Modernizacja systemów ochrony p/pożarowej w „Kutnowskim Szpitalu Samorządowym” Sp....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja systemów ochrony p/pożarowej w „Kutnowskim Szpitalu Samorządowym” Sp. z o.o. poprzez dostosowanie 8-kondygnacyjnej klatki schodowej KA-3 w budynku 1A do aktualnych wymogów p.poż.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKutno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-09-15
  • ZamawiającyKUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00326217
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja systemów ochrony p/pożarowej w „Kutnowskim Szpitalu Samorządowym” Sp. z o.o. poprzez dostosowanie 8-kondygnacyjnej klatki schodowej KA-3 w budynku 1A do aktualnych wymogów p.poż.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24/388 02 02

1.5.8.) Numer faksu: 24/ 388 02 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemów ochrony p/pożarowej w „Kutnowskim Szpitalu Samorządowym” Sp. z o.o. poprzez dostosowanie 8-kondygnacyjnej klatki schodowej KA-3 w budynku 1A do aktualnych wymogów p.poż.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0da329b-285b-11ed-a13c-0629f8dcd146

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023151/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja systemów ochrony p/pożarowej w „Kutnowskim Szpitalu Samorządowym” Sp. z o.o. poprzez dostosowanie 8-kondygnacyjnej klatki schodowej KA-3 w budynku 1A do aktualnych wymogów p.poż.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno 2. Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczeń wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się za
pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. 3.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom
informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. 4.Wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych
danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4)włączona obsługa
JavaScript, 5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6)Platforma działa według
standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7)Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 5.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego: 1)akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do
Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 7. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1)Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu
zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich
podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. 2)dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx,.xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES. W takim przypadku Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym (dołączenie odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES); 3)Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 4)do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego). Więcej informacji dot. opisu sposobu przygotowania ofert w Rozdziale 16 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest „Kutnowski Szpital Samorządowy” Spółka z o.o., reprezentowany przez Prezesa Zarządu, tel. 24 3880 200, adres e-mail: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpital.kutno.pl
3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Modernizacja systemów ochrony p.pożarowej w „Kutnowskim Szpitalu Samorządowym” Sp. z o.o. poprzez dostosowanie 8-kondygnacyjnej klatki schodowej KA-3 w budynku 1A do aktualnych wymogów p.poż.
4) Nr postępowania: ZP/17/22oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
5) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
6) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy -
- zgodnie z zapisami Rozdziału 25 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/17/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemów ochrony p/pożarowej w „Kutnowskim Szpitalu Samorządowym” Sp. z o.o. poprzez dostosowanie 8-kondygnacyjnej klatki schodowej KA-3 w budynku 1A do aktualnych wymogów p.poż z uwzględnieniem wytycznych Ekspertyzy Technicznej Stanu Ochrony Przeciwpożarowej oraz postanowień Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej - stanowiącej załącznik nr 2A do SWZ(część rysunkowa ekspertyzy do wglądu u Inspektora ds. ochrony przeciwpożarowej – Pana Andrzeja Konwerskiego, tel. kontaktowy: 24/ 388 04 19 lub w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, tel. 24/388 02 47)
2. Wykonanie systemu wentylacji pożarowej klatki schodowej KA-3 w budynku wysokim 1A - przyległej do remontowanego Oddziału Anestezjologii iIntensywnej Terapii(poprzez montaż w niej urządzeń nadciśnieniowych zapobiegających zadymieniu) wymaga wykonania nw. zadań:
1) Zamknięcie klatki schodowej drzwiami dymoszczelnymi:
a) Specyfikacja drzwi:
• wewnętrzne, profilowe
• dymoszczelne
• okucie klamka/klamka
• kolor RAL: (do ustalenia z Zamawiającym)
• wymiar w świetle przejścia: min: 1000 x 2100 mm + naświetle stałe(przeszkolone) do pełnej wysokości muru. (całkowita wysokość otworu montażowego wynosi od 2625 ÷ 2670 mm). Wymiary dotyczą kondygnacji: Parter wysoki, I piętro, II piętro, IV piętro, V piętro, VI piętro. Łączna ilość: 6 szt.
• Wymiar w świetle przejścia: min: 1100 x 2100 mm + naświetle stałe (przeszkolone) do pełnej wysokości muru. (całkowita wysokość otworu montażowego wynosi 2677 mm). Wymiary dotyczą kondygnacji: Parter niski. Łączna ilość: 1 szt.
• Wypełnienie: Drzwi z belką do wysokość klamki, Dół: Panel w kolorze RAL: (do ustalenia z Zamawiającym), Góra: przeszklenie, Naświetle stałe: przeszklone.
• kierunek otwierania:
Lewe dla kondygnacji: Parter wysoki, I piętro, II piętro, IV piętro, V piętro, VI piętro.
prawe dla kondygnacji: Parter Niski
• samozamykacz ramieniowy
b) Prace montażowe:
• demontaż istniejącej stolarki
• utylizacja
• dostosowanie otworu montażowego pod nową stolarkę
• montaż nowych drzwi dymoszczelnych zgodnie z Instrukcją montażu
• prace wykończeniowe „na gotowo” szpachlowanie, malowanie, itp.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza zwiększenie światła przejścia stolarki w celu dopasowania drzwi do otworu montażowego.Przed przystąpieniem do zamówienia stolarki należy dokonać obmiaru otworów.

2) Zamknięcie poddasza (cześć techniczna) drzwiami przeciwpożarowymi, dymoszczelnymi.
a) Specyfikacja drzwi:
• stalowe, płaszczowe, jednoskrzydłowe
• klasa odporności ogniowej: EIS 60
• dymoszczelne
• okucie klamka/klamka
• kolor RAL: standard
• Wymiar w świetle przejścia: min: 1100 x 2000 mm
• kierunek otwierania: Lewe
• samozamykacz ramieniowy
b) Prace montażowe:
• montaż nowych drzwi przeciwpożarowych dymoszczelnych zgodnie z Instrukcją montażu w istniejącym otworze
• wstawienie nadproża nad drzwiami
• wykonanie zabudowy w klasie odporności ogniowej EI 60 nad drzwiami do pełnej wysokości stropu. (wysokość otworu: 2920 mm)
• prace wykończeniowe „na gotowo” szpachlowanie, malowanie, itp.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza zwiększenie światła przejścia stolarki w celu dopasowania drzwi do otworu montażowego. Przed przystąpieniem do zamówienia stolarki należy dokonać obmiaru otworów.

3) Wykonanie systemu zapobiegania zadymieniu klatki schodowej KA-3 - w budynku wysokim 1A - poprzez zakup/wykonanie oraz montaż w niej kompletu Urządzeń nadciśnieniowych zapobiegających zadymieniu zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego Dokumentacją Projektową Wykonawczą SYSTEMU ZAPOBIEGANIA ZADYMIENIU EWAKUACYJNEJ KLATKI SCHODOWEJ KA-3- stanowiącą Załącznik Nr 2B do SWZ
W przypadku zastosowania rozwiązań zamiennych do tych wskazanych w projekcie, po wykonanych pracach należy sporządzić dokumentację powykonawczą.
4) Podłączenie wykonanego systemu wentylacji (zapobiegania zadymieniu) klatki schodowej KA-3 w budynku 1A do Centralki Pożarowej POLON 4900-zlokalizowanej na III piętrze budynku wysokiego 1A, w sposób zapewniający niezwłoczne uruchomienie systemu zapobiegania zadymienia klatki schodowej KA-3 bezpośrednio po otrzymaniu sygnału o pożarze przez centralkę systemu zapobiegania zadymienia z Centralki Pożarowej POLON 4900 w oparciu o Projekt techniczny Systemu Sygnalizacji Pożaru, stanowiący Załącznik Nr 2D do SWZ 9SWZ(część rysunkowa ekspertyzy do wglądu u Inspektora ds. ochrony przeciwpożarowej – Pana Andrzeja Konwerskiego, tel. kontaktowy: 24/ 388 04 19 lub w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, tel. kontaktowy: 24/ 388 02 47).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Ekspertyza Techniczna Stanu Ochrony Przeciwpożarowej – Załącznik Nr 2A do SWZ
2) Dokumentacja projektowa wykonawcza systemu zapobiegania zadymieniu ewakuacyjnej klatki schodowej K-A3 – Załącznik Nr 2B do SWZ
3) Kosztorys inwestorski – Załącznik Nr 2C do SWZ
4) Projekt Techniczny Systemu Sygnalizacji Pożaru dla „KSS” Sp. z o.o – Załącznik Nr 2D do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszoną awarię

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału
w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.
2. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający uzna za spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat , przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania/ roboty budowlane na kwotę co najmniej: 150 000 PLN brutto każda, w czynnych obiektach służby zdrowia, polegające na wydzieleniu drzwiami i oddymiania klatki schodowej w budynku wysokim, 8 – kondygnacyjnym oraz złoży dowód potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają w/w warunek, jeżeli wykażą, że wykonali łącznie wymaganą liczbę usług o łącznej wartości brutto takiej jak podana wyżej.

b) Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlano-instalacyjnymi w specjalności elektrycznej/teletechnicznej/systemów pożarowych(Kierownik budowy/robót)pozwalające na kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlano-instalacyjnymi.
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021, poz. 2351tj. ze zm.) lub inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży lub też posiadającą ważne zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021, poz. 1646 tj., ze zm.) pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 5 do SWZ.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w załączonym do oferty oświadczeniu, w zakresie podstaw
wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego - Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – Załącznik Nr 7 do SWZ
b) Wykaz wykonanych robót, zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ, wraz z dowodami potwierdzającymi należyte ich
wykonanie/wykonywanie.
c) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł- należy załączyć dowód opłacenia o ile nie wynika to z załączonego dokumentu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – zgodnie z Załącznikiem Nr 4 – jeżeli dotyczy
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3570 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299 t. j., ze zm.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto „Kutnowskiego Szpitala Samorządowego” Sp.
z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno, nr rachunku:
14 1020 3352 0000 1402 0222 2198 PKO Bank Polski podając w tytule przelewu „WADIUM NA PRZETARG Nr ZP/17/22”.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania (zaksięgowania przez bank Zamawiającego)
środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 powyżej, przed upływem terminu
składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt. 2-4 SWZ, Wykonawca
przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Niedopuszczalne jest złożenie
skanu dokumentu wadialnego opatrzonego podpisem elektronicznym.
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie
przelewu wadium został załączony do oferty.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia
należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 1 pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków do wpisania w tym polu Zamawiający informuje, iż przewidywany rodzaj i zakres
zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone są w § 19 projektu umowy (załącznik nr 9 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykopanie fundamentów - Bełchatów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykopanie fundamentów Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI