Modernizacja obiektów na terenie Oczyszczalni Ścieków w Rymanowie – II etap

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja obiektów na terenie Oczyszczalni Ścieków w Rymanowie – II etap
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRymanów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-04-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-10
  • Numer ogłoszenia535936-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535936-N-2019 z dnia 2019-04-10 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej: Modernizacja obiektów na terenie Oczyszczalni Ścieków w Rymanowie – II etap
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej, krajowy numer identyfikacyjny 40228430000000, ul. ul. Osiedle  40 , 38-480  Rymanów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (013) 435 51 06, e-mail zgk@rymanow.pl, faks (015) 435 51 06.
Adres strony internetowej (URL): www.rymanow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.rymanow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.rymanow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Rymanowie, ul. Osiedle 40, 38-480 Rymanów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja obiektów na terenie Oczyszczalni Ścieków w Rymanowie – II etap
Numer referencyjny: ZGK.271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektów na terenie Oczyszczalni Ścieków w Rymanowie – II etap w następującym zakresie: 1) Wieża ciśnień. Komora rozprężania z kratą schodkową jest pierwszym obiektem technologicznym części mechanicznej oczyszczalni ścieków. Ścieki surowe doprowadzane są do komory rozprężania z pompowni ścieków i pompowni ścieków dowożonych, następnie po podczyszczeniu na kracie schodkowej odpływają do piaskowników pionowych. a) Przewiduje się wykonanie gruntowania oraz dwukrotnego malowania ścian zewnętrznych wieży ciśnień, wykonać obróbki blacharskie zabezpieczające fundament przed działaniem warunków atmosferycznych. Powierzchnię ścian należy wyczyścić przez Hydropiaskowanie. Wykonać naprawę powierzchni pionowych zaprawą z wykonaniem warstwy szczepnej z zaprawy ( 83m2), b) Powierzchnie wewnętrzne kanałów przepływowych (35m2) - oczyścić Hydropiaskowaniem, - ubytki betonu na przygotowanych powierzchniach pionowych i poziomych ścianach uzupełnić zaprawą z wykonaniem warstwy szczepnej z zaprawy, - wszystkie powierzchnie zagruntować żywicą na całości zakresu, - wykonać warstwę wierzchnią z żywicy, c) Dostarczyć oraz zamontować rurę zrzutową do kratek o średnicy 200 mm długości 3,2m w obudowie termicznej (wełna mineralna grub. min 50 mm) z kablem grzejnym. Wykonanie rury roboczej i płaszcza ochronnego termoizolacji ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9. W górnej części należy przewidzieć okno inspekcyjne umożliwiające łatwy dostęp w przypadku konieczności czyszczenia zsypu. Zasilanie kabla grzejnego wpiąć pod istniejący układ zasilania. 2. Komora zasuw KZ. a) Powierzchnie betonowe (7m2), - oczyścić Hydropiaskowaniem, - ubytki betonu na przygotowanych powierzchniach pionowych i poziomych ścianach uzupełnić zaprawą z wykonaniem warstwy szczepnej z zaprawy, - wszystkie powierzchnie zagruntować żywicą na całości zakresu wykonać warstwę wierzchnią z żywicy, b) Dostarczyć oraz zamontować pokrywę wraz z ramką wykonaną ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9. Wymiar pokrywy 120x100 cm, c) Dostarczyć oraz zamontować nową armaturę wewnątrz komory: - zasuwa nożowa miedzy kołnierzowa DN 200 z napędem ręcznym 1szt, - zasuwa nożowa między kołnierzowa DN 200 z napędem elektrycznym. Napęd elektryczny: napięcie zasilania 230 VAC - Przyłącze elektryczne na listwie zaciskowej – 2 wyłączniki momentowe – 2 wyłączniki położeniowe – 2 wyłączniki sygnalizacyjne - Grzałka – Sterowanie ręczne – Optyczny wskaźnik położenia – Stopień ochrony IP 67. Sterowanie oraz sygnalizację należy wpiąć do istniejącego układu sterowania i SCADA, - Trójnik DN200 wraz z zaworem hydrantowym 52 służący do płukania rurociągu, d) Barierki, elementy stalowe (3m2), - z powierzchni usunąć luźne elementy starej powłoki, powierzchnie oczyścić do stopnia czystości St 3, - na oczyszczoną, odtłuszczoną oraz osuszoną powierzchnię nakładać 2 warstwy podkładowe farby epoksydowej do gruntowania – 220 mikr., - na suchą pozbawioną soli, tłuszczu oraz innych zanieczyszczeń powłokę farby podkładowej nakładać warstwę nawierzchniową – grubość 80 mikr., 3. Komora K1, Koryto pomiarowe ob.8, Zagęszczacze grawitacyjne osadu ob. 9/1 i 9/2. a) Powierzchnie betonowe (124m2), - oczyścić Hydropiaskowaniem, - ubytki betonu na przygotowanych powierzchniach pionowych i poziomych ścianach uzupełnić zaprawą z wykonaniem warstwy szczepnej z zaprawy, - wszystkie powierzchnie zagruntować żywicą na całości zakresu wykonać warstwę wierzchnią z żywicy, b) Barierki, elementy stalowe (60m2), - z powierzchni usunąć luźne elementy starej powłoki, powierzchnie oczyścić do stopnia czystości St 3, - na oczyszczoną, odtłuszczoną oraz osuszoną powierzchnię nakładać 2 warstwy podkładowe farby epoksydowej do gruntowania – na grubość 220 mikr, - na suchą pozbawioną soli, tłuszczu oraz innych zanieczyszczeń powłokę farby podkładowej nakładać warstwę nawierzchniową na grubość 80 mikr, b) wymiana płyt przykrywających kanał przepływowy 50x50cm 120 szt., c) wymiana płyt przykrywających kanał przepływowy 70x50cm 16 szt., d) wykonanie obudowy termicznej (wełna mineralna grub. min 50 mm) z kablem grzejnym rurociągu DN250, płaszcz ochronny termoizolacji ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9, 6mb. 4. Separator piasku ob.4/2 i inne powierzchnie betonowe. - powierzchnie do naprawy (50m2), - oczyścić wszystkie powierzchnie przez Hydropisakowanie, - ubytki betonu na przygotowanych powierzchniach pionowych i poziomych ścianach uzupełnić zaprawą z wykonaniem warstwy szczepnej z zaprawy, - wszystkie powierzchnie zagruntować żywicą na całości zakres wykonać warstwę wierzchnią z żywicy, a) Konstrukcje metalowe (8m2), - z powierzchni usunąć luźne elementy starej powłoki, powierzchnie oczyścić do stopnia czystości St 3, - na oczyszczoną, odtłuszczoną oraz osuszoną powierzchnię nakładać 2 warstwy podkładowe farby epoksydowej do gruntowania na grubość 220 mikr., - na suchą pozbawioną soli, tłuszczu oraz innych zanieczyszczeń powłokę farby podkładowej nakładać warstwę nawierzchniową na grubość 80 mikr., 5. Zbiornik ścieków. a) powierzchnie betonowe (68m2), - oczyścić wszystkie powierzchnie przez Hydropiaskowanie, - wykonać wylewkę cementową 10 cm zbrojoną siatką stalową # 4 oczko 15x15cm 68m2, - krawędź zbiornika zabezpieczyć kątownikiem nierdzewnym 65x65x8 na całej długości - 25mb, - ubytki betonu na przygotowanych powierzchniach pionowych i poziomych ścianach uzupełnić zaprawą z wykonaniem warstwy szczepnej z zaprawy 18m2 boczne ściany zbiornika, - wykonać obróbki blacharskie przy istniejącej ścianie budynku na płytę zbiornika 25 mb x 0,4 m, - wszystkie powierzchnie zagruntować żywicą na całości zakresu wykonać antypoślizgową warstwę wierzchnią z żywicy, b) dostarczyć oraz zamontować pokrywy wraz z ramką wykonane ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9: - wymiar pokrywy 50x70 cm - 11szt., - wymiar pokrywy 110x115 cm - 1szt., - wymiar pokrywy 120x0,9 cm - 1szt., - dostarczyć i zamontować właz żeliwny typ ciężki - 2szt., - wymiana pokrycia dachowego – blacha trapezowa T35 - 16m2, - podnieść do poziomu nowej wylewki istniejące elementy kotwiące przenośną wciągarkę 6 szt., b) konstrukcje metalowe (67m2), - z powierzchni usunąć luźne elementy starej powłoki, powierzchnie oczyścić do stopnia czystości St 3. - na oczyszczoną, odtłuszczoną oraz osuszoną powierzchnię nakładać 2 warstwy podkładowe farby epoksydowej do gruntowani – na grubość 220 mikr., - na suchą pozbawioną soli, tłuszczu oraz innych zanieczyszczeń powłokę farby podkładowej nakładać warstwę nawierzchniową - na grubość 80 mikr., c) dostarczyć i zamontować mieszadło wraz z prowadnicą. Specyfikacja techniczna mieszadła: - śmigło trójłopatkowe w całości ma być wykonane ze stali nierdzewnej nie gorszej niż 1.4460 (AISI 329), - śmigło ma być napędzane bezpośrednio (bez pośrednictwa przekładni) silnikiem zatapialnym pracującym z synchroniczną prędkością 1437 obr/min., - mieszadła mają być napędzane silnikami zatapialnymi w klasie izolacji H, o stopniu ochrony IP68. Silniki mają być zasilane napięciem 400 V. Maksymalna temperatura silnika nie może przekroczyć wartości określonej dla izolacji klasy H, - sprawność silnika nie może być mniejsza od wartości IE3 Premium zdefiniowanych przez normę IEC 60034-30, - sprawność silnika nie mniejsza niż 84,4 %, - korpusy silników muszą być wykonane z żeliwa grubościennego, - przestrzeń pomiędzy piastą śmigła i korpusem silnika winna być zabezpieczona specjalnie ukształtowanym pierścieniem gumowym, uniemożliwiającym dostawanie się substancji stałych do wnętrza piasty śmigła i blokowania sprężyny uszczelnienia mechanicznego, - wał mieszadła ma być wykonany za stali nierdzewnej nie gorszej niż 1.4021 (AISI 420), - wał mieszadła ma być ułożyskowany w niewymagających dodatkowego smarowania oraz regulacji łożyskach tocznych o obliczeniowej trwałości powyżej 100000 godzin, - wał pomiędzy silnikiem a częścią hydrauliczną ma być uszczelniony za pomocą normowego mechanicznego uszczelnienia czołowego z węglika krzemu, pracującego niezależnie od kierunku obrotów oraz odpornego na gwałtowne zmiany temperatury, - mieszadła mają mieć wbudowane w uzwojenia stojana czujniki termiczne zabezpieczające przed przegrzaniem - układ odłączający mieszadło od zasilania w przypadku przegrzania silnika, - mieszadło ma być wyposażone w czujnik wilgotnościowy kontrolujący szczelność komory olejowej - który ma być zasilany napięciem nie większym niż 24 V, - średnica śmigła ma być nie większa niż 210 mm, - moc znamionowa silnika (P2) nie może być większa niż 1,5 kW, przy czym znamionowy pobór mocy z sieci (P1) nie może być wyższy od 1,78 kW, - prąd znamionowy silnika ma być nie większy 3,7 A (dla napięcia 400V), - masa mieszadła nie może być większa niż 41 kg, - mieszadło ma być przystosowane do opuszczania po pojedynczej kwadratowej rurze o wymiarze 60 x 60 mm, - prowadnica powinna być całkowicie odizolowana od rury, po której jest opuszczane mieszadło, poprzez zastosowanie ślizgów wykonanych z tworzywa sztucznego. 6. Przepompownia ścieków. a) Wymiana istniejących drzwi garażowych na bramy panelowe uchylne garażowe otwierane ręcznie – 240x240 cm, b) wykonanie szpalet wewnętrznych i zewnętrznych. 7. Budynek socjalny administracyjny. a) Wymiana istniejących drzwi garażowych na bramy panelowe uchylne garażowe otwierane ręcznie – 260x260 cm, b) Wykonanie szpalet wewnętrznych i zewnętrznych. 8. Stacja odwadniania osadu a) Wymiana istniejących drzwi wejściowych na drzwi PCV, - drzwi zewnętrzne PCV jednostronny kolor, ruchomy słupek 220x220 – 1szt., - drzwi zewnętrzne PCV jednostronny kolor 100x210 – 1szt., - wykonanie szpalet wewnętrznych i zewnętrznych. 9. Zbiornik retencyjny. a) Konstrukcje metalowe (180m2), - powierzchni usunąć luźne elementy starej powłoki, powierzchnie oczyścić do stopnia czystości St 3, - na oczyszczoną, odtłuszczoną oraz osuszoną powierzchnię nakładać 2 warstwy podkładowe farby epoksydowej do gruntowania na grubość 220 mikr., - na suchą pozbawioną soli, tłuszczu oraz innych zanieczyszczeń powłokę farby podkładowej nakładać warstwę nawierzchniową na grubość 80 mikr. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Dokumentacją techniczną - załącznik nr 9 do SIWZ (w związku w rozliczeniem ryczałtowym załączone przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy), - Zasadami wiedzy technicznej, aktualnie obowiązującym Prawem Budowlanym wraz z aktami wykonawczymi oraz przepisami BHP.

II.5) Główny kod CPV: 45252127-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262330-3
45262340-6
45262300-4
45262600-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia: a) wykaże wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na przebudowie lub remoncie oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku opisanego w pkt 7.2.3) a) SIWZ, Wykonawcy wykazują łącznie. b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: przynajmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym. 7.3. Zamawiający informuje, że posiadane przez osobę, o której mowa powyżej uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Osoba, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazuje te dokumenty, jako obowiązujące. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający określając wymogi dla wskazanej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych – załącznik nr 5 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) wykaz osób - załącznik nr 6 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 5. Oświadczenie - poleganie na zasobach innych podmiotów (jeśli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia następujących przypadków: a) klęsk żywiołowych, b) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac przez 7 kolejnych dni – temperatury wykraczające poza dopuszczalne przez producentów materiałów, ulewne opady deszczu lub śniegu, huraganowy wiatr, które zostaną potwierdzone pisemnymi danymi IMiGW, c) niezależnych od wykonawcy okoliczności związanych z uzyskaniem zgód od gestorów uzbrojenia terenu (sieci telekomunikacyjnych, elektroenergetycznych, wod.-kan., gazowniczych) na rozpoczęcie i prowadzenie prac związanych z przełożeniem ww. sieci, d) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, e) w przypadku wykonywania zamówień dodatkowych, których realizacja ma wpływ na termin realizacji zamówienia – o czas ich realizacji; f) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy, g) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, h) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji. i) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji, - jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. j) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 5 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia może nastąpić w przypadku: 1) Zmiany technologiczne i materiałowe, w szczególności: a) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. c) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż te przedstawione w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: - powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, - powodujące poprawienie parametrów technicznych, - wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych (każdy taki przypadek wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego) w stosunku do przewidzianych dokumentacją przetargową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. 5. Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy w następujących przypadkach: a) ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót - zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wysokości wynagrodzenia, zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu ofertowego, b) zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej – zamienne zakresy robót lub materiałów zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez zamawiającego protokole konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez wykonawcę kosztorys szczegółowy. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu szczegółowego przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze, jakie określił w kosztorysie ofertowym. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej pozycji określonej w kosztorysie ofertowym, c) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 6. Pozostałe zmiany umowy mogą nastąpić w przypadkach: Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy: a) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ; b) zmiany podwykonawcy. 7. Wszystkie postanowienia zawarte w ust. 2-6 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 8. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, która powinna zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 9. Wprowadzone zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności (aneks).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygad oraz pracowników indywidualnych do prac brukarskich. Poszukuje również operatora koparko-ładowarki. Inwestycje to głównie zamówienia publiczne, drogi, chodniki. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI