Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja izolacji całego budynku w celu zmniejszenia zużycia energii cieplnej i elektrycznej w Przedszkolu nr 420 Nasza Bajka ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8 - projekt
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja izolacji całego budynku w celu zmniejszenia zużycia energii cieplnej i elektrycznej w Przedszkolu nr 420 Nasza Bajka ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8 - projekt
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a3693c7-0222-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033902/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie dokumentacji modernizacji izolacji całego budynku w Przedszkolu nr 420 "Nasza bajka" przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt I.E.3 SWZ .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. 3) ), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 16/WIR/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej pt. „Projekt modernizacji izolacji całego budynku w celu zmniejszenia zużycia energii cieplnej i energii elektrycznej w przedszkolu” zlokalizowanego na działce o nr ew. 2/313 w obrębie 1-10-37.
1.2. Zamawiający informuje, że budynek będący przedmiotem znajduje się (wraz z otoczeniem) na działce ew.nr 2/313 z obrębu 1-10-37 (podzielona na działkę ew. nr 2/223 i 2/224 na terenie określonym w MPZP jako „11 ME – zabudowa jednorodzinna ekstensywna” zgodnie z UCHWAŁĄ Nr 405 RADY GMINY WARSZAWA - WILANÓW z dnia 18 stycznia 2001r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Rejonu Wilanowa Zachodniego.
1.3. Zamawiający informuje, że dla budynku zostały sporządzone nst. Ekspertyzy:
1.3.1. Badania termowizyjne sal dydaktycznych Przedszkola nr 420 przy ul. Urszuli Ledóchowskiej 8 w Warszawie;
1.3.2. Ekspertyza techniczna w celu ustalenia i rozmiaru wad i usterek w budynku Przedszkola nr 420 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8 w Warszawie;
1.3.3. Dokumentacja techniczna robót budowlanych w celu uniknięcia przenikania zimna do sal dydaktycznych na 1 piętrze od strony południowej w budynku przedszkola nr 420;
1.3.4. Audyt Cieplny z powodu obniżenia temperatury wewnętrznej w salach edukacyjnych I pietra (strona południowo-wschodnia) ze szczegółowym uwzględnieniem dwóch sal nr 6 i 7) w budynku przedszkola przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8 w Warszawie oraz sposobu jego usunięcia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby realizującej zamówienie – głównego projektanta-koordynatora
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
B. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
1.1. W zakresie doświadczenia Wykonawcy
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej przebudowy lub budowy obiektu mieszkalnego lub użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego o wartości dokumentacji projektowej wynoszącej co najmniej 40.000,00 zł brutto.
1.2 W zakresie kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w trakcie realizacji zamówienia dysponować będą, na potrzeby prawidłowej realizacji, przynajmniej:
a. Jedna osobą, która będzie pełnić funkcję głównego projektanta, posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, ponadto wskazana osoba winna posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w czasie którego wykonała należycie co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy budynku: mieszkalnego, użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego
b. Jedną osobę, która pełnić będzie funkcję projektanta branży sanitarnej, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c. Jedną osobę, która pełnić będzie funkcję projektanta w branży elektrycznej, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w III.C.1.2)a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych – uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także doświadczenia zawodowego oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie wymaganym w punkcie III.B.1.1.2 a, b, c SWZ – wykaz osób stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
Uwaga - W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o punkty w kryterium „Doświadczenie osoby realizującej zamówienie – głównego
projektanta”, wówczas nie jest on zobowiązany do wykazania w odpowiedzi na wezwanie osoby pełniącej funkcję głównego projektanta. Zamawiający w tym przypadku, na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy, żąda złożenia wykazu
osób wraz z ofertą – Załącznik nr 11 do SWZ, dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowania w zakresie kwalifikacji głównego projektanta. W przypadku gdy wykazana osoba głównego projektanta nie potwierdzi spełniania warunku udziału w postępowaniu, wówczas Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawcę w trybie art. 128 ust. 1 ustawy do złożenia poprawionego wykazu osób w tym zakresie.
1. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych – uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także doświadczenia zawodowego oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie wymaganym w punkcie III.B.1.1.2 a, b, c SWZ – wykaz osób stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
Uwaga - W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o punkty w kryterium „Doświadczenie osoby realizującej zamówienie – głównego projektanta”, wówczas nie jest on zobowiązany do wykazania w odpowiedzi na wezwanie osoby pełniącej funkcję głównego projektanta. Zamawiający w tym przypadku, na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy, żąda złożenia wykazu osób wraz z ofertą – Załącznik nr 11 do SWZ, dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowania w zakresie kwalifikacji głównego projektanta-koordynatora. W przypadku gdy wykazana osoba głównego projektanta nie potwierdzi spełniania warunku udziału w postępowaniu, wówczas Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawcę w trybie art. 128 ust. 1 ustawy do złożenia poprawionego wykazu osób w tym zakresie.
Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości inwestycji, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz usług i osób należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu złożenia w Systemie wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z założeniami SWZ.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę, poprzez wypełnienie zdefiniowanego w Systemie formularza oferty.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
UWAGA
W przypadku ubiegania się o punkty w kryterium „Doświadczenie osoby realizującej zamówienie – głównego projektanta”, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty załącznik – pn. „Wykaz osób - Informacja do kryterium oceny ofert: Doświadczenie osoby realizującej zamówienie – głównego projektanta” - sporządzony wg wymagań opisanych w SWZ - Załącznik nr 11 do SWZ.
Zamawiający w tym przypadku, na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy, żąda złożenia wykazu osób wraz z ofertą – Załącznika nr 11 do SWZ, dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowania w zakresie kwalifikacji głównego projektanta.
W przypadku gdy Wykonawca ubiega się o punkty w kryterium „Doświadczenie osoby realizującej zamówienie – głównego projektanta” i złoży z ofertą załącznik – pn. „Wykaz osób - Informacja do kryterium oceny ofert: Doświadczenie osoby realizującej zamówienie – głównego projektanta”, wówczas treść złożonego załącznika w zakresie głównego projektanta stanowi treść oferty wyłącznie w przypadku potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, przy czym niezłożenie tego załącznika, czy też wadliwe wykazanie doświadczenia osoby nie skutkuje odrzuceniem oferty.
Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:
a) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507), o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),
z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy (z art. 125 ust. 1 ustawy) stanowiące wstępne potwierdzenie że Wykonawca spełnia warunek określony przez Zamawiającego, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 (jeżeli dotyczy) o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna/konsorcjum)
1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:
postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,
ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;
c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty;
d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507).
e) Oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie jego dotyczącym.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy według wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Terminy realizacji przedmiotu zamówienia :
I etap (Inwentaryzacja stanu technicznego istniejącego budynku oraz instalacji wewnętrznych w budynku, w tym instalacji C.O. Instalacji wewnętrznej w węźle C.O. instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej wraz z wizją lokalną i dokumentacją zdjęciową - 20 dni od dnia podpisania umowy
II etap (Projekt Budowlano-Wykonawczy przebudowy (wielobranżowy) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami, opracowaniami w tym z Informacją Bioz oraz opracowaniem Świadectwa Charakterystyki Energetycznej Budynku(zakres uzgodnień do określenia przez projektanta na etapie projektu – przekazanie Zamawiającemu dokumentacji - 60 dni od dnia podpisania umowy
III etap (STWiORB, Kosztorysami i Przedmiarami) - 80 dni od dnia podpisania umowy .