Modernizacja oraz rozbudowa i przebudowa sali sportowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja oraz rozbudowa i przebudowa sali sportowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałcz
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia770937-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770937-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu: Modernizacja oraz rozbudowa i przebudowa sali sportowej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Paweł Węgrzynowski, ul. Bielniki 3/66, 61-555 Poznań
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, krajowy numer identyfikacyjny 33144771000000, ul. Wojska Polskiego  99 , 78-600  Wałcz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 672 500 187, , e-mail zp@pwsz.eu, , faks 672 500 187.
Adres strony internetowej (URL): http://www.pwsz.eu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.pwsz.eu/zamowienia

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pwsz.eu/zamowienia

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 99, budynek 4, 78-600 Wałcz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oraz rozbudowa i przebudowa sali sportowej
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji oraz rozbudowie i przebudowie sali sportowej zamawiającego położonej w Wałczu przy ul. Wojska Polskiego 99, obejmujące w szczególności: wykonanie modernizacji oraz rozbudowy i przebudowy sali sportowej, montaż paneli fotowoltaicznych do 50 KW na potrzeby oświetlenia, zagospodarowanie terenu poprzez budowę urządzeń lekkoatletycznych (bieżni lekkoatletycznej 3 torowej o łącznej długości 80 m, zeskoczni do skoku w dal i trójskoku, boiska do siatkówki plażowej) i dwóch wiat, modernizację ścianki wspinaczkowej, montaż urządzeń małej architektury, w tym ławek i urządzeń placu zabaw oraz przygotowanie i utwardzenie terenu.2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien w szczególności:1) objąć kierownictwo budowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia;2) opracować, stosownie do potrzeb, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;3) wykonać roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z zasadami wiedzy technicznej;4) wykonać dokumentację powykonawczą;5) uzyskać, stosownie do potrzeb, w imieniu i na rzecz zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie albo zawiadomić o zakończeniu budowy.3. Wykonawca przed montażem paneli fotowoltaicznych na dachu sali sportowej wykona i przedłoży do akceptacji zamawiającego, uzgodnioną z rzeczoznawcą p.poż. ekspertyzę obliczeniowo-wytrzymałościową istniejącej konstrukcji z uwzględnieniem obciążenia powstałego z modułów ich ustawienia na dachu oraz obciążenia normowe wynikające z istniejącej konstrukcji pokrycia;- płyty panwiowe, projektowanego docieplenia i obciążeń zmiennych - wiatr i śnieg i obciążenie konstrukcją wsporczą dla panel.4. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z audytami energetycznymi stanowiącymi załącznik i część składową dokumentacji projektowej. 5. Montowane w ramach przedmiotu zamówienia materiały budowlane, urządzenia, maszyny, wyposażenie, powinny być jednakowe (takie same) w całym obiekcie.6. Jeżeli jakość materiałów budowlanych, urządzeń, maszyn, wyposażenia i innych świadczeń wchodzących w zakresie przedmiotu zamówienia nie jest oznaczona przez właściwe przepisy, dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych lub umowę w sprawie zamówienia publicznego ani nie wynika z okoliczności, wykonawca powinien świadczyć rzeczy co najmniej średniej jakości. Świadczenie rzeczy niższej od średniej jakości uprawnia zamawiającego do domowy przyjęcia takich rzeczy.7. Przedmiot zamówienia objęty dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a w szczególności prace z branży ogólnobudowlanej, w tym prace rozbiórkowe, murowanie, tynkowanie, prace betoniarskie, wykonywanie suchych zabudów, prace wykończeniowe, prace malarskie, prace montażowe, prace z branży elektrycznej i teletechnicznej, w tym prace instalacyjne w zakresie budowy rozdzielni instalacji elektrycznych, montaż gniazdek, podłączanie i montaż urządzeń elektrycznych i teletechnicznych, wykonanie instalacji elektrycznej, prace z branży sanitarnej, w tym wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, wykonanie instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, wraz z montażem niezbędnych urządzeń, z wyłączeniem kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi oraz prac geodezyjnych, powinien być wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.8. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu „Sportowa Polska - Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - edycja 2020”, w związku z czym wykonawca powinien zamieszczać na dokumentach, które przygotowuje w związku z wykonywaniem zamówienia, informacje o udziale środków budżetu państwa we współfinansowaniu przedmiotu zamówienia oraz logotypy, które zostaną udostępnione wykonawcy przez zamawiającego niezwłocznie po udzieleniu zamówienia. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób wykonywania zamówienia został określony za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.10.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawcy posiadali środki finansowe lubzdolność kredytową w wysokości, co najmniej 300.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolność techniczna – zamawiający wymaga aby wykonawcy dysponowali,co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana przez wykonawcę do kierowania robotamibudowlanymi w odniesieniu do konstrukcji (będzie pełniła funkcję kierownika budowy),posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Zdolność zawodowa – zamawiający wymaga, abywykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie (zakończyli;rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanegoi prawidłowo ukończyli, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lubprzebudowie lub remoncie budynku, o wartości co najmniej 2.500.000,00 zł (brutto) jedna robotabudowlana i 2.000.000,00 zł (brutto) druga robota budowlana. W przypadku wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający, na podstawie art. 23 ust. 5ustawy, określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącegozdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże samodzielne spełnianie tego warunku.Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobnoprzez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku,gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącegozdolności zawodowej polega, na podstawie art. 22a ust. 1 ustawy, na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, zamawiający określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału wpostępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli conajmniej jeden z tych podmiotów wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tymsamym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdy zpodmiotów, na których zdolnościach zawodowych polega wykonawca.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyrokusądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lubskładek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lubdecyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów napodstawie art. 22a ust. 1 ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentówwymienionych w zdaniu pierwszym.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego:1) sytuacji finansowej – zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lubzdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływemterminu składania ofert; 2) zdolności technicznej – zamawiający żąda wykazu osób, skierowanychprzez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanierobotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami; 3) zdolności zawodowej – zamawiający żąda wykazurobót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty tezostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanebyły wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca niejest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadiumw wysokości 10.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonychw art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numerrachunku bankowego zamawiającego: 19 1020 4027 0000 1602 1531 2796 z dopiskiem: „Wadium– zamówienie na roboty budowlane polegające na modernizacji oraz rozbudowie i przebudowie salisportowej”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium narachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert(ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych zamawiający zalecadokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem). 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lubgwarancji powinno być złożone wraz z ofertą w oryginale i musi obejmować cały okres związaniaofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określonew art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne ibezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwotywadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi za wady obiektu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.01.2021, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż drzwi trójszybowych wejściowych w domkach - Jarosławiec
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż drzwi trójszybowych wejściowych w domkach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI