Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Czyżówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stara Błotnica 46
1.5.2.) Miejscowość: Stara Błotnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483857790
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Czyżówce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-995a02ea-c239-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029306/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja stacji uzdatniania wody w Czyżówce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.starablotnica.bip.org.pl/przetargi/index/id/1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 5.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: /5y8g1l1scq/skrytka oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.starablotnica.bip.org.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stara Błotnica, Stara Błotnica 46, 26-806 Stara Błotnica, tel. 48 385 77 90, e-mail: gmina@starablotnica.pl ;
inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Stara Błotnica, e-mail: rodo@starablotnica.pl*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Czyżówce.” nr B.271.3.2022 prowadzonym w trybie podstawowym o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wyjaśnienie: W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1—3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby nie współmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Wyjaśnienie: Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustaw oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
Wyjaśnienie: Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. f rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016079.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Czyżówce gm. Stara Błotnica na działce nr ewidencyjny 12/1, 14/1 i 14/2.
2. Działka jest położona przy zbiegu drogi wewnętrznej i drogi powiatowej nr 1133W. Powierzchnia działki jest płaska, bez zagłębień terenowych. Teren został wyniesiony w miejscach urządzeń technicznych celu obsypania zbiorników retencyjnych i obudów studni głębinowych.
3. Istniejące zagospodarowanie działki obejmuje:
1) Budynek hali filtrów o pow. zabud. 273,59 m²
2) Łącznik z bud. socjalno biurowym o pow. zabud. 11,82 m²
3) Budynek socjalno-biurowy o pow. zabud. 198,18 m²
4) Łącznik z bud. Hali pomp o pow. zabud. 11,18 m²
5) Budynek hali pomp o pow. zabud. 153,79 m²
6) Dwa żelbetowe zbiorniki na wodę o pow. zabud. 216,08 m²
7) Układ komunikacji wewnętrznej nieregularnie utwardzony kruszywem i żużlem;
8) Sieci uzbrojenia terenu:
9) - Studnie głębinowe - szt. 3 – obudowy i oprzyrządowanie do wymiany;
10) - Rurociągi wody surowej - do modernizacji w niezbędnym zakresie i wykorzystania;
11) - Rurociągi wody uzdatnionej z komorą zasuw - do modernizacji w niezbędnym zakresie i wykorzystania;
12) - Kanalizację wód popłucznych do osadnika - do modernizacji w niezbędnym zakresie i wykorzystania;
13) - Osadnik wód popłucznych - do modernizacji w niezbędnym zakresie i wykorzystania;
14) - Kanalizację sanitarną;
15) - Nieczynny zbiornik szczelny;
16) - Elektryczne instalacje doziemne zasilające - do modernizacji w niezbędnym zakresie i wykorzystania;
17) - Oświetlenie terenu wraz i instalacją doziemną
18) Ogrodzenie z bramą
19) Zjazd na drogę wewnętrzną o pow. utwardzonej 35,51 m²
4. Projektowane zagospodarowanie działki obejmuje:
1) Nowy budynek technologiczny o pow. zabudowy 143,37 m²
2) Łącznik z istniejącym budynkiem o pow. zabudowy 11,14 m²
3) Osadnik wód popłucznych o pow. zabudowy 49,50 m² (wyłączony z zakresu zamówienia);
4) Utwardzenie terenu
a) - układ dróg z placem manewrowym 1 003,99 m² (ograniczone do 300 m2 )
b) - miejsca parkingowe 58,14 m² (wyłączony z zakresu zamówienia);
c) - dojścia do budynków i opaski 47,00 m²
5) Nowe sieci uzbrojenia terenu:
6) - rurociągi wody surowej (zamawiający dopuszcza modernizację i wykorzystanie istniejących rurociągów);
7) - rurociągi wody uzdatnionej z komorami zasuw (zamawiający dopuszcza modernizację i wykorzystanie istniejących rurociągów);
8) - kanalizacja sanitarna do włączenia na dz. nr 14/2
9) - kanalizacja technologiczna z neutralizatorem podchlorynu sodu
10) - Kanalizacja wód popłucznych do istniejącego osadnika (zamawiający dopuszcza modernizację i wykorzystanie istniejących urządzeń);
11) - Kanalizacja deszczowa odprowadzająca wody z osadnika
12) - Elektryczne instalacje doziemne zasilające (zamawiający dopuszcza modernizację i wykorzystanie istniejących urzadzeń);
5. Powierzchnia działki 8 635,87m²
w tym terenów aktywnych biologicznie ~ 6 600,00 m²
co stanowi 76,4 % powierzchni działki
Teren na którym znajduje się działka jest przeznaczony pod zabudowę usługową i nie podlega ochronie konserwatorskiej. Na terenie nie występuje zagrożenie aktywnością sejsmiczną ani wpływem eksploatacji górniczej. Projektowana inwestycja nie będzie miała wpływu na zmianę stanu środowiska naturalnego.
6. Projektowany obiekt to budynek parterowy posadowiony bezpośrednio na ławach żelbetowych. Budynek będzie złożony z części wysokiej w konstrukcji stalowej z obłożeniem płytami warstwowymi i łącznika wykonanego w tej samej technologii. Projektowany obiekt jest budynkiem technicznym z w.c. Budynek mieści linię technologiczną uzdatniania wód podziemnych wraz z urządzeniami umożliwiającymi dostarczanie wód do odbiorców. Układ funkcjonalny został przedstawiony w części graficznej opracowania projektowego. Zakłada się strukturę funkcjonowania:
1) obiekt jest czynny przez 24 godzin / dobę
2) obiekt nie wymaga stałej obsługi,
3) założono dwie osoby obsługi pracujące do 2 godzin/dobę jeden raz w tygodniu,
Budynek został zaprojektowany w części jako hala jednonawowa w konstrukcji stalowej
z lekką obudową z płyt warstwowych. Szczegółowe dane dotyczące układu konstrukcyjnego, zastosowanych schematów statycznych, założenia przyjęte do obliczeń, w tym dotyczące obciążeń oraz podstawowe wyniki tych obliczeń znajdują się w projekcie konstrukcyjnym.
7. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj.: Projektem Budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarem.
8. Dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym miejscu są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek.
9. Zamawiający wyłącza lub ogranicza z przedmiotu zamówienia następujący zakres robót:
1) Remont zbiorników wody uzdatnionej (wyłączony z zakresu zamówienia);
2) Budowa osadnika wód popłucznych (wyłączone z zakresu zamówienia);
3) Remont istniejących budynków (ograniczone do wymiany pokrycia dachowego pod panele fotowoltaiczne i części przewidzianej do wykorzystania dla nowej technologii);
4) Sieci uzbrojenia terenu (zamawiający dopuszcza modernizację i wykorzystanie istniejących sieci uzbrojenia terenu);
5) Utwardzenie terenu (zakres ograniczony do: układ dróg z placem ograniczone do 300 m2 oraz dojścia do budynków i opaski 47,00 m²);
6) Zamawiający dopuszcza wykonanie pomostów ze stali czarnej.
10. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na placu budowy, będących przedmiotem zamówienia i złożenia oświadczenia – załącznik nr 4. Ryzyko nie dopełnienia tego obowiązku obciąży Wykonawcę. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości czy rozbieżności co do opisu przedmiotu zamówienia, pojawiających się zarówno na etapie postępowania przetargowego jaki i w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wskazać je Zamawiającemu na piśmie.
11. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i zawiera się w cenie. Teren, na którym prowadzone będę prace budowlane Wykonawca będzie musiał ogrodzić i oznakować w sposób zabezpieczający osoby nie zatrudnione na budowie przed wejściem na teren obiektu oraz zgodnie z właściwymi przepisami.
12. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika).
13. Zamawiający otrzymał Decyzję Starosty Białobrzeskiego z dnia 16.06.2020 , nr 181/2020 zatwierdzającą projekt budowlany dla inwestycji obejmującej modernizację i rozbudowę stacji uzdatniania wody w Czyżówce polegającej na przebudowie i rozbudowie stacji uzdatniania wody na działkach o nr ewid. 12/1, 14/1 i 14/2 położonych w miejscowości Czyżówka , gm. Stara Błotnica
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
15. Dokumentacja projektowa w raz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót i wyposażenia stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
16. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym.
17. Wykonawca przez cały czas budowy organizuje roboty w sposób zapewniający ciągłości funkcjonowania stacji uzdatniania wody.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112400-9 - Roboty wykopaliskowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie specjalisty technloga uzdatniania wody
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zdolności ekonomicznej i finansowej – nie dotyczy;
b) zdolności technicznej – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
c) zdolności zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. Posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą: uprawnienia budowlane kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń ;
- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika
robót, posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą: uprawnienia budowlane kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń ;
- jedną osobę, która będzie pełniła funkcję specjalisty technologa uzdatniania wody posiadającą: wykształcenie wyższe, co najmniej 3-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku technologa lub kierownika SUW o wydajności układu uzdatniania minimum 80 m3/h, w wymaganym systemie technologicznym tj. z zastosowaniem filtrów samopłuczących lub istotny udział w wykonaniu rozruchu technologicznego, co najmniej jednej stacji uzdatniania wody (SUW) o wydajności układu uzdatniania, co najmniej 80 m3/h, w wymaganym systemie technologicznym tj. z zastosowaniem filtrów samopłuczących.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
10.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
10.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
10.3 Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
10.4 Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
10.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj.:
Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Radomiu O/Stara Błotnica
Nr rachunku: 94 9115 0002 0050 0500 02150003 wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania na jakie jest wnoszone.
10.6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
10.7. Jeżeli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, poprzez dołączenie do oferty za pośrednictwem miniPortalu.
10.8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 10.4 ppkt 2 – 4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
10. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
12. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
14. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
15. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani ( w „Formularzu oferty” ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w okolicznościach określonych w projekcie umowy stanowiącej załacznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 5.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: /5y8g1l1scq/skrytka oraz poczty elektronicznej.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-09 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-08