„Modernizacja przepompowni wody Oraczew” w systemie zaprojektuj i wybuduj

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Modernizacja przepompowni wody Oraczew” w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWróblew
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-09-03
  • ZamawiającyGMINA WRÓBLEW
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-23
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00468048
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Modernizacja przepompowni wody Oraczew” w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRÓBLEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 15

1.5.2.) Miejscowość: Wróblew

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-285

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@wroblew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroblew.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja przepompowni wody Oraczew” w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0562d9ce-eb17-4835-b3bc-9578d937a923

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007505/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja przepompowni wody Oraczew

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gwwroblew.e-zp.finn.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gwwroblew.e-zp.finn.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywała się za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Wróblew, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem https://gwwroblew.e-zp.finn.pl/.

SWZ - XIII. SPOSÓB KOMUNIKACJI

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wróblew, Wróblew 15, 98-285 Wróblew, tel.: 43 8286600, e-mail: gmina@wroblew.pl
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wroblew.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na „Modernizacja przepompowni wody Oraczew” w systemie zaprojektuj i wybuduj
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIT.271.18.2024.RR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przepompowni wody Oraczew w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przepompowni wody Oraczew (w skrócie Pompownia). Celem nadrzędnym zamówienia jest osiągnięcie wysokich standardów gospodarki wodnej z pozyskaniem nowoczesnych technologii ograniczających koszty dystrybucji wody, zapewniających ciągłość dostaw dla Użytkowników.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry zostały określone w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – załączniku nr 7 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71314100-3 - Usługi elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres) przychody netto ze sprzedaży, w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych), za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
Ocena spełniania w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów takich jak: kopia wyciągu bankowego lub informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w formie gotówki, kopie rachunków zysków i strat oraz bilansów wraz z informacjami dodatkowymi w zakresie przeprowadzanych sprawozdań finansowych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. VIII, powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, a warunki opisane w pkt 2 powinien spełniać każdy z wykonawców oddzielnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane ekonomiczne lub finansowe w innych walutach niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tych danych według średniego kursu NBP z dnia ukazania się niniejszego SWZ na stronie internetowej Zamawiającego. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeśli:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada minimalne warunki umożliwiające realizacje zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, dotyczące:
a) Doświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie), jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej następujące zamówienia:
- co najmniej jedno zadanie o wartości netto nie mniejszej niż 400’000,00 PLN polegające na budowie lub przebudowie komunalnej stacji uzdatniania wody lub przepompowni/pompowni strefowej, której zakres obejmował co najmniej dostawę i montaż zestawu pomp sieciowych oraz zabudowę zewnętrznego agregatu prądotwórczego.
W celu wykazania spełniania niniejszego warunku Wykonawca, zobowiązany jest do przedłożenia wykazu prac wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy (roboty) zostały wykonane, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego SWZ z załączeniem dowodów, określających, czy te prace zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty wzbudzą wątpliwości, Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego prace były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
b) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy), jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym wykazem:
- Kierownik Robót Sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Robót Sanitarnych przy montażu pomp głębinowych oraz obudów studziennych oraz realizacji (budowie, rozbudowie, przebudowie) co najmniej jednej stacji uzdatniania wody o wydajności układu filtracji min. 10 m3/h, w okresie nie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert.
- Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Robót Elektrycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres) przychody netto ze sprzedaży, w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych), za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni warunek jeśli:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada minimalne warunki umożliwiające realizacje zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, dotyczące:
a) Doświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie), jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej następujące zamówienia:
- co najmniej jedno zadanie o wartości netto nie mniejszej niż 400’000,00 PLN polegające na budowie lub przebudowie komunalnej stacji uzdatniania wody lub przepompowni/pompowni strefowej, której zakres obejmował co najmniej dostawę i montaż zestawu pomp sieciowych oraz zabudowę zewnętrznego agregatu prądotwórczego.
W celu wykazania spełniania niniejszego warunku Wykonawca, zobowiązany jest do przedłożenia wykazu prac wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy (roboty) zostały wykonane, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego SWZ z załączeniem dowodów, określających, czy te prace zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty wzbudzą wątpliwości, Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego prace były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
b) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy), jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym wykazem:
- Kierownik Robót Sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Robót Sanitarnych przy montażu pomp głębinowych oraz obudów studziennych oraz realizacji (budowie, rozbudowie, przebudowie) co najmniej jednej stacji uzdatniania wody o wydajności układu filtracji min. 10 m3/h, w okresie nie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert.
- Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Robót Elektrycznych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych – wizja lokalna wraz z oświadczeniem Wykonawcy dotyczące wykazu głównych urządzeń, oraz kartami katalogowymi załączonymi do oferty na etapie składania przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzającymi spełnienie wymaganych parametrów techniczno-jakościowych zgodnie z zapisami PFU.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

wykaz głównych urządzeń, oraz karty katalogowe zgodnie z zapisami PFU.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1) Wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy. Warunkiem koniecznym do przedłużenia terminu realizacji dostawy przedmiotu umowy jest wystąpienie okoliczności nie zawinionych przez Wykonawcę ,
2) Dopuszcza się za zgodą Zamawiającego wprowadzenie zamiany parametrów technicznych przedmiotu umowy pod warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności:
a) powodujące obniżenie kosztów eksploatacji i konserwacji dostarczonego przedmiotu umowy,
b) powodujące poprawienie parametrów technicznych;
c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.

3) dopuszcza się w szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwość rezygnacji z realizacji części przedmiotu umowy (lub jego niektórych elementów) jak też rozszerzenia zakresu umowy jeżeli okaże się to niezbędne w trakcie realizacji umowy Zmiana umowy w przypadku rezygnacji z wykonania jej części nastąpi poprzez zmianę/zmniejszenie zakresu umowy i zmniejszenie wynagrodzenia umownego, natomiast w przypadku konieczności rozszerzenia zakresu umowy o nowe elementy nie objęte przedmiotem umowy ich wycena odbędzie się na podstawie negocjacji pomiędzy stronami umowy a wartość elementu/urządzenia nie może przekraczać średnio-rynkowych cen danego produktu.
4) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT na dostawy objęte przedmiotem zamówienia. W takim przypadku zmiana wynagrodzenia zostanie dokonana poprzez zmianę wartości wynagrodzenia umownego o różnicę wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT w stosunku do tej określonej w ofercie
5) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy;

Zapisy dotyczące zmian umowy zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gwwroblew.e-zp.finn.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-03 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę serwis pieca Immergas- Brzeziny
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę serwis pieca Immergas. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI