Modernizacja krytej pływalni w Płońsku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja krytej pływalni w Płońsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłońsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-17
  • ZamawiającyGmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00073124
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja krytej pływalni w Płońsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 39

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plonsk@plonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja krytej pływalni w Płońsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8af55032-9879-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00330825/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja krytej pływalni w Płońsku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamawiający, tj.
platformy Marketplanet OnePlace, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.
2.Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami za pośrednictwem platformy zakupowej
znajdującej się pod adresem: https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login.
2) Zamawiający zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa dopuszczalny format podpisu
elektronicznego, jako:
-dokumenty w formacie „pdf"-zaleca się podpisywać formatem PAdES,
-dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny
plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego
dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3) niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2. komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji
w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4. włączona obsługa JavaScript;
5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.
4) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt,
ods,odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,mpeg,mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,TSL,XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc, pdf; rar
5) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez wykonawcę na platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna Urzędu Miejskiego w Płońsku o przetwarzaniu danych dla uczestników postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawców oraz innych osób, których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę zawarta jest w pkt 24 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja krytej pływalni w Płońsku” są roboty budowlane polegające m.in. na:
- demontażu sufitu podwieszanego nad halą basenu głównego, nad basenem małym, częścią basenu do nauki pływania oraz w pomieszczeniach szatni,
- wykonaniu nowego sufitu podwieszanego nad halą basenu głównego, nad basenem małym, częścią basenu do nauki pływania oraz w pomieszczeniach szatni,
- rozbiórce istniejących elementów architektury pływalni,
- wymianie przeszklenia w balustradach na szkło bezpieczne oraz śrub mocujących balustrady i poręcze na wykonane z stali kwasoodpornej AISI 316 (klasa A4),
- wymianie przeszklenia w przegrodzie pomiędzy basenem do nauki pływania a basenem głównym na szyby ze szkła bezpiecznego,
- oczyszczeniu „plaż” i poboczy przestrzeni basenowej za pomocą specjalistycznych środków chemicznych, które pozwolą w 100% usunąć kamień osadowy z płytek oraz inne zabrudzenia,
- remoncie szatni basenowych i łazienek polegającym m.in. na wymianie sufitu (szatnie), malowaniu sufitów w łazienkach, uzupełnieniu ubytków w tynkach i malowaniu ścian w szatni oraz łazienkach, uzupełnieniu fug w szatniach. Wymianie podlega armatura prysznicowa w natryskowniach (wylewki, przycisk uruchomiający) oraz mieszacz wody użytkowej i pompy dozujące,
- wymianie na nowe grzejników i suszarek,
- remoncie pomieszczeń podbasenia polegającym m.in. na wykonanie podłóg przemysłowych z zastosowaniem cienkowarstwowej, zacieranej posadzki betonowej typu PCC, uzupełnieniu tynków, malowaniu ścian w pomieszczeniach podbasenia. Prace w zakresie podłóg podbasenia należy wykonać na całej jego powierzchni z wyłączeniem miejsc pod urządzeniami,
- remoncie schodów zewnętrznych,
- remoncie schodów – wyjście od strony basenu do nauki pływania polegającym na skuciu istniejących płytek i zdemontowaniu barierki oraz na położeniu nowej posadzki wraz z montażem nowych barierek,
- wymianie terakoty, balustrad na schodach i widowni w hali basenu głównego wraz z montażem siedzisk,
- remoncie zjeżdżalni w zakresie: wymiany poręczy, maskownic wentylacji, oczyszczenia i zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej dachu i skrzynek wentylacji nawiewnej oraz wykonania napraw glazurniczych oraz wykonaniu nowego oświetlenia podstawowego i awaryjnego wieży,
- wymianie kratek przelewowych wzdłuż dłuższych boków dużej niecki basenowej. Szczeble powinny być wykonane z PP i posiadać strukturę antypoślizgową, odporne na chemię basenową oraz promieniowanie UV,
- wymianie urządzeń technologii basenowej wraz z częściową wymianą instalacji i automatyki sterującej,
- wymianie automatyki sterującej procesami technologicznymi,
- montażu nowej centrali wentylacyjnej części rekreacyjnej,
- montażu nowej centrali wentylacyjnej dla pomieszczenia małego basenu,
- montażu nowej centrali wentylacyjnej dla pomieszczenia basenu głównego,
- montażu nowej centrali wentylacyjnej szatni,
- wymianie zniszczonych (skorodowanych) kanałów wentylacyjnych w podbaseniu,
- wymianie z przebudową instalacji wentylacyjnej w przestrzeni sufitowej krytej pływalni. W pomieszczeniu basenu małego przewidziano wymianę również elementów nawiewnych i wywiewnych zamontowanych w zabudowach obok zjeżdżalni oraz w zabudowie nad wejściem do pomieszczenia,
- wymianie pomp obiegowych basenów – 4 szt., o porównywalnych parametrach (z korpusem ozonoodpornym wykonanym z brązu wraz z niezbędnym orurowaniem, armaturą odcinającą oraz regulacyjno-zabezpieczającą. Pompy należy wymienić razem z zaworami odcinającymi od strony zbiornika oraz zaworami zwrotnymi. Wymianie podlegają również przepony kompensacji drgań,
- dostawie wraz z montażem wanny typu SPA wraz z zestawem uzdatniania wody, orurowaniem i armaturą. Zaprojektowano wymianę wanny wraz z zestawem przygotowania wody na cele wanny z hydromasażem tj. filtra, pomp, dmuchawy, zbiornika przelewowego, wymiennika ciepła, dozowników reagentów, urządzenia kontrolnopomiarowego, układu sterującego oraz kompletu armatury wraz z orurowaniem,
- wymianie ozonatora. W komplecie z ozonatorem należy wymienić cały układ wprowadzania ozonu (m.in. pompę, inżektor, mieszacz oraz orurowanie), zlokalizowany w pobliżu pomp obiegowych,
- montażu wymienników ciepła wraz z orurowaniem i armaturą – 4 szt.,
- montażu układów pomiarowo-sterujących chloru wolnego, pH i redox wraz ze sterownikami,
- wymianie filtrów wody basenowej. W miejsce dwóch istniejących filtrów wody basenowej należy zainstalować nowe, trzy jednakowe o średnicy fi 2000. Muszą być one ozonoodporne, oraz wypełnione złożem filtracyjnym zawierającym m.in. warstwę węgla aktywnego. Wraz z filtrami należy wykonać nowy ruraż wraz z armaturą,
- wykonaniu systemu telewizji dozorowej obejmującej pomieszczenia basenu małego, basenu do nauki pływania oraz basenu głównego,
- wymianie istniejącego oświetlenia na typu LED,
- wymianie nagłośnienia na nowe, dostosowanego do warunków panujących na basenie. W dyżurce ratowników należy zamontować w przystosowanej szafie (pcv, aluminium, itp.) wzmacniacz, tuner, odtwarzacz płyt lub innych nośników muzyki – karty, pendrive, mikrofon bezprzewodowy ze stacją. Na terenie pływalni należy zamontować 25 głośników. Sprzęt powinien być odporny na warunki basenowe (wilgoć, temperatura opary chloru itp). Urządzenia o mocy dostosowanej do właściwego nagłośnienia obiektu. Zaleca się wykonanie analizy akustycznej,
- wymianie szafek basenowych na nowe,
- wymianie lin torowych (7 sztuk), nawrotnych (2 sztuki) i falstartowych oraz wymiana podestów startowych i stopni do wchodzenia słupków startowych,
- budowie groty solnej polegającej o powierzchni ok. 17,5m2, polegającej na opracowaniu wstępnego projektu, wykonaniu wewnętrznej instalacji elektrycznej, nagłośnienia, budowie i montażu konstrukcji nośnej ścian solnych, konstrukcji słupów solnych, konstrukcji nośnej sufitu, wykonanie tężni solankowej, montażu cegieł i/lub brył solnych na ścianach, wykonaniu sufitu imitującego sklepienie jaskini wraz z „gwieździstym niebem”, montażu oświetlenia ścian i montażu głośników.

Inwestycja jest dofinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021.

2. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ. Zamawiający zastrzega, że przedmiary są jedynie materiałem pomocniczym i nie należy się sugerować wyłącznie nimi podczas przygotowywania oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

16.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
16.1.1. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
a) w zakresie doświadczenia:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie:
co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji lub
remoncie krytych pływalni, basenów lub parków wodnych (Aquaparków) o wartości brutto co
najmniej 3 000 000,00 zł, zawierającą w zakresie montaż urządzeń technologii basenowej o
wartości brutto co najmniej 2 000 000,00 zł lub dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie krytych pływalni, basenów lub parków wodnych (Aquaparków) o wartości brutto co najmniej 1 500 000,00 zł i wartości brutto robót w zakresie montażu urządzeń technologii basenowej co najmniej 1 000 000,00 zł każda.

b) w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia:

1) jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy – posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
2) jedną osobę pełniącą funkcję kierownika robót – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
3) jedną osobę pełniącą funkcję kierownika robót – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. jedn. Dz.U. z 2020, poz. 220 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiającego, na podstawie art. 274 ust.1 ustawy Pzp., Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 7 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b)wykazu osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 6 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 17 SWZ) należy złożyć na wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników spółki cywilnej, konsorcjantów, podmiotów występujących wspólnie (w przypadku składania oferty wspólnej) ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Ustala się wadium do zamówienia w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003
na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia:
Robota budowlana pn. Modernizacja krytej pływalni w Płońsku.
znak: ZP.271.4.2022
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert.
4. Za wadium wniesione w terminie uważa się:
1) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - uznanie rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data i godzina);
2) dla wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna - złożenie razem z ofertą.
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do oferty wykonawcy.
7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Podmioty występujące wspólnie:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
3) Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 16.1.1) ppkt a-b- wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z nich.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa zgodnie z wzorem załączonym do SWZ (załącznik nr 4 do SWZ). Zmiany zawarte są w paragrafie 13 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie nr 9.1. SWZ należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-17 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji na zabytkowym budynku kościoła - Warszawa, Błonie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję firmy do wykonania elewacji. Realizacja na zabytkowym budynku kościoła. Inwestycja na terenie Warszawy, Błonie. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI