Modernizacja obiektów sportowo – rekreacyjnych kompleksu wodnego w Dąbrowie Tarn

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja obiektów sportowo – rekreacyjnych kompleksu wodnego w Dąbrowie Tarnowskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Tarnowska
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-13
  • ZamawiającyGMINA DĄBROWA TARNOWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00139257
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów sportowo – rekreacyjnych kompleksu wodnego w Dąbrowie Tarnowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA TARNOWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 34

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6442121

1.5.8.) Numer faksu: 14 6422747

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowatar.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektów sportowo – rekreacyjnych kompleksu wodnego w Dąbrowie Tarnowskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-088bce5b-c6d0-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030761/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych kompleksu wodnego w Dąbrowie Tarnowskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/umdabrowatarnowska,m,401529,2022.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem:
• miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl
• ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal
• adres skrytki ePUAP: /4t4n0gv8y2/skrytka
• poczty elektronicznej: przetargi@dabrowatar.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z wykonawcami odbywa się wyłącznie za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2) Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje i pytania przekazywane są w formie elektronicznej przy użyciu skrzynki e-mailowej na adres: przetargi@dabrowatar.pl
3) W korespondencji każdorazowo należy podawać w tytule wiadomości numer referencyjny postępowania: IZP.271.2.15.2022.
4) Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
5) Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z wykonawcami za pomocą faksu.
6) Osoby wskazane do porozumiewania się z wykonawcami: Szymon Lichorobiec, Krzysztof Orwat, Witold Reczek – pracownicy referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej – tel. 14-642-27-75 w. 115 i 121; e-mail: przetargi@dabrowatar.pl
Zamawiający informuje, że wymienione w ppkt 6) osoby nie są upoważnione do udzielania Wykonawcom ustnych informacji w zakresie wyjaśnienia treści warunków zamówienia.
7) Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej (w formacie danych: doc, .docx, .rtf, .pdf, (pliki kompresować należy do formatu ZIP) oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.
8) Zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczność i integralność są zapewniane przy użyciu pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji, zawierający dane identyfikujące osobę tj. imię (imiona), nazwisko, PESEL, ustalone na podstawie środka identyfikacji elektronicznej, identyfikator środka identyfikacji elektronicznej, przy użyciu którego został złożony, czas jego złożenia.
9) Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
10) Oferta powinna być podpisana przez upoważnioną osobę pod rygorem jej nieważności. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców uznaje się: osoby wykazane w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych; osoby wykazane w zaświadczeniach o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, których mowa powyżej.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem systemu miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl.
11) Instrukcja użytkowania systemu miniPortal dostępna jest na stronie: https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal w linku „nowa instrukcja obsługi”.
12) W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, pod którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem
w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta
w formularzu oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
• W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
• Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
• Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.2.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Modernizacja obiektów sportowo – rekreacyjnych kompleksu wodnego w Dąbrowie Tarnowskiej”, tj. Krytej Pływalni i basenu sezonowego (odkrytego) - zgodnie z załącznikiem nr 1 Programem Funkcjonalno – Użytkowym
w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, w tym:
1). Modernizacja energetyczna obiektów z wykorzystaniem systemu pomp ciepła i odwiertów głębinowych, montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kW oraz wymiana kotłów gazowych (2 x 500 kW) na energooszczędne.
2). Modernizacja systemu uzdatniania wody krytej pływalni i basenu sezonowego.
3). Modernizacja niecki i otoczenia basenu sezonowego w tym montaż atrakcji basenowych.

2. Zakres robót obejmuje m.in.:
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie PFU oraz załączonej Koncepcji, uzyskanie zgód administracyjnych poprzedzających wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych wymaganych dla prawidłowej eksploatacji inwestycji zgodnie z założeniami Zamawiającego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie inwestycji.
Zakres projektowy należy opracować na podstawie Koncepcji, wymagań zawartych w niniejszym PFU oraz uzgodnień z Zamawiającym.

Przedmiot inwestycji obejmuje następujące główne zadania:
1) Modernizacja energetyczna obiektów z wykorzystaniem
- systemu pomp ciepła
- montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kW
- wymiana kotłów gazowych (2x500 kW) na energooszczędne 2 x 400 kW
2) Modernizacja systemu uzdatniania wody:
- krytej pływalni
- basenu sezonowego
3) Basen sezonowy
- modernizacja niecki
- modernizacja otoczenia
- montaż atrakcji basenowych

1. Zakres prac przedprojektowych
- sporządzenie mapy do celów projektowych
- wykonanie operatów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do celów projektowych
- inwentaryzacja sieci
- wykonanie badań geotechnicznych w zakresie niezbędnym do wykonania projektu
- uzyskania warunków przyłączenie od gestorów sieci
- uzyskania niezbędnych dokumentów i decyzji administracyjnych koniecznych do wykonania projektu budowlanego i wykonawczego
2. Zakres projektowy obejmuje:
- opracowanie koncepcji projektowej podlegającej zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
- opracowanie kompletnego projektu budowlanego dla wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych objętych zamówieniem, wraz z wymaganymi uzgodnieniami w zakresie sanitarnohigienicznym, BHP oraz ochrony pożarowej
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień, zgód, pozwoleń administracyjnych poprzedzających wykonanie robót budowlanych związanych z realizacja inwestycji, w szczególności pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę
- opracowanie projektu wykonawczego inwestycji dla wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych objętych zamówieniem, podlegającego zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla części budowlanej
- opracowanie przedmiaru robót
- opracowanie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego
- opracowanie projektu organizacji budowy inwestycji wraz z infrastrukturą,
Zakres projektowy powinien obejmować wszystkie roboty budowlane objęte zamówienie.
3. Roboty budowlane:

Roboty w zakresie modernizacji basenu sezonowego

Roboty rozbiórkowe
- Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych R.N1
- Rozbiórka słupków basenowych
- Rozbiórka dna niecki basenowej w części komory technologicznej
- Rozbiórka ogrodzenia w części podlegającej wymianie
- Rozbiórka siedzisk widowni

Obiekty budowlane
1. Niecka basenu sezonowego
1.1. Część sportowa
1.2. Część rekreacyjna
1.3. Brodzik dla dzieci
2. Urządzenia basenowe
2.1. Komora technologiczna podziemna (w obrysie istniejącej niecki basenowej)
2.2. Brodzik przejściowy z natryskiem
2.3. Stanowisko prysznicowe

Przyłączenie obiektów do sieci uzbrojenia terenu
- Przyłącze wody do kontenerów sanitarnych i strefy gastronomicznej (kontenery nie są przedmiotem zamówienia)
- Przyłącza elektroenergetyczne do kontenerów sanitarnych i strefy gastronomicznej (kontenery nie są przedmiotem zamówienia)
- Przyłącze kanalizacji sanitarnej bytowej i popłucznej
- Przyłącze kanalizacji sanitarnej do urządzeń technologii basenowej

Obiekty i instalacje technologiczne
- technologia uzdatniania wody basenowej (ujęta w zadaniu : Modernizacja systemu uzdatniania wody”)

Zagospodarowanie terenu
- utwardzenia
- oświetlenie terenu
- ogrodzenie terenu

Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót bud.
L.p. Element robót budowlanych Parametr charakterystyczny Jedn. miary Ilość
1. Roboty rozbiórkowe
2. Rozbiórka nawierzchni
komunikacyjnych i
nawierzchni boiska (4) Powierzchnia m2 1 412
3. Niecka basenowa Powierzchnia lustra wody m2 630
4. Ciągi piesze Powierzchnia m2 1 624
5. Ogrodzenie terenu Długość m 169
6. Urządzenie trawników Powierzchnia m2 2 803

4. Modernizacja energetyczna obiektów
- Pompa ciepła
- Montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kW
5. Wymiana kotłów gazowych na energooszczędne
6. Instalacje elektryczne
7. Modernizacja systemu uzdatniania wody
Modernizacja systemu uzdatniania wody basenowej krytej pływalni
- Wymiana złoża w filtrach ciśnieniowych zamkniętych.
- Wymiana pomp filtracyjnych
- Wymiana pomp dozujących korektor pH i podchloryn sodu
Technologia uzdatniania wody basenowej basenu sezonowego
- Obiegi basenowe
- Stacja uzdatniania wody
- System filtracji wody
- System koagulacji wody obiegowej
- System dezynfekcji i korekty odczynu wody obiegowej
- Zbiornik wody obiegowej
- Uzupełnienie wodą wodociągową i opróżnianie basenu
- Sprężarka powietrza.
- Rurociągi i kształtki
- Podgrzewanie wody
- Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka (AKPiA)
7. Modernizacja basenu sezonowego
- Instalacje wody i kanalizacji sanitarnej
- Niecka basenu sezonowego
- Komora technologiczna
- Atrakcje wodne i wyposażenie niecki i strefy basenowej
8. Zagospodarowanie terenu
- Chodniki
- Zieleń urządzona
- Ogrodzenie terenu

Roboty budowlane powinny być zaprojektowane i wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami oraz należy złożyć pisemne oświadczenie, że będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi i normami oraz, że obiekt będzie kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Należy przygotować komplet dokumentacji odbiorowej w 2 egzemplarzach. Dokumentację należy przekazać inwestorowi najpóźniej w dniu zakończenia inwestycji.

Do zakresu zadania należą dodatkowo:
- przeprowadzenie badań i prób końcowych dla całego zakresu robót i instalacji wykonanych w ramach zadania inwestycyjnego;
- sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego o minimalnych parametrach wynikających z PFU – podlegającego akceptacji Zamawiającego,
- przygotowanie wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji, niezbędnych do realizacji robót i odbioru zadania, w tym m.in.: wniosku i pozwolenia na budowę, wniosku do właściwego inspektora nadzoru budowlanego o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie zgodnie z wymaganiami przepisów prawa budowlanego;
- uzyskanie pozwolenia na budowę do 30.11.2022 roku;
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego inspektora nadzoru budowlanego na użytkowanie obiektu – zadania inwestycyjnego;
- dostarczenie i zamontowanie gaśnic, oznakowania bezpieczeństwa – piktogramy BHP i p.pożarowe – oraz sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, schematu ewakuacyjnego i instrukcji bezpieczeństwa basenu sezonowego (opracowana przez WOPR lub inny upoważniony organ);

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323000-8 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie przetwarzania przemysłowego i produkcji przemysłowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:

Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena (koszt) 60%
2. Gwarancja 40%
Razem : 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy PZP, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym jeżeli wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jeśli przedłoży wraz z ofertą dokument potwierdzający że jest wypisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
(dotyczy: wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), do którego powinny być wpisane podmioty prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiębiorców będących osobami fizycznymi)
(Zamawiający żąda wpisu do odpowiedniego rejestru wyłącznie od wykonawców prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową)

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże posiadanie dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 PLN, w tym co najmniej 500.000,00 PLN na 1 zdarzenie. Zamawiający wymaga przedłożenia kopii opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia zawodowego jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 5-ciu lat wykonał co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym i projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.:
a/ budowa, przebudowa lub modernizacja krytej pływalni lub pływalni zewnętrznej w zakresie konstrukcyjno budowlanym i technologicznym o wartości co najmniej 3 000 000,- zł,
b/ budowa instalacji PV o mocy min. 30 kWp o wartości co najmniej 100 000,- zł,
c/ instalacja pompy ciepła z gruntowym dolnym źródłem ciepła o mocy co najmniej 5 kWh i o wartości co najmniej 50 000,- zł,
d/ wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy, przebudowy lub modernizacji pływalni (krytej lub odkrytej) w zakresie architektonicznym, konstrukcyjnym i instalacyjnym.
potwierdzone dowodami na należyte wykonanie robót.
Zamawiający dopuszcza odrębne wykonanie powyższych zadań.
b) W zakresie potencjału technicznego Zamawiający nie stawia warunków w prowadzonym postępowaniu.
c) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie potencjału kadrowego jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami odpowiedzialnymi za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi, w tym osobami z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie projektowym i wykonawczym w specjalnościach: architektonicznej, ogólnobudowlanej, konstrukcyjnej, drogowej, elektrycznej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych.
Osoby sprawujące opisane samodzielne funkcje techniczne muszą także w okresie realizacji zadania należeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
(Odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), do którego powinny być wpisane podmioty prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiębiorców będących osobami fizycznymi. (ważność dokumentu – 6 miesiąc)
Zamawiający żąda wpisu do odpowiedniego rejestru wyłącznie od wykonawców prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową.

2) Kopię opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 PLN, w tym co najmniej 500 000,00 PLN na 1 zdarzenie.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału
w postępowaniu.

3) Wykaz robót budowlanych (załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających że te wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wykaz musi zawierać co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.:
a/ budowa, przebudowa lub modernizacja krytej pływalni lub pływalni zewnętrznej w zakresie konstrukcyjno budowlanym i technologicznym o wartości co najmniej 3 000 000,- zł,
b/ budowa instalacji PV o mocy min. 30 kWp o wartości co najmniej 100 000,- zł,
c/ instalacja pompy ciepła z gruntowym dolnym źródłem ciepła o mocy co najmniej 5 kWh i o wartości co najmniej 50 000,- zł,
d/ wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy, przebudowy lub modernizacji pływalni (krytej lub odkrytej) w zakresie architektonicznym, konstrukcyjnym i instalacyjnym.
Zamawiający dopuszcza odrębne wykonanie powyższych zadań.
(Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty).

4) Wykaz osób (załącznik nr 8 do SWZ) skierowanych do realizacji zamówienia spełniających wymagania opisane w rozdziale II punkt 6 podpunkt 4) litera c) niniejszej specyfikacji, tj. dysponowanie osobą lub osobami odpowiedzialnymi za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi, w tym osobami z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie projektowym i wykonawczym w specjalnościach: architektonicznej, ogólnobudowlanej, konstrukcyjnej, drogowej, elektrycznej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych – wraz z przedłożeniem dokumentów potwierdzających wydane uprawnienia oraz potwierdzeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i opłacenia składki.

5) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w podstępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 6 i 7 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w podstępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 6 i 7 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda, od wykonawcy złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych; 00/100 złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1). pieniądzu;
2). gwarancjach bankowych;
3). gwarancjach ubezpieczeniowych;
4). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Tarnowskiej w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej nr rachunku: 72 9462 0003 2001 0000 4226 0003 z dopiskiem „Wadium – postępowanie IZP.271.2.15.2022”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Dąbrowa Tarnowska;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
• wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem,
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy,
• Warunki określone w zakresie wiedzy i doświadczenia winien spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
• Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu składają odrębnie: wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
• Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych
z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron tylko i wyłącznie w przypadku i na zasadach szczegółowo określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień Publicznych oraz na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) Wykonawca może dokonywać zmiany osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego;
2) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w następujących przypadkach:
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kierownika budowy,
b) niewywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy,
c) jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych
od wykonawcy (np. rezygnacji itp.).
3) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy;
4) W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia;
5) Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego;
6) Wykonawca za zgodą Zamawiającego może zawrzeć umowę dotyczącą przedmiotu zamówienia
z podwykonawcą nie zgłoszonym w treści oferty, po przeprowadzeniu procedur, opisanych w niniejszej umowie;
7) Przewiduje się możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy na wniosek Wykonawcy w przypadku:
a) zawieszenia robót przez Zamawiającego- o czas zawieszenia robót
b) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych (gwałtowne opady deszczu, śniegu lub silny wiatr) uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z warunkami określonymi w STWiOR i obowiązującymi normami, trwających nieprzerwanie przynajmniej przez okres 7 dni-o czas niesprzyjających warunków atmosferycznych.
8) W przypadku ustawowych zmian stawek podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy Zamawiający dopuszcza zmianę ceny przy czym zmianie ulegną wyłącznie cen jednostkowe brutto, ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-13 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wizja lokalna

Zamawiający, zgodnie z art. 131 ust. 2 PZP przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.

Termin „wizji lokalnej” ustala się na dzień 04.05.2022 r. o godz. 12:00 na terenie planowanej inwestycji (ul. Sportowa 4 w Dąbrowie Tarnowskiej).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby wizja lokalna odbyła się z uczestnictwem przynajmniej jednego
z Wykonawców (w tym lidera konsorcjum).

Brak obecności na wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b - Brzesko
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI