Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja oznakowania budynków i parku w Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017307171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tamka 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-355
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 441 61 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nifc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oznakowania budynków i parku w Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fedd719c-b25d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010804/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja oznakowania budynków i parku w Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.nifc.pl/pl/bip/postepowania-w-trybach-konkurencyjnych/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do: Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, Formularza do komunikacji, Listy wszystkich postępowań. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów i oświadczeń sporządzonych w postaci papierowej oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP): https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania. 3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z systemu miniPortal dostępne są w Instrukcji użytkownikahttps://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjeSzczegółowe informacje przedstawione są w § 7 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, s. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Narodowy Instytut Fryderyka Chopina z siedzibą przy ul.Tamka 43, 00-355 w Warszawie. 2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Narodowym Instytucie Fryderyka Chopina pod adresem: ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa lub poprzez e-mail: iod@nifc.pl. Szczegółowe informacje przedstawione są w § 22 ust.1 i 2 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania RODO na podstawie art. 19 ust. 2i 3 ustawy Pzp przedstawione są w § 22 ust. 3 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.11.2021.1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienie jest robota budowlana polegająca na modernizacji oznakowania budynków i parku w Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli zgodnie z „Projektem tablic reklamowo-informacyjnych dla Parku w Żelazowej Woli otaczającego Dom Urodzenia Fryderyka Chopina oraz pozostałych budynków” zwanym dalej „Projektem” a także pozwoleniem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Płocku. Narodowy Instytut Fryderyka Chopina planuje modernizację oznakowania umieszczonego we wnętrzu budynków oraz na terenie zabytkowego parku w Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli. Dobrze opracowany, funkcjonalny i estetyczny system oznakowania jest niezbędnym elementem nowoczesnego Muzeum, ułatwiającym nie tylko swobodne poruszanie się i poznawanie przestrzeni, ale też zrozumienie zasad, które obowiązują gości odwiedzających Muzeum. Projekt tablic reklamowo-informacyjnych opracowany jest na podstawie istniejącego systemu informacji wizualnej i stanowi jego modernizację. Zawiera aktualizację informacji, nową propozycję grafiki oraz korektę wielkości. Obejmuje nowe budynki obsługi turystycznej oraz zabytkowy park, znajdujące się na terenie Muzeum – Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli. Nie przewiduje się prowadzenia robót budowlanych na obiektach wpisanych do rej. zabytków. 2. Zakres realizacji zamówienia obejmuje następujące nośniki informacji: 1) "ZMK" - zewnętrzne [13 sztuk]; i „ZM” – zewnętrzne [1 sztuka], 2) "ZB" - zewnętrzne [13 sztuk], 3) "ZN" tymczasowe - zewnętrzne [4 sztuki], 4) "ZG" - Zewnętrzny Napis Główny [1 komplet], 5) "ZT" Oznaczenie Budynku "Toaleta" - zewnętrzne [2 sztuki], 6) "ZK" - Kino - zewnętrzne [2 sztuki], 7) "ZW" - Budynek Informacyjno-Wystawienniczy - zewnętrzne [2 sztuki], 8) "FW" - napis główny na Budynku Informacyjno-Wystawienniczym - folie na szyby [1 sztuka], 9) "FK" - napis główny na Budynku Kina - folie na szyby [1 sztuka], 10) "FT", "FP", FC" i "FF" - Budynek Informacyjno-Wystawienniczy - folie na szyby [2 sztuki], Folie informacyjne na s z y b y "FT" - toalety, "FP" - piktogramy: damski, męski, niepełnosprawny; "FC" - piktogramy: ciągnij, pchaj; "FF" - funkcje, nazwy pomieszczeń, 11) "FZ" - folie zabezpieczające na szyby [23 sztuki], 12) "WW", "WWa", "WK" i "WKa" - wewnętrzne [ 13 sztuk ], 13) "WW_T" - wewnętrzne [ 2 sztuki ]. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), warunki wykonania zamówienia oraz zasady współpracy przedstawione są w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy zawartym w Załączniku nr 3 do SWZ. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu objętego przemiotem zamówienia w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z osobą do spraw merytorycznych wskazaną w § 8 ust. 1 pkt 1 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262300-4 - Betonowanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość nośnika informacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4