Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja placu zabaw w miejscowości Wielgie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbójno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910867341
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zbójno
1.5.2.) Miejscowość: Zbójno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-645
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542801921
1.5.8.) Numer faksu: 542801921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@zbojno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placu zabaw w miejscowości Wielgie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-484a1d39-398a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008463/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja placu zabaw w miejscowości Wielgie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno.
3. Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz innych informacji z wyjątkiem oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.
4.Za datę złożenia dokumentów o których mowa w ust. 3, przyjmuje się kliknięcie przycisku ”Wyślij wiadomość” po którym pojawi się komunikat że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
5. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami, składa się elektronicznie za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.
6.Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system.
7. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku ”Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetleniu komunikatu, że oferta została złożona.
8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
9. Sposób zmiany lub wycofania oferty określony został w Instrukcji składania ofert dla Wykonawców.
10. Z uwagi na to, że złożona oferta jest zaszyfrowana nie można jej edytować w celu dokonania zmiany. Zmianę oferty należy dokonać poprzez wycofanie uprzednio złożonej oferty i złożenie nowej.
11. Zmianę lub wycofanie oferty należy zrobić przed upływem terminu składania ofert.
12. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
13. Wymagania techniczna i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej o której mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcji składania ofert, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej Platformy pod adresem www.platformazakupowa.pl. Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu powinien zapoznać się z regulaminem korzystania z platformy i wszelkimi instrukcjami, które znajdują się na platformie.
14. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
15. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informujemy, iż:
Administratorem Twoich danych osobowych będzie: Wójt Gminy Zbójno. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: 87-645 Zbójno, Zbójno 178a, e-mailowo: bip@zbojno.pl, telefonicznie: (54) 280 19 21.
Do kontaktu w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres: iod@zbojno.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.271.15.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu małej architektury tj. montaż elementów placu zabaw na terenie działki nr 162/49, obręb ewidencyjny nr 0012, Wielgie, w miejscowości Wielgie, gm. Zbójno.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż następujących elementów placu zabaw:
1. Statek – 1 szt.
- Wymiary: min. 790 x 550 cm
- Wysokość całkowita: min. 580 cm
- Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2017-12
- Przedział wiekowy: 3-12 lat
- Słupy konstrukcyjne: rury o średnicy nie mniejszej niż 88,9 mm. Stal czarna S235JR oczyszczona w procesie piaskowania, zabezpieczona przed korozją przez cynkowanie proszkowe i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV z atestem QUALICOAT.
- Zakończenia słupów w postaci czopów z miękkiej gumy EPDM.
- Ślizgawka otwarta ze stali nierdzewnej AISI304. Blacha o grubości min. 2 mm.
- Płyty boczne z polietylenu HDPE o grubości min. 15 mm.
- Podesty: wykonane z antypoślizgowej płyty HPL o grubości min. 13 mm. Nie dopuszcza się sklejki.
- Schody: wykonane z płyty HPL o grubości min. 13 mm i stali nierdzewnej AISI304. Średnica drążka 33,7 mm.
- Drążki, poręcze i drabinki wykonane ze stali nierdzewnej AISI304. Montowane do słupa za pomocą łączników wykonanych z mocnych stopów aluminiowych.
- Płyty ścianek z kolorowego trójwarstwowego polietylenu HDPE o grubości min. 15 mm.
- Płyty ścianek wspinaczkowych z kolorowego tworzywa HPL o grubości min. 13 mm.
- Kamienie wspinaczkowe wykonane z mieszanki kruszyw i kolorowych żywic poliestrowych.
- Wszystkie śruby narażone na działanie warunków atmosferycznych wykonane ze stali nierdzewnej.
Panele i elementy interaktywne:
-STER: wykonany z płyty HPL o min. grubości 13 mm. -MAPA: wykonana z płyty HDPE o grubości min. 15 mm.
-KOMPAS: wykonany z płyty HDPE o grubości min. 15 mm. -OKNO: wykonane z bezpiecznego poliwęglanu o grubości 8 mm.
-BULAJ w kształcie połowy kuli o średnicy 400 mm. Wykonany z termoformowanego poliwęglanu o grubości 5mm.
-OXO: wykonana z polietylenu kształtowanego rotacyjnie z symbolami naniesionymi w formie.
URZĄDZENIE ZAWIERA: - 1 x ślizgawka nierdzewna - 1 x przejście schody - 1 x wejście schody - 2 x drabinka linowa - 1 x rura strażacka - 2 x ścianka wspinaczkowa
2. Piaskownica – 1 szt.
- Wymiary: min. 270 x 181 cm
- Wysokość całkowita: min. 261 cm
- Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2017-12
- Przedział wiekowy: 1-8 lat
Urządzenie zawiera:
- 1 x dach,
- 1 x piaskownica.
- Dach i płyty ścianek z kolorowego trójwarstwowego polietylenu HDPE o grubości min. 15 mm, najwyższej jakości, całkowicie odporny na wilgoć i UV.
- Podesty wykonane z antypoślizgowej płyty podestowej HPL o grubości min. 10 mm.
- Wszystkie śruby narażone na działanie warunków atmosferycznych wykonane ze stali nierdzewnej.
- Słupy wykonane z drewna drzew iglastych o przekroju min. 90x90 mm, bezrdzeniowe, klejone warstwowo klejami poliuretanowymi całkowicie odpornymi na wodę, drewno poddane trzyetapowemu procesowi impregnacji.
- Zakończenia słupów w postaci czopów wykonanych z poliamidu.
- Kotwy wykonane ze stali czarnej, rury malowane proszkowo.
- Gry i panele interaktywne: dodawanie i odejmowanie (tablica przedstawia proste działania matematyczne), wyścigi (frezowana tablica z elementami ruchomymi), kierownica (moduł obrotowy wykonany z HPL), gra OXO (wykonana z polietylenu kształtowanego rotacyjnie z symbolami naniesionymi w formie). Tuleje o wysokości min. 16 cm i średnicy min. 15,5 cm wzbogacone o dodatkowe symbole, słońce i księżyc.
3. Karuzela – 1 szt.
- Wymiary: min. 150 x 150 cm
- Wysokość całkowita: min. 70 cm
- Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2017-12
- Przedział wiekowy: 3-12 lat
Specyfikacja materiałowa:
- Konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej AISI304 całkowicie odporna na warunki atmosferyczne.
- Płyty siedziska i podest z płyty HPL o grubości min. 13 mm, całkowicie odporne na wilgoć i UV. Płyta podestu zawierać winna frezowanie celem zapewnienia antypoślizgu.
4. Huśtawka – 1 szt.
- Wymiary: min. 185 x 640 cm
- Wysokość całkowita: min. 244 cm
- Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2017-12
- Przedział wiekowy: 3-12 lat
-Słupy: naturalne drewno robinii akacjowej zabezpieczone przed rozszczepieniem.
-Element konstrukcji: rura o średnicy 88,9 mm. Stal czarna S235JR oczyszczona w procesie piaskowania, zabezpieczona przed korozją.
-Siedzisko deseczka o konstrukcji aluminiowej, pokryte miękką gumą EPDM, zawieszone na łańcuchach fi.6 mm ze stali nierdzewnej. Siedzisko koszyk o konstrukcji łączącej aluminium i stal nierdzewną pokryte miękkim poliuretanem. Siedzisko typu „ptasie gniazdo” o średnicy 100 cm zawieszone na łańcuchach fi.6 mm ze stali nierdzewnej.
-Wszystkie śruby narażone na działanie warunków atmosferycznych wykonane ze stali nierdzewnej.
5. Huśtawka typu ważka – 1 szt.
- Wymiary: min. 40 x 340 cm
- Wysokość całkowita: min. 114 cm
- Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2017-12
- Przedział wiekowy: 3-12 lat
- Konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej AISI304 odporna na warunki atmosferyczne.
- Płyty siedzisk wykonane z kolorowego trójwarstwowego polietylenu HDPE o grubości min. 15 mm, najwyższej jakości, całkowicie odporny na wilgoć i UV.
- Odbój gumowy wykonany z miękkiej i trwałej gumy EPDM.
6. Bujak pojedynczy na sprężynie – 1 szt.
- Wymiary: min. 38 x 98 cm
- Wysokość całkowita: min. 66 cm
- Produkt zgodny z PN-EN 1176-1:2017-12
- Przedział wiekowy: 1 - 12
- Płyty ścianek z kolorowego trójwarstwowego polietylenu HDPE o grubości min. 15 mm, najwyższej jakości, całkowicie odporny na wilgoć i UV.
- Sprężyny bujaków ze stali sprężynowej. Średnica sprężyny wynosi 200 mm, a średnica pręta, z którego jest wykonana to 20 mm. Sprężyny oraz ich mocowania są cynkowane i malowane proszkowo farbami poliestrowymi, odpornymi na UV z atestem QUALICOAT.
- uchwyt z poliamidu formowanego metodą wtryskową.
- ergonomiczne siedzisko z poliamidu formowanego metodą wtryskową.
7. Tablica informacyjna – regulamin placu zabaw – 1 szt.
- Wymiary: min. 50 x 100 cm
- Wysokość całkowita: min. 200 cm
- Konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej, dwukrotnie malowanej proszkowo.
- Śruby i mocowania nierdzewne.
- Tablica z blachy cynkowanej.
8. Ławka z oparciem – 2 szt.
Wymiary:
- długość – min. 160 cm,
- wysokość całkowita – min. 86 cm,
- wysokość siedziska – min. 44 cm,
- głębokość siedziska – min. 45 cm.
- Konstrukcja stalowa malowana proszkowo w kolorze grafitowym.
- antypoślizgowa płyta podestowa HPL hexa o grubości min. 10mm
Kosz na śmieci – 1 szt.
Metalowy kosz na śmieci z daszkiem. Kosz uchylny z blokadą na dole kosza, opróżniany przez obrót.
Parametry:
- Wysokość całkowita – min. 100 cm
- Pojemność – 30 L
- Wysokość pojemnika – min. 48 cm
- Średnica wkładu – min. 28 cm
Kosz montowany bezpośrednio w grunt przez zabetonowanie.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 100 ton piasku i przygotować podłoże piaskowe spełniające wymagane przepisami prawa normy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym rozdziale warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
W zakresie warunku określonego w art. 112 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp (sytuacji ekonomicznej lub finansowej), Wykonawcy winni wykazać:
a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 50.000,00 zł. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt. XII.9.4 SWZ oraz - na wezwanie, oświadczenie i dokumenty, o których mowa w rozdziale XII.16.1 SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy wraz z ofertą składają oświadczenie, o którym mowa w pkt. XII.9.3 SWZ, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że warunek określony w pkt. 1.1.a) SWZ spełni jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie.
1.2. zdolności technicznej lub zawodowej.
W zakresie warunku określonego w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp (zdolności technicznej lub zawodowej), Wykonawcy winni wykazać:
a) realizację w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie i montażu elementów placu zabaw
o wartości minimum 100.000,00 zł.
Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt. XII.9.4 SWZ oraz - na wezwanie, oświadczenie i dokumenty, o których mowa w rozdziale XII.16.1 SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy wraz z ofertą składają oświadczenie, o którym mowa w pkt. XII.9.3 SWZ, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że warunek określony w pkt. 1.2.a) SWZ spełni jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – zgodnie z zał. nr 4 do swz.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;
16.2. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – zgodnie z zał. nr 3 do swz;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w kwocie 2 % wynagrodzenia.
Zaliczka zostanie wpłacona na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy:
1) przedłużenie terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2) w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud,
c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
d) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
e) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-06 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni