Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru 3 etap

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru 3 etap
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-08-19
  • ZamawiającyGórnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-26
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00432819
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru 3 etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001415000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Medyków 16

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-752

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gczd.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gczd.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru 3 etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c2339af-7d87-4fd6-a478-2dc59c42351d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072503/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru 3 etap

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gczd.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). Środki komunikacji
elektronicznej przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami: https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce "Korespondencja”.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
- w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3. Oferty, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, pełnomocnictwo, sporządza się w formie elektronicznej, postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz. 57), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju danych.
4. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych za pomocą Platformy przyjmuje się datę ich
złożenia na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
− administratorem danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną jest Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 16,
40-752 Katowice (Szpital);
− dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Szpitala: iodo@gczd.katowice.pl lub adres siedziby Szpitala;
− dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
− Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”, podmioty sprawujące kontrolę lub nadzór nad Zamawiającym, podmioty świadczące usługi na rzecz Zamawiającego, w szczególności usługi informatyczne, audytowe, archiwizacji i niszczenia dokumentów.
− Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
− obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
− w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
− Wykonawca posiada:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO;
- Wykonawcy nie przysługuje:
• w związku z art. 17 ust. 3 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/36/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji systemu sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego
w Katowicach przy ul. Medyków 16 w Segmencie K6 poziom – 1 oraz 0;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium „Cena” (C)
Kryterium cena będzie liczona w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów za to kryterium
(60 pkt.) otrzyma oferta o najniższej cenie brutto, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:

najniższa zaoferowana cena
C = .......................................................... x 60 pkt.
cena oferty badanej
C – ilość punktów za kryterium „cena”


Kryterium „Okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych” (OG)
Kryterium „okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych” będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów (20 pkt.) za to kryterium otrzyma oferta o najdłuższym okresie gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:

okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych w ofercie badanej (w miesiącach)
OG = --------------------------------------------------------------------------------------------------- x 20 pkt
najdłuższy okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych (w miesiącach)

OG - ilość punktów za kryterium “ okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych”
Minimalny okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych (OG): min. 24 miesięcy.
Uwaga:
Wykonawcy mają obowiązek podania oferowanego okresu „Gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych”
w pełnych miesiącach. Zastosowanie przez Wykonawców innych części miesiąca niż pełne miesiące (np. 24,5 miesiąca) zostanie zaokrąglone przez Zamawiającego w dół do pełnych miesięcy (dla np. 24,5 będzie to 24 miesiące).
Oferowany okres „Gwarancji” nie może być krótszy niż 24 miesięcy. W przypadku wskazania w Formularzu oferty okresu „Gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych ” krótszego niż 24 miesięcy, Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia i zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje
24 miesięczny okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych.
W przypadku zaoferowania przez wykonawcę okresu gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych dłuższej niż 60 m-cy, dla potrzeb porównania i oceny ofert, zostanie przyjęty termin 60 m-cy, natomiast zadeklarowany okres gwarancji zostanie wpisany do umowy.
Kryterium „Termin wykonania”(TW)
Kryterium „termin wykonania” będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów (20 pkt.) za to kryterium otrzyma oferta o najkrótszym terminie wykonania, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:
najkrótszy termin wykonania (w dniach kalendarzowych)
TW = ------------------------------------------------------------------------------------------------ x 20 pkt
termin wykonania w ofercie badanej (w dniach kalendarzowych)

TD - ilość punktów za kryterium “ termin wykonania”
Maksymalny termin realizacji: 90 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Uwaga: Zaoferowanie terminu wykonania dłuższego niż podany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty.
W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego terminu wykonania, Zamawiający przyjmuje podany okres maksymalny.
Ocenę końcową oferty (Ok) stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczona
wg następującego wzoru: Ok = C + OG + TW

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania /realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji systemu sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego
w Katowicach przy ul. Medyków 16 w Segmencie K5 poziom – 1 oraz 0;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium „Cena” (C)
Kryterium cena będzie liczona w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów za to kryterium
(60 pkt.) otrzyma oferta o najniższej cenie brutto, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:

najniższa zaoferowana cena
C = .......................................................... x 60 pkt.
cena oferty badanej
C – ilość punktów za kryterium „cena”


Kryterium „Okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych” (OG)
Kryterium „okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych” będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów (20 pkt.) za to kryterium otrzyma oferta o najdłuższym okresie gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:

okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych w ofercie badanej (w miesiącach)
OG = --------------------------------------------------------------------------------------------------- x 20 pkt
najdłuższy okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych (w miesiącach)

OG - ilość punktów za kryterium “ okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych”
Minimalny okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych (OG): min. 24 miesięcy.
Uwaga:
Wykonawcy mają obowiązek podania oferowanego okresu „Gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych”
w pełnych miesiącach. Zastosowanie przez Wykonawców innych części miesiąca niż pełne miesiące (np. 24,5 miesiąca) zostanie zaokrąglone przez Zamawiającego w dół do pełnych miesięcy (dla np. 24,5 będzie to 24 miesiące).
Oferowany okres „Gwarancji” nie może być krótszy niż 24 miesięcy. W przypadku wskazania w Formularzu oferty okresu „Gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych ” krótszego niż 24 miesięcy, Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia i zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje
24 miesięczny okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych.
W przypadku zaoferowania przez wykonawcę okresu gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych dłuższej niż 60 m-cy, dla potrzeb porównania i oceny ofert, zostanie przyjęty termin 60 m-cy, natomiast zadeklarowany okres gwarancji zostanie wpisany do umowy.
Kryterium „Termin wykonania”(TW)
Kryterium „termin wykonania” będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów (20 pkt.) za to kryterium otrzyma oferta o najkrótszym terminie wykonania, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:
najkrótszy termin wykonania (w dniach kalendarzowych)
TW = ------------------------------------------------------------------------------------------------ x 20 pkt
termin wykonania w ofercie badanej (w dniach kalendarzowych)

TD - ilość punktów za kryterium “ termin wykonania”
Maksymalny termin realizacji: 90 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Uwaga: Zaoferowanie terminu wykonania dłuższego niż podany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty.
W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego terminu wykonania, Zamawiający przyjmuje podany okres maksymalny.
Ocenę końcową oferty (Ok) stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczona
wg następującego wzoru: Ok = C + OG + TW

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania /realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji systemu sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego
w Katowicach przy ul. Medyków 16 w Segment K7 i K16 poziom -1, 0 oraz 1;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium „Cena” (C)
Kryterium cena będzie liczona w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów za to kryterium
(60 pkt.) otrzyma oferta o najniższej cenie brutto, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:

najniższa zaoferowana cena
C = .......................................................... x 60 pkt.
cena oferty badanej
C – ilość punktów za kryterium „cena”


Kryterium „Okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych” (OG)
Kryterium „okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych” będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów (20 pkt.) za to kryterium otrzyma oferta o najdłuższym okresie gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:

okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych w ofercie badanej (w miesiącach)
OG = --------------------------------------------------------------------------------------------------- x 20 pkt
najdłuższy okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych (w miesiącach)

OG - ilość punktów za kryterium “ okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych”
Minimalny okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych (OG): min. 24 miesięcy.
Uwaga:
Wykonawcy mają obowiązek podania oferowanego okresu „Gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych”
w pełnych miesiącach. Zastosowanie przez Wykonawców innych części miesiąca niż pełne miesiące (np. 24,5 miesiąca) zostanie zaokrąglone przez Zamawiającego w dół do pełnych miesięcy (dla np. 24,5 będzie to 24 miesiące).
Oferowany okres „Gwarancji” nie może być krótszy niż 24 miesięcy. W przypadku wskazania w Formularzu oferty okresu „Gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych ” krótszego niż 24 miesięcy, Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia i zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje
24 miesięczny okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych.
W przypadku zaoferowania przez wykonawcę okresu gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych dłuższej niż 60 m-cy, dla potrzeb porównania i oceny ofert, zostanie przyjęty termin 60 m-cy, natomiast zadeklarowany okres gwarancji zostanie wpisany do umowy.
Kryterium „Termin wykonania”(TW)
Kryterium „termin wykonania” będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów (20 pkt.) za to kryterium otrzyma oferta o najkrótszym terminie wykonania, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:
najkrótszy termin wykonania (w dniach kalendarzowych)
TW = ------------------------------------------------------------------------------------------------ x 20 pkt
termin wykonania w ofercie badanej (w dniach kalendarzowych)

TD - ilość punktów za kryterium “ termin wykonania”
Maksymalny termin realizacji: 90 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Uwaga: Zaoferowanie terminu wykonania dłuższego niż podany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty.
W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego terminu wykonania, Zamawiający przyjmuje podany okres maksymalny.
Ocenę końcową oferty (Ok) stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczona
wg następującego wzoru: Ok = C + OG + TW

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania /realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji systemu sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego
w Katowicach przy ul. Medyków 16 w Segmencie K4 poziom – 1 wentylatorownia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium „Cena” (C)
Kryterium cena będzie liczona w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów za to kryterium
(60 pkt.) otrzyma oferta o najniższej cenie brutto, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:

najniższa zaoferowana cena
C = .......................................................... x 60 pkt.
cena oferty badanej
C – ilość punktów za kryterium „cena”


Kryterium „Okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych” (OG)
Kryterium „okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych” będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów (20 pkt.) za to kryterium otrzyma oferta o najdłuższym okresie gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:

okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych w ofercie badanej (w miesiącach)
OG = --------------------------------------------------------------------------------------------------- x 20 pkt
najdłuższy okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych (w miesiącach)

OG - ilość punktów za kryterium “ okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych”
Minimalny okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych (OG): min. 24 miesięcy.
Uwaga:
Wykonawcy mają obowiązek podania oferowanego okresu „Gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych”
w pełnych miesiącach. Zastosowanie przez Wykonawców innych części miesiąca niż pełne miesiące (np. 24,5 miesiąca) zostanie zaokrąglone przez Zamawiającego w dół do pełnych miesięcy (dla np. 24,5 będzie to 24 miesiące).
Oferowany okres „Gwarancji” nie może być krótszy niż 24 miesięcy. W przypadku wskazania w Formularzu oferty okresu „Gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych ” krótszego niż 24 miesięcy, Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia i zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje
24 miesięczny okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych.
W przypadku zaoferowania przez wykonawcę okresu gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych dłuższej niż 60 m-cy, dla potrzeb porównania i oceny ofert, zostanie przyjęty termin 60 m-cy, natomiast zadeklarowany okres gwarancji zostanie wpisany do umowy.
Kryterium „Termin wykonania”(TW)
Kryterium „termin wykonania” będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów (20 pkt.) za to kryterium otrzyma oferta o najkrótszym terminie wykonania, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:
najkrótszy termin wykonania (w dniach kalendarzowych)
TW = ------------------------------------------------------------------------------------------------ x 20 pkt
termin wykonania w ofercie badanej (w dniach kalendarzowych)

TD - ilość punktów za kryterium “ termin wykonania”
Maksymalny termin realizacji: 90 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Uwaga: Zaoferowanie terminu wykonania dłuższego niż podany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty.
W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego terminu wykonania, Zamawiający przyjmuje podany okres maksymalny.
Ocenę końcową oferty (Ok) stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczona
wg następującego wzoru: Ok = C + OG + TW

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie robót instalacyjnych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania /realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności związanej z wykorzystaniem energii atomowej w zakresie instalowania, przechowywania, transportu, przetwarzania i składowania izotopowych czujek dymu - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1792).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Wyjaśnienie: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, tzn. w szczególności w Oświadczeniu Wykonawcy wskazał odniesienie do tych danych dostępnych w formie elektronicznej (Informacja dot. dostępu do podmiotowych środków dowodowych – załącznik do
SWZ).
2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt.5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023 r. poz.1689 ze zm) z innym wykonawcą, który złożył odrębna ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej.
3. Zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności związanej z wykorzystaniem energii atomowej w zakresie instalowania, przechowywania, transportu, przetwarzania i składowania izotopowych czujek dymu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dodatkowe dokumenty składane wraz z ofertą:
- Pełnomocnictwo;
- Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
- Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi się do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-19 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServle

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii - Przeczyce
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI