Modernizacja wejścia głównego wraz z holem i klatką schodową gmachu głównego WSZ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja wejścia głównego wraz z holem i klatką schodową gmachu głównego WSZ w Płocku - CZĘŚĆ 3 wejście główne do szpitala z zadaszeniem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-10-28
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W PŁOCKU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00231951
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja wejścia głównego wraz z holem i klatką schodową gmachu głównego WSZ w Płocku - CZĘŚĆ 3 wejście główne do szpitala z zadaszeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W PŁOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Medyczna 19

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 48 24 36 46 737

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.latarski@wszplocl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wejścia głównego wraz z holem i klatką schodową gmachu głównego WSZ w Płocku - CZĘŚĆ 3 wejście główne do szpitala z zadaszeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d89171b8-2c32-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008975/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zaprojektowanie i wykonanie robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja wejścia gł. wraz z holem i klatką schodową gmachu gł. WSZ w Płocku". część 3- wejście gł. ...

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - l.latarski@wszplock.pl. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. W postępowaniu wykonawca jest zobowiązany do opatrywania wskazanych dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Szczegółowe informacje, dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w SWZ oraz w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ zawartymi w dziale XXIII. Informacje związane z RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SIR.2910.13.(07/SIR/27/ZP/21).2021.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.:„Modernizacja wejścia głównego wraz z holem i klatką schodową gmachu głównego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku” - części 3.

2. W ramach części 3 przedmiotowego zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonania remontu istniejącego wejścia do budynku oraz remontu jego zadaszenia opisanych w: pkt 3.3.4.2.1. Remont zadaszenia nad wejściem głównym do budynku (strona 28 PFU); pkt 3.3.4.4.1. Ławki (strona 32 PFU); pkt 3.3.4.4.2. Kosze na śmieci (strona 33 PFU) i pkt. 3.3.4.4.3. Wiata rowerowa (strona 33 PFU).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 10% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych opisanych w swz. Warunki udzielenia tych zamówień określone są w projekcie umowy -załącznik nr 8 do swz.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:
1.1. oceny, czy została złożona przez wykonawcę, który:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego,
1.2. merytorycznym tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi kryteriami oraz oceny zgodności złożonej oferty z wymogami zamawiającego oraz pod względem przesłanek odrzucenia oferty określonych w art. 226 ustawy Pzp.

2. Przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona w szczególności następujących czynności:
2.1. zbada czy oferta została złożona w terminie składania ofert,
2.2. zbada czy oferta została prawidłowo podpisana przez upoważnioną osobę, w tym wezwie do uzupełnienie pełnomocnictw w trybie art. 128 ust. 1 uPzp,
2.3. zbada czy oferta została zabezpieczona wadium, jeśli jest ono wymagane,
2.4. zbada czy wykonawcy odbyli ewentualna wizję lokalną,
2.5. zbada ewentualne zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa,
2.6. zbada oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w tym wezwie do jego uzupełnienia w trybie art. 128 ust. 1 uPzp lub jego wyjaśnienia w trybie art. 128 ust. 4 uPzp,
2.7. dokona poprawienia omyłek pisarskich, rachunkowych i innych w ofercie, stosownie do treści art. 223 uPzp,
2.8. zbada czy nie występują przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 255 pkt. 3 i 4 uPzp,
2.9. zbada występowanie rażąco niskiej ceny, stosownie do treści art. 224 uPzp,
2.10. zbada zgodność oferty z przedmiotem zamówienia i warunkami zamówienia w tym wezwie do wyjaśnień w trybie art. 223 ust. 1 uPzp i 107 ust. 4 uPzp, uzupełnień w trybie art.107 ust. 2 uPzp,
2.11. dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy w tym wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych w trybie art. 126 ust. 1 uPzp i ewentualnie do ich uzupełnienia w trybie art. 128 ust1 uPzp lub ich wyjaśnienia w trybie art. 128 ust. 4 uPzp.
2.12. dokona oceny pod kątem przesłanek odrzucenia oferty w trybie art. 226 uPzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia.

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego.
2. Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Określenie warunku:
Zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.

2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Określenie warunku: nie dotyczy

2.3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.

Określenie warunku: nie dotyczy.

2.4 Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunku:

Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu prac remontach lub modernizacyjnych w obiektach budowlanych o wartości brutto zamówienia (robót budowlanych) co najmniej 150.000zł (brutto) każde zamówienie;

W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

3. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymagane w SWZ w systemie „spełnia/nie spełnia”.

4. Sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu w sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia ich spełniania polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby.
4.1 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, musi wykazać, że udostępnione zasoby pozwalają mu na wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4.2 W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane do realizacji, których te zdolności są wymagane.

5. Sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.1. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie prawnym musi spełniać każdy wykonawca składający ofertę wspólną.
5.2. Warunek określony w pkt.2 poz. 2.4 winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
5.3. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.4. W przypadku, o którym mowa w ppkt 5.2 i 5.3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp (w oświadczeniu własnym), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w SWZ tj. art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4-10 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:

1.1 Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową składa dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.

1.2 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do swz.

W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

3) oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeśli dotyczy).

4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja , spółki cywilne) wymagane w załączeniu do oferty.

1.1. potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów.

1.1.1. oświadczenie wskazane w art. 125 ust. 2 u Pzp (oświadczenie własne) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

1.1.2. oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z postanowieniami art. 117 ust. 4 u Pzp.

1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert:

2.1. dokumenty w zakresie wskazanym w rozdziale X lit. C pkt 1 SWZ odpowiednio, w zakresie, w którym określony wykonawca wykazuje spełnianie warunków działu w postępowaniu.

2.2. dokumenty w zakresie wymaganym od wykonawcy, wymienione w rozdziale X lit. C pkt 2 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i rodzaj zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa załącznik nr 8 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie budynku handlowego - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykończenie budynku handlowego. W tym: - malowanie ścian 770 m2, - cokoły, - karton gipsy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI