Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja przepompowni sieciowej tranzytowej w Prusach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kondratowice - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kondratowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kondratowice, Nowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusy
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713927681
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kondratowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja przepompowni sieciowej tranzytowej w Prusach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kondratowice - II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-473770a8-8306-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007384/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja przepompowni tranzytowej w Prusach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kondratowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.kondratowice.biuletyn.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.biuletyn.net (zakładka: ogłoszenia - zamówienia publiczne - ogłoszenia przetargów 2021). 2. Adres strony internetowej miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na e-PUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePU-AP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszy postepowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub nr referencyjnym nadanym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: inwestycje@kondratowice.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy;b) Kontakt z administratorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy, e-mail: sekretariat@kondratowice.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuwypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne -zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przepompowni sieciowej tranzytowej w miejscowości Prusy w obrębie działki nr 126/5. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie wykopu pod przepompownięb) posadowienie zbiornika przepompowni w wykopie zgodnie z projektemc) wykonanie wykopu pod nowy rurociąg grawitacyjny i tłoczny do miejsca połączenia ich z rurociągami ze starej przepompowni i położenie rur.d) przełożenie kabla zasilającego nową przepompowniee) zasypanie wykopów z utwardzeniem i odtworzeniem nawierzchnif) wykonanie wpinki nowego rurociągu do rurociągu tłocznego i grawitacyjnegog) wykonanie zagospodarowania terenu przepompowni tz ogródka o wym. Ok 5mx5m wyłożonego kostką brukową, ogrodzonego z furtką.h) wykonanie dokumentacji powykonawczej (geodezja)i) utrzymanie ciągłości odprowadzania ścieków podczas prowadzenia prac budowlanych/montażowych. j) demontaż istniejącej pompowni (zbiornika, armatury, przewodów, rurociągów, szaf sterowniczych) wraz z utylizacją odpadów (po dokładnej konsultacji z Zamawiającym i Użytkownikiem elementów które będą przeznaczone do utylizacji)k) poniesienie wszelkich kosztów związanych z realizacją inwestycjiModernizacja będzie polegała na montażu nowych przepompowni wraz z pompami i armaturą w miejscu istniejących. Konieczny jest demontaż istniejących skorodowanych zbiorników betonowych wraz z całą skorodowaną armaturą i rurociągami, pompami i szafami sterowniczymi. W przepompowni konieczność montażu pomostu technologicznego. Pomost obsługowy z kratą przeciwpoślizgową, drabina do zejścia na pomost i dno ze stali nierdzewnej zabezpieczona antypoślizgowo. Pomost wykonany ze stali kwasoodpornej 1.4401. Wszystkie elementy złączne, śruby, kołnierze, nakrętki, podkładki , kotwy i łańcuchy również ze stali kwasoodpornej. Drabinka umożliwia zejście na dno zbiornika i posiada szerokość zgodną z normą PN-80 M- 49060 (co najmniej 30 cm), wykonana ze stali kwasoodpornej 1.4401 wg PN-EN 10088-1. Rurociągi tłoczne wewnątrz pompowni dn100 ze stali nierdzewnej zaopatrzone w zawory zwrotne i zasuwy żeliwne klinowe kołnierzowe, miękkouszczelnioną z klinem gumowanym NBR dn100 pokryte trwałą farbą epoksydową odporną na działanie ścieków. Armatura przystosowana na ciśnienie min.10bar. Z uwagi na zmianę pomp w pompowniach należy dokonać sprawdzenia istniejących przewodów wlz zasilających od szafy sterowniczej w kierunku złącza kablowego energetyki. Wymagane przewody wlz - nie niższe niż: PG03 Prusy: YKY 5x16 żo 0,6/1kV, . W przypadku natrafienia na przewód niższy niż w/w dokonać wymiany na przewody nie niższe niż podane powyżej. W przypadku braku zapewnienia wymaganej dla danej pompowni mocy przyłączeniowej dokonać zmiany warunków. Zamawiający nie dysponuje mapką z ułożeniem kabla.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 – przedmiar robót oraz zał. nr 6 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. UWAGA! Nazwy własne produktów i materiałów przywołane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się zamieszczenie rozwiązań w oparciu o produkty (wyroby) innych producentów pod warunkiem:– spełniania tych samych właściwości technicznych,– przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania, uzyskanie akceptacji Zamawiającego)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne