Modernizacja nawierzchni odcinka drogi gminnej o długości 4,659 km w sołectwie K

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja nawierzchni odcinka drogi gminnej o długości 4,659 km w sołectwie Klon
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzajków
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-25
  • ZamawiającyGmina Czajków
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00004800
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni odcinka drogi gminnej o długości 4,659 km w sołectwie Klon

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czajków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Czajków

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-524

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627311006

1.5.8.) Numer faksu: 627311034

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugczajkow@xl.wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czajkow-gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja nawierzchni odcinka drogi gminnej o długości 4,659 km w sołectwie Klon

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fb73297-6d2e-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00340554/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja nawierzchni drogi w sołectwie Klon

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.czajkow-gmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016), dalej RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina
Czajków , Czajków 39, 63-524 Czajków, tel.: (62) 731-10-06, e-mail:ugczajkow@xl.wp.pl 2)administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Można się z nim skontaktować listowanie na
adres: Czajków 39, 63-524 Czajków lub przez e-mail: ugczajkow@xl.wp.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8
oraz art. 96 ust. 3 Pzp,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *, c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje
Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO,c) na podstawie art.
21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 2370732 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach robót w zakresie modernizacji nawierzchni odcinka drogi gminnej o długości 4,659 km w sołectwie Klon zakłada się – roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych, roboty remontowe polegające na cięciu piłą
nawierzchni bitumicznych na głębokość do 5 cm, roboty remontowe polegające na frezowaniu nawierzchni bitumicznej o grubości do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km na 3 wyznaczonych odcinkach, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanka mineralno – bitumiczną asfaltową mechanicznie do profilu
jednostronnego i zapadnięć jezdni i uzupełnienie ubytków, skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych w ilości 0,5kg/m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości średniej 3cm (warstwa wiążąca) z AC 11W, skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych w ilości 0,5kg/m2,
nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 5cm (warstwa ścieralna) z AC 11S, rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo – piaskowej, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15 x 30 cm bez ław na podsypce cementowo – piaskowej, uzupełnienie ławy pod krawężnik –
ława pod krawężniki betonowa z oporem, załadowanie gruzu koparko – ładowarką przy obsłudze na zmianę roboczą przez 3 samochody samowyładowcze, remont cząstkowy chodników z kostki na płask na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, przestawienie obrzeży betonowych 30 x 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,15m3 w gruncie kat. III z transportem urobku na odległość powyżej 1 km samochodami samowyładowczymi, profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie
w gruncie kat. II – IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, warstwa górna podbudowy o grubości 15cm z kruszyw łamanych grubości mieszanki 0/31,5, plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10cm, oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20cm, rozebranie słupków do znaków i tablicy U-3c, pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3m2 U-3c, T-6c, A-7, T-1, D-15, pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewn. 400mm, przepusty rurowe pod zjazdami – ścianki czołowe prefabrykowane dla rur o średnicy 40cm, bariery ochronne stalowe jednostronne N2W3 o masie 1m 39kg, oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową – linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie, oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową – linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane mechanicznie, koryta gł. 20cm wykonywane w gruntach kat. II – IV na poszerzeniach jezdni lub chodników, podbudowy betonowe C 5/6 gr. 15cm, pielęgnowane piaskiem i wodą, chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej – spoiny wypełnione zaprawa cementową, ława pod krawężniki betonowa z oporem z C 8-10, rozebranie nawierzchni z tłucznia gr. 15cm mechanicznie, wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40m3 w gruncie kategorii III, demontaż rurociągu z betonu żwirowego fi 800, podłoża betonowe o grubości 15cm, kanały z rur żelbetowych „WIPRO” łączonych na
uszczelkę gumową o średnicy 800mm, zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych punktowych rowów i wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami (gr. warstwy w stanie luźnym 25cm) – kat. gruntu III – IV, podbudowy betonowe gr. 15cm pielęgnowane piaskiem i wodą z C 3/4 MPa, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych mieszanki 0,63 gr. 20cm, przepusty rurowe ścianki czołowe dla rur o średnicy 80cm prefabrykowane na rury Wipro, umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi Meba na podsypce cementowo – piaskowej gr. 15cm, mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć
rzadkich od 10% do 30% powierzchni, podcięcie konarów drzew – odmładzanie starszych drzew o średnicy pni 31 – 40 cm, wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie niezadrzewionym.
Długość przedmiotowego odcinka drogi 4659 metrów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków
przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium: cena i okres gwarancji. Za ofertę
najkorzystniejszą uznana zostanie ta, która uzyska największą ilość punktów zsumowanych w ramach
dwóch kryteriów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu: na podstawie art. 108 ust.1 pkt 1-6 ustawy, spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. c) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty polegające na budowie lub przebudowie dróg na kwotę min. 500 000,00 zł brutto każda, Warunek t ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia
do kierowania robotami budowlanymi, które zgodnie z przepisami pozwolą na zrealizowanie przedmiotowego zadania; w specjalności drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt.VII.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku
istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.VII.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia , zgodnie z Art.274 ust.1 wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie
krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych. Aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia
działalności, Wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których robota
została wykonana / jest wykonywana oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego o roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie
Wykonawcy. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót , kontrolę jakości. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.108 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzanie opisane są w § 18 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”dostępnego na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-25 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domków jednorodzinnych - Sadogóra
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI