„MODERNIZACJA NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW WYBRANYCH ULIC NA TERENIE MIASTA BIELSKO-BIAŁA”,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„MODERNIZACJA NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW WYBRANYCH ULIC NA TERENIE MIASTA BIELSKO-BIAŁA”, z podziałem na dwie części zamówienia -pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-04-15
  • ZamawiającyMiasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00024557
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW WYBRANYCH ULIC NA TERENIE MIASTA BIELSKO-BIAŁA”, z podziałem na dwie części zamówienia -pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070493318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Michała Grażyńskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 4726010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzd.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.bielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„MODERNIZACJA NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW WYBRANYCH ULIC NA TERENIE MIASTA BIELSKO-BIAŁA”, z podziałem na dwie części zamówienia -pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7f4ad2e-9074-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000522/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa ul. Błatniej

1.1.16 Budowa chodnika przy skrzyżowaniu ul. Piekarskiej i ul. Towarowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy po otwarciu ofert, celem komunikacji zZamawiającym korzystali z poczty elektronicznej (przetargi@mzd.bielsko.pl).Wykonawca zamierzającywziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz dozłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Wykonawcaskłada ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowaniaoferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danegopostępowania.Oferta, oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 11.3. – 11.4. SWZ, a takżeoświadczenia Wykonawcy oraz innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polegaWykonawca na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, składane na potwierdzenie brakupodstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządza się w postacielektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,.doc, .docx, .odt. Składane dokumenty, pod rygorem nieważności, winny zostać przekazaneZamawiającemu w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentacji podmiotu – wystawcy dokumentu zgodniez formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danejformy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela.Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowychodwzorowań dokumentów w postaci papierowej i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofaniaoferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty,wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowańdokumentów w postaci papierowej lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP. W przypadku, gdy dopuszczalna jest komunikacja za pomocą pocztyelektroncznej, za datę przekazania Zamawiającemu wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę otrzymania wiadomości elektronicznej przezZamawiającego.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę zapośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAPi udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcjiużytkownika” dostępnej na miniPortalu.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie możeskutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto wpkt. 24.3. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ) oraz w pkt. 15 Formularza oferty (Rozdział III SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto wpkt. 24.3. Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ) oraz w pkt. 15 Formularza oferty (Rozdział IIISWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23-21/IZ/8/B/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni jezdni i chodników wybranych ulic na terenie miasta Bielsko-Biała.Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części (zwane również „Zadaniami”).Zadanie I – Budowa chodnika przy skrzyżowaniu ul. Piekarskiej i ul. Towarowej w Bielsku-Białej, obejmuje w szczególności:- budowę chodnika;- budowę przejścia dla pieszych.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w RozdziałachIII - V Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie potencjału kadrowego

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni jezdni i chodników wybranych ulic na terenie miasta Bielsko-Biała.Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części (zwane również „Zadaniami”).Zadanie II – Rozbudowa ul. Błatniej w Bielsku-Białej, obejmuje w szczególności:- budowę drogi;- budowę kanału technologicznego;- budowę przejścia dla pieszych.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w RozdziałachIII - V Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie potencjału kadrowego

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczącezdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: 1) Wiedzy i doświadczenia:Zadanie I:Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie chodnika lub drogi, o nawierzchni z kostki brukowej (to jest nawierzchni z kostki betonowej lub klinkierowej lub kamiennej, w tym także granitowej). Powierzchnia wykonanej nawierzchni z kostki brukowej nie może być mniejsza niż 150 m2. Zadanie II:Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na rozbudowie, budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej. Powierzchnia wykonanej warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej nie może być mniejsza niż 300 m2. UWAGI (dot. Zadania I i Zadania II):Pojęcia „budowa, rozbudowa, przebudowa” należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.W przypadku, gdy robotybudowlane, o których mowa powyżej są częścią większego zamówienia dotyczącego szerszegozakresu robót, należy podać w wykazie, o którym mowa w pkt. 5.7) ppkt 1) tylko informacjepotwierdzające spełnianie wskazanych tam warunków. Informację o posiadanej wiedzy idoświadczeniu Wykonawca przekaże na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 8.3.SWZ, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Rozdziału II SWZ.2) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Zadanie I:Wykonawca musi wykazać, że w trakcie realizacji zamówienia dysponować będzie Kierownikiem budowy mającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót drogowych w trakcie realizacji co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie chodnika lub drogi, o nawierzchni z kostki brukowej (to jest nawierzchni z kostki betonowej lub klinkierowej lub kamiennej, w tym także granitowej). Powierzchnia wykonanej nawierzchni z kostki brukowej nie może być mniejsza niż 150 m2. Zadanie II:Wykonawca musi wykazać, że w trakcie realizacji zamówienia dysponować będzie Kierownikiem budowy mającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót drogowych w trakcie realizacji co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej polegającej na rozbudowie, budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej. Powierzchnia wykonanej warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej nie może być mniejsza niż 300 m2.UWAGI (dot. Zadania I i Zadania II):Pojęcia „budowa, rozbudowa, przebudowa” należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.Osobawskazana do pełnienia ww. funkcji powinna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane dokierowania robotami w ww. zakresie. Informację o posiadanych przez ww. osobę kwalifikacjach(rodzaj i nr uprawnień) Wykonawca wskaże w załączniku nr 4 do Rozdziału II SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszympostępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć na wezwanie Zamawiającego następujące oświadczeniai dokumenty:1) Wykaz robót budowlanych (Doświadczenie) wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, narzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, ajeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inneodpowiednie dokumenty;2) Wykaz osób (Potencjał kadrowy), skierowanych przez wykonawcę dorealizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Uwaga: Wykonawca, którypolega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając w ofercie zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca winienprzedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty:- odpis lub informacja z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych niewcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawyPzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100) - dla Zadania I;4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) - dla Zadania II;Szczegółowe wymagania dotyczące wadium wskazanow pkt. 21 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia,żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast spełnianie warunkówudziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 10.4. Instrukcji dla Wykonawców(Rozdział I SWZ)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pkt 2.2. Zmiana umowy może nastąpić:a) w przypadkach opisanych we wzorze umowy, b) co do nieistotnych postanowień umowy,c) w przypadkach opisanych w ustawie z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych.Zmiany treściumowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w Rozdziale V SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-15 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga, aby zamówienie:- objęte Zadaniem I zostało wykonane w terminie do 30 dni od dnia przekazania terenu budowy, z zastrzeżeniem treści § 4 ust. 2 i 3 Wzoru umowy dla Zadania I (Rozdział V SWZ). - objęte Zadaniem II zostało wykonane w terminie do 60 dni od dnia przekazania terenu budowy, z zastrzeżeniem treści § 4 ust. 2 i 3 Wzoru umowy dla Zadania II (Rozdział V SWZ).
2021-03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma zatrudni brygadę murarzy do budowy - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma zatrudni brygadę murarzy do budowy. Solidna Firma Zatrudni doświadczonych pracowników do prac Budowlanych na terenie Śląska. Oczekiwania: 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy na budowie w wybranym zakresie. Wiek 18-40lat. Doświadczenie przy pracach związanych z wznoszeniem budynków. Dokładność , sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań. Dobra organizacja pracy, zaangażowanie. Chęć rozszerzania kompetencji i podnoszenia swoich umiejętności. Zadania: prace budowlane na w/w stanowisku; współpraca z Kierownikiem Brygady w zakresie podziału prac i harmonogramu. BRAK nałogu ALKOHOLOWEGO (WARUNEK KONIECZNY). Oferujemy: Ciekawą pracę u Uczciwego pracodawcy w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnim stażem na rynku polskim i zagranicznym. Pracę w przyjaznym zespole. Atrakcyjne wynagrodzenie. Ciągłość pracy i ciekawe projekty. Praca od Poniedziałku do Piątku, Soboty-za zgodą. Transport z Bazy do miejsca pracy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI