Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja wysokościowej szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie Powiatu Myśliborskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364777790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Północna
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957467700
1.5.8.) Numer faksu: 957467700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwmysliborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwmysliborz.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśłiborskiego
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364777790
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Pólnocna
1.11.4.) Miejscowość: Myślibórz
1.11.5.) Kod pocztowy: 74-300
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.11.9.) Numer telefonu: 0917467700
1.11.10.) Numer faksu: 0917467700
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwmysliborz.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://cuwmysliborz.bip.gov.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wysokościowej szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie Powiatu Myśliborskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fef2bdf2-a359-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia,wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie zakupowej (zwanej eZamawiający)2 )Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę.3) https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu „eZamawiajacy” Szczegółowe informacjedot.sposobu wykonania ww. czynności znajdują się w „Instrukcji obsługi dla wykonawców w Portalu eZamawiajaćy ”dostępnej na stronie Platformy podadresem:https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@cuwmysliborz.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.131.35.2021.KpT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja wysokościowej szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie Powiatu Myśliborskiego – realizacja projektu technicznego w celu jej zagęszczenia oraz dostosowania do wymogów rozporządzenia w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (wyniesienie, stabilizacja, punktów osnowy geodezyjnej, sporządzenie opisów topograficznych wraz z dokumentacją fotograficzną oraz oddanie znaków pod ochronę zgodnie z zatwierdzonym projektem osnowy wysokościowej).2. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w następujących dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SWZ:1) Warunki techniczne,2) Opis projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej 3 klasy dla powiatu myśliborskiego,3) Opisy topograficzne punktów projektowanych,4) Projekty map (Mapa projektu – Arkusze od 1 do 14),5) Szkic poglądowy map z projektu,6) Zestawianie tabelaryczne linii niwelacyjnych,7) Zestawienie tabelaryczne punktów projektu technicznego,
4.2.6.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :a) Cena (C) - waga kryterium 60%;b) okres obowiązywania gwarancji (G) - waga kryterium 20%;c) wysokość kary umownej (K) – waga kryterium 20%2. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:1) cena – 60%Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C): najniższa cena ofertowaC = ------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 % cena ofertowa w ofercie ocenianejPodstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.2) Okres obowiązywania gwarancji – 20 % (G)Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium w zależności od długości zaoferowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu obowiązywania gwarancji zgodnie z następującymi zasadami:a) Za zaoferowanie okresu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy – 0 pktb) Za zaoferowanie okresu gwarancji w wymiarze 48 miesięcy – 10 pktc) Za zaoferowanie okresu gwarancji w wymiarze 60 miesięcy – 20 pktPunkty nie podlegają sumowaniu. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.Wykonawca, który w niniejszym kryterium w formularzu ofertowym nie wypełni żadnej z możliwych opcji lub zaznaczy więcej niż jedną opcję, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji w wymiarze 36 miesięcy; wykonawca otrzyma wówczas 0 pkt w tym kryterium.3) Wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki – waga 20 % (K)Wykonawca w formularzu oferty wskaże wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w przekroczeniu terminu określonego dla każdego etapu realizacji zamówienia w jednej z przewidzianych wysokości: od 0,3% do 0,9% kwoty wynagrodzenia umownego brutto.Wykonawca otrzyma punkty w niniejszym kryterium (K), według poniższego schematu:a) za wskazanie kary umownej w wysokości 0,3 % kwoty wynagrodzenia umownego brutto za przekroczenie terminu wykonania zmówienia - za każdy dzień zwłoki - 0 pkt.b) za wskazanie kary umownej w wysokości 0,6 % kwoty wynagrodzenia umownego brutto za przekroczenie terminu wykonania zamówienia - za każdy dzień zwłoki - 10 pkt.c) za wskazanie kary umownej w wysokości 0,9 % kwoty wynagrodzenia umownego brutto za przekroczenie terminu wykonania zamówienia - za każdy dzień zwłoki - 20 pkt.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów „S” po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert, według poniższego wzoru:S = C + G + K5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres obowiązywania gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4