Modernizacja źródeł ciepła w budynkach jednorodzinnych w Zambrowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja źródeł ciepła w budynkach jednorodzinnych w Zambrowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZambrów
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Miasta Zambrów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-08
  • Numer ogłoszenia554633-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554633-N-2018 z dnia 2018-05-08 r.

Burmistrz Miasta Zambrów: Modernizacja źródeł ciepła w budynkach jednorodzinnych w Zambrowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Modernizacja oświetlenia ulicznego oraz źródeł ciepła w budynkach jednorodzinnych w Zambrowie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa V Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4 Strategie niskoemisyjne
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Zambrów, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Fabryczna  3 , 18300   Zambrów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0862712210 w. 16, e-mail burmistrz@zambrow.um.gov.pl, faks 862 712 117.
Adres strony internetowej (URL): http://um.zambrow.bip-gov.info.pl/bip/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://um.zambrow.bip-gov.info.pl/bip/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja źródeł ciepła w budynkach jednorodzinnych w Zambrowie
Numer referencyjny: GK.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji węglowych źródeł ciepła na gazowe o mocach znamionowych dla danego budynku zgodnie z projektem budowlanym, na 86 posesjach wraz z wewnętrzną i zewnętrzną instalacją gazową. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany łącznej ilości instalacji (86 sztuk) w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilości zamawianych usług nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będzie stanowiła zmiany umowy 2. Zakres robót: W cenie oferty należy uwzględnić: a) Roboty montażowe i instalatorskie Wykonawca wykona prace budowlano-instalacyjne i montażowe obejmujące:  Wykonanie doziemnej i wewnętrznej instalacji gazowej. Instalacja doziemna-51szt, długość łączna rurociągów: ok. 802m; instalacja wewnętrzna-86szt, długość łączna rurociągów o śr. nom. 25mm: ok. 869m; długość łączna rurociągów o śr. nom. 15mm: ok. 365m.  Demontaż istniejącego kotła centralnego ogrzewania i zbędnej armatury (kocioł i materiały z demontażu wykonawca w uzgodnieniu z właścicielem pozostawi w miejscu wskazanym przez Inwestora – w obrębie posesji);  Przebicie przegród budowlanych celem wprowadzania przewodów do poszczególnych pomieszczeń w budynku,  Montaż przewodów powietrzno-spalinowych wraz z kształtkami- 86 kpl. Przewody powietrzno-spalinowe umieścić w istniejącym kominie.  Przed uruchomieniem instalacji gazowej należy uzyskać zaświadczenie z zakładu kominiarskiego stwierdzające prawidłowość podłączeń odbiorników gazowych do przewodów spalinowych i prawidłowe funkcjonowanie przewodów wentylacyjnych.  Podpięcie projektowanej instalacji do źródła ciepła wg projektu,  Wykonanie prób ciśnieniowych na szczelność instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie armatury zabezpieczającej,  Wykonanie prac związanych z zamurowaniem ścian w miejscach przebić oraz odnowieniem powierzchni ścian,  Montaż kotła gazowego i zasobnika c.w.u. wraz z całym oprzyrządowaniem (w przypadku gdy zasobnik c.w.u. zapewnia właściciel nieruchomości, nowy zasobnik należy pozostawić u mieszkańca jako zasobnik rezerwowy),  Podłączenie kotła do istniejącej instalacji c.o. i c.w.u. , wodnej i elektrycznej,  Podłączenie kuchni gazowych (dostawa i montaż kuchni gazowej nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia, zapewnia właściciel nieruchomości),  Wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych i izolacji termicznych,  Wykonanie prac porządkowych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego,  Przeprowadzenie rozruchu instalacji,  Kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji, w tym 86 kpl. prób ciśnieniowych  Inne niewymienione wyżej prace, ale wymagane opracowanym projektem technicznym mające na celu właściwe wykonanie instalacji,  Miejsce dostawy robót budowlanych – miejsca wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw wykonania robót zgodnie z załączonym do umowy wykazem danych adresowych Beneficjentów. Niniejszy wykaz zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy.  Montaż poszczególnych instalacji nastąpi w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca opracuje harmonogram prac i powiadomi o terminach o którym właścicieli nieruchomości zostanie poinformowany pisemnie z wyprzedzeniem, co najmniej 1 tygodniowym,  Wszystkie urządzenia i elementy instalacji powinny być nowe, nie używane,  Zamówienie nie obejmuje montażu skrzynki gazowej z licznikiem b) Prace organizacyjno-szkoleniowe  Dostarczenie instrukcji eksploatacji kotła i instalacji gazowej w języku polskim,  Przeszkolenie (instruktaż) właścicieli nieruchomości z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji i bezpieczeństwa związanych z użytkowaniem zainstalowanego kotła gazowego,  Sporządzenie protokołu z przeszkolenia z wyszczególnieniem co było przedmiotem szkolenia i przekazanie instrukcji. 3. Minimalne, podstawowe parametry techniczne kotła gazowego:  Moc kotła zgodnie z projektami budowlanymi. Moce maksymalne ok. 24kW,  Kocioł gazowy wiszący kondensacyjny z zamkniętą komorą spalania wraz z zewnętrznym zasobnikiem c.w.u. o pojemności min. 100l  Kocioł gazowy musi posiadać dwie funkcje: ogrzewania pomieszczeń i przygotowania ciepłej wody użytkowej.  Podłączenie kuchni gazowych (dostawa i montaż kuchni gazowej nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia, zapewnia właściciel nieruchomości)  Sprawność kotła 108 %(Hi) przy parametrach 40/30 ‘C  Bezstopniowe dopasowanie mocy palnika,  Zakres modulacji palnika w zakresie minimum 1:6  Wymagany układ automatycznej kontroli mieszanki gazowej – powietrznej,  Sezonowa efektywność energetyczna dla c.o. nie mniejsza niż 93%,  Poziom mocy akustycznej Lwa: nie większy niż 53dB  Wbudowane naczynie wzbiorcze, pompa i zawór bezpieczeństwa,  Dostarczany w wariancie współpracującym z gazem ziemnym (GZ50),  Regulator pogodowy z czujnikiem temperatury zewnętrznej,  Minimum 5 lat gwarancji na wymiennik kotła Wraz z ofertą należy dostarczyć karty technologiczne producentów kotłów potwierdzające spełnienie w/w wymaganych parametrów. Wykonawca wybrany w drodze przetargu przed podpisaniem umowy, dostarczy certyfikaty (lub deklaracje zgodności) potwierdzające, że oferowane kotły spełniają wymagania obowiązujących norm. 4. Gwarancja. a) Gwarancja udzielona jest poprzez podpisanie umowy na wykonanie prac, zawierającej także zasady ustalone w niniejszym punkcie, b) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnych napraw gwarancyjnych w okresie podanym w swojej ofercie – minimum 60 miesięcy, liczonym od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego na wykonane roboty budowlano – montażowe, materiały i urządzenia. c) Terminy i rejestracja napraw:  Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach/awariach przez 24h na dobę poprzez e-mail lub SMS. Zgłoszenia i terminy zakończenia naprawy będą rejestrowane w założonej przez wykonawcę Książce Zgłoszeń.  Zakończenie naprawy w ciągu max 48godzin (lub krócej wg. oferty) od zgłoszenia do usunięcia usterki,  W przypadku zagrożenia dla życia lub zdrowia lub mienia rozpoczęcie naprawy nie później niż w ciągu 6 godzin od otrzymania zgłoszenia e) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy przenośne urządzenie grzewcze zapewniające utrzymanie temperatury w pomieszczeniach mieszkalnych min. 14°C (nie później, niż w ciągu 12 godzin od awarii wstrzymującej pracę instalacji gazowej lub kotła) f) Wykonawca przez okres trwania gwarancji zapewni konsultacje i doradztwo techniczne w zakresie prawidłowej eksploatacji instalacji gazowych i kotłów. Odpowiedzi na pytania będą udzielane przy pomocy: poczty elektronicznej email, SMS-em lub telefonicznie. 5. Pozostałe wymagania Całość instalacji należy wykonać zgodnie z normami, przepisami BHP i wymogami Prawa Budowlanego, przy uwzględnieniu że: a) Prace należy prowadzić zgodnie z przedstawionymi projektami oraz aktualnie obowiązującymi przepisami i normami. b) Wszelkie zmiany w trakcie realizacji robót winny być uzgodnione z autorem projektów i inspektorem nadzoru budowlanego. c) Prace należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez Polską Spółkę Gazownictwa sp. z o.o. oddział Zakład Gazowniczy w Białymstoku oraz Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. d) Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów tzn. zapewnienia odpowiednich warunków gromadzenia odpadów w miejscu ich wytworzenia oraz transportu z miejsc wytwarzania do miejsc magazynowania, odzysku lub unieszkodliwienia e) W celu udokumentowania prawidłowego postępowania z wytworzonymi odpadami Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz odpadów wytworzonych podczas realizacji przedmiotu umowy i sposobu ich zagospodarowania, stanowiący załącznik do protokołu odbioru końcowego realizacji przedmiotu umowy, f) Po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć inwestorowi w 3 egzemplarzach następujące dokumenty:  Dokumentację powykonawczą,  Dokumentację techniczno- ruchową zamontowanych urządzeń, (DTR)  Atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne dla zastosowanych urządzeń i materiałów,  Dzienniki budowy,  Karty gwarancyjne producenta na zastosowane urządzenia,  Dokumenty odbiorowe innych jednostek, np. gazownie,  Protokoły wykonanych prób i pomiarów 6. Szczegółowy zakres prac wraz z opisem znajduje się w zestawieniu nieruchomości, przedmiarach robót i projektach budowlanych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. 7. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają zobrazować skalę i technologię roboty budowlanej i służyć pomocą Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji inwestycji. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę ewentualnych rozbieżności, w ilości robót pomiędzy przedmiarami, a dokumentacją należy je uwzględnić w cenie oferty. Za ustalenie ilości robot i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nim spoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, rzeczywistego zakresu zamówienia. Zmiany do projektów i przedmiarów:  Poz. 7 w przedmiarach- zamiast wycenić kurki gazowe i skrzynki na kurki- 86 kpl., umieścić je obok skrzynek gazomierzy,  Poz. 8 w przedmiarach- wycenić skrzynki na kurek wraz z kurkiem, wyżej wymienione urządzenia należy umieścić na ścianie budynków gdy odległość skrzynki gazomierza od budynku przekracza 10m. Adresy tych budynków – w poszczególnych projektach. 8. Pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie określa Projekt umowy załącznik nr 8 do SIWZ oraz zasady realizacji współpracy z właścicielami nieruchomości, które określi umowa między Gminą Miasto Zambrów i właścicielami nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z opracowaniami technicznymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. 9. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, spełniających normy określone w opracowaniach technicznych i STWiOR oraz w art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Podane w opisach nazwy własne jeżeli występują nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie służą sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych od wskazanych w/w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych niż założone w dokumentacji. W przypadku proponowania rozwiązań równoważnych oferowanego materiału/urządzenia, w celu umożliwienia dokonania oceny przez Zamawiającego porównania pod względem „nie gorsze niż przewidziane w SIWZ”, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) urządzenie są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć dokumenty opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne tzn. nie gorsze (pod rygorem odrzucenia oferty). 10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał we własnym zakresie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wykonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Zamawiający udostępni na żądanie wykaz lokalizacji instalacji z podaniem adresów i numerem działek. 11. Adresy i zakres prac podany w pkt. 2 (86 kpt. Instalacji i kotłów) mogą się zmienić/zmniejszyć z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. W takim przypadku wykonawca wykona roboty zamienne (pod innym adresem) lub odpowiednio zmniejszy zakres prac i oczekiwane wynagrodzenie. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie przyjęta dostarczy przed podpisaniem umowy 86 szt. szczegółowych kosztorysów na poszczególne nieruchomości, zgodnie z przedmiarami robót. W pozycje kosztorysów należy wkalkulować wszystkie koszty wynikające z projektów budowlanych, STWiOR, SIWZ (z uwzględnieniem wszystkich zmian wprowadzonych do przedmiarów przez SIWZ i uzupełnienia do Projektów). 13. Opracowania harmonogramu robót (65% w III kwartale) i dostarczenia go w ciągu 14 dni po podpisaniu umowy. Harmonogram podlega akceptacji Zamawiającego. 14. Należy prowadzić oddzielnych 86 kpl. Dokumentacji z przebiegu robót na każdej z nieruchomości w tym Dzienniki budowy, protokoły odbioru, faktury. 15. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał odpowiednią ilość pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, którzy będą wykonywać czynności, o których mowa w pkt. 3. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp: a) Wykonawca w terminie 5 dni od daty podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu Listę Pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przeznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie określonym w pkt. 3 ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami, która stanowić będzie załącznik do umowy. b) roboty budowlane, o których mowa w pkt. 3 objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy – zwane Pracownikami wymienionymi w załączniku do Umowy pn. „Wykaz Pracowników”. c) Wykonawca winien do oferty dołączyć oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę. 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) w celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji i tożsamości osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności dotyczące realizacji przedmiotu umowy, b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w siwz z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. c) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników realizujących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę wykonująca czynności, o których mowa w pkt. 3, która nie jest w czasie wykonywania tych czynności zatrudniona na podstawie umowy o pracę. 3) Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – wykonanie prób ciśnieniowych na szczelność instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie armatury zabezpieczającej, montaż kotła gazowego wraz z całym oprzyrządowaniem, przeprowadzenie rozruchu instalacji, kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji, 4) Szczegółowy zakres robót określają opracowania techniczne oraz Specyfikacja techniczna wykonania odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45000000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45330000-9
45000100-1
45333000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył roboty polegające na: • montażu i uruchomieniu, co najmniej 30 kotłów gazowych i 30 kompletów instalacji gazowych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, W zakresie zdolności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, co najmniej: • 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U z 2016r. poz. 290 z pózn. zm.), w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w kierowaniu robotami przy montażu lub wymianie kotłów gazowych – kierownika robót, • 3 osobami posiadającymi, co najmniej 3 letnie doświadczenie przy montażu lub wymianie kotłów gazowych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: od wykonawcy którego oferta zostanie wybrana
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na wezwanie zamawiającego należy przedłożyć następujące dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego, a dotyczących: 1) zdolności technicznej lub zawodowej na wezwanie zamawiającego, należy przedłożyć: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu załącznik nr 5 do SIWZ) b) wykaz osób, którymi dysponuje, co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U z 2016r. poz. 290 z pózn. zm.), w specjalnościach:  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w kierowaniu robotami przy montażu lub wymianie kotłów gazowych – kierownika robót, • 3 osobami posiadającymi, co najmniej 3 letnie doświadczenie przy montażu lub wymianie kotłów gazowych (załącznik nr 6 do SIWZ) Zamawiający żąda: • oświadczenia Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje – • pisemnego zobowiązania podmiotów, u których zatrudnione są osoby wskazane, jako odpowiedzialne za nadzorowanie prac o udostępnienie ich do wykonania przedmiotowego zamówienia (w przypadku, gdy któraś z osób wymienionych w wykazie zał. nr 6 nie jest pracownikiem Wykonawcy).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów – załącznik nr 7 do SIWZ. 5) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 86 8775 0009 0010 0101 0201 0002 z dopiskiem modernizacja źródeł ciepła w budynkach jednorodzinnych w Zambrowie (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. 2016. 359 z późn. zm.) 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie; 1) potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy lub wykonawcę. 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie innej niż pieniężna, powinno wynikać, że zleceniodawca działa w konsorcjum. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania oferta, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwróci, zażąda ponownego wniesienia, zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 30,00
termin usunięcia usterki 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający wymaga aby wykonawca zawarł z nim umowę zgodną z załączonym do SIWZ wzorem i na warunkach w niej określonych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekip, firm podwykonawczych do elewacji. Inwestycje to budynki mieszkalne. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Lokalizacja: Białystok i okolice. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI