Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Przywitowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRWILNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rypińska 7
1.5.2.) Miejscowość: Skrwilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-510
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542700012
1.5.8.) Numer faksu: 542700214
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skrwilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skrwilno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Przywitowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c4dd151-ba50-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025210/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Przywitowie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w rozdziale VII Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający określił w załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja świetlicy wiejskiej w Przywitowie realizowana pod adresem Przywitowo 22, gm. Skrwilno, działki nr ewid. 212 i 213, obręb ewidencyjny Przywitowo, gmina Skrwilno, powiat rypiński, woj. kujawsko-pomorskie.
2. Zakres robót remontowych obejmuje:
1) Roboty posadzkowe - wykonanie izolacji termicznej, wylewek oraz wyklejenie gresów.
W pomieszczeniach należy wykleić gres o wymiarach minimum 30x30 cm i grubości minimum 7 mm – 8 mm, klasa antypoślizgowości minimum R10, klasa nasiąkliwości minimum Eb≤0,5%. W miejscu występowania płytek lastrykowych należy uwzględnić wylewkę wyrównującą stanowiącą warstwę podkładową pod płytki gresowe. Podłoga drewniana przeznaczona jest do demontażu wraz ze sceną również o konstrukcji drewnianej. Projektuje się warstwy posadzki ze styropianu posadzkowego grubości 2 x 5 cm EPS 100 o współczynniku przewodzenia ciepła max. λ=0,038 W/m2*K. Beton podkładowy klasy C8/10. Jeśli po zerwaniu wierzchniej warstwy beton podkładowy będzie na odpowiedniej wysokości i w stanie pozwalającym dalsze użytkowanie warstwy podkładowej to nie zachodzi konieczność wykonywania nowej warstwy podkładowej z betonu C8/10. Szlichtę cementową projektuje się jako zacieraną mechanicznie dylatowaną o polu max. 6,0x6,0 [m] z dodatkami włókien polipropylenowych. Cokół posadzek wykonać z listew wykończeniowych PCV montowanych na kołki szybkiego montażu w kolorze drewnopodobnym.
2) Roboty tynkarskie i glazurnicze - wyrównanie tynków, wykonanie szpachli, malowanie, wyklejenie glazury.
Należy wyburzyć istniejące ścianki działowe przy pomieszczeniu kuchni, a następnie wykonać nowe ścianki działowe w pomieszczeniach sanitarnych, na ścianach surowych przewidziano tynk kat. III cementowo-wapienny lub gipsowy, na istniejących ścianach należy usunąć farbę olejną i emulsyjną ze ścian, a następnie wykonać reperację tynków cementowo-wapiennych kat. III, wykonać szpachlowane dwukrotnie na całej wysokości ścian oraz na sufitach, w pomieszczeniach mokrych – glazura o wymiarach minimum 20x25 cm i grubości minimum 6 mm na wysokości ścian co najmniej do 2,2 m. Malowanie tynków farbami emulsyjnymi wewnętrznego stosowania w dwóch kolorach jasnych do ustalenia na placu budowy. Parapety wewnętrzne – z konglomeratu gr. 20 [mm] lub komorowego PCV gr. 20 mm. W pomieszczeniu sali głównej istniejący sufit podwieszany przeznaczono do rozbiórki i przewidziano montaż nowego sufitu podwieszanego z płyt g-k oraz z profili stalowych.
3) Roboty związane z wymianą stolarki – zakres robót obejmuje częściową wymianę stolarki okiennej oraz drzwiowej wewnętrznej.
Do wymiany przewidziano 3 okna od strony zachodniej oraz drzwi wewnętrzne. Zakres robót taki jak określono w przedmiarze. Należy stosować okna, o maksymalnym współczynniku przenikania ciepła U(max)=0,9 [W/(m2xK)]. Kolorystyka okien w gestii inwestora. Drzwi wewnętrzne drewnopodobne z płyty otworowanej.
4) Roboty termomodernizacyjne – wykonanie docieplenia budynku metodą lekką – mokrą wraz z wykonaniem podbitki dachowej.
Na ścianach zewnętrznych należy wykonać termomodernizację budynku wraz z odkopaniem i dociepleniem ścian fundamentów. Ściany budynku należy docieplić styropianem grubości minimum 12 cm EPS 70 o współczynniku λ= 0,031 W/mK mocowany na zakład. Tynki zewnętrzne: tynk cienkowarstwowy silikonowy, mineralny lub akrylowy malowany farbami silikatowymi lub tynk silikatowy barwiony w kolorach jasnych. Faktura tynku: baranek o frakcji 1,5 mm – 2,5 mm. Cokoły zewnętrzne wykonane z tynku żywicznego. Podbitki pod okapami – z desek boazeryjnych zabezpieczonych grzybobójczo i przymocowanych do konstrukcji dachu lub paneli stalowych lub PCV w kolorze wybranym przez inwestora. Parapety zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej, parapety wewnętrzne z PCV.
Dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń i materiałów zamiennych o parametrach technicznych zgodnych z urządzeniami i materiałami określonymi przedmiarach.
Zakres robót należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem inwestorskim oraz wizją lokalną bezpośrednio w obiekcie remontowanym w Przywitowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji, co najmniej 1 roboty w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uszczegółowienie - wymaganie dotyczy 1 roboty budowlanej - o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto, w zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia, polegającej na modernizacji (remoncie, przebudowie lub rozbudowie) obiektu kubaturowego. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył wymienioną robotą budowlaną.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 7 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.
4. Wykonawcy składają jedną ofertę, do której załączone będą dokumenty, o których mowa w rozdziale VII SWZ.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
a) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
b) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
c) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant (pełnomocnik) pozostałych.
Uwaga: warunki, o których mowa w rozdziale V SWZ (warunki uczestnictwa w postępowaniu) podmioty składające ofertę wspólną jako konsorcjum mogą spełniać łącznie.
7. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum.
8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-27 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa na stronie prowadzonego postepowania: https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-27 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni