Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego na drogach gminnych – część...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego na drogach gminnych – część 1,2,3 w ramach projektu pn. Poprawa infrastruktury komunikacyjnej łączącej jednostki osadnicze Pilskiego OSI wraz z rozbudową i unowocześnieniem transportu zbiorowego POSI wspierającą integrację różnych form transportu zbiorowego na terenie Gminy Krajenka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrajenka
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Krajenka
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-06
  • Numer ogłoszenia540931-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540931-N-2018 z dnia 2018-04-06 r.

Gmina Krajenka: Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego na drogach gminnych – część 1,2,3 w ramach projektu pn. Poprawa infrastruktury komunikacyjnej łączącej jednostki osadnicze Pilskiego OSI wraz z rozbudową i unowocześnieniem transportu zbiorowego POSI wspierającą integrację różnych form transportu zbiorowego na terenie Gminy Krajenka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinasowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia” Działania 3.3 „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska”, Poddziałania 3.3.1 „Inwestycje w obszarze transportu miejskiego” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krajenka, krajowy numer identyfikacyjny 57079136500000, ul. Szkolna   17 , 77-430   Krajenka, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 2639204 w. 24, 2639205, e-mail gmina@krajenka.pl, faks 67 2639203.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.krajenka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.krajenka.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.krajenka.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
ul. Szkolna 17, 77-430 Krajenka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego na drogach gminnych – część 1,2,3 w ramach projektu pn. Poprawa infrastruktury komunikacyjnej łączącej jednostki osadnicze Pilskiego OSI wraz z rozbudową i unowocześnieniem transportu zbiorowego POSI wspierającą integrację różnych form transportu zbiorowego na terenie Gminy Krajenka
Numer referencyjny: GOS.271.6.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego na drogach gminnych i powiatowych w Gminie i Mieście Krajenka – część 1, 2, 3. Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach Projektu pn. „Poprawa infrastruktury komunikacyjnej łączącej jednostki osadnicze Pilskiego OSI wraz z rozbudową i unowocześnieniem transportu zbiorowego POSI wspierającą integrację różnych form transportu zbiorowego na terenie Gminy Krajenka” współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 3.2.1. Część 1 - Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Skórce: przy ul. Dębowej, Ogrodowej, Kowalowej, oraz w Paruszce. 3.2.2. Część 2 - Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Śmiardowie Krajeńskim: przy drodze powiatowej w dz. (97/1), oraz przy drodze dz. 320/2, 307. 3.2.3. Część 3 - Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Głubczynie (dz. nr 53), w Głubczynie Letnisko, Podróżnej, Wąsoszkach oraz Krajence przy ul. Stanisława Polańskiego. 3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każda część stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części na którą Wykonawca może złożyć ofertę. Zamawiający nie ogranicza również liczby części na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy. 3.4. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekty budowlano – wykonawcze, specyfikacje techniczne, przedmiary) stanowiącej załączniki do SIWZ. 3.5. Opis obowiązków wykonawcy zawarty jest również w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy 3.6. Kod CPV: 45 23 14 00-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45 31 61 10-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 3.7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3A ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). 3.7.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zadania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia tj. budowa linii oświetleniowej, montaż słupów i opraw. 3.7.2. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 3.7.1 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 3.7.3. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy wykazu osób o których mowa w pkt 3.7.1, zawierającym oświadczenie, że są one zatrudnione na umowę o pracę. 3.7.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.7.5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót i weryfikacji tożsamości personelu Wykonawcy. 3.7.6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.7.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6.1 czynności. 3.8. Wymagania jakościowe i materiałowe: 3.8.1. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. 3.8.2. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe. 3.8.3. Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów art.10 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku z późniejszymi zmianami. 3.8.4. Materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3.8.5. Wykonawca zgłosi inspektorowi nadzoru inwestorskiego do zaakceptowania, przed dostarczeniem na plac budowy, planowane do wbudowania materiały i urządzenia, przedstawiając dokumenty pozwalające na ich zastosowanie. Wykonawca może użyć wyłącznie materiałów zaakceptowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.8.6. Na każde żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wbudowywanych materiałów certyfikat lub deklarację zgodności z obowiązującymi normami albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją. 3.8.7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej lub STWIORB norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 3.8.8. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. 3.8.9. W przypadku podania nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o nie gorszych parametrach jakościowych i użytkowych.

II.5) Główny kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-14
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-09-14

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej: 1 zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie oświetlenia ulicznego o wartości robót nie mniejszej niż 200 000 zł brutto; Uwaga • Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia w przypadku uznania jego oferty jako najkorzystniejszej w więcej niż jednej części zamówienia, Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę tylko doświadczeniem wymaganym dla jednej części zamówienia. Wykazane roboty mogą się powtarzać w różnych częściach zamówienia. W przypadku uznania oferty jako najkorzystniejszej w jednej części Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem wymaganym dla jednej części. • W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa powyżej. • W przypadku gdy złożone przez Wykonawców dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walucie innej niż PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2) dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem: kierownik budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Uwaga • Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia w przypadku uznania jego oferty jako najkorzystniejszej w więcej niż jednej części zamówienia, Zamawiający dopuszcza wykazanie się dysponowaniem jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia. Wykonawca może wskazać tą samą osobę do każdej części zamówienia, na którą składa ofertę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. 2)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz ofertowy 2.zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 7.10.2 SIWZ – jeśli dotyczy. Powinno być złożone w formie oryginału. 3.pełnomocnictwo– jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4.Kosztorys ofertowy – na etapie wyboru oferty nie będzie podlegał ocenie. Ma znaczenie pomocnicze.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1.Dla części 1 – 4 500 zł (słownie cztery tysiące pięćset złotych). 2.Dla części 2 – 4 000 zł (słownie cztery tysiące złotych). 3.Dla części 3 – 5 000 zł (słownie pięć tysięcy złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty poza wypadkami wskazanymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, w niniejszej umowie oraz w przypadku siły wyższej. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na niżej określonych zasadach. 3. Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy, tj.: 1) gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, 2) wystąpienie warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 3 dni, bądź innych, które zgodnie z SST uniemożliwiają prowadzenie robót. Wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych wykonawca powinien zgłosić w dzienniku budowy oraz pisemnie Zmawiającemu. Zgłoszenie powinno zostać potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego; 3) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność opracowania oraz uzyskania dodatkowych materiałów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania (jak na przykład zgłoszenia w zakresie koniecznych zmian), 4) wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 5) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 6) wystąpienie kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami 7) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, 8) wystąpienie opóźnień w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność 9) inne niezależne od Wykonawcy zdarzenia, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu, 4. Poza przypadkami określonymi wyżej, zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto, 2) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub na świadczenia stron. 4) zmiany rodzaju materiałów, z których będą wykonane roboty budowlane, w przypadku zaprzestania produkcji materiału bądź wycofania i wprowadzenia przez producenta materiału o parametrach i cechach użytkowych lepszych lub jakościowo wyższych lub technologicznie nowszych. Zmiana rodzaju materiałów wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego, uzyskanie której wymaga przedstawienia przez Wykonawcę szczegółowego uzasadnienia zmiany wraz z pisemnym potwierdzeniem producenta parametrów nowych materiałów. Zmiana rodzaju materiałów nie może powodować podwyższenia wynagrodzenia określonego w Umowie i nie wymaga ona sporządzenia aneksu do Umowy, 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu rzeczowego zamówienia poprzez wykonanie robót zamiennych lub innych robót wynikających z konieczności zmiany zakresu robót ze względu na bhp, ppoż. lub zmian w dokumentacji projektowej wynikłych w trakcie realizacji. Wprowadzenie przedmiotowych zmian wymaga sporządzenia obustronnie podpisanego protokołu. 6. Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie podwykonawstwa, w szczególności powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, rezygnacja z planowanego podwykonawstwa, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. 7. Warunki wprowadzenia zmian w niniejszej umowie: 1) każdy wniosek o zmianę zapisów Umowy winien być przedłożony przez Wykonawcę pisemnie wraz z szczegółowym uzasadnieniem zmiany. Ciężar dowodu zmiany spoczywa na Wykonawcy. 2) Zamawiający może uwzględnić możliwość wprowadzenia zmiany terminu końcowego tylko w zakresie czasu niezbędnego na usunięcie przeszkód. Wniosek winien być złożony przed terminem zakończenia, w czasie umożliwiającym przeprowadzenie u Zamawiającego stosownej procedury w tej sprawie, to jest co najmniej 14 dni roboczych przed terminem wymienionym w § 2 niniejszej Umowy. 3) Zamawiający zastrzega, że wprowadzenie zmian do Umowy nie będzie miało charakteru automatycznego i zastrzega sobie prawo ich nieuwzględnienia. 8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-26, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Skórce: przy ul. Dębowej, Ogrodowej, Kowalowej, oraz w Paruszce.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego typu LED na terenie Gminy Krajenka, we wskazanych lokalizacjach: 1.2.1. ul. Dębowa w Skórce 1.2.2. ul. Ogrodowa w Skórce, 1.2.3. ul. Kowalowa w Skórce, 1.2.4. Paruszka – droga powiatowa dz. 1056 P (dz. nr 415). 1.3. Zakres robót obejmuje m.in.: 1.3.1. ul. Dębowa w Skórce:  pełna obsługa geodezyjna,  wszelkie roboty ziemne,  wykonanie kompletnej linii kablowej oświetleniowej (obwód pierwszy „1” i drugi „2”) w tym m.in. szafka oświetleniowa, montaż 12 szt. słupów o wysokości 7 m i 12 szt. opraw typu LED o mocy 56W,  wykonanie niezbędnych pomiarów,  uporządkowanie terenu w tym ewentualne roboty odtworzeniowe. Uwaga projekt budowlany obejmuje również wykonanie obwodu o długości 102 m jako dowiązanie do obwodu pierwszego „1” z szafki oświetleniowej przy ul. Ogrodowej i montaż 2 szt. słupów i 2 szt. opraw. Zakres ten został ujęty w przedmiarze dot. budowy oświetlenia przy ul. Ogrodowej w Skórce i powinien zostać wyceniony wraz z oświetleniem przy ul. Ogordowej. 1.3.2. ul. Ogrodowa w Skórce:  pełna obsługa geodezyjna,  wszelkie roboty ziemne,  wykonanie kompletnej linii kablowej oświetleniowej (obwód pierwszy „1” i drugi „2”) w tym m.in. szafka oświetleniowa, montaż 9 szt. słupów o wysokości 7 m i 10 szt. opraw typu LED o mocy 56W,  wykonanie niezbędnych pomiarów,  uporządkowanie terenu w tym ewentualne roboty odtworzeniowe. Uwaga Projekt budowlano-wykonawczy ul. Ogrodowej dotyczy budowy linii oświetleniowej wraz z ustawieniem 7 szt. słupów i 8 opraw. Przedmiar natomiast obejmuje również budowę linii oświetleniowej jako dowiązanie do obwodu pierwszego „1” z szafki oświetleniowej przy ul. Ogrodowej, wraz z 2 słupami i 2 oprawami ujętymi w projekcie budowlano-wykonawczym oświetlenia ul. Dębowej. Wyceniając wykonanie linii oświetleniowej ul. Ogrodowej, należy ująć cały zakres wskazany w przedmiarze (ul. Ogrodowa oraz część ul. Dębowej). 1.3.3. ul. Kowalowa w Skórce  pełna obsługa geodezyjna,  wszelkie roboty ziemne,  wykonanie kompletnej linii kablowej oświetleniowej (obwód pierwszy „1” i drugi „2”) w tym m.in. szafka oświetleniowa, montaż 7 szt. słupów o wysokości 7 m i 7 szt. opraw typu LED o mocy 56W,  wykonanie niezbędnych pomiarów,  uporządkowanie terenu w tym ewentualne roboty odtworzeniowe. 1.3.4. Paruszka – droga nr 1056 P dz. nr 415  pełna obsługa geodezyjna,  wszelkie roboty ziemne,  wykonanie kompletnej linii kablowej oświetleniowej (obwód pierwszy „1” i drugi „2”) w tym m.in. szafka oświetleniowa, montaż 11 szt. słupów o wysokości 8 m i 11 szt. opraw typu LED o mocy 56 W,  wykonanie niezbędnych pomiarów,  uporządkowanie terenu w tym ewentualne roboty odtworzeniowe. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót: 1.4.1. Projekt budowlano – wykonawczy – Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Dębowej w Skórce + STWiOR + przedmiar. 1.4.2. Projekt budowlano – wykonawczy – Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Ogrodowej w Skórce + STWiOR + przedmiar. 1.4.3. Projekt budowlano – wykonawczy – Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Kowalowej w Skórce + STWiOR + przedmiar. 1.4.4. Projekt budowlano – wykonawczy – Budowa oświetlenia ulicznego drogi powiatowej nr 1056 P w Paruszce + STWiOR + przedmiar.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Śmiardowie Krajeńskim: przy drodze powiatowej w dz. (97/1), oraz przy drodze dz. 320/2, 307.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego typu LED na terenie Gminy Krajenka, we wskazanych lokalizacjach: 2.2.1. Śmiardowo Krajeńskie – droga nr 1058 P (dz. 97/1) 2.2.2. Śmiardowo Krajeńskie – droga nr 1058 P (dz. nr 320/2, 307), 2.3. Zakres robót obejmuje m.in.: 2.3.1. Śmiardowo Krajeńskie – droga nr 1058 P (dz. 97/1)  pełna obsługa geodezyjna,  wszelkie roboty ziemne,  wykonanie kompletnej linii kablowej oświetleniowej (obwód pierwszy „1” i drugi „2”) w tym m.in. szafka oświetleniowa, montaż 25 szt. słupów o wys. 8 m i 25 szt. opraw typu LED o mocy 56 W,  wykonanie niezbędnych pomiarów,  uporządkowanie terenu w tym ewentualne roboty odtworzeniowe. 2.3.2. Śmiardowo Krajeńskie – droga nr 1058 P (dz. nr 320/2, 307),  pełna obsługa geodezyjna,  wszelkie roboty ziemne,  wykonanie kompletnej linii kablowej oświetleniowej (obwód pierwszy „1” i drugi „2”) w tym m.in. szafka oświetleniowa, montaż 13 szt. słupów o wys. 8 m i 13 szt. opraw typu LED o mocy 56 W,  wykonanie niezbędnych pomiarów,  uporządkowanie terenu w tym ewentualne roboty odtworzeniowe. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót: 2.4.1. Projekt budowlano – wykonawczy – Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 1058 P Śmiardowo Krajeńskie (dz. 97/1) + STWiOR + przedmiar; 2.4.2. Projekt budowlano – wykonawczy – Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 1058 P Śmiardowo Krajeńskie – Augustowo. (dz. nr 320/2, 307) + STWiOR+ przedmiar.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Montaż efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Głubczynie (dz. nr 53), w Głubczynie Letnisko, Podróżnej, Wąsoszkach oraz Krajence przy ul. Stanisława Polańskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego typu LED na terenie Gminy Krajenka, we wskazanych lokalizacjach: 3.2.1. Głubczyn (dz. nr 53) 3.2.2. Głubczyn Letnisko (dz. nr 23,468) 3.2.3. Podróżna dz. nr 458,478/2, 403, 506 3.2.4. Wąsoszki (dz. nr 333), 3.2.5. Krajenka – ul. Stanisława Polańskiego. 3.3. Zakres robót obejmuje m.in.: 3.3.1. Głubczyn (dz. nr 53)  pełna obsługa geodezyjna,  wszelkie roboty ziemne,  wykonanie kompletnej linii kablowej oświetleniowej (obwód pierwszy „1” i drugi „2”) w tym m.in. szafka oświetleniowa, montaż 4 szt. słupów o wys. 7 m i 4 szt. opraw typu LED o mocy 56 W,  wykonanie niezbędnych pomiarów,  uporządkowanie terenu w tym ewentualne roboty odtworzeniowe. 3.3.2. Głubczyn Letnisko (dz. nr 23,468)  pełna obsługa geodezyjna,  wszelkie roboty ziemne,  wykonanie kompletnej linii kablowej oświetleniowej (obwód pierwszy „1” i drugi „2”) w tym m.in. szafka oświetleniowa, montaż 13 szt. słupów o wys. 8 m i 13 szt. opraw typu LED o mocy 56 W,  wykonanie niezbędnych pomiarów,  uporządkowanie terenu w tym ewentualne roboty odtworzeniowe. 3.3.3. Podróżna dz. nr 458,478/2, 403, 506  pełna obsługa geodezyjna,  wszelkie roboty ziemne,  wykonanie kompletnej linii kablowej oświetleniowej (obwód pierwszy „1” i drugi „2”) w tym m.in. szafka oświetleniowa, montaż 12 szt. słupów o wys. 8 m i 12 szt. opraw typu LED o mocy 56 W,  wykonanie niezbędnych pomiarów,  uporządkowanie terenu w tym ewentualne roboty odtworzeniowe. 3.3.4. Wąsoszki dz. nr 333  pełna obsługa geodezyjna,  wszelkie roboty ziemne,  wykonanie kompletnej linii kablowej oświetleniowej (obwód drugi „2”) w tym m.in. montaż 6 szt. słupów o wys. 7 m i 6 szt. opraw typu LED o mocy 56 W,  wykonanie niezbędnych pomiarów,  uporządkowanie terenu w tym ewentualne roboty odtworzeniowe. 3.3.5. Krajenka – ul. Stanisława Polańskiego.  pełna obsługa geodezyjna,  wszelkie roboty ziemne,  wykonanie kompletnej linii kablowej oświetleniowej (obwód pierwszy „1”) w tym m.in. szafka oświetleniowa, montaż 6 szt. słupów o wys. 5 m i 6 szt. opraw typu LED o mocy 42 W,  wykonanie niezbędnych pomiarów,  uporządkowanie terenu w tym ewentualne roboty odtworzeniowe. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót: 3.4.1. Projekt budowlano – wykonawczy – Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej w Głubczynie (dz. nr 53) + STWiOR+ przedmiar. 3.4.2. Projekt budowlano – wykonawczy – Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej w Głubczynie Letnisko (dz. nr 23, 468) + STWiOR + przedmiar. 3.4.3. Projekt budowlano – wykonawczy – Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej w m. Podróżna + STWiOR + przedmiar. 3.4.4. Projekt budowlano – wykonawczy – Budowa oświetlenia ulicznego w Wąsoszkach + STWiOR + przedmiar. 3.4.5. Projekt budowlano – wykonawczy – Budowa oświetlenia parkowego przy ul. Stanisława Polańskiego w Krajence + STWiOR+ przedmiar.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Złotów
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace wykończeniowe - gk, malowanie Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Krajenka: Budowa miejsc postojowych oraz chodnika wokół Krajeńskiego Ośrodka Kultury
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Krajenka: Utworzenie żłobka miejskiego w Krajence – część 1,2.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa Zespołu Placówek Oświatowych w Czernichowie - etap I
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI