Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja oddziałów szpitalnych na III i V piętrze wraz zakupem wyposażenia w budynku Centrum Leczniczo - Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. przy ul. Górczewskiej 89
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016441803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 89
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-401
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223211470
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@attis.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oddziałów szpitalnych na III i V piętrze wraz zakupem wyposażenia w budynku Centrum Leczniczo - Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. przy ul. Górczewskiej 89
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f043e58-097e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.attis.com.pl/przetargi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.attis.com.pl/przetargi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ
Rozdział IX
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ Rozdział XXIV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DFA.26.ZP.Rb.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dla zadania pn. „Modernizacja oddziałów szpitalnych na III i V piętrze wraz zakupem wyposażenia w budynku Centrum Leczniczo - Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. przy ul. Górczewskiej 89” w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonaniu inwentaryzacji do celów projektowych;
2) opracowaniu dokumentacji projektowej na podstawie koncepcji Zamawiającego, stanowiącej załącznik do Programu funkcjonalno-użytkowego, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego;
3) uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych przewidzianych prawem uzgodnień, opinii i decyzji potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także pozwoleń na użytkowanie
4) wykonaniu zgodnie z dokumentacją projektową robót budowlano-remontowych.
5) wykonaniu dokumentacji powykonawczej.
Wykonanie przedmiotu zamówienia ma służyć przystosowaniu pomieszczeń oddziałów szpitalnych na oddział interny na III piętrze i na oddział rehabilitacji część/fragment na V piętrze wg opracowanej dokumentacji projektowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do zaciągnięcia zobowiązania w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (jeden milion).
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 4 000 000,00 zł (cztery miliony złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali:
- co najmniej jedno opracowanie dokumentacji projektowej dotyczące budowy lub przebudowy pomieszczeń w obiektach szpitalnych,
oraz
- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub remoncie pomieszczeń w obiektach szpitalnych, którego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto* .
* W przypadku, gdy wartość jest określona w innej walucie niż w złotych, Zamawiający dokona jej przeliczenia na złote - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca, który
weźmie udział w postępowaniu winien dysponować osobami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1330 ze zm.), dalej zwana „Prawo Budowlane” lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) a w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach tj.:
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie i kwalifikacje zawodowe z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowania w zakresie:
specjalności architektonicznej, konstrukcyjnej i instalacyjnej w zakresie instalacji sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba posiadała łącznie w/w uprawnienia.
- jedną osobę z uprawnieniami dozorowymi na eksploatację urządzeń i instalacji niepalnych gazów medycznych – posiadająca min. 5 – letnie doświadczenie w dozorze i eksploatacji urządzeń i instalacji niepalnych gazów medycznych.
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie i kwalifikacje zawodowe z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie instalacji sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba posiadała łącznie w/w uprawnienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.
2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w warunku udziału tj.: 4 000 000,00 zł.
3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę wykonaniem co najmniej jednej odpowiadającej co do rodzaju i wartości niniejszego postępowania roboty ogólnobudowlanej w czynnych budynkach szpitalnych o wartości równej lub wyższej niż 2 000 000,00 zł brutto (załącznik nr 5 do SWZ), *licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Kwota wadium (na cały przedmiot zamówienia) wynosi: 95 000,00 zł. (dziewięćdziesiąt pięć tysięcy).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
&27 projektu umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-14 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-13