Modernizacja strategicznej infrastruktury wodnej na terenie Gminy Ryjewo, poprzez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja strategicznej infrastruktury wodnej na terenie Gminy Ryjewo, poprzez modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Ryjewo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRyjewo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-30
  • ZamawiającyGMINA RYJEWO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00329076
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja strategicznej infrastruktury wodnej na terenie Gminy Ryjewo, poprzez modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Ryjewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747796

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Ryjewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-420

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55 277 42 21

1.5.8.) Numer faksu: 55 277 43 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ryjewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryjewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja strategicznej infrastruktury wodnej na terenie Gminy Ryjewo, poprzez modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Ryjewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cf06722-28fb-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032329/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja strategicznej infrastruktury wodnej na terenie Gminy Ryjewo, poprzez modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Ryjewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ryjewo.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ryjewo.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://ryjewo.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:   
▪ Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ryjewo ul. Lipowa 1, 82 – 420 Ryjewo, adres e-mail: ug@ryjewo.pl, tel. 55 277 4270;
1. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: inspektor@cbi24.pl
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.012.2022 na zamówienie pn: Modernizacja strategicznej infrastruktury wodnej na terenie Gminy Ryjewo, poprzez modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Ryjewo prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;   
▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
▪ posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,   
▪ w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych,
▪ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.012.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 2000000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego

Określenie przedmiotu zamówienia – Przedmiotem zamówienia są prace projektowe i wykonawstwo modernizacji stacji Uzdatniania Wody w Ryjewie.
Opis potrzeb zamawiającego i cechy charakterystyczne dostaw, robót budowlanych lub usług, stanowiące przedmiot zamówienia. Punkty od 1 do 7. Prace modernizacyjne należy wykonywać podczas pracy stacji.
Minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegające negocjacjom, które musza spełniać wszystkie oferty. Punkty od 1 do 7.
Opis kryteriów oceny ofert, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, a jeżeli przypisanie wag jest niemożliwe na etapie wszczęcia postępowania z obiektywnych przyczyn, zamawiający wskazuje kryteria oceny ofert od najważniejszego do najmniej ważnego. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się kryterium cena i kryterium doświadczenie wykonawcy oraz gwarancji.
1. Wymogi dotyczące etapu projektowego
Wymagania w zakresie projektowania mechanicznego
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na etapie przedłożenia do zatwierdzenia projektu budowlanego, w kluczowym zakresie jakim jest technologia uzdatniania wody, przedstawił poniższą dokumentację:
- Wizualizacja 3D dostarczanej wykonywanej technologii montowanej wewnątrz budynku SUW. Wizualizacja powinna przedstawiać wszystkie urządzenia technologiczne podpory oraz musi odzwierciedlać wnętrze hali SUW, w którym montowane będą urządzenia technologiczne. Wizualizacja musi być wykonana w postaci 3 wymiarowego modelu dla którego Inwestor będzie miał możliwość obrócenia i zbliżenia lub oddalenia wybranych szczegółów. Plik/pliki z wizualizacją muszą być możliwe do otwarcia przez Inwestora z pomocą ogólnie dostępnych narzędzi takich jak przeglądarka internetowa lub PDF 3D.
- Rzuty, widoki i przekroje z naniesionymi wymiarami przejść i dojść oraz średnicami i opisami rurociągów technologicznych, armatury i zamontowanych urządzeń.
- Uzupełnione wnioski materiałowe dla urządzeń i podzespołów przedstawionych na dokumentacji wraz z kartami katalogowymi.
Wymagania w zakresie projektowania elektrycznego i wizualizacji
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na etapie przedłożenia do zatwierdzenia projektu budowlanego branży AKPiA, przedstawił poniższą dokumentację:
- Schematy elektryczne.
- Rysunki rozmieszczenia aparatów na płytach montażowych szaf sterowniczych.
- Rysunki elewacji i rozmieszczenia aparatów na drzwiach szafy.
- Algorytmy i opisy działania urządzeń.
- Uzupełnione wnioski materiałowe dla urządzeń i podzespołów przedstawionych na dokumentacji wraz z kartami katalogowymi.
- Wygląd wszystkich ekranów wizualizacji w tym ekranu głównego, ekranów raportów, ekranów wykresów, ekranów zdarzeń i alarmów .
- Instrukcja obsługi wizualizacji z opisem jej działania.
2. Wymogi dotyczące zatwierdzania wniosków materiałowych.
Inwestor wymaga, aby każdy materiał przed wbudowaniem uzyskał akceptację Inwestora oraz Inspektora odpowiedniej specjalizacji. W tym celu wykonawca dostarczy do Inwestora wypełniony wniosek materiałowy wraz z odpowiednimi oświadczeniami. Wzór wniosku znajdować się będzie we wzorze umowy.
3. Wymogi dotyczące bezpieczeństwa eksploatacji urządzeń.
Inwestor nie wyraża zgody, aby proponowane przez wykonawcę urządzenia były urządzeniami prototypowymi. Wymogiem bezpieczeństwa jest by były to rozwiązania sprawdzone, pracujące na innych obiektach przez okres nie krótszy niż 3 lata. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania proponowanego rozwiązania.
4. Odbiory i nadzór Inwestorski.
Lp Etap odbioru/kontroli Miejsce odbioru Przedstawiciele Inwestora
1. Etap projektu mechanicznego -kontrola dokumentacji montażowej pod kątem wymogów BHP, oraz poprawności rozwiązań pod kątem hydrauliki na podstawie przygotowanej przez wykonawcę wizualizacji 3D, dostarczanych urządzeń i budynku oraz rzutów, widoków i przekrojów dokumentacji montażowej. Dokumentacja powinna zawierać co najmniej naniesione wymiary przejść i dojść oraz opisy rurociągów (funkcja i średnica). Siedziba Inwestora Inspektor Sanitarny
Inspektor BHP
Inspektor Budowlany

2. Etap projektu elektrycznego -kontrola dokumentacji elektrycznej w tym schematów i algorytmów pracy urządzeń. Siedziba Inwestora Inspektor branży Elektrycznej
Inspektor Sanitarny
3. Etap zamawiania urządzeń –akceptacja wniosków materiałowych Siedziba Inwestora Inspektor Sanitarny
Inspektor Budowlany
Inspektor branży Elektrycznej


4. Etap wykonania konstrukcji spawanych.
Wykonanie rurociągów, modułów technologicznych urządzeń przed trawieniem. Zakład wytwórczy Wykonawcy lub podwykonawcy robót spawalniczych. Inspektor Sanitarny

5. Etap wykonania trawienia i pasywacji. Trawienie i pasywacja modułów SUW ze stali 304 oraz 316, w trakcie procesu trawienia i pasywacji. Zakład wytwórczy Wykonawcy lub podwykonawcy robót trawienia i pasywacji. Inspektor Sanitarny

6. Próby szczelności i próby ruchowe Zakład wytwórczy Wykonawcy Inspektor Sanitarny
7. Próby układów rozdzielni zasilająco - sterujących Zakład wytwórczy Wykonawcy Inspektor branży Elektrycznej
8. Montaż końcowy mechaniczny – odbiór urządzeń Miejsce montażu docelowego urządzeń SUW Inspektor Sanitarny
Inspektor Budowlany
9. Montaż końcowy elektryczny – odbiór urządzeń Miejsce montażu docelowego urządzeń SUW Inspektor branży Elektrycznej
10. Rozruch technologiczny Miejsce montażu docelowego urządzeń SUW Inspektor Sanitarny
Inspektor Budowlany
Inspektor branży Elektrycznej
11. Zakończenie wszystkich prac montażowych i zgłoszenie inwestycji do odbioru końcowego Miejsce montażu docelowego urządzeń SUW Inspektor Sanitarny
Inspektor Budowlany
Inspektor branży Elektrycznej
Inspektor BHP
Inspektor p-poż.

5. Wymogi dotyczące wykonania urządzeń- Prace Spawalnicze
Wymagania w zakresie prac spawalniczych
Wykonawca prac spawalniczych musi posiadać certyfikowany system zarządzania jakością w spawalnictwie w zakresie pełnych wymagań wg normy EN-ISO 3834-2;
Wykonawca musi zatrudniać spawaczy i operatorów urządzeń spawalniczych posiadających aktualne uprawnienia;

Wykonawca prac spawalniczych zobowiązany jest do dostarczenia następujących dokumentów:
- dzienniki spawania;
- lista spawaczy wraz z kopią uprawnień;
- lista personelu nadzoru spawalniczego wraz z kopią uprawnień;
- protokół z kontroli wymiarowej konstrukcji spawanych;

6. Wymogi dotyczące wykonania urządzeń- Trawienie i Pasywacja
Mając na uwadze zapewnienie odpowiedniej trwałości elementów wykonanych ze stali kwasoodpornych ich powierzchnie bezwzględnie należy poddać trawieniu, a następnie pasywacji. Zabiegi te muszą być koniecznie przeprowadzone na wewnętrznych oraz na zewnętrznych powierzchniach elementów.
Stale kwasoodporne nie poddane zabiegom trawienia i pasywacji po zakończeniu procesów spawalniczych, mają bardzo wysoką skłonność do powstawania korozji wżerowej, w środowiskach zawierających wolny chlor, który jest powszechnie stosowany w stacjach uzdatniania wody, w procesie dezynfekcji. Istotnym zagrożeniem jest również korozja podosadowa, która może wystąpić w sytuacjach wystąpienia osadów np. przy eksploatacji SUW z niepełną wydajnością. Oba rodzaje korozji mogą w bardzo krótkim czasie doprowadzić do nieodwracalnego uszkodzenia elementów.

Operacje trawienia, a następnie pasywacji prowadzić w sposób następujący:
1. Rurociągi - wykonać trawienie, a następnie pasywację za pomocą kąpieli zanurzeniowej. Operacje prowadzić dla powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych.
2. Konstrukcje wsporcze - wykonać trawienie, a następnie pasywację za pomocą kąpieli zanurzeniowej lub natrysku. Operacje prowadzić dla powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych.
3. Korpus separatora, zbiornik reakcji i zbiornik oczyszczonych wód popłucznych- wykonać trawienie, a następnie pasywację za pomocą natrysku. Operacje prowadzić dla powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych.
Powyższe wymagania nie dotyczą:
1. Elementów złącznych (śruby, nakrętki, podkładki)

Uwaga!!!
Ze względu na wysokie ryzyko wystąpienia skażenia podczas prowadzenia operacji trawienia i pasywacji, a Stacja Uzdatniania Wody znajduje się w strefie bezpośredniej ochrony sanitarnej, nie dopuszcza się wykonywania operacji trawienia i pasywacji na terenie SUW.








Dokumenty i potwierdzenia.

Ze względu na zanikający charakter prac związanych z trawieniem i pasywacją czynności te bezwzględnie należy prowadzić należy w porozumieniu i pod kontrolą Inspektora Nadzoru wskazanego przez Inwestora.

Wykonanie operacji trawienia i pasywacji należy potwierdzić protokołem zdawczo odbiorczym zawierającym spis elementów poddanych operacjom oraz certyfikatem zawierającym:
- potwierdzenie wykonania operacji trawienia i pasywacji dla elementów ujętych w protokole
zdawczo odbiorczym wraz z wyspecyfikowaniem użytych środków trawiących i pasywujących;
- wyniki pomiaru potencjału powierzchni;
- informację na temat czasu kąpieli lub natrysku i temperatury.
Do powyższego certyfikatu należy dołączyć kartę charakterystyki środka trawiącego i środka pasywującego.
W wypadku przeprowadzania operacji trawienia i pasywacji przez wykonawcę, a nie przez wyspecjalizowany zakład, wykonawca zobowiązany jest załączyć umowę zawartą z zakładem utylizacji odpadów lub dokument potwierdzający przekazanie odpadu niebezpiecznego do utylizacji (kwaśna popłuczyna po procesach trawienia i pasywacji z zawartością metali ciężkich).


7. Dostawa i rozruch

Na obiekt dostarczyć kompletne prefabrykowane moduły technologiczne stacji uzdatniania wody. Moduły stacji powinny zostać dostarczone po pomyślnym przeprowadzaniu kontroli jakości i rozruchu wstępnym w zakładzie wytwórczym producenta.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.7.) Kolejność kryterium: 2

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.7.) Kolejność kryterium: 3

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wiedza i doświadczenie
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający łącznie oba poniższe kryteria.
• Oferent wybudował lub zmodernizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwie stacje uzdatniania wody, w technologii filtrów ciśnieniowych, prefabrykowanych modułów technologicznych, w wykonaniu orurowania ze stali kwasoodpornej, o wydajności technologii uzdatniania nie mniejszej niż Q maxh = 35 m3/h.
• Oferent wykonał i uruchomił w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwa zestawy pompowe drugiego stopnia zasilające miejską lub gminną sieć wodociągową przesyłową, o wydajności minimum 35 m3/h oraz ze sterowaniem wyposażonym w funkcje zaawansowanego oszczędzania energii elektrycznej i redukcji strat wody.
2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a) Wykonawca prac spawalniczych musi zatrudniać spawaczy i operatorów urządzeń spawalniczych posiadających aktualne uprawnienia;
b) Wykonawca musi dysponować kierownikiem robót sanitarnych.
3. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
• Oferent musi posiadać autoryzowany profesjonalny i posiadający stosowne uprawnienia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla stacji uzdatniania wody.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wiedza i doświadczenie
• wykaz robót budowlanych/wykonanych urządzeń w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz protokoły odbioru robót (ewentualnie). Dokumenty muszą potwierdzać, że zrealizowane roboty budowlane/wykonane urządzenia działają prawidłowo i bez zastrzeżeń Zamawiającego/Użytkownika co do ich eksploatacji.
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji referencji bezpośrednio u inwestora/użytkownika obiektów referencyjnych.

2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
• w celu udokumentowania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wykazu następujących osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami):
- kierownik robót sanitarnych – winien spełniać następujące wymagania: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, w tym co najmniej dwóch zakończonych inwestycji polegających na budowie/przebudowie/modernizacji stacji uzdatniania wody nie mniejszej niż 35 m3/h. Kierownik robót sanitarnych musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
- min 2 osób wykonujących prace spawalnicze: spawaczy i operatorów urządzeń spawalniczych posiadających aktualne uprawnienia- wraz z kopią uprawnień.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu. Niniejsze oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do
wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do OPiW

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

brak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ryjewo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-30 12:05

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena

8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty:

• Wymiana wszystkich filtrów ciśnieniowych wraz ze złożami oraz całego orurowania,
• Usprawnienie systemu aeracji powietrza, poprzez zastąpienie kolumny Risler’a na układ napowietrzania dynamicznego,
• Montaż sterylizatora UV,
• Wymiana układów sterowania na możliwość zdalnego powiadamiania oraz sterowania pracą stacji,
• Modernizacji budynku wewnątrz,
• Wymiany wyposażenie,
• Naprawy części murka ogniowego, od strony szczytu,
• Remont część socjalnej wraz z halą filtrów,
• Wydzielenie pomieszczenia na urządzenie do chlorowania wody,
• Wymianę całości instalacji elektrycznej ogólnej budynku,
• Montaż rozdzielni głównej,
• Montaż rozdzielni technologicznej,
• Montaż rozdzielni zestawu pompowego,
• Montaż przetworników i sond oraz automatyczne sterowanie całością procesu technologicznego z wykorzystaniem sterowników programowalnych, panelu graficznego, synoptycznego na elewacji rozdzielni głównej.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI