Modernizacja pomieszczeń działu Hydroterapii z przystosowaniem ich do potrzeb osób...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja pomieszczeń działu Hydroterapii z przystosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych, modernizację basenu oraz wykonanie systemu wentylacji pomieszczeń.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJanowice Wielkie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-04-03
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00243298
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń działu Hydroterapii z przystosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych, modernizację basenu oraz wykonanie systemu wentylacji pomieszczeń.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010650629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sudecka 15

1.5.2.) Miejscowość: Janowice Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-520

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757547500

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpir.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpir.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń działu Hydroterapii z przystosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych, modernizację basenu oraz wykonanie systemu wentylacji pomieszczeń.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6e70c08-e06e-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066587/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja pomieszczeń działu Hydroterapii z przystosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych, modernizację basenu oraz wykonanie systemu wentylacji pomieszczeń .

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6e70c08-e06e-11ee-a01e-f641a8763d5f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani Teresa Szkaradek-Roman
tel. 75 7547504
e-mail: t.szkaradek@zpir.pl
Pani Marta Suhak-Ogłaza
tel. 75 7547504
e-mail: m.suhak@zpir.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział I pkt. 23 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-381-II-4/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja pomieszczeń działu Hydroterapii z przystosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych, modernizację basenu oraz wykonanie systemu wentylacji pomieszczeń, w tym m.in: (dostosowanie do obowiązujących przepisów prawa, modernizacja instalacji : wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej i komputerowej oraz systemów monitoringu i przywoławczego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%
okres gwarancji na roboty budowlane 40%
Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale I pkt.19

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) W zakresie doświadczenia
a) Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia jeżeli wykaże, że - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 2 umowy obejmujące wykonanie robót budowlanych w budynku lub budynkach w których prowadzona jest statutowa działalność lecznicza. Zakres wykonanych prac musi obejmować prace budowlane, prace instalacyjno-sanitarne, prace elektryczne oraz prace wentylacyjne. Łączna wartość wykonanych robót budowlanych (obu umów łącznie) nie może być mniejsza niż 2.000 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa art. 125 ust. 1 Pzp - załącznik nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
1) braku podstaw wykluczenia.
2) spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 35.000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100 złotych).
Szczegółowy opis wniesienia wadium znajduje się w Rozdziale I pkt.16

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: elektronicznie poprzez platformę e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zabudowę tarasu - Bystrzyca Kłodzka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zabudowę tarasu montaż konstrukcji, w tym montaż dachu i ścian ogrodu zimowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pankach - etap II
Następne ogłoszenie o zamówieniu: AUTO DLA WTZ GNIEZNO
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pankach - etap II
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI