Modernizacja sali narad Urzędu Miejskiego w Namysłowie w ramach zadania p.n. „Modernizacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja sali narad Urzędu Miejskiego w Namysłowie w ramach zadania p.n. „Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Namysłowie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNamysłów
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-16
  • Numer ogłoszenia586010-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 586010-N-2020 z dnia 2020-09-16 r.

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa: Modernizacja sali narad Urzędu Miejskiego w Namysłowie w ramach zadania p.n. „Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Namysłowie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, krajowy numer identyfikacyjny 52451300000000, ul. ul. Stanisława Dubois  3 , 46-100  Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 190 359, e-mail zamowienia@namyslow.eu, faks 774 104 841.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.namyslow.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.namyslow.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.namyslow.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Dubois 3, budynek A, w sekretariacie, pok. nr 12

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali narad Urzędu Miejskiego w Namysłowie w ramach zadania p.n. „Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Namysłowie”
Numer referencyjny: ZP.271.84.2020.AH
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane Przedmiot zamówienia obejmujemodernizację sali narad Urzędu Miejskiego w Namysłowie w ramach zadania p.n. „Modernizacja budynkuUrzędu Miejskiego w Namysłowie”. Szczegółowy opis robót budowlanych: 1. Roboty rozbiórkowe:rozbiórka boazerii drewnianej – 46,06 m2. 2. Roboty posadzkowe: 2.1. wymiana listew przyściennych zdrewna liściastego/dębowe, o wysokości 50 mm, grubości 22 mm, 2.2. mechaniczne szlifowanie posadzekz deszczułek – 157,68 m2, 2.3. trzykrotne lakierowanie posadzek lakierem chemoutwardzalnym – 157,68m2. 3. roboty tynkarskie – ściana po rozbiórce boazerii: 3.1. uzupełnienie i przecieranie tynkuwewnętrznego – 46,06 m2, 3.2. wykonanie gładzi jednowarstwowej grubość 3 mm – 46,06 m2. 4. Robotymalarskie (ściany, sufity) i lakierowanie (obudowa kanału c.o.): 4.1. skasowanie wykwitów i zacieków nasuficie – 24,50 m2, 4.2. zeskrobanie i zmycie starej farby sufitu – 24,50 m2, 4.3. przygotowaniepowierzchni sufitu pod malowanie farbami emulsyjnymi – 24,50 m2, 4.4. przygotowanie powierzchniścian pod malowanie farbami emulsyjnymi – 228,57 m2, 4.5. gruntowanie tynków ścian i sufitu – 253,07m2, 4.6. dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą akrylową, (kolorystyka douzgodnienia z Zamawiającym) - 253,07 m2, 4.7. oczyszczenie i lakierowanie drewnianej obudowy kanałucentralnego ogrzewania - 24,12 m2. 5. strop podwieszany: oczyszczenie i jednokrotne malowanie farbąolejną drewnianych listew stropu podwieszanego - 169,74 m2. 6. stolarka okienna: 6.1. wykucie z muruościeżnic okiennych, drewnianych, o wymiarach 1,58 x 3,16 m - 6 szt., 6.2. wykucie z murupodokienników wewnętrznych, drewnianych, długości 1,75 m - 6 szt., 6.3. wykucie z muru podokiennikówzewnętrznych z PCV, długości 1,60 m - 6 szt., 6.4. montaż okien dwudzielnych, czterorzędowych,uchylno-rozwieranych z PCV koloru białego, o profilu prostym min. pięciokomorowym, szklonych szkłembezpiecznym podwójnym, P-2 typu float, o współczynniku przenikania ciepła U ≤ 0,90 kW/m2, (schematwg załącznika nr 1) z obróbką obsadzenia - 6 szt., 6.5. obsadzenie wewnętrznych podokienników -konglomeraty z PCV, o wymiarach 170 x 25-23 cm - 6 szt., 6.6. obsadzenie zewnętrznych podokiennikówz blachy tytanowo-cynkowej, o wymiarach 160 x 35 cm - 6 szt., 6.7. montaż rolet zewnętrznych, wym.1580x3190 mm, w systemie PORTOS TL1000 nadstawny lub równoważnym, w kolorze białym, pancerzPA69 – 6 kpl. 7. Stolarka drzwiowa: 7.1. wykucie z muru ościeżnic drzwiowych, drewnianych, o wym.1,70 x 2,30 m - 2 szt., 7.2. montaż drzwi wewnętrznych o wymiarach zewnętrznych 1,70 x 2,30 m, z PCV(przejście z łącznika do sali narad), dwuskrzydłowych, pełnych, o współczynniku przenikania ciepła U ≤1,30 kW/m2 , (kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym) - 2 szt. 8. Instalacja elektryczna: wg projektubudowlano-wykonawczego modernizacji sali narad w Urzędzie Miejskim w Namysłowie, w zakresie: a)wewnętrznych linii zasilających, b) rozdzielnic, c) oświetlenia wewnętrznego podstawowego, d)oświetlenia ewakuacyjnego, e) instalacji gniazd wtykowych, f) instalacji zasilania rolet, g) instalacjizasilania urządzeń klimatyzacji, h) ochrony przed przepięciami. Wykonawca robót zobowiązuje się do: 1.Uzyskania protokołów badań i sprawdzeń. 2. W razie konieczności uzyskania wszystkich niezbędnychuzgodnień branżowych, protokołów badań i sprawdzeń oraz poniesienia kosztów z tym związanych. 3.Przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiałybudowlane i instalacyjne. 4. Wykonania robót budowlanych zgodnie z Warunkami TechnicznymiWykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych, Polskimi Normami. Załączony przedmiar robótnależy traktować jako materiał pomocniczy przy sporządzaniu oferty. 2. Zamawiający wymagazatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawyPzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót budowlanych,wykonanie robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposóbokreślony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, zpóźn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o którychmowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przezWykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnieniatych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiający wymagaprzeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 4. Wykonawca zobowiązany jestzrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r.,str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie zadaszonego tarasu - Nysa
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie zadaszonego tarasu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI