Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja świetlico-strażnicy w Kłoczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁOCZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Długa 67
1.5.2.) Miejscowość: Kłoczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kloczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlico-strażnicy w Kłoczewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faee27f9-8705-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005621/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja świetlico- strażnicy w Kłoczewie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.kloczew.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.kloczew.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4 Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu na subdomenie Gminy Kłoczew: https://zamowienia.kloczew.pl/.5 Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, na który otrzymuje link aktywacyjny, a następnie ustanawia hasło.6 Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać dane firmy w strefie Wykonawcy, którą osoba zakładająca konto reprezentuje.7 Po założeniu konta i uzupełnieniu danych firmy Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.8 Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na https://zamowienia.kloczew.pl/ tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji,a) pamięć min 2GB Ram,b) procesor Intel IV 2GHZ,c) jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej najnowszej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer,e) włączona obsługa JavaScript,f) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.,g) odłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę,h) zainstalowane rozszerzenie przeglądarki do podpisu elektronicznego zgodnie z instrukcją użytkownika, zainstalowany Szafir Host oraz środowisko uruchomieniowe JAVA.9 Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:1) Administratorem Państwa danych osobowych jest: Wójt Gminy Kłoczew, z adresem i siedzibą Urząd Gminy Kłoczew, ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew.2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@contract-group.pl3) Dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze,b) realizacji umów,c) w pozostałych przypadkach dane są przetwarzane na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody, czyli na podstawie: wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), w związku z wykonywaniem zapisów zawartych w umowach (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w związku z realizacją obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w związku z wykonywaniem zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit. e RODO).4) Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz osoby posiadające dostęp do informacji publicznej w trybie ustawy o dostępnie do informacji publicznej, w przypadku, w którym nie zachodzi podstawa do ograniczenia dostępu zgodnie z art. 5 Ustawy o dostępnie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r.5) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z celów przetwarzania opisanych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa lub do momentu wycofania zgody, z tym jednak zastrzeżeniem, że przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody.6) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych –w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (nie dotyczy przypadków określonych w art. 17 ust. 3 RODO),d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,e) prawo do przenoszenia danych,f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych. 7) W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.8) Państwa dane nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 9) Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, remontowych i renowacyjnych, instalacyjnych instalacji elektrycznych, oraz robót wykończeniowych w budynku świetlico-strażnicy OSP Kłoczew, zaplanowanych w ramach realizacji zamówienia pod nazwą „Modernizacja świetlico-strażnicy OSP Kłoczew”, na działkach Nr ewidencji geodezyjnej 1127/3, 1126, 1129, 1130 w miejscowości Kłoczew gm. Kłoczew, pow. rycki, woj. lubelskie.2 Zakres robót budowlanych, remontowych i renowacyjnych obejmuje:1) rozebranie pokrycia dachowego,2) demontaż stolarki okiennej zewnętrznej i wewnętrznej,3) demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej,4) wykonanie nowego pokrycia dachowego,5) wykonanie izolacji stropów nad ostatnią kondygnacją,6) montaż okładzin gipsowo-kartonowych - sufit powieszany poddasza - w sali na piętrze oraz klatka schodowa i korytarz na parterze,7) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,8) roboty malarskie,9) docieplenie ścian budynku – wykonanie elewacji,10) wykonanie opaski wokół budynku,11) remont instalacji elektrycznej,12) wykonanie instalacji odgromowej.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.4 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedmiar robót, rzuty poziome parteru i piętra, które są wyłącznie materiałem pomocniczym, stanowią Załącznik nr 7 do SWZ.5 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami techniczno- technologicznymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne