„Modernizacja sali gimnastycznej w Strzelcach Wielkich oraz budowa małej sali gimnastycznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Modernizacja sali gimnastycznej w Strzelcach Wielkich oraz budowa małej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wiewiec – Rządowy Fundusz Polski Ład”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Wielkie
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-14
  • ZamawiającyGMINA STRZELCE WIELKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00103790
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja sali gimnastycznej w Strzelcach Wielkich oraz budowa małej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wiewiec – Rządowy Fundusz Polski Ład”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELCE WIELKIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-337

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 3110778

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce-wielkie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja sali gimnastycznej w Strzelcach Wielkich oraz budowa małej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wiewiec – Rządowy Fundusz Polski Ład”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fcdecdc-af2c-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017045/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Moderanizacja sali gimnastycznej w Strzelcach Wielkich oraz budowa małej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wiewiec - Rządowy Fundusz Polski Ład"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wwww.platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Strzelce Wielkie reprezentowana przez Wójta Gminy Strzelce Wielkie
Dane tele-adresowe Zamawiającego:
Gmina Strzelce Wielkie
98-337 Strzelce Wielkie ul. Częstochowska 14
Adres e-mail: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl
Tel. (34) 311-07-78
• w Gminie Strzelce Wielkie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt:
kontakt@odoonline.pl, telefon 791 650 517
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn.: „Modernizacja sali gimnastycznej w Strzelcach Wielkich oraz budowa
27
małej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wiewiec – Rządowy Fundusz Polski Ład” Znak sprawy: ZPI.271.3.2022. Pozostałe informacje dotyczące RODO w rozdziale 19 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego zadania inwestycyjnego, pn.: „Modernizacja sali gimnastycznej w Strzelcach Wielkich oraz budowa małej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wiewiec – Rządowy Fundusz Polski Ład” realizowanego w następujących etapach (zwane dalej „Przedmiotem Umowy”):
I- Wykonanie dokumentacji projektowej dla Modernizacji w zakresie przebudowy sali gimnastycznej w Strzelcach Wielkich,
II- Modernizacja w zakresie przebudowy sali gimnastycznej w Strzelcach Wielkich,
III- Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy małej sali gimnastycznej przy Szkole
Podstawowej w miejscowości Wiewiec,
IV- Budowa małej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Wiewiec.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych dla wymienionych wszystkich lokalizacji zadania w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa. Zamawiający wymaga aby
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dokonał wszelakich: zgłoszeń, uzyskał wymagane uzgodnienia, pozwolenia, dokonał wytyczenia i ewidencje wymagane do realizacji
zadania. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia wykonany był z materiałów Wykonawcy. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku do SWZ, tj.: Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zadania stanowiący załącznik nr 8 zwanym w dalszej części PFU.
4.2. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza).
4.3. Tam, gdzie w PFU, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ust. 1–3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Uwaga! Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych materiałów spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w PFU. Kryteria równoważności zostały określone w PFU.
4.4. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi zapisami SWZ. Wykonawca powinien
zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na realizację zamówienia. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.6. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie
przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 i 96 ust. 2 pkt 2 ustawy.
4.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
4.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia, gdyż podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne, organizacyjne oraz finansowe a także terminową realizację wykonania zamówienia. Udzielenie jednego zamówienia jest zasadne z uwagi na jednolity charakter robót budowlanych zamówienia oraz z istotnych przyczyn technicznych. Nie dokonując podziału Zamawiający nie utrudnia konkurencji, zapewniając dostęp do zamówienia wszystkim wykonawcom dającym gwarancję należytego wykonania zamówienia. Niepodzielność podyktowana jest także względami ekonomicznymi – jeden kierownik budowy to niższe koszty uzyskania zamówienia, a jeden Inwestor Nadzoru to niższe koszty realizacji całej inwestycji. Przedmiot zamówienia stanowi jedno zamierzenie inwestycyjne zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie. Stąd też zasadne jest aby zadanie realizowane było przez jednego Wykonawcę.
4.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.10. Zamawiający nie nakłada wymogu odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
4.11. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwę podwykonawcy, o ile jest znana na tym etapie. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ustawy, na zasoby podwykonawcy, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 112 ustawy, Zamawiający wymaga podania w Formularzu Ofertowym, dodatkowo nazwy (firmy) tego podwykonawcy.
4.12. Zamawiający określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
4.13. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących prace fizyczne w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
4.13.1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne w trakcie realizacji zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy osób, o których mowa w pkt 7.1.4 lit. b SWZ.
4.13.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 ustawy
w związku z art. 438 ustawy. Zamawiający wymaga w związku z koniecznością realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę:
a) dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie złożyć, w terminie określonym we wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ, oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy pracę, zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wraz z wykazem osób wyznaczonych do faktycznego realizowania przedmiotu zamówienia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców.
b) w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę/dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w/w osób. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, przedłoży Zamawiającemu wskazane (według wyboru Zamawiającego) poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 4.13.1 czynności
w trakcie realizacji zamówienia;
c) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion
i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez podawania adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
e) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
f) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji.
4.13.3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa powyżej musi być spełniony przez Wykonawcę przez cały okres realizacji umowy. W przypadku zmiany osób
w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować wykaz
i oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.13.2 lit. a
4.13.4. Niespełnienie przedmiotowych wymagań skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie
następujących kryteriów oceny ofert:
Nazwa kryterium i znaczenie kryterium (w %)
K1. Cena 60 %
K2. Gwarancja 40%
14.4. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów
oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

14.5. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

Cena oferty najtańszej
------------------------x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej

Końcowy wynik powyższego działania zostanie podany z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
14.6. Punkty za kryterium „Gwarancja” przyznane za okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane zostaną obliczone według wzoru:

G B
------- x 40 = liczba punktów
G max

GB – okres gwarancji w miesiącach zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie badanej (zadeklarowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy i dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku zadeklarowania dłuższego okresu gwarancji przy obliczaniu punktacji zostanie on potraktowany jako okres 60 miesięcy).
Gmax – najdłuższy okres gwarancji w miesiącach oferowany przez Wykonawców.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
7.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
7.1.2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
7.1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż
1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).
7.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- dwie roboty budowlane obejmujące modernizację w zakresie remontu, przebudowy, budowy sali gimnastycznej lub budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż
1 000 000,00 złotych brutto każda,
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót konstrukcyjno–budowlanych posiadającą:
• uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
• co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych;
• aktualne zaświadczenie o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót instalacyjnych wod-kan. posiadającą:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
• co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych;
• aktualne zaświadczenie o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
- co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót elektrycznych posiadającą:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
• co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych;
• aktualne zaświadczenie o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W zakresie wykazania posiadania wymaganych uprawnień, dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrzeżeniem art. 12a Prawa budowlanego, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1646), oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 ). Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia ww. uprawnień.
Pozostałe informacje zawarte zostały w Rozdziale 7 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.1.5. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w pkt. 7.1.3 lit a) SWZ - składane na wezwanie
8.1.6. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed jej złożeniem, zgodnie z wymaganiami określonymi
w pkt 7.1.3 lit b) SWZ - składane na wezwanie
8.1.7. wykaz robót budowlanych, odpowiadających wymaganiom określonym w pkt 7.1.4 a) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ - składany na wezwanie
8.1.8. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, uprawnień, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, spełniających wymagania określone w pkt 7.1.4 lit b) SWZ, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ - składany na wezwanie
8.1.9. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ - składane na wezwanie
8.1.10. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w pkt 8.1.2 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego; a w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – również oświadczenia tego podmiotu o aktualności informacji zawartych w jego oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1.2 - składane na wezwanie
8.2. Dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.4 – 8.1.10 SWZ. Zamawiający będzie żądał od wykonawcy na zasadach określonych w art. 274 ust. 1 ustawy, którego w ocenie Zamawiającego oferta zostanie oceniona najwyżej.
Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale 8 SWZ w pkt 8.1..4 - 8.14

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ – składane wraz z ofertą przez wykonawcę;
8.1.2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ – składane wraz z ofertą przez wykonawcę;
8.1.3. w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 8.1.1 i pkt 8.1.2 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Zamawiający żąda również przedstawienia podmiotowego środka dowodowego o którym mowa w pkt. 8.1.4 SWZ dotyczącego tych podmiotów – składane wraz z ofertą.
8.1.4. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy - składany
na wezwanie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7.4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki
określone w pkt 7.1.4 lit. a SWZ muszą spełniać ci z Wykonawców, którzy będą wykonywać
czynności, co do których wymagane jest ww. doświadczenie; z tym, że w sytuacji, gdy każdy
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamierza realizować
roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że zrealizował co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną, o której mowa w pkt 7.1.4 lit. a SWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki, określone w pkt 7.1.3 lit. a i b oraz w pkt 7.1.4. lit. b SWZ Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

15.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
15.4. Wszelkie zmiany treści Umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli - Brzeziny
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI