Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja zewnętrznego basenu miejskiego w Wołowie wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania opisanych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym robót
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331174
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Panieńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713892734
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osirwolow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wolow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja zewnętrznego basenu miejskiego w Wołowie wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania opisanych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym robót
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c64627b0-acd5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045767/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja zewnętrznego basenu miejskiego w Wołowie wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania opisanych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym robót
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/osirwolow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osirwolow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/osirwolow, "wyślij wiadomość do zamawiającego"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 3. Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,f) archiwizacji postępowania.4. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16),c) prawo do usunięcia danych (art. 17),d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.9. Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.10. Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OSIR/2/2021/MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 589530,89 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zewnętrznego basenu miejskiego w Wołowie wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania opisanych w niniejszym PFU robót, w tym jeśli zajdzie taka potrzeba wykonania projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę obejmującego:wykonanie mapy do celów projektowych,badania techniczne podłoża gruntowego,projekt budowlanyprzygotowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia,projekt wykonawczy wraz z rodzajem materiałów, parametrami technicznymi itp.wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów,wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,informacje dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowiauzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnieńwykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową oraz dostawa i montaż urządzeń niezbędnych do funkcjonowania obiektu.otrzymanie pozwolenia na użytkowaniePrzedmiot Zamówienia obejmuje kompleksową dostawę, wykonanie wszelkich prac projektowych oraz prac budowlanych w zakresie robót przygotowawczych, ziemnych, konstrukcyjnych, montażowych, technologicznych, ogólnobudowlanych, instalacyjnych, serwisowych, konserwacyjnych oraz wykończeniowych, niezbędnych do zaprojektowania, wykonania i ukończenia inwestycji. W skład Przedmiotu Zamówienia wchodzi:a) Wymiana części nawierzchni niecki rekreacyjnej wraz z dyszami napływowymi,b) Wykonanie serwisu i konserwacji istniejącej zjeżdżalni wodnej,c) Wymiana nawierzchni schodów,d) Modernizacja systemu dozowania chemii basenowej,e) Wymiana pomp obiegowych i pomp atrakcji,f) Przebudowa (Modernizacja) nogomyjek,g) Remont (Modernizacja) komory pompy zjeżdżalni,h) Dostawa oraz montaż przebieralni wolnostojących oraz drabinek basenowych,i) Dostawa oraz montaż wodnego placu zabaw oraz zjeżdżalni wodnych.Całość inwestycji swoim zakresem obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej oraz wykonanie robót zgodnie z opracowaną dokumentacją.Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania wodnego placu zabaw w zakresie:a) Wymiana części nawierzchni niecki rekreacyjnej basenowej o powierzchni ok. 400 m2, wraz z niezbędnymi pracami przygotowawczymi i wykończeniowymi,b) Wymiana 90 szt. dysz napływowych zlokalizowanych w modernizowanej części niecki rekreacyjnej,c) Wykonanie serwisu i konserwacji istniejącej zjeżdżalni wodnej o długości 50m i poziomu startu ok. 5m,d) Modernizacja 51 szt. schodów wejściowych na plażę basenową,e) Dostawa sterownika dozowania chemii basenowej oraz pompek dozujących wraz z przewodami,f) Wymiana pomp obiegowych i pomp atrakcji wodnych – łącznie 10 szt., wraz z niezbędną instalacją i prefiltrami,g) Przebudowa (Modernizacja) brodzików do płukania stóp – 4 szt.,h) Remont (Modernizacja) komory pompy zjeżdżalni,i) Dostawa oraz montaż 4 przebieralni wolnostojących,j) Dostawa oraz montaż 7 drabinek basenowych,k) Dostawa oraz montaż wodnego placu zabaw zawierającego minimum 3 zjeżdżalnie wodne o powierzchni zabudowy ok. 45 m2,l) Dostawa oraz montaż urządzenia zabawowego w postaci dwóch zjeżdżalni wodnych (o długości ślizgu ok. 8m i średnicy ślizgu 980 mm i długości 14m i średnicy ślizgu 800mm) wraz z niezbędnymido montażu pracami budowlanymi (fundamenty, instalacja zasilająca zjeżdżalnie w wodę, instalacja elektryczna, szafa sterownicza).Na dokumentację opisującą przedmiot zamówienia składają się następujące opracowania i dokumenty, stanowiące odpowiednio:1. załącznik nr 1 (Program Funkcjonalno - Użytkowy),
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej, Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: 4.1 Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na:• dwóch zadań inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu basenu zewnętrznego, o wartości umownej min. 700 000,00 zł brutto każda.• dwóch zadań projektowych – budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu basenu zewnętrznego, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 25 000,00 zł brutto każda.4.2 Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona: • co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która wykonała na stanowisku kierownika budowy min. dwa zadania inwestycyjne lub remontowe – budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu basenu zewnętrznego, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min.700 000,00 zł brutto każda.• co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sanitarnej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która wykonała na stanowisku kierownika budowy min. dwa zadania inwestycyjne lub remontowe – budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu basenu zewnętrznego, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min.700 000,00 zł brutto każda.• co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która wykonała na stanowisku projektanta min. dwa zadania inwestycyjne lub remontowe – budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu basenu zewnętrznego, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 25 000,00 zł brutto każda. • co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności sanitarnej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która wykonała na stanowisku projektanta min. dwa zadania inwestycyjne lub remontowe – budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu basenu zewnętrznego, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 25000,00 zł brutto każda.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych i usług projektowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane , dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy.6) ZOBOWIĄZANIE do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.7) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik / do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających sięoudzieleniezamówienia – do tyczy ofert składanych przezWykonawcówwspólnieubiegającychsięoudzieleniezamówienia;8) Uzasadnienie zastrzeżenia dokumentów wskazanych w formularzu ofertowym jako tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmian, ich rodzaj oraz zakres szczególowo opisany w Rozdziale XVI SWZ Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy oraz w załączniku do SWZ - wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy