Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzebiechów
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-06-05
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej w Trzebiechowie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-21
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00332315
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Trzebiechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970779512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sulechowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebiechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-132

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dps.trzebiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_trzebiechow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e65cbd5-173c-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060740/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie - Filia Bełcze 19

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e65cbd5-173c-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej zawarte zostały w rozdziale IX SWZ. Adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne określone zostały w rozdziale IX oraz XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte zostały w rozdziale XX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte zostały w rozdziale XX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-T-AG.281.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zadania pn. „Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19” jest dostosowanie 14 istniejących łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez likwidację barier architektonicznych, przywrócenie funkcjonalności użytkowej, poprawę bezpieczeństwa oraz komfortu użytkowania, a także estetycznego wyglądu. Planowane prace będą wykonane w budynku głównym mieszczącym się w Filii Bełcze 19, który przeznaczony jest dla 79 osób przewlekle somatycznie chorych oraz niepełnosprawnych fizycznie.
Zastosowanie nowych rozwiązań oraz urządzeń zwiększy przestronność łazienek i zwiększy możliwość samodzielnego i bezpiecznego korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne.
W ramach zadania planuje się remont 14 istniejących łazienek w zakresie:
- wykonania nowej izolacji podłóg,
- wykonania nowych „oczek” prysznicowych bez brodzików z montażem uchwytów dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz zamontowanym do ściany składanym siedziskiem prysznicowym,
- położenie nowej okładziny z płytek na ścianach i podłodze. Płytki podłogowe antypoślizgowe z zachowaniem kontrastu kolorystycznego pomiędzy podłogą, a ścianą,
- montaż nowych drzwi łazienkowych z uwzględnieniem nawiewników lub podcięciem wentylacyjnym,
- montaż nowego oświetlenia ledowego górnego oraz nad lustrem poprawiającego komfort widzenia,
- montaż wentylacji automatycznej włączanej wraz z oświetleniem,
- wymiany ceramiki sanitarnej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym umywalki z baterią, zestawu prysznicowego oraz zestawu podtynkowego WC montowanego na ścianie wraz z montażem uchwytów dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
- montaż nowego wyposażenia łazienkowego, tj. uchwytu na papier toaletowy, dozownika na mydło w płynie, wieszaka na ręcznik, podajnika na ręczniki papierowe, lustra nad umywalką,
- wymiany włączników i gniazd elektrycznych,
- wymiana istniejących okien,
- wyburzenie niepotrzebnych ścianek działowych w niektórych łazienkach zwiększając ich funkcjonalność,
- wymiana istniejących grzejników na nowe,
- montaż grzejników w łazienkach, w których obecnie brak jest grzejników,
- montaż podnośnika ściennego typu LEVICARE lub równoważny w dwóch łazienkach kąpielowych przy wannie,
- zastosowania rozwiązań służących zachowaniu intymności mieszkańców.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera załącznik nr 1B oraz nr 4 do SWZ.

UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych w całym zakresie załączonej dokumentacji technicznej bez zakupu i montażu:
- półek na kosmetyki,
- tabliczek zajęte / wolne
- koszy na śmieci bezdotykowe,
- słupków (szafek) do łazienek,
- słupków (szafek) zamykanych na klucz dla personelu do łazienek ogólnodostępnych,
- półek na buty,
- nowych karniszy oraz zasłon.

Miejsce realizacji zadania: Dom Pomocy Społecznej w Trzebiechowie – Filia Bełcze 19, 66-130 Bojadła.
Jednostka ewidencyjna: gmina 080902_2 Bojadła
Obręb ewidencyjny: 0001 Bełcze
Działka ewidencyjna: 65

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45431200-9 - Kładzenie glazury

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga 60%
2) Okres gwarancji - waga 40%
2. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziale XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy składającego ofertę: (kompletna oferta)
1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ
Uwaga: oferty nie należy składać na Interaktywnym Formularzy generowanym przez Platformę.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego Centralnej Ewidencji i Informacji lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu w przypadku wskazania przez niego w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ udostępnionym na Platformie e-Zamówienia danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnopolskich i bezpłatnych bazach danych z których możliwe jest uzyskanie tego dokumentu przez zamawiającego.
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z dokumentu określonego w ust. 2)
4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy wg. załącznika nr 2
5) Potwierdzenie wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Informacje dotyczące wadium zawarte są w rozdziale X SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.
2. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:
1) Współpartnerzy zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywać wszystkich współpartnerów.
3) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)
4) Wypełniając formularz oferty jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu „nazwa i adres” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego z współpartnerów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszczaja możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) w zakresie zmiany danych wynikających z przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym pod tytułem ogólnym, a także zmiany adresu, nazwy, osób reprezentujących wykonawcę,
2) w zakresie terminów wynikających z umowy, pod warunkiem, że:
a) zaszła konieczność wykonania dodatkowych prac wykraczających poza przedmiot zamówienia, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zrealizowanie przedmiotu umowy,
b) nastąpiła zmiana przepisów powodująca konieczność wprowadzenia innych rozwiązań niż zakładano w SWZ w chwili otwarcia ofert,
c) nastąpiła zmiana przepisów powodująca konieczność uzyskania dokumentów które te przepisy narzucają,
d) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie prac,
e) organy i instytucje nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie,
f) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowana
i inwestycji, danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,
g) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie poszczególnych elementów, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
h) wystąpiły nieprzewidziane kolizje z urządzeniami znajdującymi się w obszarze prowadzonej inwestycji,
i) wystąpiły złe warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
j) z powodu wystąpienia siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością,
k) zaszła okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, będąca następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.
3) w zakresie zmiany materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych itp. w stosunku do przewidzianych w SWZ z otwarcia ofert pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego,
4) konieczności zmiany materiałów, urządzeń, instalacji wskazanych w dokumentacji technicznej w stosunku do przewidzianych w SWZ w chwili otwarcia ofert, w sytuacji ich niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ich z rynku,
5) w zakresie powierzenia części zamówienia przedmiotu zamówienia Podwykonawcy( -om) lub dalszym Podwykonawcom lub zmiany Podwykonawców, o których mowa w § 3 lub wprowadzenia innych Podwykonawców i/lub wprowadzenia innych podwykonawców i/lub dalszych Podwykonawców, pod warunkiem spełniania wymagań określonych w § 3 dotyczących umowy o podwykonawstwo.
6) w zakresie zmiany podmiotu, na którego potencjale opierał się Wykonawca składający ofertę. Zmiana jest możliwa, pod warunkiem, że Wykonawca udokumentuje pisemnie Zamawiającemu spełnienie warunków udziału w postępowaniu w takim samym lub większym stopniu i zakresie co podmiot wskazany w ofercie oraz braku podstaw do wykluczenia określonych w postępowaniu o udzieleniu zamówienia
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835 ze zm.)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje kierownika budowy - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania26-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje kierownika budowy. Inwestycje to budynki mieszkalne. Praca na terenie Zielonej Góry. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI