Modernizacja zagospodarowania terenu - utworzenie polany rekreacyjnej w celu aktywizacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja zagospodarowania terenu - utworzenie polany rekreacyjnej w celu aktywizacji ruchowej i hortiterapii na potrzeby rehabilitacji ruchowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-04-01
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje"
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00089202
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja zagospodarowania terenu - utworzenie polany rekreacyjnej w celu aktywizacji ruchowej i hortiterapii na potrzeby rehabilitacji ruchowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Zdroje"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MĄCZNA 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-780

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 88 06 227

1.5.8.) Numer faksu: 91 88 06 203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: org@zoz-zdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zdroje.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zagospodarowania terenu - utworzenie polany rekreacyjnej w celu aktywizacji ruchowej i hortiterapii na potrzeby rehabilitacji ruchowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-371408b3-9bad-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00089059/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja zagospodarowania terenu SPSZOZ Zdroje poprzez utworzenie polany rekreacyjnej w celu aktywizacji ruchowej i hortiterapii.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu złożenia oferty przedstawiciel wykonawcy zobowiązany jest założyć w systemie profil użytkownika, jednocześnie wprowadzając do systemu swój podmiot. Ten użytkownik będzie pełnić rolę administratora podmiotu wykonawcy. Rejestracja w systemie dostępna jest po kliknięciu przycisku „Załóż konto”. Szczegółowa instrukcja dotycząca tworzenia konta wykonawcy oraz złożenia oferty dostępna jest w systemie w zakładce E-learning.
Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Portalu PZP, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący Korzystanie z Portalu PZP jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania.
Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania tych czynności znajdują się w „Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje/elearning
Na tej stronie znajduje się również treść Regulaminu Portalu PZP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ - Rozdział XV Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 6/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2089430,89 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac modernizacyjnych terenu – utworzenie polany rekreacyjnej w celu aktywizacji ruchowej i hortiterapii na potrzeby rehabilitacji ruchowej, w ramach ogólnego zadania: „Modernizacja Izby Przyjęć Psychiatrycznej, boiska wielofunkcyjnego oraz zagospodarowania terenu poprzez utworzenie polany rekreacyjnej, na potrzeby przyjęcia i rehabilitacji pacjenta zakażonego wirusem Sars-CoV-2 wraz z wyposażeniem w związku z COVID-19” w ramach programu „Wsparcie inwestycji dla oddziałów psychiatrii dziecięcej w związku z epidemią wirusa Sars-CoV-2”.

2. Zamawiający odstąpił od podziału zamówienia na części, gdyż realizacja tytułowego zadania polega na wykonaniu robót budowlanych w ramach jednego, ograniczonego obszaru, a zakres prac nie jest mocno zróżnicowany. W przypadku kompleksowego zadania, uzasadnionym jest uzyskanie jednej gwarancji jednego wykonawcy na pełny zakres robót. Potencjalne przenikanie się prac kilku wykonawców na tak małym zakresie spowodowałoby olbrzymie utrudnienia w realizacji zadania. Dodatkowo, każdy z wykonawców musiałby zapewnić odpowiedni personel oraz zaplecze, co spowodowałoby podniesienie kosztów zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena brutto - 60 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”:
cena najniższa
--------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60%
cena oferty ocenianej
Cena brutto to wartość wpisana w pkt 1 „Formularza ofertowego” (Załącznik nr 1 do SWZ).
2) Okres udzielonej gwarancji – 40%
Minimalny okres udzielonej gwarancji jakości ( zwanej też jako : „gwarancja”) wynosi 24 miesiące, maksymalny 60 miesięcy.
Liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego zestawienia:
Okres udzielonej gwarancji
Ilość miesięcy Punktacja
24 miesiące 0 pkt
25 - 36 miesięcy 10 pkt
37 - 48 miesięcy 20 pkt
49 - 60 miesięcy 40 pkt
Okres gwarancji należy podać w liczbie naturalnej pełnych miesięcy.
W sytuacji, gdy wykonawca w ofercie cenowej nie wpisze zaoferowanego okresu udzielonej gwarancji, zamawiający przyjmie najkrótszy okres udzielonej gwarancji, tj. 24 miesiące, za który wykonawca otrzyma 0 punktów. W sytuacji, gdy wykonawca zaproponuje okres udzielonej gwarancji krótszy niż 24 miesiące oferta wykonawcy zostanie odrzucona.W sytuacji, gdy wykonawca zaproponuje okres udzielonej gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zaproponował najdłuższy okres udzielonej gwarancji, tj. 60 miesięcy i przyzna temu wykonawcy 40 punktów.
2.Komisja przetargowa oceni oferty sumując punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów. Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska najkorzystniejszy bilans punktowy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOŻE UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCA, KTÓRY SPEŁNIA WARUNKI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 112 UST. 2 PKT 3 I 4 USTAWY PZP, tj.:
1) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać poprzez oświadczenie, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (gwarancyjną): nie niższą niż 315 000,00 zł brutto. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca w całości. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, na zasadzie: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
2) Posiada zdolności techniczne lub zawodowe
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: 260 000,00 zł brutto.Poprzez robotę budowlaną podobną, zamawiający rozumie realizację prac w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji strefy rekreacyjno-sportowej / rehabilitacyjnej / placu zabaw wraz z wyposażeniem oraz z zagospodarowaniem terenu przyległego.W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujące szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością określonej przez zamawiającego w warunku udziału w postępowaniu.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca w całości.Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, na zasadzie: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. a) dysponuje lub będzie dysponował nw. osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone.Wykonawca na każdą z funkcji wymieniona poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania:1.Kierownik budowy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi.Łącznie co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub modernizacji strefy rekreacyjno-sportowej / rehabilitacyjnej / placu zabaw wraz z wyposażeniem oraz z zagospodarowaniem terenu przyległego o wartości nie mniejszej niż 260 000,00 tys. zł.2.Projektant branży architektonicznej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub uprawniania budowlane do projektowania bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniającego do projektowania robót budowlanych w zakresie architektury obiektu.Łącznie co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej projektanta branży architektonicznej (licząc od dnia uzyskania uprawnień) oraz sporządzenie (jako autor) co najmniej jednej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub modernizacji strefy rekreacyjno-sportowej / rehabilitacyjnej / placu zabaw wraz z wyposażeniem oraz z zagospodarowaniem terenu przyległego o wartości nie mniejszej niż 260 000,00 tys. zł.3.Projektant branży sanitarnej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawniania budowlane do projektowania bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniającego do projektowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Łącznie co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej projektanta branży sanitarnej (licząc od dnia uzyskania uprawnień) oraz sporządzenie (jako autor) co najmniej jednej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w branży sanitarnej.
4.Projektant branży elektrycznej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawniania budowlane do projektowania bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniającego do projektowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Łącznie co najmniej 24 miesiące doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej projektanta branży elektrycznej (licząc od dnia uzyskania uprawnień) oraz sporządzenie (jako autor) co najmniej jednej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w branży elektrycznej dla inwestycji budowlanej.Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw EOG oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość łączenia ww. uprawnień. Wykonawca musi dysponować taką ilością osób, o których mowa w tabeli.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, na zasadzie: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
2.Zamawiający nie określa warunku przewidzianego w art. 112 ust. 2 pkt 1) i pkt 2) ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w rozdziale VI dziale I pkt 1 ppkt 1 i 2 i w celu wykazania tego zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a)oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą w postępowaniu o udzielenie zamówienia na załączniku nr 2 do SWZ, w zakresie wskazanych przez zamawiającego podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ – aktualne na dzień jego złożenia; b)odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI, w dziale I, w pkt 1 i w celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a)wykaz robót wykonanych, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia, w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane - w przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz; b)dowody określające, że roboty budowlane z wykazu robót, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane należycie, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zadania, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem- Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
Ww. oświadczenie, dowody i inne dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (w postaci dokumentu opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) lub w elektronicznej kopii dokumentu/oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ 1.Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.2.Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ..3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.4.Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ (pkt 10).5.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z rozdziałem VI działem III SWZ (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 6.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
7.Pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6. 8.Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane –oświadczenie na załączniku nr 1 do SWZ pkt 8. Zamawiający nie określa żadnych wymagań ani ograniczeń w zakresie podwykonawstwa.9.Informacji od wykonawcy wskazującej zakres zamówienia, w zakresie którego polegać będzie na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych wymienionych podmiotów udostępniających zasoby – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 9.10.Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1 do SWZ pkt 13.11.Pozacenowe kryteria oceny ofert (okres gwarancji) na załączniku nr 1 do SWZ pkt 2.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

zgodnie z zapisami Rozdziału VI Działu VII. WADIUM I ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY ust. 1

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z zapisami SWZ, Rozdział III - Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami SWZ - Rozdział XIV WZÓR UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-01 11:35

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-01 11:40

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zaplanowanie, dostawę i montaż elementów placu zabaw dla dzieci - Rewal
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zaplanowanie, dostawę i montaż elementów placu zabaw dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI