Monitoring dostawy i zużycia energii cieplnej wraz z konserwacją węzłów cieplnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Monitoring dostawy i zużycia energii cieplnej wraz z konserwacją węzłów cieplnych w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy (znak sprawy UD-IX-ZP-31-2021)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-16
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00302780
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Monitoring dostawy i zużycia energii cieplnej wraz z konserwacją węzłów cieplnych w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy (znak sprawy UD-IX-ZP-31-2021)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście

1.3.) Oddział zamawiającego: DZIELNICA ŚRÓDMIEŚCIE MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-691

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 433 93 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srodmiescie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: srodmiescie.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Monitoring dostawy i zużycia energii cieplnej wraz z konserwacją węzłów cieplnych w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy (znak sprawy UD-IX-ZP-31-2021)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14b84bfd-51dc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000094/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Monitoring dostawy i zużycia energii cieplnej wraz z konserwacją węzłów cieplnych w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-IX-ZP-31-2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 647786,02 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest monitoring dostawy i zużycia energii cieplnej wraz z konserwacją węzłów cieplnych w 38 placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy, których wykaz przedstawia załącznik nr 1 do umowy.
Zakres zamówienia obejmuje:
- monitoring dostawy i zużycia energii cieplnej w placówkach oświatowych,
- eksploatację dostawy i zużycia energii cieplnej w placówkach oświatowych,
- konserwację węzła w placówkach oświatowych,
- XXVII LO im. T Czackiego na ul. Polnej 5 należy doposażyć w 1 urządzenie telemetryczne PMC (PROMAR Monitoring Controller), które jest w posiadaniu Zamawiającego.
Zamawiający posiada 37 szt. urządzeń telemetrycznych PMC (PROMAR Monitoring Controller) oraz infrastrukturę. Placówkę XXVII LO im. T. Czackiego na ul. Polnej 5 należy doposażyć w 1 szt. urządzenia telemetrycznego PMC (PROMAR Monitoring Controller), które jest w posiadaniu Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

71314310-8 - Usługi inżynierii grzewczej dla budownictwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca musi posiadać doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu
(a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień obejmujących prowadzenie monitoringu dostawy i zużycia energii cieplnej, jednocześnie w min. 25 węzłach cieplnych znajdujących się w niezależnych od siebie budynkach przez okres min. 12 miesięcy.
W przypadku zamówień, które są w trakcie realizacji, część zamówienia która została już wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego na dzień składania ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na wezwanie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału składanych na wezwanie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3 Przedmiotowe środki dowodowe.
W zakresie potwierdzenia że oferowane usługi spełniają określone przez zamawiającego wymagania, wykonawca zobowiązany jest złożyć :
3.1. Dokument- Opis oferowanego systemu/oprogramowania (o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ), dotyczącego sposobu realizacji zamówienia tj. czy Wykonawca oferuje realizację zamówienia przy wykorzystaniu:
a) systemu zamawiającego tj. 38 szt. urządzeń telemetrycznych PMC (PROMAR Monitoring Controller) wraz z infrastrukturą oraz wydzierżawieniem oprogramowania do sczytywania danych z urządzeń PMC: PMS (PROMAR Monitoring System);
b) innego oprogramowania (zbierającego dane przesyłane przez posiadane przez Zamawiającego urządzenia PMC), Wykonawca w załączniku nr 1 do SWZ wskazuje nazwę oraz producenta oprogramowania ( o ile dotyczy);
c) innego systemu (tj.: oprogramowanie zbierające przesyłane dane wraz z urządzeniami współpracującymi z tym oprogramowaniem montowanymi przez Wykonawcę w 38 placówkach Zamawiającego), Wykonawca w załączniku nr 1 do SWZ wskazuje nazwę oraz producenta systemu (o ile dotyczy).
3.2. Dotyczy Wykonawców, którzy oferują inne oprogramowanie.
W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca dołącza do oferty zrzuty ekranu kolejno ukazujące realizację zadań określonych w załączniku nr 2 do umowy.
3.3.Dotyczy Wykonawców, którzy oferują inny system.
W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca dołącza do oferty zrzuty ekranu kolejno ukazujące realizację zadań określonych w załączniku nr 2 do umowy.
3.4. Dokument- Opis oferowanego systemu/oprogramowania, wskazany w pkt.3.1 , dotyczący sposobu realizacji zamówienia nie podlega uzupełnieniu.
3.5. Dokumenty wskazane w pkt 3.2 ; pkt 3.3 tj. zrzuty ekranu kolejno ukazujące realizację zadań określonych w załączniku nr 2 do umowy podlegają uzupełnieniu.
Jeżeli wykonawca ( o ile dotyczy) nie złoży wskazanych w pkt 3.2 lub pkt 3.3 przedmiotowych środków dowodowych tj. zrzuty ekranu kolejno ukazujące realizację zadań określonych w załączniku nr 2 do umowy lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do złożenia dokumentów -zrzuty ekranu kolejno ukazujące realizację zadań określonych w załączniku nr 2 do umowy lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

5. W przypadku, gdy Wykonawca zgodnie z art. 118 ustawy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych Podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, składa wraz z ofertą:
5.1 Oświadczenie o którym mowa w pkt 1.1. dotyczące niepodleganiu wykluczeniu.
5.2 Oświadczenie o którym mowa w pkt 2.1. dotyczące spełniania warunków udziału.
5.3 Zobowiązanie Podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie (lub inny podmiotowy środek dowodowy) powinno zawierać informacje dotyczące w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby ;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi , których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6. Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 58 oraz art. 117 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.1. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej i wykonawcy złożą dokumenty potwierdzające umocowanie do samodzielnego reprezentowania wspólników ( np. umowę spółki lub uchwałę wspólników).
6.2.W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać każdy z Wykonawców. (Oświadczenie o którym mowa w części V pkt 1.1. SWZ składa każdy wykonawca).
6.3 W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej tj. doświadczenia Wykonawcy określony przez Zamawiającego musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
6.4 W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców , którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy załączają do oferty oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy (w załączeniu wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 w przypadkach i zakresie określonym w § 11 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż listew przypodłogowych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż listew przypodłogowych Warszawa Wilanów 120mb Mdf biały. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI