Modernizacja oczyszczalni ścieków-Budowa osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków-Budowa osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i Budowa sieci kanal. sanitarnej- rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rej. ul. Piaskowej w Suszcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSuszec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-04-09
  • ZamawiającyGMINA SUSZEC
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00245621
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków-Budowa osadnika wtórnego
wraz z infrastrukturą towarzyszącą i Budowa sieci kanal. sanitarnej- rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rej. ul. Piaskowej w Suszcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Suszec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków-Budowa osadnika wtórnego
wraz z infrastrukturą towarzyszącą i Budowa sieci kanal. sanitarnej- rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rej. ul. Piaskowej w Suszcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04a25248-e203-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044526/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Suszcu wraz z budową kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Piaskowej w Suszcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04a25248-e203-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. 10 oraz 12 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DOTYCZĄCY RODO został opisany w pkt. 22 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA ZADANIA PN.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Suszcu – Budowa osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz Budowa sieci kanalizacji sanitarnej – rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rejonie ul. Piaskowej w Suszcu”, zwanego dalej zamówieniem, dofinansowanym ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4.2 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację:
a) ZAKRESU I: „Modernizację oczyszczalni ścieków w Suszcu – Budowę osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą”, w tym m.in.:

Budowę nowych obiektów:
• Osadnik wtórny,
• Pompownia osadu, części pływających i wody technologicznej,
• Zbiornik osadu nadmiernego,
• Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych,
• Komora pomiarowa ścieków na nowy osadnik,
• Komora rozdziału ścieków na osadniki,
• Kontener techniczny elektryczny/AKP.

Przebudowę lub remont lub wymianę instalacji w istniejących obiektach:
• Reaktor biologiczny,
• Osadnik wtórny pionowy OW1,
• Osadnik wtórny pionowy OW2,
• Komora połączeniowa KP1,
• Komora połączeniowa KP2,
• Studnia pomiarowa przelewu awaryjnego,
• Pompownia osadu i części pływających,
• Zagęszczacz osadu,
• Komora pomiarowa ścieków,
Rozbiórkę istniejącego obiektu:
• Stacja mechanicznego odwadniania osadu,

Infrastrukturę towarzyszącą
• Droga, chodniki, opaski,
• Branżowe instalacje międzyobiektowe,
• Rurociąg DN 600 realizowany w ramach przebudowy rowu,

b) ZAKRESU II: „Budowę sieci kanalizacji sanitarnej – rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rejonie ul. Piaskowej w Suszcu”, polegającą na budowie fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym z przepompownią ścieków, która obejmuje m.in.:

• Kanał sanitarny grawitacyjny PVC-U Dz200mm L = 46.70
• Rurociąg tłoczny z rur stalowych DN80 88,9x3,2mm OH18 N9 L = 2.95m
• Rurociąg tłoczny z rur PE100 RC SDR17 PN10 Dz90x5,4mm L = 1.55m
• Rurociąg tłoczny z rur PE100 RC SDR17 PN10 Dz110x6,6mm L = 616.05m
• Pompownia ścieków P z pompami w ilości 2 szt. pracującymi naprzemiennie o wydajności Q = 5.019 l/s każda, bezobsługowa, zabudowana w studni podziemnej z polimerobetonu DN2000, z wewnętrzną linia zasilającą (wg odrębnego opracowania zawartego w projekcie technicznym).

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W PKT. 4 SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów
wynikającą z sumy uzyskanych punktów w każdym kryterium oceny wskazanym w pkt. 16.1. SWZ, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 16.2-16.9 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI NA ROBOTY BUDOWLANE ORAZ ZAMONTOWANE MATERIAŁY, URZĄDZENIA, SYSTEMY I INSTALACJE

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie:

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że:
a) Posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000, 00 zł (pięć milionów złotych);
Uwaga:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Zamawiający dopuszcza sumowanie środków finansowych i zdolności kredytowej w celu wykazania spełniania ww. warunku. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dopuszcza się sumowanie środków finansowych i zdolności kredytowej członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie).
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wymaganych przez zamawiającego, składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunku opisanego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł/PLN, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs złotego do tej waluty podawany przez NBP na dzień wszczęcia niniejszego postępowania;

2) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że:
a) POSIADA DOŚWIADCZENIE
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej dwie roboty budowlane (zrealizowane na podstawie dwóch odrębnych umów, kontraktów, itp.) polegające na budowie lub przebudowie czynnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr co najmniej 650 m3/d każda,
w tym: co najmniej jedna z nich winna obejmować budowę nowego żelbetowego osadnika wtórnego o średnicy min. 10,0 m;
oraz
- co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę nowej przepompowni sieciowej ścieków o wydajności co najmniej 5,0 l/s;
Uwaga: każda z wykazanych robót winna posiadać potwierdzenie, że została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona;
Jeżeli w dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia zakres rzeczowy i ilościowy nie został jasno wykazany (nie można na jego podstawie dokonać oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu), wykonawca winien w kol. 2 wykazu robót - zał. nr 3 do SWZ określić, jaki faktycznie zakres robót w odniesieniu do ww. warunku został wykonany (należy wskazać parametry dot. przepustowości oczyszczalni, średnicy osadnika wtórnego, itp.) i jaka była ich wartość.

Uwaga:
1. Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp co najmniej jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi samodzielnie spełniać określony powyżej warunek udziału w postępowaniu – tj. musi posiadać wymagane doświadczenie w całości i zrealizować roboty budowlane objęte wymaganym doświadczeniem. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek.
2. Zamawiający wskazuje, że na podstawie wyroku TSUE z dnia 04.05.2017 r. nie dopuszcza, aby wykonawca biorący udział indywidualnie w postępowaniu polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji.
W przypadku, gdy roboty referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie robót – zał. nr 3 do SWZ wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Na podstawie powyższego zamawiający dokona oceny nabytego doświadczenia w wykonaniu danego zamówienia publicznego (czy wykonawca wykonał zakres wystarczający do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu).
3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.

b) DYSPONOWANIE NIŻEJ WSKAZANYMI OSOBAMI – WYMAGANE MINIMUM:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
1. minimum jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika BUDOWY i KOORDYNATORA wszystkich robót branżowych (kierownika kontraktu) wchodzących w zakres zamówienia, posiadającą:
a) adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego;
b) doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/Kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji co najmniej 2 (dwóch) inwestycji polegających na budowie lub przebudowie czynnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr co najmniej 650 m3/d każda i wartości robót min. 3.500.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej jedna z nich winna obejmować budowę nowego żelbetowego osadnika wtórnego o średnicy min. 10,0 m;
c) co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy/Kierownika Robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej,
2. minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Technologa Oczyszczalni Ścieków – specjalisty ds. rozruchów, posiadającą:
a) wykształcenie wyższe o kierunku biotechnologia lub pokrewne,
b) doświadczenie w kierowaniu rozruchem co najmniej 2 (dwóch) inwestycji polegających na budowie lub przebudowie czynnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr co najmniej 650 m3/d każda, w tym co najmniej jedna z nich winna obejmować budowę nowego żelbetowego osadnika wtórnego o średnicy min. 10,0 m.
3. minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika ROBÓT, posiadającą:
a) adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego,
b) co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy/Kierownika Robót w ww. specjalności przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej;
4. minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika ROBÓT, posiadającą:
a) adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego,
b) co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy/Kierownika Robót w ww. specjalności przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej;
UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, o których mowa powyżej przez jedną osobę, jeżeli osoba ta spełnia łącznie warunki wymagane dla każdej z tych funkcji.
W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i przepisów wcześniejszych oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
Osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy lub kierownika robót, musi również posiadać znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w przypadku gdy proponowana osoba nie posługuje się językiem polskim, wykonawca na własny koszt zatrudni tłumacza języka polskiego przez okres realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że posiada nie mniej niż 5.000.000,00 zł (pięć milionów złotych) - dot. pkt. 7.2.3;
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ - dot. pkt. 7.2.4 lit. a);
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ – dot. pkt. 7.2.4 lit. b);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Zestawienie kosztów realizacji zamówienia zał. 1.A
2) Pełnomocnictwo, (pkt. 8.2.3 SWZ) - jeżeli dotyczy,
3) Zobowiązanie lub inne dokumenty, (pkt 8.2.4 SWZ) - jeżeli dotyczy,
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ (pkt. 8.2.5 SWZ) - jeżeli dotyczy;
5) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru ( z zastrz. postanowień pkt. 8.2.6 SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 7.5 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI OKREŚLONYMI W PGF. 12 ZAŁ. 6 DO SWZ, STANOWIĄCEGO PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania - na Platformie e- Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI