Modernizacja oświetlenia podstawowego w budynku Państwowego Gospodarstwa Wodnego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja oświetlenia podstawowego w budynku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Zarzecze 13B
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-22
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-06
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia podstawowego w budynku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Zarzecze 13B

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia podstawowego w budynku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Zarzecze 13B

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-976a0643-2680-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00215316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.125 Modernizacja oświetlenia podstawowego w budynku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Zarzecze 13 B

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwanej dalej „ustawą
Pzp”, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za
pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem:
https://przetargi.wody.gov.pl/. 2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z
Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. 3.
Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. 4. Dokumenty związane z
postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub
oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6
specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”.
Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami. 6. Za datę wpływu
wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń
składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie. 7. Zamawiający
zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls. 8. Adres
email, wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania
informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z
wykonawcami. 9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150
MB. 10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub
oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub
oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe
Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa,
REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16; b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP
możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2810.5.2021, prowadzonym na podstawie
przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; d) odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku
kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że
przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO i) nie przysługuje
Państwu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.77.2021/RZGW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oświetlenia
wewnętrznego w budynku administracyjnym Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w
Warszawie wraz z niezbędną modernizacją instalacji elektrycznych.
Lokalizacja wykonania usługi: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul.
Zarzecze 13B, 03 – 194 Warszawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na modernizacji instalacji oświetlenia wewnętrznego. Robota ta, powinna w swoim zakresie obejmować wymianę oświetlenia wewnętrznego (wymianę opraw na energooszczędne) w budynkach innych niż budownictwo jednorodzinne i mieszkaniowe o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy, która była wykonana w obiekcie czynnym, funkcjonującym w całości w czasie wykonywania prac przez Wykonawcę.
Wykonawca musi dysponować:
- minimum jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie pracami związanymi z modernizacją oświetlenia wewnętrznego posiadającą uprawnienia Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną pkt. 2 i 10 na stanowisku Dozoru oraz Eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, montażu i kontrolno – pomiarowym lub odpowiadające im (równoważne), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz
- minimum jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną pkt. 2 i 10 na stanowisku Eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, montażu i kontrolno – pomiarowym lub odpowiadające im (równoważne), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dostarczy stosowne świadectwa potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymienionych osób.
Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt. 1 uPzp, uwzględniając specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej, pod rygorem odrzucenia oferty na mocy art. 226 ust. 1 pkt. 18 uPzp, w świetle którego, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została ona złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.
Zamawiający informuje, że do odbycia wizji lokalnej we wskazanym przez niego obiekcie, uprawnione są osoby, powołane do reprezentowania Wykonawcy lub umocowane przez te osoby do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa do odbycia wizji lokalnej.
Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenia fotometryczne i rozmieszczenie opraw – wstępny projekt, zgodne z zapisem zawartym w punkcie I.B.13 Programu funkcjonalno – użytkowego.
Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne ubezpieczenie OC (kopię polisy) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 300 000 zł, obejmujące okres realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do
SWZ. 2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż
3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3.
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze
wzorem, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (powyższy okres
liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert),
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający spełnianie warunku
określonego SWZ wraz z podaniem rodzaju robót budowlanych, wartości, dat i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których, roboty te zostały wykonane. Dowody określające, czy roboty w wyżej
wymienionym wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje, bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty. „Wykaz osób” tj. dokumenty potwierdzające dysponowanie osobami
wymienionymi w SWZ. Jako dokumenty te, należy rozumieć świadectwa kwalifikacji zawodowych osób
wymienionych w wykazie.
Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej, zgodne z Załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego,
Wstępny Projekt natężenia oświetlenia,
Sporządzone w języku polskim dokumenty deklarujące jakość, sprawność i okres gwarancji proponowanego do montażu sprzętu oświetleniowego, potwierdzające zgodność ich parametrów z Programem funkcjonalno – użytkowym, tj. karty katalogowe, karty gwarancyjne,
Aktualne ubezpieczenie OC

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy, zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SWZ. 2)
2) Tabela identyfikacji proponowanego asortymentu – Załącznik nr 2 do formularza ofertowego,
3) Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis
lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się
wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy. 4)
Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty
podpisuje pełnomocnik. 5) Dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie
dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności
zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6) Oświadczenie (aktualne na dzień składania ofert) Wykonawcy i jeśli dotyczy podmiotu, na
którego zasoby powołuje się wykonawca, w zakresie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
i przesłanek wykluczenia z postępowania, zgodne z treścią Załącznika nr 2 do SWZ. 7) Każdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składa powyższe
oświadczenie (Załącznik nr 2 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 6 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w
ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta
spełniać będzie następujące wymagania: 1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani
do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty. 3. Pełnomocnictwo lub inny
dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej), z którego wynika takie pełnomocnictwo
należy złożyć razem z ofertą. 4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ,
wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną
(nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich
potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ. 5. Każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 2
do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców
ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw
wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. Każdy z
Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku
oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są
zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach,
określonych w § 12 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, klauzulę informacyjną z art. 13
RODO, dotyczącą przetwarzania danych osobowych, warunki udziału w postępowaniu,
podstawy wykluczenia, wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów niezbędnych do
przeprowadzenia postępowania, w tym wymaganych w celu potwierdzenia braku podstaw do
wykluczenia z postępowania oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, wykaz wymaganych załączników składanych wraz z ofertą, wzór umowy,
informacje na temat wadium, informacje dotyczące składania dokumentów lub oświadczeń przez
wykonawcę zagranicznego oraz pozostałe informacje dotyczące postępowania o udzielenie
zamówienia zawiera dokument zamówienia – Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) wraz
z załącznikami
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 - Mniszek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 w najbliższym terminie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI