Modernizacja systemu ciepłowniczego Miasta Krosna celem poprawy efektywności dystrybucji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja systemu ciepłowniczego Miasta Krosna celem poprawy efektywności dystrybucji ciepła systemowego – etap: spółdzielcze osiedle im. J. Szczepanika
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrosno
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-06
  • Numer ogłoszenia570393-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 570393-N-2020 z dnia 2020-08-06 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Modernizacja systemu ciepłowniczego Miasta Krosna celem poprawy efektywności dystrybucji ciepła systemowego – etap: spółdzielcze osiedle im. J. Szczepanika
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 1.5 „Efektywna dystrybucja ciepła i chłodu"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 37037410700000, ul. ul. Fredry  12 , 38-400  Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 368 311, , e-mail m.pachana@mpgk.krosno.pl, , faks 134 368 678.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ekrosno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.ekrosno.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.ekrosno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, Sekretariat pokój nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu ciepłowniczego Miasta Krosna celem poprawy efektywności dystrybucji ciepła systemowego – etap: spółdzielcze osiedle im. J. Szczepanika
Numer referencyjny: DZ-2300-9/JRP/S/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu: „Modernizacja systemu ciepłowniczego Miasta Krosna celem poprawy efektywności dystrybucji ciepła systemowego – etap: spółdzielcze osiedle im. J. Szczepanika” obejmująca wykonanie dwóch zadań:Zadanie 1 Przedsięwzięcie „Osiedle” – Budowa i przebudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej kanałowej na sieć preizolowaną od punktu »A« przy bud. Magurów 7 (dz. nr ew. 3182) do budynków: Krakowska 13, 21, 31, 33, 35, 41, 43, 45, 124, 132, Magurów 1, 4, 6, 7, Tysiąclecia 12 i Wróblewskiego 4, 6 i 8 w KrośnieZadanie 2 Przedsięwzięcie „Spinka" – Budowa wysokosprawnej osiedlowej sieci ciepłowniczej wraz z kanalizacją teletechniczną od punktu »A«(dz. nr ewid. 682) do punktu P0 (dz. nr ew. 3182) i do budynku Wyzwolenia 4 (dz. nr ewid. 605/2) w Krośnie2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są załączniki, tj.:- Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlany i Projekt wykonawczy),- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,- Przedmiary robót (dokument pomocniczy).Wszystkie opisy, nazwy własne materiałów, nazwy producentów lub normy użytew dokumentacji projektowej nie powinny być traktowane jako narzucone bądź sugerowane przez Zamawiającego, powinny być rozumiane jako definicje standardów. Przy realizacji zamówienia za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie innego równoważnego (spełniającego wymagania podane w dokumentacji przetargowej) materiału lub urządzenia.

II.5) Główny kod CPV: 45232140-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-09-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-09-15

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia.Zadanie 1 do 15 września 2021 r.Zadanie nr 1 może być realizowane wyłącznie w sezonach letnich (tj. po sezonie grzewczym – większość trasy przebiega po istniejącej sieci kanałowej dostarczającej ciepło wyłącznie na potrzeby c.o.)Zadanie 2 do 15 września 2021 r. (min. 30 % zakresu zadania należy wykonać w roku 2020)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie/przebudowie sieci ciepłowniczej:Zadanie 1 o średnicy min DN-100 i długości min 500 mb,Zadanie 2 o średnicy min DN-100 i długości min 800 mb,W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na realizację Zadania nr 1 i nr 2, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej 2 zamówień odpowiadających zakresowi zadania obejmującego wykonanie sieci ciepłowniczej o średnicy min DN-100 i długości min 800 mb.2) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej niżej wymienionymi osobami:Wymagania dla zadania nr 1 i/lub nr 2. - Kierownikiem robót - branża ciepłownicza Niniejsza osoba powinna – posiadać łącznie:a) co najmniej 2–letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy, Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami w zakresie budowy/przebudowy sieci / przyłączy cieplnych.b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych wydane na podstawie przepisów Prawa Budowlanego, a dla osób, które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych w specjalności sieci ciepłowniczych lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2020 r., poz. 220).-Kierownikiem robót - branża teletechniczna Niniejsza osoba powinna – posiadać łącznie:a) co najmniej 2–letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy, Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami w zakresie posiadanych uprawnień,b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub teletechnicznych wydane na podstawie przepisów Prawa obowiązującego w okresie ich uzyskania lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2020 r., poz.220).W przypadku składania Oferty na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował po jednej osobie -z każdej branży - spełniającej powyższe wymaganiaPoza wymienioną powyżej osobą, Wykonawca zapewni udział w realizacji niniejszego zamówienia niezbędnej ilości osób, posiadających wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie jeżeli w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, wystąpi taka konieczność.Wszystkie osoby wchodzące w skład Personelu Wykonawcy muszą biegle władać językiem polskim, w przypadku, gdy którakolwiek z osób wchodzących w skład Personelu Wykonawcy nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek można spełniać łącznie).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. Z uwagi na to, że postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o„Regulamin przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia obowiązujący w MiejskimPrzedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej-Krośnieńskim Holdingu Komunalnym Spółce zograniczoną odpowiedzialnością”, dostępny na stronie internetowej www.bip.ekrosno.pl w zakładceZamówienia i przetargi a do niniejszego postępowania nie stosuje się ustawy Prawo zamówieńpublicznych - wyłącznie - art. 133 ust. 1 ustawy (zamówienie sektorowe) Zamawiający nie wypełniłsekcji w których przywołane są przepisy ustawy PZP, tj. III.4, III.5 i III.6. II. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wzakresie zdolności technicznej lub zawodowej złoży: 1) wykaz robót budowlanych(potwierdzających spełnianie warunku) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz którychroboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanebyły wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jestw stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4do IDW. 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzorustanowiącego załącznik nr 5 do IDW. III.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z zapisami § 8 ust. 1 Regulaminu przeprowadzaniapostępowań o udzielenie zamówienia obowiązującego w Miejskim Przedsiębiorstwie GospodarkiKomunalnej - Krośnieńskim Holdingu Komunalnym Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością. IV.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniuZamawiający żąda złożenia oprócz oświadczenia o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 2 doIDW), także oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej (wg wzoru udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego po otwarciuofert), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wrazz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcąnie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca przekazujeZamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowejinformacji z otwarcia ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zadanie 1 - 90 000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych)Zadanie 2 - 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I.Poleganie na potencjale innych podmiotów- (w zakresie w jakim dotyczy): 1) Wykonawca może wcelu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz wodniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lubsytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanietych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji zamówienia. 3) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmiotyzdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają nawykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy niezachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w IDW 4) Wykonawca, którypolega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie zpodmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przezZamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnieniezasobów nie ponosi winy. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lubfinansowa, podmiotu, o którym mowa w ppkt. 1), nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcęwarunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia,Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił tenpodmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonaniaodpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacjęfinansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt. 1). Zamawiający może, na każdym etapiepostępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowaniezasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcymoże mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. II. Dokumenty składane przez Wykonawcęwraz z ofertą 1) Wykonawca winien złożyć: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzorustanowiącego Załącznik nr 1 do IDW, b) Oświadczenie własne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do IDW) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania(Załącznik nr 2 do IDW), c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celuwykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakimpowołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tychpodmiotach we własnych oświadczeniach, o których mowa w lit. b, d) W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w lit. b, składa(oddzielnie) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, e) Zobowiązaniepodmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy), f) Do oferty winien być dołączony oryginał lubpoświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem kopia stosownego pełnomocnictwa wprzypadku, gdy oferta jest podpisywana przez ustanowionego pełnomocnika, III. Zamawiającyinformuje, że zastrzega prawo przeprowadzenia „procedury odwróconej”, tj. najpierw dokona ocenyofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, niepodlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. IV. Przed zawarciem umowyWykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumęstanowiącą 5 % ceny brutto podanej w ofercie za wykonanie przedmiotu zamówienia – dotyczykażdego z zadań odrębnie V. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówieniapolegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. VI. Wykonawca może powierzyćwykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistegowykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca odpowiada za działania,uchybienia, zaniedbania podwykonawcy, jak za swoje działania. 2) W przypadku, gdy Wykonawcazamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przezWykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podaniaprzez Wykonawcę firm podwykonawców (o ile wiadomo). Wskazanie niniejszego nastąpi wFormularzu Oferty. 3) Zamawiający informuje, że jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcydotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełnianiawarunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, żeproponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszymniż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania oudzielenie zamówienia. VII. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego.Kosztorys ofertowy należy przedłożyć przed podpisaniem umowy (dotyczy każdego zadania odrębnie).VIII. Wszelkie zmiany do umowy, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Ewentualne zamiany będą dokonywane z zachowaniem takich samych zasad jak określone w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach:• w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy,• wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych,• wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca,• zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany,3. Warunki zmian:• inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,• uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,• forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1: Przedsięwzięcie „Osiedle” – Budowa i przebudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej kanałowej na sieć preizolowaną od punktu »A« przy bud. Magurów 7 (dz. nr ew. 3182) do budynków: Krakowska 13, 21, 31, 33, 35, 41, 43, 45, 124, 132, Magurów 1, 4, 6, 7, Tysiąclecia 12 i Wróblewskiego 4, 6 i 8 w Krośnie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:a) Sieć ciepłowniczą należy wybudować zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, przedmiarem robót oraz załącznikami. b) Wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w obrębie dróg oraz uzyska wszystkie potrzebne pozwolenia, uzgodnienia i decyzje.c) Wykonawca pokryje koszty zajęcia pasów drogowych oraz innych terenów (np. terenów Spółdzielni Mieszkaniowych).d) Wykonawca zapewni wycinkę drzew, nasadzenia i odtworzenia wraz z pokryciem wszystkich kosztów z tym związanych (łącznie z uzyskaniem decyzji na wycinkę).e) Roboty objęte będą 60 - miesięczną gwarancją liczoną od dnia protokolarnego odbioru robót.2.W ramach robót budowlanych objętych zamówieniem zostaną wykonane wszystkie prace, wszystkie opłaty związane z właściwą realizacją zadania w tym między innymi takie jak:a) urządzenie i zagospodarowanie placu budowy,b) pomiary, badania, nadzory i odbiory,c) media do celów budowy,d) zabezpieczenie warunków bhp i p.poż,e) zabezpieczenie ciepłej wody użytkowej do budynków zasilanych z istniejącej sieci ciepłowniczej w przypadku przerwy w dostawie c.w.u. dłuższej niż 2 dni (wszelkie włączenia do sieci ciepłowniczej należy realizować po sezonie grzewczym),f) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,g) wytyczenie w terenie oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą realizowanych obiektów,h) dokonana zostanie naprawa lub poniesione koszty naprawy uszkodzonych przez Wykonawcę dróg, chodników, ogrodzeń, pomieszczeń itp.,i) teren wokół budowy zostanie przywrócony do stanu pierwotnego,j) Wykonawca zapewni zagospodarowanie odpadów oraz wszelkich materiałów odzyskanych podczas budowy (gruz, beton, wełna, rury, płyty itp.) zgodnie z obowiązującym prawem, k) do przejścia pod drogami dopuszcza się zastosowanie rury osłonowej z demontażu (dostawa w zakresie Wykonawcy robót),l) należy sprawdzić 100% połączeń spawanych wykonując badania metodą radiograficzną,m) należy zastosować mufy sieciowane radiacyjnie z uszczelnieniem PIB z korkami wtapianymi.n) współczynnik przewodności cieplnej pianki izolacyjnej dla zastosowanych rur musi być nie większy niż 0,027 W/m.* K.3.W przypadku zastania stanu zagospodarowania terenu innego niż w dacie wykonywania dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach oferty wykonanie robót (przewierty lub przepychy pod nawierzchniami utwardzonymi, lub rozebranie i odtworzenie nawierzchni) związanych ze spełnieniem wszystkich dodatkowych warunków właściciela terenu.4. Jeżeli zakres robót przedstawiony w przedmiarze robót nie obejmuje całości danego zadania Wykonawca powinien to uwzględnić na etapie składania oferty, a co za tym idzie ująć w zaproponowanej kwocie ryczałtowej całość kosztów dla wykonania tego zadania.5. Zamawiający umożliwi Wykonawcom, przed złożeniem ofert, dokonanie wizji lokalnej (nie przeprowadzenie wizji nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie zadania). Przed dokonaniem wizji lokalnej Wykonawca powinien zwrócić się pisemnie do przedstawiciela Zamawiającego, (tj. Pana Andrzeja Półchłopka – Kierownika Utrzymania Ruchu, tel. 13 47 48 266 lub 609 525 996, a.polchlopek@mpgk.krosno.pl), w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 800 – 1400 o wyznaczenie terminu wizji lokalnej oraz wskazać jednocześnie własną propozycję terminu dokonania tej wizji.6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonanie robót objętych umową, w tym użyte materiały i urządzenia, na okres 60 miesięcy, licząc od daty przekazania przez Wykonawcę przedmiotu umowy i przejęcia go przez Zamawiającego jako należycie wykonanego na podstawie protokołu odbioru danego zadania podpisanego przez strony umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232140-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: Zadanie 1 do 15 września 2021 r.Zadanie nr 1 może być realizowane wyłącznie w sezonach letnich (tj. po sezonie grzewczym – większość trasy przebiega po istniejącej sieci kanałowej dostarczającej ciepło wyłącznie na potrzeby c.o.)


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 Przedsięwzięcie „Spinka" – Budowa wysokosprawnej osiedlowej sieci ciepłowniczej wraz z kanalizacją teletechniczną od punktu »A«(dz. nr ewid. 682) do punktu P0 (dz. nr ew. 3182) i do budynku Wyzwolenia 4 (dz. nr ewid. 605/2) w Krośnie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Sieć ciepłowniczą należy wybudować zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, przedmiarem robót oraz załącznikami. b) Wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w obrębie dróg oraz uzyska wszystkie potrzebne pozwolenia, uzgodnienia i decyzje. c) Wykonawca pokryje koszty zajęcia pasów drogowych oraz innych terenów (np. terenów Spółdzielni Mieszkaniowych). d) Wykonawca zapewni wycinkę drzew, nasadzenia i odtworzenia wraz z pokryciem wszystkich kosztów z tym związanych (łącznie z uzyskaniem decyzji na wycinkę). e) Roboty objęte będą 60 - miesięczną gwarancją liczoną od dnia protokolarnego odbioru robót. 2.W ramach robót budowlanych objętych zamówieniem zostaną wykonane wszystkie prace, wszystkie opłaty związane z właściwą realizacją zadania w tym między innymi takie jak: a) urządzenie i zagospodarowanie placu budowy, b) pomiary, badania, nadzory i odbiory, c) media do celów budowy, d) zabezpieczenie warunków bhp i p.poż, e) zabezpieczenie ciepłej wody użytkowej do budynków zasilanych z istniejącej sieci ciepłowniczej w przypadku przerwy w dostawie c.w.u. dłuższej niż 2 dni (wszelkie włączenia do sieci ciepłowniczej należy realizować po sezonie grzewczym), f) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, g) wytyczenie w terenie oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą realizowanych obiektów, h) dokonana zostanie naprawa lub poniesione koszty naprawy uszkodzonych przez Wykonawcę dróg, chodników, ogrodzeń, pomieszczeń itp., i) teren wokół budowy zostanie przywrócony do stanu pierwotnego, j) Wykonawca zapewni zagospodarowanie odpadów oraz wszelkich materiałów odzyskanych podczas budowy (gruz, beton, wełna, rury, płyty itp.) zgodnie z obowiązującym prawem, k) do przejścia pod drogami dopuszcza się zastosowanie rury osłonowej z demontażu (dostawa w zakresie Wykonawcy robót), l) należy sprawdzić 100% połączeń spawanych wykonując badania metodą radiograficzną, m) należy zastosować mufy sieciowane radiacyjnie z uszczelnieniem PIB z korkami wtapianymi. n) współczynnik przewodności cieplnej pianki izolacyjnej dla zastosowanych rur musi być nie większy niż 0,027 W/m.* K. 3.W przypadku zastania stanu zagospodarowania terenu innego niż w dacie wykonywania dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach oferty wykonanie robót (przewierty lub przepychy pod nawierzchniami utwardzonymi, lub rozebranie i odtworzenie nawierzchni) związanych ze spełnieniem wszystkich dodatkowych warunków właściciela terenu. 4. Jeżeli zakres robót przedstawiony w przedmiarze robót nie obejmuje całości danego zadania Wykonawca powinien to uwzględnić na etapie składania oferty, a co za tym idzie ująć w zaproponowanej kwocie ryczałtowej całość kosztów dla wykonania tego zadania. 5. Zamawiający umożliwi Wykonawcom, przed złożeniem ofert, dokonanie wizji lokalnej (nie przeprowadzenie wizji nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie zadania). Przed dokonaniem wizji lokalnej Wykonawca powinien zwrócić się pisemnie do przedstawiciela Zamawiającego, (tj. Pana Andrzeja Półchłopka – Kierownika Utrzymania Ruchu, tel. 13 47 48 266 lub 609 525 996, a.polchlopek@mpgk.krosno.pl), w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 800 – 1400 o wyznaczenie terminu wizji lokalnej oraz wskazać jednocześnie własną propozycję terminu dokonania tej wizji. 6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonanie robót objętych umową, w tym użyte materiały i urządzenia, na okres 60 miesięcy, licząc od daty przekazania przez Wykonawcę przedmiotu umowy i przejęcia go przez Zamawiającego jako należycie wykonanego na podstawie protokołu odbioru danego zadania podpisanego przez strony umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232140-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia. Zadanie 2 o 15 września 2021 r. (min. 30 % zakresu zadania należy wykonać w roku 2020)






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usuwanie subitu - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usuwanie subitu w bloku w Rzeszowie. 50m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI