Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Swarożynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lecha 12
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Swarożynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b81ca63-ad77-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003029/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Swarożynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal na adres skrzynki Urzędu Gminy Tczew: /3ry803jkvv/skrytka, poczty elektronicznej e-mail:inwestycje@gmina-tczew.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 2. Szczegółowe określenie wymagańtechnicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale VIII SWZ, tj. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnychsporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, Administratorinformuje, iż: 1) Administrator Danych Osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tczew, z siedzibą przy ul. Lecha 12, 83-110 Tczew. 2) Inspektor Ochrony Danych. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania swoich danych osobowych w zakresiedziałania Administratora, a także przysługujących uprawnień, można skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – p. Adrianą Głuchowską za pomocą adresu e –mail: iod@gminatczew.pl oraz numeru telefonu: 696 011 969. 3) Cel oraz podstawa prawna przetwarzania.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, polegającego na modernizacji świetlicy wiejskiej w Swarożynie, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. 4) Prawa osób, których dane są przetwarzane. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawienia). Powyższe żądania można przesłać na adres wskazany w pkt 25.1 rozdziału V SWZ. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych. 5) Okres przechowywania. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli okres obowiązywaniaumowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Odbiorcy danych.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dobrowolność podania danych osobowych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) Profilowanie. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIT.271.1.18.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku oraz wymiana pokrycia dachowego o powierzchni 586 m2 na budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Swarożyn, przy ulicy Piastowskiej 25, zlokalizowanego na działce nr 165. Przebudowa polegać będzie na zmianie układu ścian wewnętrznych i zmianie układu funkcjonalnego świetlicy. Roboty zostaną wykonane w technologii tradycyjnej. Wykonane zostaną również nowe otwory okienne i drzwiowe. Teren działki jest zabudowany budynkiem, w którym mieści się przedmiotowa świetlica, biblioteka i siedziba Ochotniczej Straży Pożarnej. Budynek jest obiektem jednokondygnacyjnym, nie podpiwniczonym, zaprojektowanym na rzucie prostokąta. Działka, na której jest obiekt budowlany nie jest wpisana do rejestru zabytków, ani nie podlega ochronie archeologicznej. Projektowana powierzchnia użytkowa w ramach przebudowy świetlicy wiejskiej: - sala - 132,66 m2, - kuchnia - 21,31 m2, - zmywalnia - 8,26 m2, - magazyn - 7,12 m2,- pomieszczenie porządkowe - 1,10 m2, - sień - 5,94 m2, - pomieszczenie socjalne - 7,07 m2, - w.c. - 1,75 m2, - wiatrołap - 10,05 m2, - biuro - 10,77 m2, - hol - 25,26 m2, - szatnia - 14,67 m2, - komunikacja - 16,38 m2, - łazienka 1 - 7,31 m2,- łazienka 2 - 7,31 m2, - kotłownia - 16,40 m2. RAZEM - 293,36 m21.1. ZAKRES ROBÓT WEWNĘTRZNYCH: Zakres robót obejmuje instalacje wod - kan, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej oraz instalacji gazu na potrzeby przebudowy budynku świetlicy. Istniejące instalacje podlegają w 100% do całościowego demontażu, oprócz instalacji w OSP oraz w pomieszczeniach teletechnicznych. Do OSP oraz pomieszczenia teletechnicznego należy wpiąć się do istniejących instalacji. Miejsce wpięć należy przewidzieć po odkrywce instalacji. a) Instalacja c.o. - w budynku projektuje się instalację c.o. w układzie dwururowym z obiegiem wymuszonym na parametry 70/50°C. Zasilanie w czynnik grzewczy z projektowanej kotłowni gazowej o mocy 70kW;b) Instalacja wodociągowa - budynek zasilany będzie z istniejącego przyłącza wody. Wymianę instalacji należy rozpocząć od istniejącego wodomierza, który należy pozostawić. Za istniejącym wodomierzem zamontować zawór antyskażeniowy EA Dn40, filtr siatkowy Dn40 oraz zawór odcinający Dn40;c) Kanalizacja sanitarna - ścieki należy odprowadzić istniejącymi przyłączami. Przed rozpoczęciem prac monterskich instalacji kanalizacji należy ustalić dokładne wyjścia przewodów kanalizacyjnych z budynku. Miejsca włączeń do istniejących instalacji mogą odbiegać od rzeczywistości. Instalację wewnętrzną kanalizacji sanitarnej projektuje się z rur PVC; d) Wentylacja - instalację wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej obsługującą salę konsumpcyjną. System dostarcza świeże powietrze w ilości Vn/Vw = 2000/2000 m3/h. Centrala z odzyskiem ciepła, w wykonaniu zewnętrznym. Rozprowadzenie przewodów w budynku odbywa się poprzez wydzielone sieci kanałów przestrzeni stropu z uwzględnieniem wolnej przestrzeni na obsługę; e) Instalacje elektryczne zewnętrzne: - przyłącze elektroenergetyczne, - układanie kabli na zewnątrz budynku, - instalacja uziemienia i ochrony odgromowej; f) Instalacje elektryczne wewnętrzne: - instalacja ochrony od przepięć, - rozdzielnice, linie WLZ,- instalacja oświetlenia podstawowego, - instalacja gniazd wtyczkowych i siły,- instalacje teletechniczne: • układanie kabli/przewodów instalacji teletechnicznych • urządzenia przeciwpożarowe: • przeciwpożarowy wyłącznik prądu, • awaryjne oświetlenie ewakuacyjne.1.2. ZAKRES ROBÓT DEKARSKICH: Roboty przewidziane do wykonania obejmują wymianę pokrycia dachowego wraz z warstwami termoizolacyjnymi do konstrukcji nośnej stropodachu w następującym zakresie:- demontaż instalacji odgromowej, - demontaż orynnowania i obróbek blacharskich, - zdjęcie istniejącego pokrycia papowego wraz z warstwami spadkowymi, - przemurowanie kominów, - ułożenie warstwy wyrównującej betonowej, - ułożenie powłoki izolacyjnej stropodachu, - ułożenie warstw spadkowych, - ułożenie płyt styropapowych, - ułożenie izolacji podkładowej,- ułożenie nowych warstw papy termozgrzewalnej, - wykonanie i założenie obróbek blacharskich, - wykonanie i założenie rynien i rur spadowych,- zamontowanie instalacji odgromowej. 1.3 Szczegółowy zakres robót został wskazany w Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XVII SWZ, tj. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4