IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zadanie 1 - 90 000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych)Zadanie 2 - 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-27, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I.Poleganie na potencjale innych podmiotów- (w zakresie w jakim dotyczy): 1) Wykonawca może wcelu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz wodniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lubsytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanietych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji zamówienia. 3) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmiotyzdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają nawykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy niezachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w IDW 4) Wykonawca, którypolega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie zpodmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przezZamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnieniezasobów nie ponosi winy. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lubfinansowa, podmiotu, o którym mowa w ppkt. 1), nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcęwarunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia,Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił tenpodmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonaniaodpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacjęfinansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt. 1). Zamawiający może, na każdym etapiepostępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowaniezasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcymoże mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. II. Dokumenty składane przez Wykonawcęwraz z ofertą 1) Wykonawca winien złożyć: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzorustanowiącego Załącznik nr 1 do IDW, b) Oświadczenie własne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do IDW) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania(Załącznik nr 2 do IDW), c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celuwykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakimpowołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tychpodmiotach we własnych oświadczeniach, o których mowa w lit. b, d) W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w lit. b, składa(oddzielnie) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, e) Zobowiązaniepodmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy), f) Do oferty winien być dołączony oryginał lubpoświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem kopia stosownego pełnomocnictwa wprzypadku, gdy oferta jest podpisywana przez ustanowionego pełnomocnika, III. Zamawiającyinformuje, że zastrzega prawo przeprowadzenia „procedury odwróconej”, tj. najpierw dokona ocenyofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, niepodlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. IV. Przed zawarciem umowyWykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumęstanowiącą 5 % ceny brutto podanej w ofercie za wykonanie przedmiotu zamówienia – dotyczykażdego z zadań odrębnie V. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówieniapolegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. VI. Wykonawca może powierzyćwykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistegowykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca odpowiada za działania,uchybienia, zaniedbania podwykonawcy, jak za swoje działania. 2) W przypadku, gdy Wykonawcazamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przezWykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podaniaprzez Wykonawcę firm podwykonawców (o ile wiadomo). Wskazanie niniejszego nastąpi wFormularzu Oferty. 3) Zamawiający informuje, że jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcydotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełnianiawarunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, żeproponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszymniż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania oudzielenie zamówienia. VII. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego.Kosztorys ofertowy należy przedłożyć przed podpisaniem umowy (dotyczy każdego zadania odrębnie).VIII. Wszelkie zmiany do umowy, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Ewentualne zamiany będą dokonywane z zachowaniem takich samych zasad jak określone w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach:• w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy,• wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych,• wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca,• zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany,3. Warunki zmian:• inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,• uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,• forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.