Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni gazowej i instalacji centralnego ogrzewania w budynku Prokuratury Rejonowej w Nakle nad Notecią
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Okrzei
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-317
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.pobyd@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-bydgoszcz
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kotłowni gazowej i instalacji centralnego ogrzewania w budynku Prokuratury Rejonowej w Nakle nad Notecią
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca7e26c5-eb50-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00246198/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja kotłowni gazowej i instalacji centralnego ogrzewania w budynku Prokuratury Rejonowej w Nakle nad Notecią
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca7e26c5-eb50-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały opisane w instrukcji interaktywnej eZamówień.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie przewiduje.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3006-7.261.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1148009,80 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji kotłowni gazowej i instalacji centralnego ogrzewania w budynku Prokuratury Rejonowej w Nakle nad Notecią przy ul. Sądowej 1-3 w Nakle.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a. CENA (C) - waga kryterium 60 %
b. GWARANCJA - waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej: 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) - warunek musi być spełniony na dzień składania ofert.
W celu spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć Oświadczenie własne, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wskazaną sumę gwarancyjną.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (wykonuje) 3 roboty budowlane na kwotę minimum: 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100) każda.
W celu spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć Załącznik nr 4 - Wykaz robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane.
3. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że :
- dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnej za świadczenie usługi, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowalnymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie liczone od dnia wydania uprawnień,
- dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnej za świadczenie usługi, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowalnymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie liczone od dnia wydania uprawnień.
W tym celu Wykonawca musi złożyć Załącznik nr 5 – Wykaz osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 4 – Wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, Załącznik nr 5 – Wykaz osób oraz Oświadczenie własne, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wskazaną sumę gwarancyjną.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 4 – Wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, Załącznik nr 5 – Wykaz osób oraz Oświadczenie własne, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wskazaną sumę gwarancyjną.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia - Załącznik nr 2 oraz Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 6
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełnią ww. warunki udziału w postępowaniu, jeżeli przynajmniej jeden z tych Wykonawców je spełnia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne w przypadku:
1.1. zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
1.2. ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
1.3. zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy,
1.4. siły wyższej,
1.5. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron,
1.6. okoliczności wymienionych w Rozdziale 3 Działu VII pzp,
1.7. innych obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-11 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-10