Nadbudowa budynku komunalnego przy ul. Piastowskiej 15 w Zielonce

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nadbudowa budynku komunalnego przy ul. Piastowskiej 15 w Zielonce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielonka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-26
  • ZamawiającyMiasto Zielonka
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00028401
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Nadbudowa budynku komunalnego przy ul. Piastowskiej 15 w Zielonce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Zielonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadbudowa budynku komunalnego przy ul. Piastowskiej 15 w Zielonce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efdbe48c-b058-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zielonka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zielonka.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały określone w Rozdziale XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): został określony w Rozdziale XXIV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zostały określone w Rozdziale XIVSWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZ.271.1.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest nadbudowa budynku komunalnego znajdującego się przy ulicy Piastowskiej 15, 05-220 Zielonka.

Zakres obejmuje (hasłowe wyszczególnienie głównych robót w kolejności technologicznej wykonania):

− remont (naprawa główna) stropu nad pierwszym piętrem z pokryciem stropu np. płytą OSB3 22mm.
− Zabezpieczenie stropu przed warunkami atmosferycznymi na czas robót.
− Zabezpieczenie budynku w celu wykonania rozbiórki częściowej. Wykonanie rusztowań okalających budynek.
− Montaż zabezpieczenia elewacyjnego nad istniejącym dociepleniem, daszku z konstrukcji drewnianej.
− Rozbiórka dachu budynku w odwrotnej kolejności wznoszenia.
− Wykonanie rusztowań ścian wewnętrznych, kominowych.
− Rozbiórka ścian zewnętrznych, wewnętrznych oraz kominowych do poziomu posadowienia wieńców nad pierwszym piętrem. Usunięcie odpadów budowlanych z poddaniem ich stosownej segregacji i usunięciem z terenu budowy. Następnie odpady należy poddawać utylizacji wynikającej z aktualnych przepisów obowiązujących w czasie robót.
− Zabezpieczenie klatki schodowej.
− Rozbiórka stropu i ścian klatki schodowej do poziomu posadowienia wieńca w poziomie stropu nad I piętrem.
− Wyrównanie powierzchni poziomych ścian i kominów zaprawą, pod wieńce.
− Montaż słupów z RK w celu wzmocnienia krawędzi przykominowych.
− Zbrojenie, deskowanie i betonowanie wieńców, belek, schodów do spocznika nad pierwszym piętrem, spocznika nad pierwszym piętrem, stropu żelbetowego nad pierwszym piętrem oraz balkonów z belkami.
− Murowanie ścian i kominów drugiego piętra, betonowanie nadproży, schodów, belki pod spocznikiem, spocznika na półpiętrze.
− Montaż słupów RK na wieńcu, w poziomie drugiego piętra, w celu wzmocnienia krawędzi przykominowych.
− Zbrojenie, deskowanie i betonowanie trzpieni.
− Zbrojenie, deskowanie i betonowanie wieńca nad drugim piętrem, schodów, belek spocznika, spocznika i stropu żelbetowego nad drugim piętrem.
− Montaż belek stropowych z dwuteowników stalowych.
− Murowanie ścian kolankowych i ścian klatki schodowej poddasza.
− Wykonanie kominów murowanych.
− Zbrojenie, deskowanie i betonowanie wieńca zwieńczającego ściany. Betonowanie belek znajdujących się nad klatką schodową.
− Montaż murłaty na uprzednio ułożonej izolacji.
− Montaż więźby dachowej.
− Montaż folii paroprzepuszczalnej, kontrłat na taśmie uszczelniającej na krokwiach dachu i łat.
− Montaż pokrycia z przejściami przez dach (obróbkami).
− Wykonanie konstrukcji obudowy komina spalinowego do klasy REI60, na całej wysokości komina od ceramicznego stropu do pokrycia dachu. Przedłużenie istniejącego komina rurą dwupłaszczową ze stali nierdzewnej z izolacją pomiędzy płaszczami. Od pokrycia założono przejście na komin dwupłaszczowy ze stali nierdzewnej, izolowany, zakończony systemową nasadą kominową.
− Montaż stropu nad pierwszym piętrem, belek drewnianych, wełny wygłuszającej 15 cm pomiędzy belkami stropu, legarów 6x5cm, w rozstawie 60-65cm z wypoziomowaniem.
− Montaż instalacji c.o., wodnych oraz rur kanalizacyjnych.
− Zabezpieczenie stropu drewnianego od góry do REI30, rozwiązanie systemowe.
− Montaż stropu nad drugim piętrem, belek drewnianych. Zabezpieczenie stropu od góry, do REI30, rozwiązanie systemowe. Wykonanie izolacji wygłuszającej stropu.
− Montaż kominów stalowych, blaszanych, z rur spiro, izolowanych do pokrycia dachu otulinami z wełny z folią aluminiową. Nad dachem rozwiązanie systemowe z nasadami typu turbowent, z blachy nierdzewnej, na rurze dwupłaszczowej ze stali nierdzewnej, izolowanej.
− montaż okien na elewacjach. Montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych.
− Ocieplenie ścian metodą lekko-mokrą.
− Wykonanie zabudów instalacji i RK.
− Wykonanie ścianek oddzielających lokale oraz ścianek działowych. Wykonanie instalacji w ścianach.
− Wykonanie sufitów g-k nad drugim piętrem. Wykonywanie instalacji nad sufitami.
− Wykonanie przejść p.poż. przez przegrody.
− Wykonanie izolacji termicznej dachu.
− Sucha zabudowa poddasza i sufitu nad klatką schodową.
− Wykonywanie tynków wewnętrznych. Przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie. Jednokrotne malowanie ścian i sufitów na kolor biały farbą emulsyjną.
− Wykonanie pokładów podłogowych pod panele np. z płyt włókno drzewnych 5mm. oraz podkładów np. z płyt cementowych grubości 8mm pod płytki.
− Wykonanie posadzek z paneli o grubości min 8mm, AC4, (pływająco) oraz płytek gresowych o minimalnej grubości 9mm, antypoślizgowość min. R10, na kleju. Wykonanie izolacji z folii w płynie w łazienkach w obrębie prysznicy. Wykonanie glazur.
− Wykonanie posadzek balkonów.
− Montaż balustrad i pochwytów klatki schodowej oraz balustrad balkonów.
− Biały montaż sanitarny i elektryczny.
− Montaż zaprojektowanych drzwi.
− Dostawa i montaż wyposażenia lokali wskazanego w Tabelach Elementów Scalonych.
− Rozruchy urządzeń, przeprowadzenie regulacji i sprawdzeń.
− Utwardzenia terenu zaznaczone na Projekcie Zagospodarowania, to jest wykonanie chodników, dojść do budynku, dojazdów do stanowisk postojowych i samych miejsc postojowych, miejsca wyznaczonego na składowanie pojemników na odpady stałe, z kostki brukowej w kolorze szarym, prostokątnej 6cm grubości w obrzeżach.
− Przebudowa istniejącego chodnika na zjazd na parking dla mieszkańców z nowej kostki wskazanej wyżej.
− Przy wejściu do budynku do zamontowania wycieraczka stalowa, ocynkowana, seratowaną 120x80 o grubości 20mm.
− Wykonanie zaprojektowanego ogrodzenia z paneli 3D o liczbie przetłoczeń 3, ocynk H=1230 mm, minimalna średnica pręta 5mm, oczko 50x200, długość przęsła 2,5 m.
− Wykonanie w ogrodzeniu furtek panelowych z ocynkowanych paneli 3D o liczbie przetłoczeń 3 na profilach kwadratowych. Średnica pręta wypełnienia 5mm, oczko 50x200. Wysokość furtki jak ogrodzenia. Furtka zaopatrzona w zamek oraz wkładkę bębenkową.
− Rekultywacja zieleni znajdującej się na działce z posianiem trawnika na rozplantowanym i wyrównanym terenie.
− rozbiórka zaplecza budowy,
− uporządkowanie terenu.

Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawiera dokumentacja projektowa sporządzona przez pracownię projektową „ARCHITEKON”. Usługi Projektowe Adam Śliwka ul. Baśniowa 10, 07-200 Wyszków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca określi cenę ryczałtową oferty (zawierającą należny podatek VAT – należy wskazać jego wysokość w %) w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg załączonego Formularza Oferty (załącznik nr 1 do SWZ). Cena ryczałtowa oferty musi być podana liczbowo i słownie.
2. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
3. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie świadczenia konieczne do wykonania przedmiotu umowy (zamówienia) zgodnego ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją techniczną, umową, przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
4. Zamawiający zaznacza, że za wykonanie przedmiotu zamówienia przewidział wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie ryczałtowe należy rozumieć
w sposób określony w Kodeksie cywilnym. W ramach wynagrodzenia ryczałtowego, jakie przewidziano, wykonawca ma wykonać zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy opisany Dokumentacją Techniczną.
Wykonawcy wykorzystujący przedmiary załączone do SWZ, robią to ze świadomością, iż przedmiary nie stanowią i nie będą stanowiły opisu przedmiotu zamówienia.
Przed wykorzystaniem przedmiarów Wykonawcy winni sprawdzić przydatność przedmiarów do celu jaki sobie założyli, w tym przydatność przedmiarów do określenia wartości ryczałtowej za przedmiot zamówienia, opisany Dokumentacją techniczną. Określenie przydatności oferenci wykonują na własną odpowiedzialność.
Zamawiający nie dopuszcza wariantowości cen. W przypadku przedstawiania ceny
w taki sposób oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający informuje, że w przypadku towarów i usług wymienionych w załączniku nr 15 do Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. D. U. z 2020 poz. 106 z późn. zm.), zgodnie z zapisami w art. 108 a Ustawy, podatnicy są obowiązani zastosować mechanizm podzielonej płatności (tzw. MPP).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia winni wykazać posiadanie środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową
na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł.

2.4.Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
2.4.1. posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na nadbudowie lub budowie budynku, którego powierzchnia użytkowa wynosiła co najmniej 150 m², a które zostały oddane do użytkowania przed terminem złożenia oferty.

2.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
- osobą posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie bez ograniczeń,
- osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie bez ograniczeń,
- osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie bez ograniczeń,

Dopuszcza się odpowiadające powyższym uprawnienia budowlane, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

1) Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2) Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
3) W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
4) Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,
o których mowa w pkt. IV.2.4 niniejszej SWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli:
3.1. w przypadku określonym w pkt. IV.2.4.1 warunek oceniany będzie łącznie, co oznacza prawo do wykazania przez każdego z członków konsorcjum po co najmniej jednej wykonanej robocie budowlanej, przy czym każde z wykazanych zamówień musi odpowiadać zakresowi zamówienia opisanego w warunku udziału w postępowaniu.
3.2. w przypadku określonym w pkt. IV.2.4.2 warunek zostanie spełniony, jeżeli chociaż jeden
z Wykonawców będzie dysponował osobami wskazanymi powyżej w specyfikacji lub Wykonawcy będą wspólnie dysponowali tymi osobami.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
- brak podstaw wykluczenia:
2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
2.2. oświadczenia wykonawcy (załącznik nr 7 do SWZ) o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
- art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych;
2.3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2.4. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz
z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2.5. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zgodnie z treścią art. 274 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowego środka dowodowego, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 , dane umożliwiające dostęp do tych środków

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
- spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
2.6. Wykazu robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, spełniających wymagania określone w punkcie IV.2.4.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2.7. Wykazu osób, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w punkcie IV.2.4.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2.8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.
4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w zakresie
i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zielonka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI