Modernizacja zagród adaptacyjnych dla koni

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja zagród adaptacyjnych dla koni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoniądz
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBiebrzański Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-11
  • Numer ogłoszenia615419-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615419-N-2018 z dnia 2018-09-11 r.

Biebrzański Park Narodowy: Modernizacja zagród adaptacyjnych dla koni
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie udzielane w ramach realizacji przedsięwzięcia dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pt. „Modernizacja i doposażenie ośrodka hodowli zachowawczej konika polskiego w Biebrzańskim Parku Narodowym”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Biebrzański Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 20066798500000, ul. Osowiec-Twierdza  8 , 19110   Goniądz, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 380 620, e-mail tomasz.powalko@biebrza.org.pl, faks 85 738 30 21.
Adres strony internetowej (URL): www.biebrza.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej , w zamkniętym opakowaniu , uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
Adres:
Biebrzański Park Narodowy, Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zagród adaptacyjnych dla koni
Numer referencyjny: ZP-29/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i modernizacji ogrodzeń dla koni oraz infrastruktury towarzyszącej. Roboty budowlane będą prowadzone na działce o numerze ewidencyjnym 2603, obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, będącej własnością Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ, w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 11 do SIWZ. W trakcie montażu ogrodzeń Wykonawca przeprowadzi systematyczny demontaż istniejących ogrodzeń w sposób uniemożliwiający ucieczkę zwierząt z wnętrza ogrodzeń. Wszystkie materiały z istniejących poddawanych demontażowi ogrodzeń, do momentu przekwalifikowania na odpad, stanowią własność Zamawiającego. Demontaż istniejących drewnianych ogrodzeń należy przeprowadzić poprzez ścięcie słupów na wysokości gruntu, a część w gruncie pozostawić do naturalnego zgnicia. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce i sposób składowania zdemontowanych elementów drewnianych, które będzie się znajdować na działce 2603. Otwory po zdemontowanych słupach stalowych i betonowych należy zasypać ziemią i zagęścić. Elementy betonowe, żelbetonowe i drewniane z istniejących poddawanych demontażowi ogrodzeń, zakwalifikowane przez Zamawiającego jako odpady, Wykonawca przekaże na własny koszt do miejsca przyjmowania odpadów lub skupu odpadów. Elementy metalowe z istniejących poddawanych demontażowi ogrodzeń, niezależnie od ich wielkości i poprzedniego przeznaczenia, jeżeli w ocenie Zamawiającego nie będą nadawały się do ponownego użytku, Wykonawca przekaże na własny koszt w miejscu przyjmowania odpadów lub w skupie odpadów. Podczas montażu ogrodzeń Wykonawca usunie wszystkie drzewa, krzaki i pniaki, kolidujące z ogrodzeniami. W trakcie wykonywania prac należy zabezpieczyć możliwość przejazdu ciągnika o mocy do 90kM od wewnętrznej strony ogrodzeń (szerokość 3 m, wysokość 3 m). Otwory po usuniętych pniakach należy zasypać ziemią i zagęścić do współczynnika 1. Od zewnętrznej strony ogrodzeń należy zapewnić przejazd o szerokości 1 m. W przejeździe od wewnętrznej strony ogrodzeń oraz pod siatką należy usunąć wszystkie pniaki wystające ponad poziom gruntu. Maksymalna liczba pniaków o minimalnej średnicy 26 cm przeznaczonych do usunięcia to 250 sztuk. Po obu stronach ogrodzeń należy usunąć wszystkie zakrzaczenia i krzewy. Wszystkie pozostałości po karczowaniu, takie jak drągowina, karcze, gałęzie oraz resztki drzew, bez względu na średnicę, należy usunąć poza teren Parku. Zamawiający dopuszcza możliwość spalenia pozostałości po karczunku na miejscu, wewnątrz ogrodzeń, pod warunkiem uzyskania zgody dotyczącej samego zamiaru spalenia pozostałości oraz ustalenia miejsc palenia. Zamawiający może w każdej chwili cofnąć taką zgodę bez podawania przyczyny. Karpinę należy usunąć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zetnie na własny koszt wszystkie drzewa martwe i chore w odległości 30 m od ogrodzeń, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz ogrodzeń. Ścięte drzewa należy pozostawić jako biomasę, ścięte drzewa na przejazdach należy usunąć. Drewno niezależnie od pochodzenia zakwalifikowane przez Zamawiającego jako opałowe Wykonawca złoży w stosy na działce 2603 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Roboty będą obejmowały: a) ogrodzenie z tarcicy Miejsce posadowienia ogrodzenia przedstawiono na Rysunku nr 1 w Załączniku nr 10 do SIWZ. Sposób wykonania ogrodzenia przedstawiono na Rysunku nr 2 w Załączniku nr 10 do SIWZ. Łączna długość ogrodzenia bez bram wynosi 480 mb. W ogrodzeniu zamontowane zostaną bramy. Rozmieszczenie bram przedstawiono na Rysunku nr 1 w Załączniku nr 10 do SIWZ. Sposób wykonania bram przedstawiono na Rysunku nr 3 w Załączniku nr 10 do SIWZ. Do wykonania ogrodzenia z tarcicy należy wykorzystać następujące materiały i technologie: • słupy stalowe wykonane z profilu stalowego zamkniętego 6x4 cm o długości 220 cm, ocynkowane ogniowo, w rozstawie co 3 m, malowane proszkowo w kolorze czarnym, z założeniem, że wszystkie słupy pomalowane jednym kolorem. Minimalna grubość ścianki profilu 2 mm. W słupach należy wykonać otwory montażowe o średnicy 9 mm do montażu tarcicy sosnowej od wewnętrznej strony ogrodzenia. Otwory montażowe wykonane przed cynkowaniem i malowaniem. W przypadku wykonywania otworów po malowaniu, krawędzie otworów zabezpieczone farbą olejną w kolorze słupów, minimum 2 warstwami z przykryciem w 100% powierzchni metalu pozbawionego warstwy antykorozyjnej. Otwory nie mogą osłabiać parametrów wytrzymałościowych słupa (odporność na zginanie, rozciąganie, zgniatanie) w stopniu większym niż 10%. Zamawiający dopuszcza stosowanie stalowych obejm do słupów, jeżeli są one ocynkowane i pomalowane proszkowo w kolorze słupów. Obejmy do słupów montowane w sposób umożliwiający montaż tarcicy od wewnętrznej strony ogrodzenia. Uchwyty powinny utrzymywać tarcicę i uniemożliwiać jej przesuwanie się wzdłuż dłuższej osi słupa przy nacisku pionowym około 150 kg. Uchwyty nie powinny powodować zarysowań powłok malarskich słupa. Słupy należy wyposażyć w metalowe zatyczki górnego otworu mocowane w sposób trwały, malowane w kolorze słupów. Słupy należy wbetonować betonem zwykłym z kruszywa naturalnego C8/10 (B10) w wykopach o wymiarach 0,45x0,45x1,2 m. Ziemię z wykopu należy rozplantować przy wykopie. • tarcica sosnowa heblowana o wymiarach 10x4 cm i długości 3 m, kategoria drewna 1. Elementy o możliwie jak najmniejszej ilości sęków, przy czym udział sęku o największym wymiarze nie może przekroczyć 20% przekroju poprzecznego elementu. Malowana dwukrotnie drewnochronem w kolorze palisander średni firmy Altax (określenie producenta stanowi jedynie określenie koloru jaki ma zostać uzyskany po malowaniu tarcicy drewnochronem). Pierwszą warstwę drewnochronu należy nałożyć przed montażem ogrodzenia, drugą po zamontowaniu ogrodzenia. Krawędzie tarcicy należy zaokrąglić lub sfazować na całej długości. Tarcicę należy zamontować od wewnętrznej strony ogrodzenia na wysokości 0,4; 0,8 i 1,15 m od powierzchni gruntu. Tarcicę należy zamontować poprzez przykręcenie śrubami stalowymi ocynkowanymi M8 z łbami soczewkowymi od wewnętrznej strony ogrodzenia. Montaż tarcicy do słupów należy wykonać poprzez przełożenie śrub przez otwory w słupach lub za pomocą wyżej wymienionych uchwytów. W środkowej części przęsła elementy z tarcicy należy połączyć ze sobą pionowym łącznikiem drewnianym o wymiarach 10x4 cm, długość 90 cm, wykonanym jak elementy ogrodzenia. Łącznik należy połączyć z elementami tarcicy za pomocą śrub takich jak przy montażu do słupów z założeniem dodatkowych podkładek stalowych ocynkowanych i podkładki o dużej średnicy pomiędzy łącznikiem a elementami tarcicy. • ogrodzenie elektryczne z taśmy poliestrowej typu 12 mm TLD max lub odpowiedniej, zamontowane na dwóch górnych elementach ogrodzenia za pomocą izolatorów do taśmy wkręcanych w drewno. Do łączenia poszczególnych elementów taśmy należy wykorzystać nierdzewne spinki do taśmy lub odpowiednie izolatory przelotowe lub inny sposób uzgodniony z Zamawiającym. W bramach ogrodzenia należy zamontować sprężynowe zamknięcia bramowe z uchwytami izolacyjnymi zamontowanymi na izolatorach bramowych. W celu zapewnienia stałego przepływu prądu przy otwartych elementach bramowych, końce ogrodzenia przy bramach należy połączyć za pomocą odpowiedniego kabla do ogrodzeń elektrycznych wkopanego w ziemię w świetle bram na głębokości minimum 70 cm. Całość ogrodzenia należy zasilić z dwóch elektryzatorów do ogrodzeń elektrycznych, o energii wyjściowej nie niższej niż 6J i nie wyższej niż 13J, wyposażonych w system wskazywania stanu pracy, sygnalizacji doziemienia oraz napięcia wyjściowego. Elektryzatory przystosowane do zasilania napięciem 230V50Hz i 12VDC z funkcją ochrony akumulatorów. Zestaw elektryzatorów należy wyposażyć w dwa akumulatory kwasowe 12V 45-60Ah. Miejsce montażu elektryzatorów zostanie wskazane przez Zamawiającego. W celu zachowania ciągłości ogrodzenia elektrycznego należy wykonać przepust na kabel pod wewnętrzną drogą BbPN o nawierzchni z kruszywa o szerokości 5 m. Przepust należy wykonać z dwóch rur karbowanych Arot lub odpowiednich o średnicy 50 mm posadowionych na głębokości minimum 70 cm. Przy każdej bramie należy zamontować tabliczkę ostrzegawczą „Uwaga ogrodzenie elektryczne” z odpowiednim piktogramem, wykonaną na tworzywie sztucznym w kolorze żółtym z czarnym nadrukiem odpornym na działanie promieni UV. • bramy należy posadowić w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w sposób umożliwiający ich otwarcie do kąta 180 stopni w przynajmniej jednym kierunku. W przypadku wystąpienie nierówności terenu, należy zniwelować teren w sposób umożliwiający otwarcie bramy. Do mocowania bram należy użyć słupów stalowych wykonanych z profilu zamkniętego 10x10 cm o grubości ścianki minimum 3 mm, długość 260 cm, pomalowanych jedna warstwą farby podkładowej i minimum dwiema warstwami farby olejnej nawierzchniowej w kolorze pozostałych słupów ogrodzenia. Słupy należy wbetonować w sposób zapewniający odpowiednią wytrzymałość bram. b) ogrodzenie z siatki stalowej Miejsce posadowienia ogrodzenia przedstawiono na Rysunku nr 1 w Załączniku nr 10 do SIWZ. Sposób wykonania ogrodzenia przedstawiono na Rysunku nr 4 w Załączniku nr 10 do SIWZ. Łączna długość ogrodzenia wynosi 1460 mb. Do wykonania ogrodzenia z siatki stalowej należy wykorzystać następujące materiały i technologie: • słupy stalowe wykonane z profilu stalowego zamkniętego 6x4 cm o długości 240 cm, ocynkowane ogniowo, w rozstawie co 4 m, malowane proszkowo w kolorze czarnym, z założeniem, że wszystkie słupy pomalowane jednym kolorem. Minimalna grubość ścianki profilu 2 mm. Do ocynkowania profili należy użyć ocynku zgodnego z normą PN-EN ISO 1461, o grubości ocynku minimum 70 um. W słupach należy wykonać otwory montażowe o średnicy 9 mm do montażu tarcicy sosnowej od wewnętrznej strony ogrodzenia. Otwory montażowe wykonane przed cynkowaniem i malowaniem. W przypadku wykonywania otworów po malowaniu, krawędzie otworów zabezpieczone farbą olejną w kolorze słupów, minimum 2 warstwami z przykryciem w 100% powierzchni metalu pozbawionego warstwy antykorozyjnej. Otwory nie mogą osłabiać parametrów wytrzymałościowych słupa (odporność na zginanie, rozciąganie, zgniatanie) w stopniu większym niż 10%. Zamawiający dopuszcza stosowanie stalowych obejm do słupów, jeżeli są one ocynkowane i pomalowane proszkowo w kolorze słupów. Obejmy do słupów montowane w sposób umożliwiający montaż tarcicy od wewnętrznej strony ogrodzenia. Uchwyty powinny utrzymywać tarcicę i uniemożliwiać jej przesuwanie się wzdłuż dłuższej osi słupa przy nacisku pionowym około 550 kg. Uchwyty nie powinny powodować zarysowań powłok malarskich słupa. Słupy należy wyposażyć w metalowe zatyczki górnego otworu mocowane w sposób trwały, malowane w kolorze słupów. Słupy należy wbetonować betonem zwykłym z kruszywa naturalnego C8/10 (B10) w wykopach o wymiarach 0,2x0,2x1,2 m. Ziemię z wykopu należy rozplantować przy wykopie. • siatka stalowa leśna, ocynkowana, o wysokości 160 cm, średnica drutów brzegowych poziomych 2,5 mm, średnica drutów środkowych i pionowych minimum 2,0 mm. Druty brzegowe i poziome nie mogą być łączone na odcinku fabrycznego opakowania o długości minimum 50 mb. Druty w siatce powinny być okrągłe, ocynkowane według normy PN-EN 10244-2 z minimalną powłoką 200 g/m2. Liczba drutów brzegowych poziomych 2 sztuki, łączna liczba drutów poziomych wynosi od 10 do 14 sztuk, nie wliczając drutów brzegowych. Druty poziome powinny być równomiernie rozłożone na całej wysokości siatki. Odległości pomiędzy drutami pionowymi powinny wynosić od 11 do 17 cm. Każda rolka siatki powinna być wyposażona w etykietę oznaczającą parametry siatki oraz producenta. Rolki siatki należy magazynować, transportować i składować w pozycji pionowej, z dala od materiałów działających korodująco. Siatkę należy montować do słupów za pomocą odpowiednich stalowych ocynkowanych uchwytów do siatki leśnej w minimum czterech miejscach, w tym po jednym uchwycie na druty brzegowe. Pozostałe uchwyty należy równomiernie rozłożyć na wysokości słupa. Połączenia wzdłużne drutów pomiędzy poszczególnymi odcinkami siatki należy wykonać za pomocą złączek przelotowo-naciągowych samozaciskowych odpowiednich dla danej średnicy drutu. Zakończenie siatki przy bramach należy wykonać za pomocą złączek przelotowo-końcowych do naciągu drutu. • ogrodzenie elektryczne należy wykonać z plecionki poliestrowej typu 6 mm TLD max lub odpowiedniej o rezystancji nie większej niż 0,25 ohm/m Ogrodzenie elektryczne należy zamontować na słupach ogrodzenia z siatki stalowej za pomocą izolatorów do plecionki, montowanych do słupów na wysokości 1,5 m od powierzchni gruntu. Do łączenia poszczególnych elementów plecionki należy wykorzystać spinki nierdzewne, odpowiednie izolatory przelotowe lub inny sposób uzgodniony z Zamawiającym. W bramach ogrodzenia należy zamontować sprężynowe zamknięcia bramowe z uchwytami izolacyjnymi zamontowanymi na izolatorach bramowych po jednym zestawie na każdą bramę na wysokości 1,5 m. Aby zapewnić stały przepływ prądu nawet przy otwartych elementach bramowych końce ogrodzenia przy bramie należy połączyć za pomocą odpowiedniego kabla do ogrodzeń elektrycznych wkopanego w ziemię w świetle bram na głębokości minimum 70 cm. Całość ogrodzenia należy zasilić z ogrodzenia z tarcicy. c) odłownia dla koni Miejsce posadowienia odłowni dla koni przedstawiono na Rysunku nr 1 w Załączniku nr 10 do SIWZ. Sposób wykonania odłowni dla koni przedstawiono na Rysunku nr 5 w Załączniku nr 10 do SIWZ. Łączna długość odłowni wynosi 200 mb. Odłownię na odcinku 50 m należy posadowić na słupach drewnianych dębowych o długości 3 m i minimalnej średnicy 20 cm, w rozstawie co 2 m, zakotwiczonych w gruncie na głębokość 1 m. Dopuszcza się zastosowanie słupów o średnicy minimum 30 cm przeciętych wzdłuż na dwie połowy. Do słupów należy przytwierdzić 8 pasów żerdzi sosnowych o minimalnej średnicy 10 cm. Żerdzie należy przytwierdzić od wewnętrznej strony odłowni w odległości co 25 cm. Odłownię na odcinku 100 m należy posadowić na słupach drewnianych dębowych o długości 2 m i minimalnej średnicy 20 cm, w rozstawie co 2 m, zakotwiczonych w gruncie na głębokość 1 m. Dopuszcza się zastosowanie słupów o średnicy minimum 30 cm przeciętych wzdłuż na dwie połowy. Do słupów należy przytwierdzić 6 pasów żerdzi sosnowych o minimalnej średnicy 10 cm. Żerdzie należy przytwierdzić od wewnętrznej strony odłowni w odległości co 25 cm. Wszystkie słupy w części podziemnej oraz do wysokości 0,2 m powyżej powierzchni gruntu należy zabezpieczyć przeciwgrzybicznym impregnatem do drewna. Istniejący odcinek odłowni na długości 50 m należy zdemontować, a materiał z demontażu złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na działce o numerze 2603. Odłownię należy wyposażyć w dwie bramki do obsługi koni oraz w bramę o długości 5 m i wysokości 1,6 m. Bramki należy wykonać z tarcicy o wysokiej wytrzymałości a bramę z tarcicy o grubości 30 mm i szerokości minimum 15 cm, zapewniającej odpowiednią nośność, z minimum czterech poziomych elementów uniemożliwiających przejście koni. Ze wszystkich elementów odłowni należy usunąć ostre krawędzie i wystające fragmenty. Należy dostarczyć również 30 sztuk żerdzi o średnicy od 10 do 20 cm i długości 4,5 m. Ze względu na specyfikę budowy odłowni dla koni, szczegóły montażu poszczególnych elementów zostaną podane przez Zamawiającego w trakcie realizacji tego elementu. d) poidła solarne Miejsce posadowienia poideł solarnych dla koni (2 komplety) przedstawiono na Rysunku nr 1 w Załączniku nr 10 do SIWZ. Sposób wykonania poideł solarnych dla koni przedstawiono na Rysunku nr 6 w Załączniku nr 10 do SIWZ. Poidła solarne należy wyposażyć w pompę wody zanurzeniową (przeznaczoną do ciągłego zanurzenia) 12V lub pompę samozasysającą 12V o zdolność podnoszenia słupa wody pomp minimum 4 m. Pompę należy umieścić w rurze o długości 3 m pogrążonej w ziemi, o średnicy większej niż średnica pompy, z możliwością wyciągania pompy. Rurę należy zabezpieczyć przed przedostawaniem się do jej wnętrza zanieczyszczeń ziemnych, z możliwością łatwego przenikania wody do jej wnętrza. Należy wykonać otwór w ziemi na rurę wraz z pompą. Pompę z wylewką należy połączyć za pomocą elastycznej rury z tworzywa sztucznego. Poidła solarne należy wyposażyć również w panele elektrowoltaiczne umieszczone na przystosowanym stojaku zakotwiczonym na stałe w ziemi. Panele elektrowoltaiczne o napięciu 12V i mocy od 100 do 120W należy podłączyć do akumulatora kwasowo-ołowiowego 12V o pojemności 50Ah. Akumulator należy wyposażyć w regulator ładowania przystosowany do pracy z panelem oraz ochronę ładowania akumulatora, zabezpieczającą przed przeładowaniem i nadmiernym rozładowaniem. Akumulator należy umieścić w szczelnym zasobniku z możliwością zamknięcia na klucz, wyposażonym w przeciwkradzieżowe przytwierdzenie do gruntu. Wszystkie połączenia elektryczne należy wykonać przy użyciu kabli YKY lub YAKY o przekroju odpowiednim dla obliczonych mocy urządzeń, nie mniejszym niż 2,5 mm2. Łączna długość połączeń elektrycznych dla jednego poidła solarnego nie może być większa niż 40 mb. Poidła solarne należy wyposażyć w zbiorniki na wodę o pojemności od 40 do 100 l. 2. Do wykonania wszelkich prac podlegających zamówieniu Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zdolności technicznej lub zawodowej oraz zespołu osób umożliwiających wykonanie prac zgodnie z dokumentacją projektową. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, opisane i wyszczególnione w załączonej dokumentacji projektowej, ponosi Wykonawca. Umowa będzie precyzowała okoliczności i warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane (liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia) oraz co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wyposażenie (liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia). Okazanie na gruncie (wizja osobista) terenu, na którym będą prowadzone roboty budowlane nastąpi w dniu 20.09.2018 r. o godzinie 10:00. Wykonawcy planujący przystąpić do przetargu, którzy są zainteresowani okazaniem na gruncie, zobowiązani są poinformować Zamawiającego drogą elektroniczną o takiej potrzebie, nie później jednak niż na 7 dni przed terminem składania ofert. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi normami i przepisami prawa: a) Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Dostarczone materiały muszą pochodzić z legalnego źródła pozyskania. Wykonawca zobowiązany będzie na każde żądanie dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty. b) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń do wykonania robót. c) Wykonawca zobligowany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz w razie potrzeby do dokonania rozbiórek, wynikłych z własnej winy, usunięcia materiałów z tych rozbiórek oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa dokonania ich utylizacji na własny koszt i ryzyko. 5. Informacje na temat rozwiązań równoważnych: a) W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych, oczekiwanych materiałów i urządzeń. c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. d) Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej. e) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają warunki określone przez Zamawiającego. f) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji technicznej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań równoważnych. g) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby prace fizyczne, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności wszystkie roboty budowlane, z wyjątkiem pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, jak również innych funkcji polegających na nadzorze nad wykonywanymi robotami, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. W/w wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45422000-1
45342000-6
77211400-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-19

II.9) Informacje dodatkowe: Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy zakończyć do dnia 19.11.2018 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 500.000,00 zł; b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) spełnia następujące warunki dotyczące zdolności technicznej, tj.: a) Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót związanych z przedmiotem zamówienia w zakresie budowy lub remontu budynków lub ogrodzeń z przeznaczeniem dla zwierząt o wartości nie mniejszej niż 300`000,00 zł brutto każda robota budowlana. W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu należy wykorzystać Załącznik nr 7 SIWZ – wykaz robót budowlanych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót związanych z przedmiotem zamówienia w zakresie budowy lub remontu budynków lub ogrodzeń z przeznaczeniem dla zwierząt, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z dowodami, że ww. roboty zostały wykonane należycie, zawierającymi informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2) przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 500.000 zł, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000 zł. 4) Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – Załącznik nr 5do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Części VIII ust. 5 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Części VIII ust. 6 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony w terminie, jak w Części VIII ust. 6 SIWZ. 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej przez notariusza kopii).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium wynosi: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 37 1130 1059 0017 3397 2620 0005 z dopiskiem: wadium w postępowaniu „Modernizacja zagród adaptacyjnych dla koni”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych stosowny dokument wadialny (oryginał) należy załączyć do oferty. Okres ważności dokumentów wadialnych nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, iż wniesione w takiej formie wadium podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. l i ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem ust. 4a. 7. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ryczałtowa brutto 60,00
Okres gwarancji na roboty budowlane 20,00
Okres gwarancji na wyposażenie 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany treści umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-26, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyczyszczenie oczka wodnego, długość koło 11 metrów, szerokość 5 metrów - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyczyszczenie oczka wodnego, długość koło 11 metrów, szerokość 5 metrów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI