Modernizacja ścieżek w parku im. M. Kopernika oraz zagospodarowanie skweru przy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja ścieżek w parku im. M. Kopernika oraz zagospodarowanie skweru przy Spichlerzu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-09-15
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp.
  • Data publikacji ogłoszenia2023-08-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00373837
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja ścieżek w parku im. M. Kopernika oraz zagospodarowanie skweru przy Spichlerzu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ścieżek w parku im. M. Kopernika oraz zagospodarowanie skweru przy Spichlerzu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3ca92a7-4581-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048526/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja ścieżek w parku Kopernika w ramach projektu pn. „Rewaloryzacja parku Kopernika i Wiosny Ludów”

1.1.24 Modernizacja skweru przy Spichlerzu w ramach projektu pn. „Rewaloryzacja parku Kopernika i Wiosny Ludów”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Rewaloryzacja parków Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 4. Środowisko i kultura, Działanie 4.5 Kapitał przyrodniczy regionu, Poddziałanie 4.5.1 Kapitał przyrodniczy regionu .

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w Rozdziale XXVI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawarto w Rozdziale XXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.45.2023.MG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja ścieżek w parku im. Mikołaja Kopernika, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewaloryzacja parków Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp."

Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu parku im. Mikołaja Kopernika poprzez modernizację ścieżek o nawierzchni mineralnej w ramach zadania „Rewaloryzacja parków Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.” który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 4. Środowisko i kultura, Działanie 4.5 Kapitał przyrodniczy regionu, Poddziałanie 4.5.1 Kapitał przyrodniczy regionu - projekty realizowane poza formułą ZIT.

Zakres prac:

- remont istniejących alejek parkowych z wykonaniem w technologii nawierzchni mineralnej,
- rozbiórka i ustawienie w innym miejscu obiektów małej architektury takich jak ławki, kosze na
śmieci,
- urządzeniu zieleni parkowej - umocnienie poboczy ścieżek poprzez wysiew mieszanki traw.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7
ustawy Pzp., w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia:
a) przedmiot zamówienia : powtórzenie robót budowlanych lub usług podobnych do opisanych w
SWZ oraz dokumentacji technicznej.
b) wielkość i zakres zamówienia: w wysokości do 50% wartości zamówienia
podstawowego,
c) warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie:
Zamówienia będą udzielane na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji, przy czym założenia wyjściowe do ustalenia ceny będą wynikały wprost ze złożonej oferty, a ich realizacja na warunkach określonych w umowie i załącznikach do niej. Jeżeli zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług – nastąpi to w drodze odrębnej umowy. Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego ( w trakcie trwania umowy lub po jej zakończeniu) w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu usług podobnych do przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: WYDŁUŻONY OKRES GWARANCJI NA ROBOTY BUDOWLANE

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagospodarowanie skweru położonego przy zabytkowym Spichlerzu pomiędzy ul. Przemysłową a terenem Muzeum Lubuskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewaloryzacja parków Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.".

Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy robót budowlanych oraz branży zieleni polegających na zagospodarowaniu skweru położonego przy zabytkowym Spichlerzu pomiędzy ul. Przemysłową a terenem Muzeum Lubuskiego w ramach zadania „Rewaloryzacja parków Wiosny Ludów i Kopernika w Gorzowie Wlkp.” który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś 4. Środowisko i kultura, Działanie 4.5 Kapitał przyrodniczy regionu, Poddziałanie 4.5.1 Kapitał przyrodniczy regionu - projekty realizowane poza formułą ZIT.

Inwestycja obejmuje prace budowlane związane z zagospodarowaniem skweru tj. wykonanie nawierzchni, utwardzonych, wykonanie schodów terenowych, montaż obiektów małej architektury, domków dla owadów, poidełka dla ptaków, budek lęgowych, wykonanie nasadzeń i nawierzchni trawiastej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7
ustawy Pzp., w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych oraz branży zieleni zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia:
b) przedmiot zamówienia : powtórzenie robót budowlanych lub usług podobnych do opisanych w
SWZ oraz dokumentacji technicznej.
b) wielkość i zakres zamówienia: w wysokości do 100% wartości zamówienia
podstawowego,
c) warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie:
Zamówienia będą udzielane na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji, przy czym założenia wyjściowe do ustalenia ceny będą wynikały wprost ze złożonej oferty, a ich realizacja na warunkach określonych w umowie i załącznikach do niej. Jeżeli zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług – nastąpi to w drodze odrębnej umowy. Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego ( w trakcie trwania umowy lub po jej zakończeniu) w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu usług podobnych do przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

I. Zamówienie częściowe nr 1:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Zdolności technicznej lub zawodowej:
W zakresie doświadczenia zawodowego:
-w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie ciągów pieszych i/lub placów i/lub chodników z płyt betonowych i/lub kostki brukowej na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł brutto każda
W zakresie kwalifikacji zawodowych:
- dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do jego wykonania tj.:
a) kierownikiem robót– 1 osoba posiadająca:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej
• minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót drogowych

Zamówienie częściowe nr 2 :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Zdolności technicznej lub zawodowej:
A. W zakresie potencjału technicznego:

Dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym tj.:
minimum jednym pojazdem przeznaczonym do podlewania nasadzonych roślin, którego masa całkowita wraz ze zbiornikiem na wodę nie przekracza 3.500 kg

B. W zakresie doświadczenia zawodowego:

a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie ciągów pieszych i/lub placów i/lub chodników o powierzchni minimum 150 m2

b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej jedną usługę ogrodniczą ,polegającą na nasadzeniu i pielęgnacji roślin lub też usługi o takim charakterze na łączną kwotę minimum 100.000,00 zł brutto*,
C. W zakresie kwalifikacji zawodowych

- dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do jego wykonania tj.:

a) kierownikiem robót– 1 osoba posiadająca:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej
• minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót drogowych
• sprawujący funkcję kierownika robót drogowych przy realizacji zakończonej, co najmniej jednej roboty. polegającej na budowie i/lub przebudowie ciągów pieszych i/lub placów i/lub chodników z płyt betonowych i/lub kostki brukowej,


b) kierownikiem robót/brygadzista (1 osoba):

• posiadający stosowne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia (kierunkowe wykształcenie min. średnie (ogrodnicze i/lub kształtowanie terenów zieleni, i/lub architektura krajobrazu) oraz minimum 3 letnią praktykę w zakresie zakładania i pielęgnacji terenów zieleni,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia w § 12 Projektu (Wzoru) Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę sieci elektroenergetycznej - Kosin
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę sieci elektroenergetycznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: „Dostawa modeli 3D do pracowni anatomii”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gorzów Wielkopolski: ZAKUP APARATURY DO MONITOROWANIA PARAMETRÓW ŻYCIOWYCH PACJENTÓW
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Przebudowa drogi wewnętrznej - ul. Wiśniowej w m. Dys”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa kompleksu sportowego w miejscowości Jurgów
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI