Modernizacja terenu zielonego położonego na działce nr 399/9 i nr 400/11 obr. 11

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja terenu zielonego położonego na działce nr 399/9 i nr 400/11 obr. 11 w Kołobrzegu przy ul. Basztowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKołobrzeg
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-04
  • ZamawiającyGmina Miasto Kołobrzeg
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00118504
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja terenu zielonego położonego na działce nr 399/9 i nr 400/11 obr. 11 w Kołobrzegu przy ul. Basztowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Kołobrzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943551510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja terenu zielonego położonego na działce nr 399/9 i nr 400/11 obr. 11 w Kołobrzegu przy ul. Basztowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53ad7af9-e3a1-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000480/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Modernizacja terenu zielonego położonego na działce nr 399/9 obr. 9 i nr 400/11 obr. 11 w Kołobrzegu przy ul. Basztowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały wskazane w SWZ w Rozdziale VIII.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Został wskazany w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.271.19.2021.II

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Demontaż istniejących urządzeń sportowych, elementu betonowego oraz elementów małej architektury wskazanych w dokumentacji projektowej,
2. Wykonanie placu zabaw,
3. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami zabawowymi,
4. Wykonanie ogrodzenia i piłkochwytów,
5. Wykonanie boiska do gry w piłkę nożną,
6. Wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych,
7. Wyrównanie i uporządkowanie terenu po zakończonych pracach,
8. Obsługę geodezyjną budowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na urządzenia zabawowe

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na nawierzchnie [boisko sportowe + nawierzchnie bezpieczne pod urządzeniami]

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykonawca wykaże obrót w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres w wysokości 100 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony przez jednego wykonawcę lub łącznie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min.:
i. 1 (jedną) robotę budowlaną o wartości minimum 150 000,00 zł brutto polegającą na budowie, przebudowie lub/i remoncie placu zabaw wraz z montażem urządzeń zabawowych
ii. oraz raz co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie nawierzchni z poliuretanu w ilości 200 m².
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę lub łącznie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden Wykonawca może wykazać się realizacją 1 (jednej) roboty budowlanej o wartości minimum 150 000,00 zł brutto polegającej na budowie, przebudowie lub/i remoncie placu zabaw wraz z montażem urządzeń zabawowych, drugi Wykonawca może wykazać się realizacją 1 jednej) roboty budowlanej polegającą na budowie nawierzchni z poliuretanu w ilości 200 m²., przy czym Zamawiający nie uzna poszczególnego elementu warunku za spełniony w przypadku sumowania doświadczenia w ramach roboty polegającej na budowie, przebudowie lub/i remoncie placu zabaw wraz z montażem urządzeń zabawowych czy sumowania doświadczenia w ramach roboty polegającej na budowie nawierzchni z poliuretanu).
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, tj: co najmniej 1 (jedną) osobę – kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej minimum w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Uwaga: Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej - które pozwalać będą na pełnienie określonych funkcji w zakresie objętym umową.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony przez jednego wykonawcę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o przychodzie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres;
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej- załącznik nr 6 do SWZ;
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości oraz wielkości ( powierzchni), daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3) Wykaz osób, wyznaczonych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający na potwierdzenie, że oferowane urządzenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy, kryteria, które są niezbędne do przeprowadzenia postępowania żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych
a) Kart technicznych każdego oferowanego urządzenia zabawowego i urządzenia małej architektury potwierdzające jego zgodność z przedmiotem zamówienia podpisane przez oferenta, które będą zawierały co najmniej:
aa. nazwę producenta,
ab. opis urządzenia (w tym co najmniej dane wskazane w projekcie budowlano-wykonawczym, a w przypadku ogrodzenia i piłkochwytu w opisie przedmiotu zamówienia)
ac. wymiary urządzenia (szer. i dł.) [nie dotyczy kosza na odpady i tablicy z regulaminem, piłkochwytu – w kwestii szer. ] i wymiarami strefy bezpieczeństwa (szer. i dł.) [nie dotyczy ławki, kosza na odpady, tablicy z regulaminem, ogrodzenia, furtki, bramy wjazdowej, piłkochwytu],
ad. materiały z jakich zostaną wykonane oferowane urządzenia (w tym co najmniej dane wskazane w projekcie budowlano-wykonawczym, a w przypadku ogrodzenia i piłkochwytu w opisie przedmiotu zamówienia)
ae. ilustracje oferowanego urządzenia – zdjęcie lub rysunek.
W przypadku gdy Wykonawca posiada gotowe nieedytowalne karty techniczne, na których nie ma możliwości umieszczenia powyższych informacji, należy dołączyć dodatkowo do karty stosowny opis zawierający wszystkie z powyżej wymienionych informacji. W przypadku braku jakiejkolwiek danej wskazanej powyżej a także w OPZ, Zamawiający uzna, iż karta techniczna nie potwierdza, iż oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w OPZ.
b) Kart technicznych każdego oferowanego urządzenia fitness potwierdzające jego zgodność z przedmiotem zamówienia podpisane przez oferenta, które będą zawierały co najmniej:
ba. nazwę producenta,
bb. opis urządzenia (w tym co najmniej dane wskazane w projekcie budowlano-wykonawczym)
bc. wymiary urządzenia (szer. i dł.) i wymiarami strefy bezpieczeństwa (szer. i dł.),
bd. materiały z jakich zostaną wykonane oferowane urządzenia (w tym co najmniej dane wskazane w projekcie budowlano-wykonawczym),
be. ilustracje oferowanego urządzenia – zdjęcie lub rysunek.
W przypadku gdy Wykonawca posiada gotowe nieedytowalne karty techniczne, na których nie ma możliwości umieszczenia powyższych informacji, należy dołączyć dodatkowo do karty stosowny opis zawierający wszystkie z powyżej wymienionych informacji. W przypadku braku jakiejkolwiek danej wskazanej powyżej a także w OPZ, Zamawiający uzna iż karta techniczna nie potwierdza, iż oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w OPZ.
c) Karty technicznej oferowanej nawierzchni poliuretanowej boiska oraz nawierzchni z płyt gumowych potwierdzające jego zgodność z przedmiotem zamówienia podpisane przez oferenta, które będą zawierały co najmniej:
ca. nazwę producenta,
cb. parametry amortyzacyjne (grubość) i użytkowe (materiały z jakich zostanie wykonana nawierzchnia),
cc. ilustracje oferowanej nawierzchni – zdjęcie lub rysunek.
W przypadku gdy Wykonawca posiada gotowe nieedytowalne karty techniczne, na których nie ma możliwości umieszczenia powyższych informacji, należy dołączyć dodatkowo do karty stosowny opis zawierający wszystkie z powyżej wymienionych informacji. W przypadku nie złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych lub gdy złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym w wezwaniu terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Karty techniczne każdego oferowanego urządzenia zabawowego i urządzenia małej architektury, karty techniczne każdego oferowanego urządzenia fitness, karty techniczne oferowanej nawierzchni poliuretanowej boiska oraz nawierzchni z płyt gumowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ:
1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2)Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XX ust. 6 pkt 3) SWZ i/lub inny podmiotowy środek dowodowy (jeżeli dotyczy);
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów; odpowiednie pełnomocnictwa, (jeżeli dotyczy), w tym umocowanie do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach
określonych w art. 118 ustawy (jeżeli dotyczy).
2. Wymagania dotyczące wykonawców zagranicznych zostały opisane w cz. I SWZ w Rozdziale XXII pkt. 6.-8. Wymagania dotyczące wykonawców, którzy polegają na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby zostały opisane w cz. I SWZ w Rozdziale XXII pkt. 5.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XXII pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie konsorcjum/ spółki cywilnej, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie jw. przedkłada się, w przypadku określonym w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy P.z.p., zgodnie z treścią załącznika nr 7 do oferty.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Szczegółowy zakres zmian znajduje się w projekcie umowy w §15 i §15.1

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę SmartPZP: https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-04 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-02

2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa staz bezlateksowych jednorazowego użytku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kołobrzeg: ZAKUP ŁÓŻEK SZPITALNYCH Z WYPOSAŻENIEM ORAZ SZAFEK PRZYŁÓŻKOWYCH
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Lipce Reymontowskie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI