Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja systemu ciepłowniczego miasta Pyskowice w 2022r podgrupa SWC2zabudowa węzła cieplnego i przyłącza w bud.Woj.Pol. 6 węzła cieplnego w bud.Konopnickiej 6 oraz przyłącza do bud. Orzeszkowej3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu ciepłowniczego miasta Pyskowice w 2022r podgrupa SWC2zabudowa węzła cieplnego i przyłącza w bud.Woj.Pol. 6 węzła cieplnego w bud.Konopnickiej 6 oraz przyłącza do bud. Orzeszkowej3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1ceb00e-e003-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002618/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja systemu ciepłowniczego miasta Pyskowice w 2022r podgrupa SWC2zabudowa węzła cieplnego i przyłącza w bud. Woj. Pol. 6 węzła cieplnego w bud. Konopnickiej 6 i przyłącza do bud. Orzeszkowej3
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
: https://e-zp.pyskowice.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale X SWZ oraz w pkt 2 i w pkt 4 rozdziału V SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj:
1.1. poprzez „System e-ZP” pod adresem: https://e-zp.pyskowice.pl/ w pozycji oznaczonej tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania lub zgodnie z wyborem wykonawcy
1.2. poprzez pocztę elektroniczną na adres e-mail: gmpyskowice@pyskowice.pl
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
2.1. w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2.2. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- wyłącznie poprzez „System e-ZP”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie e-ZP. Rejestracja i korzystanie z Systemu e-ZP jest bezpłatne. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznawanie się z regulaminem użytkowania „Systemu e-ZP” zamieszczonym na stronie https://e-zp.pyskowice.pl/. Wykonawca posiadający przedmiotowe konto ma możliwość złożenia, wycofania oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ. Wykonawca niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu.
2. W Systemie e-ZP znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Wykonawca ma obowiązek zapoznawania się z tą instrukcją. Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta przetargowa), dopuszczone są jedynie formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar
4. Kwalifikowany podpis elektroniczny musi być wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. 2016 poz. 1579).
5. Wykonawca składa ofertę udziału w postępowaniu za pośrednictwem funkcji formularzy do złożenia, wycofania oferty lub wniosku. Wysłana oferta w trybie podstawowym jest automatycznie szyfrowana i chroniona terminem otwarcia. Pliki można podpisać przed dołączeniem do Systemu e-ZP za pomocą zewnętrznych narzędzi do podpisu lub po dołączeniu do Systemu e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
6. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, za pośrednictwem dedykowanego mechanizmu wycofać ofertę. Mechanizm wycofania oferty został opisany w funkcji Systemu „Pomoc”.
7. Za datę przekazania i odebrania oferty udziału w postępowaniu oraz zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę wystawienia UPP przez system. Wynikiem złożenia/wysłania (zakończonego sukcesem czyli odbiorem) przesyłki przez Wykonawcę jest wygenerowanie Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP). Należy zwrócić szczególną uwagę na to, iż System potwierdzi złożenie oferty lub innego dokumentu po pełnym zakończeniu transakcji wysyłki i zapisu przekazanych danych. UPP jest widoczne w wysłanej wiadomości.
8. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
a. Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,
c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu. Pozostałe zapisy zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zg. z art.13ust.1 i 2rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04. 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE dalej „RODO”, Zam.infor.,że:
1)administratorem Pani/a danych osobowych jest Burmistrz Miasta Pyskowice; może Pani/Pan uzyskać inf. o przetwarzaniu Pani/a danych osobowych w UM w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3;2)inspektorem ochrony danych jest Pan Dawid Ślusarek, email: iod@pyskowice.pl; tel. (32) 3326103;3)dane osobowe przetwarzane będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postęp. o udzielenie zam. publ. zwany dalej postep.odbiorcami Pani/a danych osob. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dok. postęp. w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;4) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postęp. o udzielenie zam., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozp.Prezesa Rady Ministrów z 18.01. 2011 r. w spr. instrukcji kanc., jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (DzU 2011 nr14 poz.67ze zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zam. publ. oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postęp. w trybie zam. publ.;5)obow. podania przez Panią/a danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w ustawie Pzp, związanym z udziałem w postęp. o udzielenie zam. pub.; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6)w odniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7)posiada Pani/Pan:na podst. art. 15RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/a dotyczących;w przypadku, gdy wykonanie obow., o których mowa w art. 15 ust. 1-3RODOwymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zam. może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych inf. mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postęp. o udzielenie zam. publ.;w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3RODOwymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zam. może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych inf. mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postęp. o udzielenie zam. publ.; na podst. art.16RODOprawo do sprostowania Pani/a danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postęp. o udzielenie zam. publ. ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)na podstawie art.18RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18ust. 2RODO(przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18ust. 1RODO,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postęp. o udzielenie zam. publ.prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/u:w związku z art.17ust.3 lit.b,d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;na podst. art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podst. prawną przetwarzania Pani/a danych osobowych jest art.6ust.1 lit.cRODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.018.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zabudowie 2 indywidualnych jednofunkcyjnych węzłów cieplnych w budynkach przy ul. Wojska Polskiego 6 oraz Konopnickiej 6 (po jednym w każdym z budynków) oraz wykonanie przyłączy ciepłowniczych do budynków przy ul. Wojska Polskiego 6 oraz przy ul. Orzeszkowej 3. Niniejsze prace są elementem inwestycji pn. „Modernizacja systemu ciepłowniczego miasta Pyskowice w 2022r. - podgrupa SWC 2”, która uzyskała w 2022 r. dofinansowanie z Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Programu „Metropolitalny Fundusz Solidarności” oraz w ramach Programu działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji.
2. Zakres zamówienia:
Prace objęte niniejszym postępowaniem obejmują:
- zabudowę 2 kompaktowych, indywidualnych, jednofunkcyjnych węzłów cieplnych wraz z wykonaniem elektryki i AKPiA w 2 budynkach wielorodzinnych tj. przy ul. Wojska Polskiego 6 o mocy 94,3 kW oraz przy ul. Konopnickiej 6 o mocy 78 kW;
- wykonanie przyłącza ciepłowniczego wysokiego parametru z rur preizolowanych do budynku przy ul. Wojska Polskiego 6 o długości 24,6 m. Przyłącze ciepłownicze będzie łączyło się z istniejącym ciepłociągiem preizolowanym zlokalizowanym w obrębie ul. Konopnickiej 2.
- wykonanie przyłącza ciepłowniczego wysokiego parametru z rur preizolowanych do budynku przy ul. Orzeszkowej 3 o długości 20,8 m. Przyłącze ciepłownicze będzie łączyło się z istniejącym ciepłociągiem preizolowanym zlokalizowanym w terenie zielonym między budynkami mieszkalnymi przy ul. Orzeszkowej 3, Konopnickiej 6 oraz Matejki Boczna 1.
Zakres prac:
• zabudowa węzłów ciepłowniczych
d) zabudowa indywidualnych jednofunkcyjnych węzłów cieplnych,
e) roboty związane z zasileniem węzła cieplnego w energię elektryczną, wykonanie instalacji AKPiA,
f) podłączenie węzłów do sieci ciepłowniczej wysokoparametrowej oraz do wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania w budynkach,
g) próby szczelności, uruchomienie węzłów cieplnych,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej branży sanitarnej oraz elektrycznej, w tym dokumentacji odbiorowej naczynia wzbiorczego dla Urzędu Dozoru Technicznego oraz dokonanie zgłoszenia do UDT. Wykonawca przedstawi pisemne oświadczenie dotyczące pozytywnego odbioru urządzeń przez Inspektora UDT.
• wykonanie przyłącza ciepłowniczego:
a) roboty przygotowawcze, pomiary geodezyjne, trasowanie przebiegu sieci
b) roboty ziemne, wykonanie wykopów
c) zabezpieczenie obcego uzbrojenia na trasie przyłącza cieplnego
d) wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem
e) montaż rurociągów
f) badanie spoin, wykonanie próby szczelności, wykonanie płukania
g) wykonanie połączeń instalacji alarmowej w mufach
h) montaż muf i izolacji termicznej
i) wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
j) wykonanie zasypki piaskiem z zagęszczeniem
k) ułożenie taśmy ostrzegawczej
l) zasypanie wykopu i przywrócenie do stanu pierwotnego nawierzchni,
Uwaga:
Wykonawca wraz ze zgłoszeniem zakończenia całości robót dostarczy Zamawiającemu mapę geodezyjną powykonawczą z potwierdzeniem Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej o jej zgłoszeniu celem wpisania do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz potwierdzenie pozytywnego odbioru urządzeń przez UDT.
Szczegółowy zakres robót określają:
• projekty budowlano - techniczne stanowiące załącznik nr 5
• przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 7
Przedmiar robót ma charakter informacyjno – pomocniczy, z uwagi na przyjętą formę wynagrodzenia ryczałtowego. Jeżeli w SWZ Zamawiający posługuje się przedmiarem robót, to dokument ten ma jedynie na celu łatwiejsze skalkulowanie wynagrodzenia Wykonawcy.
Uwagi do projektu:
1. Dokumentacja projektowa obejmuje zabudowę węzła dla potrzeb centralnego ogrzewania oraz obliczenia i dobór węzła dla ciepłej wody użytkowej. Niniejsze postępowanie obejmuje tylko zabudowę węzła dla potrzeb centralnego ogrzewania wraz z elektryką i AKPiA.
2. Roboty budowlano – montażowe (w tym wentylacja, wod-kan) mające na celu przygotowanie pomieszczeń pod wymiennikownie nie są objęte niniejszym postępowaniem. Prace te zostaną wykonywane indywidualnie przez wspólnoty do dnia 12 sierpnia 2022r. Po wykonaniu tych prac, lecz nie później niż 12 sierpnia 2022r. nastąpi przekazanie terenu pomieszczeń wymiennikowni Wykonawcy. Wykonawca planując prace związane z montażem węzła i elektryki musi uwzględnić ten termin. Wszelkie ubytki i uszkodzenia, które powstaną podczas wykonywania prac w zakresie elektryki i zabudowy węzła w przekazanym pomieszczeniu, zostaną naprawione przez Wykonawcę.
a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca od dnia przekazania mu terenu pomieszczeń wymiennikowni będzie miał co najmniej 28 dni na realizację prac w zakresie wykonania elektryki, montażu węzła i AKPiA tj. do dnia odbioru robót technologicznych. W przypadku gdy wyliczona ilość dni od daty przekazania terenu pomieszczeń wymiennikowni do daty zakończenia robót technologicznych będzie stanowić mniej niż 28 dni, Zamawiający przedłuży termin wykonania robót technologicznych i termin zakończenia umowy o czas pozwalający spełnić w/w warunek, na podstawie § 13 ust. 1 pkt 1.2 lit. h).
b) W przypadku zwłoki Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy terenu pomieszczeń wymiennikowni i przekazanie go w terminie późniejszym niż 12 sierpnia 2022r., Zamawiający wydłuży terminy realizacji zamówienia tj. termin odbioru robót technologicznych i termin odbioru końcowego o czas zwłoki, na podstawie § 13 ust. 1 pkt 1.2 lit. i).
3. Jeżeli do dnia odbioru technologicznego lub końcowego nie będzie uruchomiony sezon grzewczy w przedmiotowych budynkach, Zamawiający nie będzie wymagał wykonania 72-godzinnego rozruchu próbnego na dzień dokonania odbioru technologicznego lub końcowego. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany uczestniczyć w dniu uruchomienia i puszczenia ciepła do odbiorców budynków objętych zabudową węzłów i przyłączy, w celu wykonania 72-godzinnego rozruchu próbnego. Wykonawca zostanie o tym fakcie poinformowany pisemnie z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
4. Informacja o postępie robót będzie składana przez Wykonawcę na cyklicznych Radach Budowy odbywających się w siedzibie Zamawiającego. Terminy Rady Budowy będą uzgadniane na bieżąco.
5. Przed wbudowaniem materiałów, Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia ich wraz z obliczeniami, certyfikatami, deklaracjami użytkowymi itp. i uzyskania akceptacji Inspektora Nadzoru powołanego przez Zamawiającego.
6. Zamawiający nie wymaga opracowania Programu Zapewnienia Jakości, o którym mowa w pkt 5 STWiOR.
7. Zadaniem Wykonawcy prac jest prawidłowe zabezpieczenie placu budowy, dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień z właścicielami i administratorami uzbrojenia podziemnego oraz opracowanie BIOZ.
8. Przy realizacji zadania wszystkie sprawy dotyczące możliwości dojazdu sprzętem i materiałami na budowę Wykonawca winien uzgodnić z właścicielami terenu, z którego będzie korzystał.
9. Wykonawca odpowiada za właściwą eksploatację węzłów cieplnych do dnia odbioru końcowego potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez uwag.
10. Przed zakończeniem prac, Wykonawca umieści na drzwiach wymiennikowni trwałą tabliczkę o treści: „Pomieszczenie węzła cieplnego”.
11. Zamawiający wymaga przedłożenia w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu prac.
Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny
45232142-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła
45232141-2 - Roboty grzewcze
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231112-3 - Instalacja rurociągów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane i zabudowane materiały związane z budową przyłącza ciepłowniczego i zabudową węzłów
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej ub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt 6.2. rozdz. X SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 6.1. rozdziału X SWZ) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
Powyższe oznacza, iż:
- Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 455 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp oraz w przypadkach określonych w załączniku nr 4 do SWZ tzw. „zmiany kontraktowe”. Szczególne informacje na temat zmian umowy zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ.
4. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w rozdziale XVII SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-14 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Systemu e-ZP pod adresem: https://e-zp.pyskowice.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-14 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem zostanie wykonane w następujących terminach:
1 Termin odbioru robót technologicznych, który jest równoznaczne z gotowością do podania ciepła i obejmuje:
• w zakresie wykonania przyłączy: wykonanie wykopów, podsypki piaskowej, ułożenie rurociągów, wykonanie złączy spawanych, kontrola złączy spawanych, wykonanie próby szczelności, płukanie sieci wraz z przedstawieniem dokumentów szczegółowo opisanych w §14 umowy;
• w zakresie zabudowy węzłów: montaż technologiczny węzła i połączenie ze stroną wysoko i niskoparametrową, przeprowadzenie prób ciśnieniowych WP i NP węzła wraz z wykonanymi odcinkami instalacji, płukanie, wykonanie nastawy wstępnej naczynia wzbiorczego, wykonanie instalacji elektrycznej, przeprowadzenie wymaganych pomiarów instalacji elektrycznej, zamontowanie i uruchomienie układów AKPiA wraz z przedstawieniem dokumentów szczegółowo opisanych w §14 umowy:
- termin ten wynosi 77 dni od zawarcia umowy.
2. Termin odbioru końcowego, który jest równoznaczny z zakończeniem umowy i obejmuje zakończenie wszystkich robót, przeprowadzenie z wynikiem pozytywnym odbioru UDT oraz zwrot terenów
- termin ten wynosi 105 dni od zawarcia umowy
Z uwagi na dwa terminy zakończenia prac Zamawiający informuje, że będą przeprowadzone dwa odbiory: technologiczny i końcowy.