MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W SOPOCIE Z ZASTOSOWANIEM NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W SOPOCIE Z ZASTOSOWANIEM NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII – ETAP IIII-"zaprojektuj i wykonaj"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSopot
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-23
  • ZamawiającyGMINA MIASTA SOPOTU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00106702
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W SOPOCIE Z ZASTOSOWANIEM
NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII – ETAP IIII-"zaprojektuj i wykonaj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU

1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 930

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W SOPOCIE Z ZASTOSOWANIEM
NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII – ETAP IIII-"zaprojektuj i wykonaj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fb7277e-def8-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004800/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO - Etap III zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Modernizacja oświetlenia ulicznego w Sopocie z zastosowaniem najnowszych technologii” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Umowa o dofinansowanie nr RPPM.10.04.00-22-0001/16-00 z dnia 01.03.2017 r.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.zdiz.sopot.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania dostępne pod linkiem https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie,
adres Al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot, adres mail: sekretariat@zdiz.sopot.pl, tel.: +48 58 551 72
61.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod
adresem e-mail: e- mail: iod@zdiz.sopot.pl;/ adres do korespondencji: Al Niepodległości 930, 81 – 861
Sopot.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie
dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18/NZ/2021/EB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie w trybie "zaprojektuj i wykonaj". Pełna nazwa zamówienia, jaką Zamawiający
będzie się posługiwał w postępowaniu: Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, a
następnie na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania pn.
MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W SOPOCIE Z ZASTOSOWANIEM
NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII – ETAP IIII.
1. Przedmiotem zamówienia jest kolejny, trzeci etap modernizacji oświetlenia ulicznego w
Sopocie z zastosowaniem najnowszych technologii (kontynuacja); obejmuje dwa etapy:
– wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na
budowę;
– wykonanie na podstawie opracowanej ww dokumentacji, robót budowlanych objętych
niniejszym zamówieniem publicznym.
2. Prace projektowe oraz wykonanie robót budowlanych mają obejmować następujące etapy:
1) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, w tym:
 wykonanie projektu architektoniczno- budowlanego, projektu zagospodarowania terenu,
projektu technicznego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,
 wykonanie dokumentacji projektowej instalacji i urządzeń towarzyszących – obcych,
 Informację i Plan BiOZ,
 wykonanie projektu wykonawczego wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi,
 projekt organizacji ruchu na czas budowy,
 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne,
 Przedmiary robót,
 kosztorys inwestorski z podziałem na ulice i zbiorcze zestawienie kosztów,
 projekt docelowej organizacji ruchu,
 dokumentację powykonawczą (w tym mapa powykonawcza),
 instrukcję eksploatacji i utrzymania,
 wizualizacja zaprojektowanego zadania,
oraz sprawowanie wielobranżowego nadzoru autorskiego
2) wykonanie robót budowlanych, w tym:
- demontaż istniejącego oświetlenia wraz z transportem wskazanych
materiałów do właściciela lub ich utylizacja,
- usunięcie kolizji wskazanych przez Energa Oświetlenie Sp. z o.o.
- budowa linii kablowej oświetleniowej,
- budowa linii napowietrznej oświetleniowej,
- budowa szafek oświetleniowych,
- budowa słupów oświetleniowych wraz z oprawami,
- wykonanie pomiarów ochronnych i fotometrycznych, montaż
układów redukujących moc bierną i wykonanie pomiarów poboru
mocy biernej,
- odtworzenie nawierzchni chodników, ciągów pieszych, ścieżek
rowerowych, parkingów, pasów zieleni, po montażu oświetlenia ulicznego,
- wykonanie i montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 5 tablic informacyjnych w
trakcie realizacji budowy „Budujemy dla Was…”.
- montaż uchwytów do flag na słupach oświetleniowych.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106005/01 z dnia 2021-07-06
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
Łączna ilość punktów świetlnych – 193.
Zamawiający informuje, że ;
1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na dzień zawarcia umowy.
Termin realizacji całości przedmiotu zamówienia: zgodnie z kryterium termin wykonania, nie
dłużej niż do dnia 01.08.2022 r z tym, że czas na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z
uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę nie może być dłuższy niż 31.12.2021 r.
2. Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski w trakcie realizacji inwestycji, od dnia
rozpoczęcia robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia i protokolarnego odbioru
końcowego robót budowlanych bez zastrzeżeń.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.214 ust. 1 pkt 7.
Ustawy PZP na roboty budowlane (branży elektrycznej, drogowej). Zamówienia polegające na
powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje
uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki
finansowe na ten cel. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu
podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego do wysokości nie
wyższej niż 30% wartości zamówienia podstawowego. Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o
ile Wykonawca spełni przynajmniej następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował roboty
budowlane lub usługi w terminie i z najwyższą starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania
nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej
umowy; strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego
zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
• „Cena ofertowa brutto” – C waga 60%
• „Termin gwarancji” – G waga 20%
oraz "Termin wykonania" - T waga 20%
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G +T
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
G - punkty uzyskane w kryterium „Termin gwarancji”.
T - punkty uzyskane w kryterium "Termin wykonania"
Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny
ofertowej brutto wykonania dokumentacji projektowej i robót budowlanych zadania, wskazanej przez
Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w SWZ.
Ocena punktowa w kryterium „Termin gwarancji” dokonana zostanie na podstawie oferowanego
terminu udzielanej gwarancji na przedmiot zamówienia przez Wykonawcę określonego w formularzu
oferty w miesiącach i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w SWZ. Zamawiający określa
minimalny termin udzielonej gwarancji: 36 m-cy. Zamawiający określa maksymalny termin udzielonej
gwarancji: 120 m-cy. W sytuacji niewypełnienia przez Wykonawcę w pkt 4 Formularza oferty („Udzielam gwarancji na przedmiot zamówienia na okres ......... miesięcy”), Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimalny
wymagany w SWZ, a za to kryterium przyzna 0 punktów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę
terminu dłuższego niż 120-mcy Zamawiający do umowy na wykonanie zamówienia wpisze
deklarowany termin, lecz punkty przyzna jak dla 120 miesięcy, tj. wartości maksymalnie punktowanej.
Okres rękojmi jest tożsamy z okresem gwarancji, chyba że okres rekojmi określony ustawowo jest
dłuższy.
Ocena punktowa w kryterium „Termin wykonania” dokonana zostanie na podstawie
oferowanego terminu wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę określonego w
formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów. Oferta Wykonawcy, który
zadeklaruje skrócenie terminu realizacji zadania o:
• 0 (zero) dni lub nie poda liczby dni skrócenia otrzyma 0 (zero) punktów – do Umowy zostanie przyjęty
termin realizacji zadania do 01.08.2022r. od daty podpisania umowy.
• 10 dni otrzyma 10 punktów – do Umowy zostanie przyjęty termin realizacji zadania do 22.07.2022r.
od daty podpisania umowy.
• 20 dni otrzyma 20 punktów - zostanie przyjęty termin realizacji zadania do 12.07.2022r od daty
podpisania umowy.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza
w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową
nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100 zł);
2) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace glazurnicze
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje brygady do układania glazury. Praca na terenie woj. kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, wielkopolskiego. Termin rozpoczęcia pracy do ustalenia. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI