski w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Część 2)
Nadzór inwestorski w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
Część 3)
Nadzór inwestorski w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
Część 4)
Nadzór inwestorski w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Część 5)
Nadzór inwestorski w specjalności drogowej.
Część 6)
Nadzór inwestorski w specjalności hydrotechnicznej.

Usługi nadzoru inwestorskiego zlecane w ramach niniejszego zamówienia pełnione będą nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego realizowanego przez wykonawcę wyłonionego w postępowaniu przetargowym pn.:

A. zadań inwestycyjnych realizowanych przez wykonawców wyłonionych
w trwających lub zakończonych postępowaniach przetargowych pn.:

1. „Roboty drogowe i towarzyszące na dz. nr 28/8 przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie – etap II –
w ramach programu wieloletniego pn. „Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie”
Numer sprawy: AR/262-06/24
2. „Roboty budowlane związane z budową budynku nr 1 oraz budynku nr 2 w ramach programu wieloletniego pn. „Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego
w Szczecinie wraz z zagospodarowaniem terenu, instalacjami zewnętrznymi i przyłączami (część I) oraz wykonaniem kanalizacji deszczowej na rzecz Gminy Miasto Szczecin (część II)”
Numer sprawy: AR/262-10/24
3. „Sieci i instalacje elektryczne i telekomunikacyjne, oświetlenie terenu, CCTV na działce nr 28/8 przy ul. Dębogórskiej w ramach programu wieloletniego pn. „Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie”
Numer sprawy: AR/262-16/24
4. „Roboty budowlane IV Etapu przebudowy nabrzeża na działce 28/8 w ramach Programu Wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego
w Szczecinie – wyposażenie nabrzeża oraz roboty czerpalne”
Numer sprawy: AR/262-18/24

B. zadań inwestycyjnych planowanych do zlecenia przez Zamawiającego w ramach zaplanowanych postępowań przetargowych pn.:

5. „Roboty budowlane związane z budową wiaty do zimowania jednostek pływających wraz ze zbiornikiem wód deszczowych na cz. Dz. 29 przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie”
Numer sprawy: AR/262-21/24

Strona internetowa Zamawiającego (platforma zakupowa), na której Wykonawcy mogą zapoznać się z dokumentacją projektową w/w obiektów, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, ofertami wykonawców, jak również z kompletną dokumentacją w/w postępowań, w tym wzorami umów na roboty budowlane, SWZ, opisami przedmiotu zamówienia na roboty budowlane i zakresami zamówień – znajduje się pod poniższym odnośnikiem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin
Dla dotychczas nieogłoszonych postępowań przetargowych Zamawiający zamieszcza do zapoznania się dokumentację projektową - załącznik nr 1 do OPZ (dołączona do dokumentów postępowania jako odrębny plik w formie archiwum .ZIP.

Wykonawcy powinni się zapoznać z w/w dokumentami, w tym w szczególności z dokumentacją techniczną oraz zakresem zamówienia.

Szczegółowo przedmiot zamówienia na nadzory inwestorskie (w tym oczekiwany zakres usług
i czynności pełnionych przez inspektorów nadzoru) opisany jest w załączniku nr 1a do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Cena (C) – 60%
Doświadczenie inspektora nadzoru (D) – 40%
Dla każdej Części niniejszego zamówienia punktacja będzie liczona oddzielnie, a oferty będą oceniane i porównywane oddzielnie.
a) Kryterium „Cena” (C) zostanie obliczone według następującego wzoru:

(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium Cena (C)

b) Kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) będzie punktowane według następujących zasad:
Maksymalna liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) – 40 pkt.
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie inspektora nadzoru w nadzorowaniu budów lub robót budowlanych (w ramach swojej specjalności), określone liczbą wykonanych w swojej karierze usług inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy, lub kierownika robót danej specjalności, pod warunkiem, że pełnienie tych funkcji było zgłaszane do Powiatowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i/lub wpisane w Dziennik Budowy.
Wykonawca wypełni w formularzu oferty tabelę o nazwie „Wykaz nadzorowanych robót” (jej wzór wskazano poniżej oraz w Załączniku nr 1 do SWZ Formularz oferty), wykazującą doświadczenie inspektora nadzoru.
W tabeli należy wymienić osobę wskazaną przez Wykonawcę jako inspektora nadzoru inwestorskiego. W wierszach tabeli należy wymienić nazwy budów/robót nadzorowanych, na które powołuje się Wykonawca, nazwę podmiotu zlecającego usługę, datę rozpoczęcia i zakończenia pełnienia usługi. Wskazane w tabeli usługi należy nazwać lub opisać w sposób umożliwiający ich identyfikację w załączonych do oferty dowodach. Rodzaj dołączonego dowodu opisującego daną usługę należy dla łatwiejszej identyfikacji opisać
Liczbę wierszy tabeli należy dostosować do liczby usług, na które powołuje się Wykonawca.
wzór tabeli „Wykaz nadzorowanych robót”:


Zamawiający wymaga, aby Inspektor nadzoru inwestorskiego wymieniony przez Wykonawcę w „Wykazie nadzorowanych robót” był osobą wyznaczoną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu (Rozdział II ust. 7 SWZ) w ramach danej Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.
W ramach kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) ocena ofert będzie dokonana
w oparciu o wypełnioną tabelę „Wykaz nadzorowanych robót” i dołączone do oferty podpisane dokumenty (dowody) oraz zgodnie z niżej wymienionymi zasadami:
 Za każdą 1 usługę wymienioną w wykazie Wykonawca otrzyma 5 pkt w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D).
 Maksymalna liczba punktów do zdobycia w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) to 40 pkt. Zamawiający tym samym będzie punktował maksymalnie
8 wymienionych i prawidłowo udokumentowanych usług nadzoru inwestorskiego.
 Za niewskazanie żadnej usługi Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D).
DALSZA CZĘŚĆ OPISU SPOSPOBU OCENY OFERT - znajduje się w SWZ - ROZDZIAŁ III PKT 5 - Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór inwestorski w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Cena (C) – 60%
Doświadczenie inspektora nadzoru (D) – 40%
Dla każdej Części niniejszego zamówienia punktacja będzie liczona oddzielnie, a oferty będą oceniane i porównywane oddzielnie.
a) Kryterium „Cena” (C) zostanie obliczone według następującego wzoru:

(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium Cena (C)

b) Kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) będzie punktowane według następujących zasad:
Maksymalna liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) – 40 pkt.
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie inspektora nadzoru w nadzorowaniu budów lub robót budowlanych (w ramach swojej specjalności), określone liczbą wykonanych w swojej karierze usług inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy, lub kierownika robót danej specjalności, pod warunkiem, że pełnienie tych funkcji było zgłaszane do Powiatowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i/lub wpisane w Dziennik Budowy.
Wykonawca wypełni w formularzu oferty tabelę o nazwie „Wykaz nadzorowanych robót” (jej wzór wskazano poniżej oraz w Załączniku nr 1 do SWZ Formularz oferty), wykazującą doświadczenie inspektora nadzoru.
W tabeli należy wymienić osobę wskazaną przez Wykonawcę jako inspektora nadzoru inwestorskiego. W wierszach tabeli należy wymienić nazwy budów/robót nadzorowanych, na które powołuje się Wykonawca, nazwę podmiotu zlecającego usługę, datę rozpoczęcia i zakończenia pełnienia usługi. Wskazane w tabeli usługi należy nazwać lub opisać w sposób umożliwiający ich identyfikację w załączonych do oferty dowodach. Rodzaj dołączonego dowodu opisującego daną usługę należy dla łatwiejszej identyfikacji opisać
Liczbę wierszy tabeli należy dostosować do liczby usług, na które powołuje się Wykonawca.
wzór tabeli „Wykaz nadzorowanych robót”:


Zamawiający wymaga, aby Inspektor nadzoru inwestorskiego wymieniony przez Wykonawcę w „Wykazie nadzorowanych robót” był osobą wyznaczoną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu (Rozdział II ust. 7 SWZ) w ramach danej Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.
W ramach kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) ocena ofert będzie dokonana
w oparciu o wypełnioną tabelę „Wykaz nadzorowanych robót” i dołączone do oferty podpisane dokumenty (dowody) oraz zgodnie z niżej wymienionymi zasadami:
 Za każdą 1 usługę wymienioną w wykazie Wykonawca otrzyma 5 pkt w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D).
 Maksymalna liczba punktów do zdobycia w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) to 40 pkt. Zamawiający tym samym będzie punktował maksymalnie
8 wymienionych i prawidłowo udokumentowanych usług nadzoru inwestorskiego.
 Za niewskazanie żadnej usługi Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D).
DALSZA CZĘŚĆ OPISU SPOSPOBU OCENY OFERT - znajduje się w SWZ - ROZDZIAŁ III PKT 5 - Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór inwestorski w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Cena (C) – 60%
Doświadczenie inspektora nadzoru (D) – 40%
Dla każdej Części niniejszego zamówienia punktacja będzie liczona oddzielnie, a oferty będą oceniane i porównywane oddzielnie.
a) Kryterium „Cena” (C) zostanie obliczone według następującego wzoru:

(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium Cena (C)

b) Kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) będzie punktowane według następujących zasad:
Maksymalna liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) – 40 pkt.
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie inspektora nadzoru w nadzorowaniu budów lub robót budowlanych (w ramach swojej specjalności), określone liczbą wykonanych w swojej karierze usług inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy, lub kierownika robót danej specjalności, pod warunkiem, że pełnienie tych funkcji było zgłaszane do Powiatowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i/lub wpisane w Dziennik Budowy.
Wykonawca wypełni w formularzu oferty tabelę o nazwie „Wykaz nadzorowanych robót” (jej wzór wskazano poniżej oraz w Załączniku nr 1 do SWZ Formularz oferty), wykazującą doświadczenie inspektora nadzoru.
W tabeli należy wymienić osobę wskazaną przez Wykonawcę jako inspektora nadzoru inwestorskiego. W wierszach tabeli należy wymienić nazwy budów/robót nadzorowanych, na które powołuje się Wykonawca, nazwę podmiotu zlecającego usługę, datę rozpoczęcia i zakończenia pełnienia usługi. Wskazane w tabeli usługi należy nazwać lub opisać w sposób umożliwiający ich identyfikację w załączonych do oferty dowodach. Rodzaj dołączonego dowodu opisującego daną usługę należy dla łatwiejszej identyfikacji opisać
Liczbę wierszy tabeli należy dostosować do liczby usług, na które powołuje się Wykonawca.
wzór tabeli „Wykaz nadzorowanych robót”:


Zamawiający wymaga, aby Inspektor nadzoru inwestorskiego wymieniony przez Wykonawcę w „Wykazie nadzorowanych robót” był osobą wyznaczoną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu (Rozdział II ust. 7 SWZ) w ramach danej Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.
W ramach kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) ocena ofert będzie dokonana
w oparciu o wypełnioną tabelę „Wykaz nadzorowanych robót” i dołączone do oferty podpisane dokumenty (dowody) oraz zgodnie z niżej wymienionymi zasadami:
 Za każdą 1 usługę wymienioną w wykazie Wykonawca otrzyma 5 pkt w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D).
 Maksymalna liczba punktów do zdobycia w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) to 40 pkt. Zamawiający tym samym będzie punktował maksymalnie
8 wymienionych i prawidłowo udokumentowanych usług nadzoru inwestorskiego.
 Za niewskazanie żadnej usługi Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D).
DALSZA CZĘŚĆ OPISU SPOSPOBU OCENY OFERT - znajduje się w SWZ - ROZDZIAŁ III PKT 5 - Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór inwestorski w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Cena (C) – 60%
Doświadczenie inspektora nadzoru (D) – 40%
Dla każdej Części niniejszego zamówienia punktacja będzie liczona oddzielnie, a oferty będą oceniane i porównywane oddzielnie.
a) Kryterium „Cena” (C) zostanie obliczone według następującego wzoru:

(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium Cena (C)

b) Kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) będzie punktowane według następujących zasad:
Maksymalna liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) – 40 pkt.
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie inspektora nadzoru w nadzorowaniu budów lub robót budowlanych (w ramach swojej specjalności), określone liczbą wykonanych w swojej karierze usług inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy, lub kierownika robót danej specjalności, pod warunkiem, że pełnienie tych funkcji było zgłaszane do Powiatowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i/lub wpisane w Dziennik Budowy.
Wykonawca wypełni w formularzu oferty tabelę o nazwie „Wykaz nadzorowanych robót” (jej wzór wskazano poniżej oraz w Załączniku nr 1 do SWZ Formularz oferty), wykazującą doświadczenie inspektora nadzoru.
W tabeli należy wymienić osobę wskazaną przez Wykonawcę jako inspektora nadzoru inwestorskiego. W wierszach tabeli należy wymienić nazwy budów/robót nadzorowanych, na które powołuje się Wykonawca, nazwę podmiotu zlecającego usługę, datę rozpoczęcia i zakończenia pełnienia usługi. Wskazane w tabeli usługi należy nazwać lub opisać w sposób umożliwiający ich identyfikację w załączonych do oferty dowodach. Rodzaj dołączonego dowodu opisującego daną usługę należy dla łatwiejszej identyfikacji opisać
Liczbę wierszy tabeli należy dostosować do liczby usług, na które powołuje się Wykonawca.
wzór tabeli „Wykaz nadzorowanych robót”:


Zamawiający wymaga, aby Inspektor nadzoru inwestorskiego wymieniony przez Wykonawcę w „Wykazie nadzorowanych robót” był osobą wyznaczoną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu (Rozdział II ust. 7 SWZ) w ramach danej Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.
W ramach kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) ocena ofert będzie dokonana
w oparciu o wypełnioną tabelę „Wykaz nadzorowanych robót” i dołączone do oferty podpisane dokumenty (dowody) oraz zgodnie z niżej wymienionymi zasadami:
 Za każdą 1 usługę wymienioną w wykazie Wykonawca otrzyma 5 pkt w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D).
 Maksymalna liczba punktów do zdobycia w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) to 40 pkt. Zamawiający tym samym będzie punktował maksymalnie
8 wymienionych i prawidłowo udokumentowanych usług nadzoru inwestorskiego.
 Za niewskazanie żadnej usługi Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D).
DALSZA CZĘŚĆ OPISU SPOSPOBU OCENY OFERT - znajduje się w SWZ - ROZDZIAŁ III PKT 5 - Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór inwestorski w specjalności drogowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Cena (C) – 60%
Doświadczenie inspektora nadzoru (D) – 40%
Dla każdej Części niniejszego zamówienia punktacja będzie liczona oddzielnie, a oferty będą oceniane i porównywane oddzielnie.
a) Kryterium „Cena” (C) zostanie obliczone według następującego wzoru:

(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium Cena (C)

b) Kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) będzie punktowane według następujących zasad:
Maksymalna liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) – 40 pkt.
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie inspektora nadzoru w nadzorowaniu budów lub robót budowlanych (w ramach swojej specjalności), określone liczbą wykonanych w swojej karierze usług inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy, lub kierownika robót danej specjalności, pod warunkiem, że pełnienie tych funkcji było zgłaszane do Powiatowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i/lub wpisane w Dziennik Budowy.
Wykonawca wypełni w formularzu oferty tabelę o nazwie „Wykaz nadzorowanych robót” (jej wzór wskazano poniżej oraz w Załączniku nr 1 do SWZ Formularz oferty), wykazującą doświadczenie inspektora nadzoru.
W tabeli należy wymienić osobę wskazaną przez Wykonawcę jako inspektora nadzoru inwestorskiego. W wierszach tabeli należy wymienić nazwy budów/robót nadzorowanych, na które powołuje się Wykonawca, nazwę podmiotu zlecającego usługę, datę rozpoczęcia i zakończenia pełnienia usługi. Wskazane w tabeli usługi należy nazwać lub opisać w sposób umożliwiający ich identyfikację w załączonych do oferty dowodach. Rodzaj dołączonego dowodu opisującego daną usługę należy dla łatwiejszej identyfikacji opisać
Liczbę wierszy tabeli należy dostosować do liczby usług, na które powołuje się Wykonawca.
wzór tabeli „Wykaz nadzorowanych robót”:


Zamawiający wymaga, aby Inspektor nadzoru inwestorskiego wymieniony przez Wykonawcę w „Wykazie nadzorowanych robót” był osobą wyznaczoną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu (Rozdział II ust. 7 SWZ) w ramach danej Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.
W ramach kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) ocena ofert będzie dokonana
w oparciu o wypełnioną tabelę „Wykaz nadzorowanych robót” i dołączone do oferty podpisane dokumenty (dowody) oraz zgodnie z niżej wymienionymi zasadami:
 Za każdą 1 usługę wymienioną w wykazie Wykonawca otrzyma 5 pkt w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D).
 Maksymalna liczba punktów do zdobycia w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) to 40 pkt. Zamawiający tym samym będzie punktował maksymalnie
8 wymienionych i prawidłowo udokumentowanych usług nadzoru inwestorskiego.
 Za niewskazanie żadnej usługi Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D).
DALSZA CZĘŚĆ OPISU SPOSPOBU OCENY OFERT - znajduje się w SWZ - ROZDZIAŁ III PKT 5 - Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór inwestorski w specjalności hydrotechnicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Cena (C) – 60%
Doświadczenie inspektora nadzoru (D) – 40%
Dla każdej Części niniejszego zamówienia punktacja będzie liczona oddzielnie, a oferty będą oceniane i porównywane oddzielnie.
a) Kryterium „Cena” (C) zostanie obliczone według następującego wzoru:

(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium Cena (C)

b) Kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) będzie punktowane według następujących zasad:
Maksymalna liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) – 40 pkt.
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie inspektora nadzoru w nadzorowaniu budów lub robót budowlanych (w ramach swojej specjalności), określone liczbą wykonanych w swojej karierze usług inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy, lub kierownika robót danej specjalności, pod warunkiem, że pełnienie tych funkcji było zgłaszane do Powiatowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i/lub wpisane w Dziennik Budowy.
Wykonawca wypełni w formularzu oferty tabelę o nazwie „Wykaz nadzorowanych robót” (jej wzór wskazano poniżej oraz w Załączniku nr 1 do SWZ Formularz oferty), wykazującą doświadczenie inspektora nadzoru.
W tabeli należy wymienić osobę wskazaną przez Wykonawcę jako inspektora nadzoru inwestorskiego. W wierszach tabeli należy wymienić nazwy budów/robót nadzorowanych, na które powołuje się Wykonawca, nazwę podmiotu zlecającego usługę, datę rozpoczęcia i zakończenia pełnienia usługi. Wskazane w tabeli usługi należy nazwać lub opisać w sposób umożliwiający ich identyfikację w załączonych do oferty dowodach. Rodzaj dołączonego dowodu opisującego daną usługę należy dla łatwiejszej identyfikacji opisać
Liczbę wierszy tabeli należy dostosować do liczby usług, na które powołuje się Wykonawca.
wzór tabeli „Wykaz nadzorowanych robót”:


Zamawiający wymaga, aby Inspektor nadzoru inwestorskiego wymieniony przez Wykonawcę w „Wykazie nadzorowanych robót” był osobą wyznaczoną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu (Rozdział II ust. 7 SWZ) w ramach danej Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.
W ramach kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) ocena ofert będzie dokonana
w oparciu o wypełnioną tabelę „Wykaz nadzorowanych robót” i dołączone do oferty podpisane dokumenty (dowody) oraz zgodnie z niżej wymienionymi zasadami:
 Za każdą 1 usługę wymienioną w wykazie Wykonawca otrzyma 5 pkt w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D).
 Maksymalna liczba punktów do zdobycia w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D) to 40 pkt. Zamawiający tym samym będzie punktował maksymalnie
8 wymienionych i prawidłowo udokumentowanych usług nadzoru inwestorskiego.
 Za niewskazanie żadnej usługi Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru” (D).
DALSZA CZĘŚĆ OPISU SPOSPOBU OCENY OFERT - znajduje się w SWZ - ROZDZIAŁ III PKT 5 - Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności technicznej lub zawodowej:

Część 1):
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni wykonawca, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane (Ustawa z dnia 7.07.1994 r. Dz. U. 1994 Nr 89, poz. 414 z późn zm.) do pełnienia następujących samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej:
- posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, lub równoważne, ważne w dniu złożenia ofert od co najmniej 5 lat (ważność uprawnień jest liczona od daty wydania decyzji udzielającej uprawnienia),
- będącą czynnym członkiem samorządu zawodowego (właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)
- posiadającą ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji oraz opłaconą składkę na Izbę,
która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

Część 2):
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni wykonawca, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane (Ustawa z dnia 7.07.1994 r. Dz. U. 1994 Nr 89, poz. 414 z późn zm.) do pełnienia następujących samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:
- posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, lub równoważne, ważne w dniu złożenia ofert od co najmniej 3 lat (ważność uprawnień jest liczona od daty wydania decyzji udzielającej uprawnienia),
- będącą czynnym członkiem samorządu zawodowego (właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)
- posiadającą ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji oraz opłaconą składkę na Izbę,
która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

Część 3):
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni wykonawca, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane (Ustawa z dnia 7.07.1994 r. Dz. U. 1994 Nr 89, poz. 414 z późn zm.) do pełnienia następujących samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych:
- posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, lub równoważne, ważne w dniu złożenia ofert,
- będącą czynnym członkiem samorządu zawodowego (właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)
- posiadającą ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji oraz opłaconą składkę na Izbę,
która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

Część 4):
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni wykonawca, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane (Ustawa z dnia 7.07.1994 r. Dz. U. 1994 Nr 89, poz. 414 z późn zm.) do pełnienia następujących samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych:
- posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub równoważne, ważne w dniu złożenia ofert od co najmniej 3 lat (ważność uprawnień jest liczona od daty wydania decyzji udzielającej uprawnienia),
- będącą czynnym członkiem samorządu zawodowego (właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)
- posiadającą ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji oraz opłaconą składkę na Izbę,
która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

Część 5):
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni wykonawca, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane (Ustawa z dnia 7.07.1994 r. Dz. U. 1994 Nr 89, poz. 414 z późn zm.) do pełnienia następujących samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej:
- posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, lub równoważne, ważne w dniu złożenia ofert od co najmniej 3 lat (ważność uprawnień jest liczona od daty wydania decyzji udzielającej uprawnienia),
- będącą czynnym członkiem samorządu zawodowego (właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)
- posiadającą ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji oraz opłaconą składkę na Izbę,
która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

Część 6):
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni wykonawca, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane (Ustawa z dnia 7.07.1994 r. Dz. U. 1994 Nr 89, poz. 414 z późn zm.) do pełnienia następujących samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej
w zakresie budowli hydrotechnicznych:
- posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli hydrotechnicznych bez ograniczeń, lub równoważne, ważne w dniu złożenia ofert od co najmniej 3 lat (ważność uprawnień jest liczona od daty wydania decyzji udzielającej uprawnienia),
- będącą czynnym członkiem samorządu zawodowego (właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)
- posiadającą ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji oraz opłaconą składkę na Izbę,
która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

Zamawiający wymaga, aby Inspektor nadzoru inwestorskiego wymieniony przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym -„Wykaz nadzorowanych robót” był osobą wyznaczoną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zgodnie z warunkami udziału określonymi w niniejszym rozdziale w ramach danej Części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.

Zamawiający dopuszcza sprawowanie przez jedną osobę więcej niż jednej z ww. funkcji.
W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykazu osób na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, z którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą:
Część 1):
- posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, lub równoważne, ważne w dniu złożenia ofert od co najmniej 5 lat (ważność uprawnień jest liczona od daty wydania decyzji udzielającej uprawnienia),
- będącą czynnym członkiem samorządu zawodowego (właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)
- posiadającą ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji oraz opłaconą składkę na Izbę,
która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Część 2):
- posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, lub równoważne, ważne w dniu złożenia ofert od co najmniej 3 lat (ważność uprawnień jest liczona od daty wydania decyzji udzielającej uprawnienia),
- będącą czynnym członkiem samorządu zawodowego (właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)
- posiadającą ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji oraz opłaconą składkę na Izbę,
która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Część 3):
- posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, lub równoważne, ważne w dniu złożenia ofert,
- będącą czynnym członkiem samorządu zawodowego (właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)
- posiadającą ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji oraz opłaconą składkę na Izbę,
która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Część 4):
- posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub równoważne, ważne w dniu złożenia ofert od co najmniej 3 lat (ważność uprawnień jest liczona od daty wydania decyzji udzielającej uprawnienia),
- będącą czynnym członkiem samorządu zawodowego (właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)
- posiadającą ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji oraz opłaconą składkę na Izbę,
która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Część 5):
- posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, lub równoważne, ważne w dniu złożenia ofert od co najmniej 3 lat (ważność uprawnień jest liczona od daty wydania decyzji udzielającej uprawnienia),
- będącą czynnym członkiem samorządu zawodowego (właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)
- posiadającą ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji oraz opłaconą składkę na Izbę,
która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Część 6):
- posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli hydrotechnicznych bez ograniczeń, lub równoważne, ważne w dniu złożenia ofert od co najmniej 3 lat (ważność uprawnień jest liczona od daty wydania decyzji udzielającej uprawnienia),....

Dalsza część wykazu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu znajduje się w
SWZ - Rozdzial II ust. 9.2. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-02 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 11:35

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekip lub pracowników do układania glazury - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekip lub pracowników do układania glazury. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Lokalizacja: pow. koszaliński. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI