Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Stadionu sportowego w Bądkowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĄDKOWO
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włocławska 82
1.5.2.) Miejscowość: Bądkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-704
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542724100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.badkowo@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.badkowo.gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Stadionu sportowego w Bądkowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-373972d7-c2d0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001547/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja Stadionu Sportowego w Bądkowie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/badkowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/badkowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
podadresem www.platformazakupowa.pl/pn/badkowo,2.W celu udzielenia odpowiedzi na pytania
preferuje się, aby komunikacja między Zam. a Wyk, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia orazinformacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy i formularza Wyślij
wiadomość do zamawiającego. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz informacjiprzyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy. Zamawiający dopuszcza,
opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elek. 3. Wyk. ma obowiązek sprawdzania
komunikatów iwiadomości bezpośrednio na platform. przesłanych przez zam., gdyż system
powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.4.Niezbędne
wymagania sprzętowo-aplikacyjnea) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB
Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows
7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany
program AdobeAcrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,5. Zamawiający informuje, że
instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym
postępowaniu przy użyciuplatformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie
internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.6.Oferta, wniosek
składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku na platformie,
kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa
bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.7. Maksymalny rozmiar jednego
pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty
wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie
jednego z rozszerzeń: a).zipb).7Z.9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików
podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości
plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi
maksymalnie 5MB.10. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu
elektronicznego:- Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację
podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na
ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. - Pliki w
innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym.
Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem
podpisywanym.- Zamawiający rekomenduje wykorzystanie pod. z kwalifikowanym znacznikiem
czasu.11. Sugeruje się złożenie oferty na 24h przed terminem składania ofert. 12. Zamawiający
zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem
kwalifikowanym. 13. W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta,
które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych
aspektów technicznych platformy pod nr tel. 22 101 02 02.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski