Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń (VI piętro, budynek A) Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie przy ul. Bialskiej 104/118 z przeznaczeniem na Oddział Udarowy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001281053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bialska 104/118
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 367-36-74
1.5.8.) Numer faksu: 34 367-36-74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@data.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalparkitka.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń (VI piętro, budynek A) Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie przy ul. Bialskiej 104/118 z przeznaczeniem na Oddział Udarowy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f1bcb5f-4a15-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018128/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Modernizacja pomieszczeń (VI piętro, budynek A) Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie przy ul. Bialskiej 104/118 z przeznaczeniem na Oddział Udarowy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest wyłącznie w języku polskim.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków dekomunizacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany ogłoszenia, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie zakupowej:
http://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html przesłanych przez Zamawiającego gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy zakupowej, w szczególności za nieprawidłowe lub nieterminowe złożenie oferty, w szczególności Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie przez Wykonawcę treści swojej oferty przed upływem terminu składania i otwarcia ofert, poprzez złożenie jej w formie pliku niezaszyfrowanego, w niewłaściwej zakładce (np. jako treść pytań lub odwołania). Nieprawidłowe złożenie oferty przez Wykonawcę nie stanowi podstawy żądania unieważnienia postępowania. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniany obowiązek narzucony w art. 211 ustawy pzp. Zaleca się złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert. Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści ogłoszenia, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się na stronie internetowej pod adresem:
https://szpitalparkitka.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html
https://szpitalparkitka.logintrade.net/public/instrukcje/wymagania_techniczne_20210204.pdf
7.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020, poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020, poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. NMP ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, tel. 34/ 367 -30-00, e-mail: kancelariawszs@data.pl
2. w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. NMP, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa - adres e-mail: iod@szpitalparkitka.com.pl, tel. 34 367 37 55 *
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji treści złożonych ofert zgodnie z art. 275 pkt. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) , zwanej dalej ,,ustawą pzp”;
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa i regulacji obowiązujących u Zamawiającego.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących**;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ***;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ****;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WSzS.DEZ.26.080.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie dokumentacji projektowej (dla obszaru pomieszczeń VI piętra – strona zachodnia w budynku „A”) oraz roboty budowlano - instalacyjne w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja pomieszczeń (VI piętro, budynek A) Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie przy ul. Bialskiej 104/118 z przeznaczeniem na Oddział Udarowy”.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera:
I) W zakresie dokumentacji technicznej: zaprojektowanie i wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego obejmującej:
- projekt techniczno-architektoniczny obejmujący konieczny do wykonania zakres robót budowlanych - egz. 2
- projekt instalacji gazów medycznych - egz. 2
- projekt wewnętrznej instalacji elektrycznej - egz. 2
- projekt instalacji przeciwpożarowej z włączeniem do istniejącej centrali - egz. 2
- przedmiary robót - egz. 2
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - egz. 2
- uzyskanie niezbędnych uzgodnień rzeczoznawców branżowych oraz pozwolenia na budowę jeśli tego wymagają obowiązujące przepisy.
II) W zakresie robót budowlano – instalacyjnych określonych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, które mają umożliwić przystosowanie pomieszczeń VI piętra - strona zachodnia w budynku „A” do funkcji Oddziału Udarowego:
- Wyburzanie ścianek działowych w celu utworzenia dużej sali intensywnej opieki medycznej (min. 6 stanowisk )
- Wyrównanie posadzek i poziomów w miejscach rozbiórek
- Wykucie nadproży i otworów drzwiowych w celu dostosowania szerokości do obowiązujących przepisów
- Montaż nowych nadproży w ścianach
- Skucie posadzek i oczyszczenie podłoża
- Uzupełnienie tynków ze ścian i ścianek (w miejscach ubytków) z przygotowaniem podłoża pod malowanie (szacuje się uzupełnienie tynków na poziomie 30% powierzchni Oddziału)
- Montaż nowej instalacji elektrycznej
- Wykonanie nowej instalacji p.poż (czujki dymowo - temperaturowe, ręczne ostrzegacze pożaru, sygnalizatory, urządzenia sterujące, dostawa karty pętlowej i podłączenie wykonanej instalacji do centrali p.poż.)
- Wykonanie okablowania dla dźwiękowego systemu ostrzegania.
- Wykonanie instalacji ewakuacyjnej i awaryjnej
- Wymiana istniejących hydrantów na wewnętrzne wnękowe
- Wykonanie wylewek samopoziomujących
- Demontaż starych sufitów podwieszanych (w obszarze korytarza komunikacyjnego i holu przed Oddziałem)
- Montaż systemowych sufitów podwieszanych (w obszarze korytarza komunikacyjnego i holu przed Oddziałem)
- Montaż ościeżnic drzwiowych i drzwi
- Montaż drzwi p. poż w odporności pożarowej min. EI 30 (wejście na hol komunikacyjny , wejście na Oddział, wejście i wyjście z klatki schodowej zachodniej)
- Wymiana (w odporności ppoż.) drzwi rewizyjnych do szachtów i tablic energetycznych
- Układanie wykładzin posadzkowych (w obszarze istniejącej wykładziny na całej powierzchni Oddziału)
- Wykonanie nowej instalacji gazów medycznych (tlen, próżnia, sprężone powietrze; konieczność doprowadzenia rur miedzianych do pionów)
- Wymiana systemu przywoławczego (należy uwzględnić doprowadzenie zasilania sieciowego 230V nad każdą salę chorych oraz lampki sygnalizacyjnej nad wejściem oraz węzłami sanitarnymi
- kompleksowe malowanie farbą lateksową, przeznaczoną dla obiektów służby zdrowia, pomieszczeń całego Oddziału wraz z instalacją zabezpieczeń przeciwuderzeniowych i odbojoporęczy (korytarz i sale chorych).
- wykonanie stałej zabudowy meblowej (dotyczy strefy konsoli pielęgniarskiej)
- Szczegółowy opis modernizacji zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący integralną część przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 10 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4. Opis przedmiotu zamówienia stanowi również wzór umowy - Załącznik Nr 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert określonych rozdziale XXIII SWZ pn. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jeżeli, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 600 000,00 zł brutto każdej z obrót, w tym co najmniej 1 roboty budowlanej w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie czynnego obiektu o charakterze szpitalnym.
Na potrzeby oceny spełniania warunku przez pojęcie:
obiekt o charakterze szpitalnym rozumie się obiekty kategorii XI: szpitale, wszelkie inne budynki oraz teren i wszystko co znajduje się na tym terenie, ograniczonym odpowiednio parkanem lub zwartą zabudową budynków, a także wszelkie ruchomości i nieruchomości znajdujące się na terenie szpitalnym.
Uwaga: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełnienia warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia.
b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:
-jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia została skierowana min. 1 osoba posiadająca uprawnienia projektowe i konstrukcyjne w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
-jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia została skierowana min. 1 osoba posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
-jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia została skierowana min. 1 osoba posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia została skierowana min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej;
-jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia została skierowana min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
-jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia została skierowana min.1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie w zakresie wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ;
2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2750, z innym Wykonawcą, który złożył odrębna ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskach tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ.
UWAGA: Okres 5 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego Załącznika Nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
1)Formularz Oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w przedmiotowym oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
3)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale VIII SWZ - stanowiące Załącznik Nr 3 do SWZ (jeśli Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu).
4) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - stanowiące Załącznik Nr 4 do SWZ.
5)W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - w tym do złożenia oferty, Wykonawca załącza do oferty odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
a)Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 5) powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
b)Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 5) powyżej, Wykonawca załącza do oferty pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - w tym do złożenia oferty.
c)Postanowienia pkt. 5) oraz lit. a) i b) powyżej mają odpowiednie zastosowanie do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 pkt. 2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza na dzień składania ofert brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w rozdziale X ust. 4 pkt. 1), 2) i 3) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.”).
5.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania określa Załącznik Nr 9 do SWZ- wzór umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa Ofertę wraz z załącznikami na Platformie zakupowej pod adresem: https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach dotacji celowej otrzymanej ze środków Województwa Śląskiego z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja pomieszczeń (VI piętro, budynek A) Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie przy ul. Bialskiej 104/118 z przeznaczeniem na Oddział Udarowy”.
Zgodnie z art. 310 ustawy pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym.